Hotel Amarante Garden Palms

• Sauna
Meer hotelinfo

29 reviews over Hotel Amarante Garden Palms

• 6Catco14-02-2013

Okay voor een klein prijsje

Sinds kort is er een nieuw management en doen ze erg hun best. Personeel is erg vriendelijk. Eten in restaurant is gewoon hotelbuffet, niet slecht maar ook niet echt geweldig. De barbecue buiten is wel geweldig, heerlijk gegeten. Ik vond het jammer dat je 's avonds niet buiten kon zitten, piepklein terras bij het restaurant. Bij de reisleiding excursie geboekt maar door omstandigheden geannuleerd. Ik kreeg netjes mijn geld terug.

• 1suzanne goverde15-05-2012

nooit boeken!!!!!!

het Amarante hotel in Sharm El Sheikh is het slechtste hotel dat wij ooit boekten. ALLES vies,vuil,kapot, ongezellig .Het eten geef ik nog niet aan een hond, kamers stinken en vuil,zwembad vervallen,enz. Dit is echt een afrader,boeking op eigen risico. ONZE SLECHTSE ERVARING OP RUIM 30 JAAR REIZEN OVER H22L DE WERELD!!! Wij zijn daags nadien onmiddellijk van hotel verhuisd.

• 7Marco en Mariët07-04-2012

Leuke vakantie gehad!

Wij hebben 8 dagen in Amarante gezeten, en wij hebben het erg naar onze zin gehad! Het eten was lekker, de keuze wat minder, maar er was genoeg voor iedereen! De kamers waren groot, maar zeker WEL schoon, en helemaal voor Egyptische begrippen (we hebben wel es mindere kamers gehad elders) Elke dag werd er schoon gemaakt, en elke keer weer een mooie verrassing aan kunst op het bed. De mensen van het restaurant, poolbar en lobby, waren allemaal vriendelijk, er werden zelfs drankjes rond het zwembad geserveerd door het personeel. Al met al hebben wij hier een erg leuke week gehad, en zullen het zeker wel aanraden om hier heen te gaan. Waarom al het negatieve hieronder geschreven wordt, vragen wij ons af.....

• 2peter romeijn21-03-2012

een zeer vies slecht onderhouden bouwval

mijn algemene indruk is dat dit hotel is 10jaar oud en is daarna aan onderhoud nooit meer wat aangedaan,het is er vies en smerig het eten is erg slecht het zwembad is vies en niet bij gehouden de trede van de zwembad trap waren afgebroken en staken zo het zwembad in.Rond het zwembad kon je niet op blote voeten lopen van wegen de gaten en losse stenen,het hotel lig langs een snelweg en het strand op 2 kilometer

• 5Rvt19-03-2012

Zeer slecht hotel en zeker geen 4 sterren waard

Hotel Amarante garden palms is een 4 sterren hotel maar daar is niks van waar het is een 2 sterren hotel Ik vind het een zeer slecht hotel het eten is vies en lauw. Het gebouw lijkt wel een bouwput en rond het zwembad Het all inclusive forlume is zeer slecht ze hebben 3 buitenbarren alles is dicht Alleen tussen 10.00 en 17.00 is er een buitenbar open Veder ben je dan aangewezen naar binnen er is een binnen bar en dat is in de lobby bloedwarm daar binnen Ze spoelen de glazen daar niet eens om als je wat besteld en je zet je glas terug schenken ze gewoon weer drinken erin ik had een glas bier een een stelletje die we ontmoet hadden dronken ouzo opeens had ik de glas waar ouzo had in gezeten daar zat me bier in echt zo goor Veder is er nog een binnen bar soort dico waar niemand komt want daar moet je betalen de barman spoelt de glazen om onder de koffie machine en het bier is echt zo goor en niet eens koud gewoon warm Voor iets meer geld heb je een veel betere hotel

• 5Anna Schachtschabel25-08-2011

Eens maar nooit meer!

Wat een vieze bedoening daar, alles oud, gevaarlijk vies en stuk. Het hotel zou 1.8km van het strand zijn, achteraf bleek dat we 18 min in de bus zaten om naar het strandje te gaan, waar je 4 1/2 uur kon vertoeven en dan moest je weer terug omdat het laatste busje en het personeel weer terug naar het hotel ging. Het eten was smerig,het bestond uit rijst en lauwe ratjetoe. Alles low budget!!

• 8fam buys09-08-2011

redelijk tot goed resort

wij hadden het geluk dat de ramadan begonnen was en de jordaniers naar huis waren er was nog 1 echtpaar met dochter uit nederland aanwezig en wat verdwaalde engelsen en egyptenaren.het was een relaxte sfeer en wij hebben een heerlijke 8 dagen gehad.accomodatie is wel wat verouderd maar wel netjes personeel erg vriendelijk vooral de barjongens de zwembadjongen en de receptie waren bijzonder vriendelijk en hielpen waar nodig.je kon met het busje naar het strand prive en naar naa'mma city allemaal goed geregeld.wij herbben er zeer goed gegeten op verzoek zelfs patat en mayonaise gehad en er werd elke dag gebarbequed.kamers werden netjes schoongemaakt en op de dag van vertrek tot 16 uur volledig gebruik van all inclusief progamma.kortom wij hadden een leuke vakantie en er valt gerust wat op aan te merken maar het heeft geenzins onze vakantie beinvloed

• 7Maarten, met familie28-06-2011

Leuk hotel voor een weekje, maar niet langer

Wel een leuk hotel met 2 zwembaden. eten was redelijk tot goed. Weinig last van russen, maar meer van jordaniers. die waren erg luid en wilde steeds voordringen bij de eet rij etc. later zagen we dat jordaniers en egyptenaren 50% op het verblijf gekregen. eten was redelijk tot goed. elke avond een andere thema. buiten staat iemand te bqq'en. er rijd een busje naar het strand, want je kan het niet belopen. strand is in een bay waar geen wind komt. volgende keer ga ik toch echt in Na'am bay zelf zitten. dan ben je ook snel op een strand (Viva Beach) en het is er beter uit te houden.

• 8Hanneke de Leeuw04-01-2011

Veel te veel russen!

Mooi resort, wel wat verouderd. We hadden een heel groot app direct aan het zwembad. Wel 's nachts je bed uit om een haddoek klaar te leggen, anders had je dus geen plek aan een van de zwembaden. Ligt aan een drukke weg, wel een half uur lopen naar het centrum van Naama Bay (wat overigens een heel leuk centrum is). Bediening was goed, aardige mensen die erg hard moesten werken en steeds werden afgesnauwd door hun baas. Groot nadeel waren de Russen, denk wel zo'n 80 % toen wij er waren, verder veel Engelsen en bijna geen Nederlanders. Lekkere vakantie gehad, maar geen 2e keer voor mij.

• 5Alex en Ramona20-11-2010

Nooit meer

Wij zijn zeker niet moeilijk, maar vonden dit hotel slecht. Op een paar mensen na onvriendelijk personeel en het barst er van de russen. Het eten is niet slecht, maar wordt beperkt aangevuld. Het strand ligt inderdaad op zo'n 1,8 km v/h hotel, maar dit is van resorts en waar wij als hotelgasten heen mogen is op het kleine publieke stukje strand tussen de resorts of 10 km verderop waar een busje van het hotel heen rijdt op gezette tijden. Moet je wel snel zijn want de russen reserveren alle mooie tijden of ze nou meegaan of niet. Erg vreemd! Verder is de schoonmaak ook erg slecht. Het barstte van de rode mieren in onze douche en er lagen allemaal haren van voorgangers. De man van het hotel schrok hier ook best van en heeft ons een andere kamer gegeven. We zaten in totaal met 3 Nederlandse stellen in dit hotel waar we heel veel lol mee hebben gehad, maar dit hotel voor ons nooit meer.

1 tip over Hotel Amarante Garden Palms

• Rvt, 19-03-2012

Geboekt bij sky tours vakantie veiling voor 300 euro pp Voor 80 euro meer per pp zit je aan het strand En dan een echte 4 sterren hotel Dit hotel is rijp voor de sloop

Dus boek dit niet je krijgt 100 procent spijt

0 vragen over Hotel Amarante Garden Palms

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch
    • VerzorgingAll inclusive

• Afstand tot strand1.2 km
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Op het terreinTerras, Tuin
    • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages