Hotel Al Bostan

Hotel Al Bostan
6,4

18 reviews over Hotel Al Bostan in het Nederlands

Hier geen hoge verwachtingen hebben

H. van der Ligt
2-8-2011

Ik heb weinig behoeften: Een basic en schone kamer, een redelijk bed, een schone douche en een basic ontbijt. Als dat het is, heb je hier genoeg aan. De kleine dingen blijven je echter verbazen: Geen standaard koude melk te vinden bij het ontbijt (wordt wel telkens op verzoek naar je tafel gebracht, maar gewoon een kan klaarzetten bij de cereal is er niet bij). De toegangsdeuren tot het hotel (glas) zien er vet en onverzorgd uit (de 'portier' veegt er af en toe een tissue overheen). Servicekarretjes blijven op de toegangsgalerij in de weg staan. Sigarettenpeuken en kapot glas in de plantenbakken (wordt ook nooit opgeruimd).

Tijdens mijn aanwezigheid weinig Europese gasten (zelfs weinig Russen), wel veel Egyptenaren. De muziek op de binnenplaats was daarop afgestemd, maar hield meestal wel tijdig op.

Al met al maakte de omgeving een groezelige indruk, maar de woonfacilteiten waarvan ik gebruik maakte, waren schoon. Alleen aan te raden voor mensen met niet al te hoge verwachtingen.

Gereisd Alleenreizend in januari 2011

Smerig hotel

T. Schoenmakers
26-9-2010

Kamers worden niet schoongemaakt. Handdoeken worden niet gewisseld. Als je ze op de grond gooit worden ze weer vuil opgehangen. In twaalf dagen tijd zijn na lang zeuren bij de directie 1 keer de lakens van de bedden verschoond. We durfden in de badkamer zeker niet op blote voeten te lopen uit angst voor schimmelinfecties. Na klagen bij de hostess zei zij "Ja het is maar een 3 sterren hotel".

Gereisd Met vrienden in september 2010
2008

dit nooit meer

goof mastbergen
9-10-2008

De kamer was redelijk goed, alles functioneerde. De ligging is veel te ver van het centrum, ong half uur lopen. Veel russen en ook veel egyptenaren. Dat wil zeggen, tot 10 uur ontbijt: dan is alles allang op om 9.15 uur. en er wordt niks aangevuld. Alleen als er toevallig bobo's op bezoek zijn. Valt wel op!!

Gereisd Met partner in september 2008

Hoewel het hotel op een goede locatie (voor het strand!)

Mvz.
30-4-2008

Hoewel het hotel op een goede locatie (voor het strand!) ligt, raad ik dit iedereen af. Het personeel laat te wensen over, erg klantonvriendelijk en nemen vaak geen moeite om ook maar iets van vriendelijkheid uit te stralen, alles lijkt ze te veel. Veel Russen, weinig Nederlanders, ook overwegend veel Duitsers. Eten was normaal, niet erg verrassend en veelal hetzelfde. Ontbijt was echter wel goed. Er is totaal niks aan entertainment, op de eeuwige cd van Gloria Gainer na, die dus ook grijs word gedraaid. Geloof me, you won't survive. Conclusie, voor een hotel op een goede locatie moet je bij Al Bostan zijn, maar een goede service is er ver te zoeken.

Gereisd Anders in april 2008

Gunstige ligging van het hotel, gelijk aan het zandstrand

gerrit en corrie nijland
19-3-2008

Gunstige ligging van het hotel, gelijk aan het zandstrand. Kamers zijn goed, schoonmaken en wisseling bedlinnen en handdoeken prima. Personeel van het restaurant liet aan vriendelijkheid te wensen over. Ben beter gewend in Egypte. Het eten was matig tot slecht. Vaak koud eten. De lunch was niets, het ontbijt was wel behoorlijk goed. Diner, weinig keus zeker niet internationaal en we misten echt even lekker een stukje gegrild vlees. De groentes waren bijna elke dag hetzelfde.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn 1 week in mei geweest en alles was zeer goed

M.Aly
12-1-2008

Wij zijn 1 week in mei geweest en alles was zeer goed.Dat er negatieve reacties zijn over dit hotel begrijpen wij niet!!Personeel zeer klantvriendelijk.Eten perfect en kamers schoon.Wij gaan in mei weer .

Gereisd Met partner in Sat Jan 12 2008 19:13:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een goed hotel

J.S. van den Broek
8-1-2008

Een goed hotel. Eten is goed, alleen volgens Egyptische manier halfwarm opgediend. Redelijke keuze. Ontbijt goed. Voldoende variatie. Vriendelijk personeel (alleen mannen). Perfecte ligging aan zee, geen zeezichtkamers. Linnen en handdoeken zeer regelmatig verschoond. Badhanddoekenservice goed.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede ligging,prima strand!Kamers goed,doch eten zeer en

Jan en Thea uit Roden
8-1-2008

Goede ligging,prima strand!Kamers goed,doch eten zeer slecht en klantonvriendelijk personeel.80 % russen in het Hotel,zeer luidrugtig aanwezig en drinken veel.All.incl. zeer beperkt,er zijn veel betere hotels voor hetzelfde geld!Informeer van te voren of er russen zijn!

Gereisd Met partner in december 2007

Bezocht rond oud en nieuw met mijn vriend

Daphne
8-1-2008

Gereisd Met partner in Tue Jan 08 2008 17:50:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bezocht rond oud en nieuw met mijn vriend

Daphne
8-1-2008

Bezocht rond oud en nieuw met mijn vriend.Hotel netjes ook de kamer.Ontbijt,lunch en diner zeer slecht.Personeel klant ontvriendelijk,veel russen welke veel drinken.Kortom ga er niet weer heen! Ook beperkt all-incl.systeem.Oudjaars diner zeer slecht,we hebben daarna elders lekkere vis gegeten.

Gereisd Met partner in januari 2008

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Bostan in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Bostan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.