• Type accommodatie

Reviews over Sharm el Sheikh - Naama Bay

Gezellige drukte

Simone Adam
    10-7-2018

Heerlijke plek om avonds rond te lopen. Veel restaurants en bars en natuurlijk de traditionele winkels met souvenirs. Het is er altijd gezellig druk. Soms is het wel wat vervelend dat de verkopers van de winkels je geef in hun winkel willen hebben, maar als je nee zegt dan laten ze je wel met rust.

Restaurants en bars als Hard Rock kan je hier vinden.

Leuke plek voor een gezellige avond

erg leuk gebied met heel veel mogelijkheden om te

Frank V T
    16-11-2017

Top is SOHO echt een heel mooi shopping/uitgaans centrum gemakkelijk met d etaxi te bereiken. De beveiliging is erg goed in Sharm daar kan men hier nog wat van leren.

super tof land en streek

fam deleu
    22-2-2017

Egypte is onze 2de thuis , in het bijzonder Sharm El Sheikh het is er super mooi en altijd de zon natuurlijk afkoeling kan je ook overal genoeg vinden, de mensen zijn er super vriendelijk , vriendelijker dan in Belgie, Wij proberen toch elk jaar te gaan als er vluchten zijn natuurlijk want de laatste tijd geraak je daar niet zo rap meer ook al is er daar niets aan de hand het is gewoon een super land en streek , al reeds geboekt voor juli 3 weekjes met 2 volwassenen en 3 kids van 13jaar , 11 jaar, 5 jaar .....

Goed vertoeven

Rob
    9-11-2015

Er zijn hotels die aan een nieuw stuk liggen waar de onderwaterflora een stuk mooier is. Hier erg beperkt al kijk je er toch je ogen uit. 's-Avonds wat eten en drinken in Naama Bay en een selectie maken uit allemaal dezelfde souveniers. Leuk voor de zon, zee en een weekje rust.

Leuk dorp

Erik
    14-10-2015

Sharm el Sheikh onderscheid nicht niet van de bekende Spaanse en Turkse badplaatsen. Met de opdringerigheid valt het alleszins mee

Sharm el Sheikh - Naama Bay scoort een 7,8 uit 10, op basis van 171 reviews