Sorteren

Reviews over Sharm el Sheikh - Naama Bay

Was dit een droom??

Gil Claes
    3-11-2018

Hebben wij gedroomd of was dit realiteit? Onze 15e vakantie naar Egypte met steeds wisselende plaatsen en hotels. We dachten dat we al alles meegemaakt hadden... maar dit hotel doet alle voorgaande 5 sterrenhotels verbleken!!!!! Vriendelijke en behulpzame ontvangst, onmiddellijk werd ons een warm doekje gegeven om ons te verfrissen en een lekker versgeperst glas fruitsap. Geen rompslomp van zelf alle formaliteiten te moeten invullen, dit werd netjes voor ons gedaan. Onze heel mooie familiekamer die we toegewezen kregen, lag (wegens mijn heupoperatie) te ver van het strand.... Geen probleem, we kregen onmiddellijk een nieuwe kamer toegewezen. Alles Heel netjes en verzorgd (mooie grote en heel goede bedden, prachtige ruime badkamer met alle voorzieningen). En dan de Guest Relation: Fantastisch hoe Mss Eman Ayman zich 200% inzet om alles te doen voor de hotelgasten!!!!! Bedankt Mss Eman!!!

Dan het zwembad aan custer 5: wat een service door Abd Alazim en zijn team, dagelijks kwam hij rond om onze brillen te poetsen, dan met ijskoude doekjes om ons te verfrissen, met een spuitje gevuld met muntwater om af te koelen, met fruitsate's.... en dit alles (zoals al het ander personeel met een glimlach en gemeende vriendelijkheid!!! Ook mag ik zeker de obers niet vergeten van de aanpalende Almaza bar, vriendelijk en niets is hun teveel!!!!

Dan komen we bij de restaurants: Het main restaurant, wat een pracht en diversiteit aan gerechten, speciaal de kok van de koude keuken en de desserts: Kunstwerkjes!!! En terug die echte en hechte vriendelijkheid!! De assistant F&B manager Abd El Karem en zijn team van chefs en obers zijn zoals vrienden die we al jaren kennen en nooit zullen vergeten! Bedankt ook Ahmed (Michael Jackson), Eslam, Sara, Mustapha en al hun collega's!!! Alle restaurants (5) waar we a la carte konden eten: verfijnde en lekkere keuken!!!!!!

Het strand: verzorgd tot in de puntjes goede strandzetels en kussens, en terug prima service van de strandjongens en de obers, speciaal aan Bassem, die hele dagen door het zand ploetert om iedereen te bedienen, en dan zien we hem 's avonds al terug aan het werk in het Sanafir restaurant! (Ps heeeel lekkere vis!). De accomodatie aan het strand zal binnen een paar maanden nog verbeteren, eens de steiger verder afgewerkt is.

Mijn verhaal kan nog verder duren, maar dan enkel in positieve zin! Bedankt Steigenberger alcazar! Bedankt Chef Abd El Karem, en ook zeker bedankt Mss Eman Ayman en al het personeel en management!!! Hier komen we zeker terug!!!!Minder weergeven

Kamertip: kamers dichtbij het strand zijn rustige kamers (wel dan een eindje lopen naar het mainrestaurant)

Heerlijke vakantie

Anuschka
    29-10-2018

Geweldige vakantie, ligging is perfect. Helaas zijn de foto's van de kamer totaal niet wat ze laten zien. De eerste kamer die we kregen waren we niet tevreden over en wilde meteen een nieuwe kamer, pas na de 2de nacht een nieuwe kamer gekregen die veel beter en schoner was. Het animatieteam en de mensen van de massagesalon zijn best opdringerig en moet je echt goed duidelijk maken dat ze je met rust moeten laten anders komen ze elke dag op je af. Eten was wel lekker maar mag ook iets meer variatie in zitten. Verder hebben we heerlijk genoten van onze vakantie.

absoluut voor herhaling vatbaar!

sarah
    11-10-2018

hele fijne service. prachtig hotel, mooie schone ruime kamers en zeer uitgebreid ontbijt. de paarden zien er goed verzorgd uit, de volgende keer boek ik graag n strandrit met de professionele begeleiding die wordt aangeboden. fijne rustige locatie op n steenworp afstand van Naama Bay en 10 min vh vliegveld. Alle exvursies en dagtrips naar bv Cairo-Luxor kunnen worden geregeld. Stressvrije topvakantie. De kinderen vonden het zwembad geweldig en heerlijk verse broodjes bij het ontbijt.

Algemeen Directeur, Guest Relation , 13-10-2018

Geachte mevrouw Sarah,

Met vriendelijke groet,

Ideale locatie om een weekje goed uit te rusten.

Theo Kersten
    28-9-2018

Mooi resort met ruime kamers, knusse strandjes, prima snorkelen en overal goede service. Veiligheid is goed geregeld.

Niet geschikt voor rolstoel + slecht ter been.

Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 4-10-2018

Beste Theo Kersten,

Met vriendelijke groet,

Prima verblijf

Aleta
    10-8-2018

Fijne kamer, prachtig uitzicht. Kussens niet zo comfortabel. Nochtans was er wel mogelijkheid om andere kussens te vragen. Heel behulpzaam en vriendelijk personeel.

Yahya Kotub, General Manager, Guest Relation , 11-8-2018

Geachte mevrouw Aleta,

Heel erg bedankt voor uw keuze om te verblijven in Mövenpick Resort Sharm el Sheikh en voor uw positieve beoordeling. Ik ben heel blij dat u met ons van uw vakantie hebt genoten en dat u tevreden bent over de kamer en de service.

Ik hoop dat je weer naar ons hotel komt.

Vriendelijke groeten,

Sharm el Sheikh - Naama Bay scoort een 7,7 uit 10, op basis van 171 reviews