Sharm el Sheikh - Naama Bay

We hebben een aantal aanbieders voor Sharm el Sheikh - Naama Bay voor je op een rij gezet:

vakanties Sharm el Sheikh - Naama Bay

Reviews over Sharm el Sheikh - Naama Bay

Gezellige drukte

Simone Adam,
    10-7-2018

Heerlijke plek om avonds rond te lopen. Veel restaurants en bars en natuurlijk de traditionele winkels met souvenirs. Het is er altijd gezellig druk. Soms is het wel wat vervelend dat de verkopers van de winkels je geef in hun winkel willen hebben, maar als je nee zegt dan laten ze je wel met rust.
    Restaurants en bars als Hard Rock kan je hier vinden. Leuke plek voor een gezellige avond

Gereisd met vrienden in juni 2018

super tof land en streek

fam deleu,
    22-2-2017

Egypte is onze 2de thuis , in het bijzonder Sharm El Sheikh het is er super mooi en altijd de zon natuurlijk afkoeling kan je ook overal genoeg vinden, de mensen zijn er super vriendelijk , vriendelijker dan in Belgie, Wij proberen toch elk jaar te gaan als er vluchten zijn natuurlijk want de laatste tijd geraak je daar niet zo rap meer ook al is er daar niets aan de hand het is gewoon een super land en streek , al reeds geboekt voor juli 3 weekjes met 2 volwassenen en 3 kids van 13jaar , 11 jaar, 5 jaar .....

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed vertoeven

Rob,
    9-11-2015

Er zijn hotels die aan een nieuw stuk liggen waar de onderwaterflora een stuk mooier is. Hier erg beperkt al kijk je er toch je ogen uit. 's-Avonds wat eten en drinken in Naama Bay en een selectie maken uit allemaal dezelfde souveniers. Leuk voor de zon, zee en een weekje rust.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

leuk om te vertoeven

jurgen_rijdant,
    24-11-2014

leuk om te vertoeven gezellige winkeltjes en bars vraag wel naar de kaart als je een biertje wil want ze durven u slechte bieren serveren,kies vooral voor stella,heineken, sakara gold dat zijn goede bieren

Gereisd met partner in november 2014

Heerlijk rustig strand...

Jacqueline,
    22-11-2013

Gedurende een weekje Sharm El Sheikh zijn we een enkele keer op het Naama Bay strand geweest.

Het is geen drukbezocht strand, tenminste zo voelde het toen wij er waren. Wij hebben er heerlijk in alle rust genoten.

Verder is het strand schoon en zijn er voldoende ligbedjes beschikbaar.

Gereisd met jonge kinderen in maart 1997
Sharm el Sheikh - Naama Bay scoort een 8,5 uit 10, op basis van 171 reviews