Sorteren

Reviews over Sharm el Sheikh

altijd goed Egypte.

willem hage
    10-6-2018
    Voor het eerst in Sharm. Anders dan Hurghada. Als we weer naar Egypte gaan zeker weer naar Sharm. De mensen daar vind ik vriendelijker dan in Hurghada.

Geweldig

Danique
    13-5-2018
    Van te voren was ik best wel bang om naar Egypte te gaan, vanwege wat ik op het nieuws hoorde. Je hebt daar totaal geen last van! Het is een super mooi land met wel veel rotzooi op straat of in de woestijn. In de resorts is het prachtig, alles is schoon, gezellige sfeer. Echt een aanrader!

Warm welkom

Simone Schouten-Adam
    29-4-2018
    Heerlijke plaats om te zijn, de mensen zijn zeer vriendelijk en in vergelijking met 10 jaar geleden hebben ze geleerd om je meer met rust te laten bij het winkelen. Natuurlijk willen ze graag dat je wat koop, er komen nog steeds weinig Europeanen, waarom is mij een raadsel het is er zeer veilig. De onderwaterwereld is magnifiek en zeer goed georganiseerd door plaatselijke agent. Sharm en met name Naama Bay bruist s'avonds en is zeer gezellig om naar toe te gaan, hier kan je lekker eten een drankje doen of winkelen.

Neem je snorkelspulletjes mee, wat een beleving!

J de Leeuw
    14-4-2018
    Snorkelplaats bij uitstek.

Andere cultuur

Edith en Paul
    26-3-2018
    Sharm el Sheikh heeft een andere cultuur dan wij, en dat maakt het aantrekkelijk indien je er voor openstaat. Wij komen er zeer graag.
Sharm el Sheikh scoort een 7,8 uit 10, op basis van 1590 reviews