Hotel Tropitel Sahl Hasheesh

Hotel Tropitel Sahl Hasheesh

9.2Fenomenaal

Egypte, Egypte, Sahl Hasheesh

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Tropitel Sahl Hasheesh voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

65 reviews over Hotel Tropitel Sahl Hasheesh

• 10J.Kort01-03-2020

Geweldige vakantie gehad!

Voor het eerst naar Egypte.12 dagen Tropitel...Geen moment spijt van gehad ! Prachtig hotel, mooie ruime kamer, schitterende badkamer, heerlijke bedden,mooi uitzicht over de rode zee, superschoon, heerlijk vers eten,2 warme zwembaden (1 koude) ,mooie tuinen en al het personeel is supergastvrij. Lekker snorkelen of duiken vanaf de (eigen)pier en rif is geweldig en de dolfijnentrip vanuit hotel is ook echt een aanrader! Ook de beauty salon is echt heerlijk ontspannend en waar voor je geld. Er is een pinautomaat maar pakt geen EC pas..enkel creditcards..handiger neem gewoon euro's mee voor de uitjes,tips en extra's . In de omgeving is verder weinig te doen afgezien van rondje fietsen of met n golfkarretje langs de andere hotels.. ,maar als je enkel voor de zon, zee, luieren, eten en luxe kom zit je hier perfect! En bovendien geen enkel moment spanningen of onveilig gevoeld ! Deze mensen doen alles om je vakantie geweldig te maken !!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 10Zinoviy13-01-2020

8 from 10

Voor het eerst in dit hotel en in de winter. Over het algemeen een ontspannende vakantie, min of meer geluk met het weer, en voor kinderen is er een goed zwembad met verwarming en glijbanen, en het belangrijkste is dat het tegen de wind wordt beschermd door de muren van het hotel. Het personeel probeert beleefd te zijn, maar ze kunnen zien dat ze buiten het seizoen zijn en niet verwerken. De gezellige kamer wordt elke dag schoongemaakt. Zoals overal doet de magische dollar wonderen, en de ober zal naar boven rennen en alles in de kamer brengen om krokodilfiguren te maken, enz.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 10Karolina12-01-2020

Toooooooooop

Een zeer aangenaam familiehotel. Service op hoog niveau, altijd behulpzaam. Kamers goed schoongemaakt, schoon in restaurants, zeer goed eten. Reinig zwembaden met heet water. Badmeesters bij elk zwembad.

• 8Rechal12-01-2020

First time in tropitel

Hotel heerlijk erg schoon, mooi .... eten kon het niet fout erg leuk inderdaad personeel zeer vriendelijk kon niet genoeg voor je doen .. geweldig hotel. De enige fout die ik had was dat onze kamer was onder een hoofdsteun en ze waren erg luidruchtig, maar was snel opgelost en nooit iets anders gehoord. Het personeel is erg hard werkende mensen stoppen nooit.

• 10Teo04-01-2020

Egypt

In tegenstelling tot de meeste hotels in Egypte, past deze volledig op het 5-sterrenniveau. De hygiëne is hoog, het eten is geweldig, elke dag is er een gevarieerd en kwaliteitsmenu.

Het hotel is een van de weinige in de omgeving met een eigen rif en u kunt genieten van alle onderwaterbewoners. Er zijn ook glijbanen en verwarmde zwembaden in de winter.

Het personeel is geweldig, iedereen is zeer responsief. Over het algemeen denk ik niet aan iets negatiefs tijdens ons verblijf.

• 8Manraj Gill04-01-2020

Yeah good job

Het hotelpersoneel is aardige mensen, ze willen alleen geluk, liefde en gelach aanmoedigen! Room service is voldoende omdat ze ook veel kamers hebben om bij te wonen! Ongeacht in welk deel we ons van het hotel bevinden, we werden altijd begroet met een glimlach en vriendelijk advies over wat te doen, of het nu eten was, plaatsen om te zien en nog veel meer!

• 10Rita Alexandra03-01-2020

7 days wow

Het was allemaal geweldig. 7 fantastische dagen. Uitstekende service! De kamer was altijd erg schoon, het personeel was erg vriendelijk en altijd beschikbaar. Het eten was zeer gevarieerd en uitstekend. We hebben altijd een glimlach gehad! We raden het ten zeerste aan!

• 8Bruno nettarp03-01-2020

Fantastiskt

Ruime kamers, zeer mooie palen en zeer goed vriendelijk personeel. Winderig weer toen we hier waren, maar alles was in het algemeen goed. De massage en spa waren erg aardig maar goede service. Zeer leuke activiteiten aan zee. Het snorkelen was ook erg goed

• 2019
    10Tatjana30-12-2019

Het hotel is zeer goed, het personeel is gewoon geweldig. Ik raad dit hotel aan. Ik zal terugkomen in de toekomst ... Schone stranden, het hotelterrein, evenals de kamers. Goede animatie ... uitstekende organisatie van Kerstmis en Nieuwjaar ....

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 10Tania30-12-2019

Fantastisch hotel

Zeer mooi, comfortabel en schoon hotel. Het serviceniveau op hoogte. Gevarieerd en heerlijk bereid eten Een schoon strand, een ruime keuze aan vrije tijd. Ik raad iedereen aan om een ​​vakantie door te brengen in dit hotel.

Gereisd met partner in december 2019

Hotel Tropitel Sahl Hasheesh info