Hotel Tropitel Sahl Hasheesh

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Tropitel Sahl Hasheesh voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Tropitel Sahl Hasheesh

• 8Joke Van Loo18-09-2019

Een prachtig ruim opgezet hotel met mooi huisrif

Prachtig en schoon hotel met heerlijk eten. De kamer en badkamer zijn erg ruim. Mooi groot zwembad en een mooi schoon strand. Snorkelen is mogelijk via de pier van het hotel. Er is een klein stukje waar je als beginneling wat kunt snorkelen,maar aan het eind kun je mooi snorkelen langs mooi koraal met aardig wat vissen. Animatie is voor elk wat wils. Via Uber kun je het beste een taxi regelen naar Hurghada tijd plm.20 minuten. De Senzomall is is een leuk overdekt winkelcentrum plm. 15 minuten vanaf het hotel.

Met vrienden

• 9Simons Mandy15-04-2019

Geweldig

Super leuke tijd gehad, lekker eten, vriendelijk personeel. Dit jaar komen we terug!

• 2018
    9Marie Peters20-10-2018

Super hotel met slechte wijn.

Fijn hotel met prachtig strand en mooi huisrif. Mooie kamers met 2 King side bedden. Wij waren 5 nachten in dit hotel 1x diner bij Mexicaan gratis en 1x betaald bij Italiaan was beidde goed. Steeds de lunch gebruikt bij Mexicaan en Italiaan geeft je echt een vakantie gevoel op het terras daar te lunchen kleine kaart voor ons genoeg keuze. Ook de strandbar is gezellig opgezet en lobbybar 1x boven in bar voetbal wezen kijken op 4 x tv met drankje. Zeer vriendelijk personeel. Minpunt voor ons. Rode wijn en rosé niet te drinken witte wijn ging nog net maar vaak te warm wel kunnen oplossen met vragen om ijsblokjes. In strandbar lekker pils uit de tap maar bij onze laatste 2 dagen was er geen tapbier maar uit de fles en dit was steeds lauw erg jammer.

• 10Fam. Berends26-03-2018

Buitengewoon fantastisch

Ons eerste keer in Egypte en we moeten bekennen wat een Super resort. Hoge gastvrijheid en behulpzaam, erg schoon en mooie zwembaden en aan het eind van de pier kun je heerlijk snorkelen. De kamers zijn erg schoon en een grote badkamer. Er is een goede controle, ook voor de kinderen. Kortom een aanrader voor stellen en familie met kinderen. Ook het eten is er super, veel variatie en erg lekker. En aan drankjes kom je zeker niet tekort. Wij komen vast hier nog eens terug.

• Oude reviews

5ZS29-07-2016

Geen aanrader

Bij onze boeking hadden we zeer grote verwachtingen maar helaas was het hotel enorm teleurstellend.

Positief: Ligging (beveiligd domein aan strand)

Negatief: Slechte ontvangst en service aan receptie (verkeerde kamer en met veel tegenzin andere kamer gekregen, was dan nog niet volgens boeking) Eten: qua smaak en variatie zeker OK maar we zijn beiden ziek geworden. Hygiëne: zeer oppervlakkige schoonmaak Kamer: zeer ruim maar slecht onderhoud en schoonmaak. Gasten: tijdens ons verblijf waren 70% Egyptische toeristen. Zijn enorm arrogant en zeer onrespectvol tov andere toeristen en personeel. We hebben hier enorm hinder van ondervonden! Alleen al daarom raad ik dit hotel niet aan. Personeel: vriendelijk maar opdringerig. Zijn uit op fooi.

• 9John van der Voorn13-07-2016

Mooi schoon hotel, veel keuze met lekker en goed eten, prima drankjes voor een all inclusive. Personeel is super behulpzaam en aardig. Managers maken elke daf een rondje om met de gasten te praten.

Kortom, een aanrader.

Met vrienden

• 9prijs/kwaliteit top17-07-2015

ideaal voor relaxvakantie

Mooie tuin en zwembad, strand mooi onderhouden met prachtige rif om te snorkelen, Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk zowel in de restaurants/bars als op het strand/ pool. Animatie in volle groei met nieuw team vooral Hassan en phop zijn top. Handdoeken voor zwembad aan vervanging toe. Onderhoud van de kamers kon beter. Eten zeer degelijk.

Met oudere kinderen

• 5Martine10-06-2013

Jammer maar nooit meer

Het hotel is mooi en het domein is goed onderhouden. Het is een groot proper strand. De tuinen zijn ruim en net. De kamer was mooi en groot met goede airco. Alleen zijn we enorm ziek geweest, al na de 2e dag, hoge koorts en buikloop. Zodanig dat we 4 dagen hebben doorgebracht op de hotelkamer. En wij waren niet alleen. Bij de andere Belgen waren er ook heel wat die zelfs baxters bij de dokter moesten krijgen (prijs ong 350 EUR). Bij navraag bij de hostess van touroperator beaamde ze dat er op dat moment inderdaad heel veel zieken waren. Oorzaak onbekend? Op het eerste zicht denk je dat het hotel zeer hygiënisch is, maar als je verder kijkt is het enkel oppervlakkig gepoetst. Het was reeds onze 5e maal in Egypte, zonder voorgaand ooit ziek te zijn geworden. Onze vakantie was dus wel serieus verpest. Terug thuis hebben we nog een week aangepaste medicijnen moeten slikken voor darmproblemen. Ook de hoge kosten voor internet 45 EUR/week is serieus overdreven.

• 10Guy en Isabelle08-05-2013

"Een rustparadijs op aarde"

Hotel Tropitel Sahl Hasheesh Hurghada Egypte is een paradijs op aarde voor iemand die tot rust wil komen.Net terug van een weekje rust. Mooi en proper hotel en de bediening is uitstekend. Op alle vragen krijg je een uitgebreid antwoord en proplemen worden er met de smile opgelost. De keuken was uitgebreid, varierend, vers en lekker. Onze speciale dank voor het vriendelijke, gedienstige personeel aan the pool. Sayed de barman en Hassan the poolmaster maken van iedere dag een geslaagde prettige vakantie dag. Ook de kamer was steeds netjes. Bediening in the lobby en restaurant waren eveneens uitstekend. Als er dan toch 1 minpuntje is, dan is het de internetvebinding die heel traag is tot nihil, tenzij er bij betaald wordt. Wat ik voor mensen die All inclusive boeken in de prijs zou moeten inbegrepen zijn. Al bij al een top hotel. Wij hebben een mooie vakantie gehad en gaan zeker terug!

• 9pascal15-04-2013

mooi hotel

zijn in januari geweest en hebben geen geluk gehad met het weer, doch het hotel en het personeel is zeer vriendelijk. Heel veel gesluierde vrouwen alsook gesluierd in zwembad doch geen vijandigheid vastgesteld integendeel heel vriendelijk en open. Was vakantie voor Egyptenaren tussen 24.01 en 31. 01 Avondanimatie was goed doch de locatie voor de animatie was echt amateuristisch. Overdag was er genoeg animatie en deze was goed verzorgd, ook een spa aanwezig. Tamelijk ver van Hurghada, het hotel ligt in een beveiligd gebied. Ideaal om te duiken, hebben geboekt via touroperator om te duiken met Nederlandstalige duikgids. De maitre hotel, zorgt voor de klanten als kinderen, niks is teveel gevraagd. Mexicaans restaurant is zeer lekker.

6 tips over Hotel Tropitel Sahl Hasheesh

• j.m.van der meer, 30-05-2012

diverse trips gemaakt waarvan Luxor beslist de moeite waard maar erg zwaar van 4.45 tot 22.00 uur waarvan 11uur bussen

• pascal, 15-04-2013

Hurghada is vooral voor duikers en snorkelen. Sunjet biedt dan ook duikexcursie aan met Nederlandstalige begeleiders.

• pascal, 15-04-2013

Duiken of snorkelen, uitstap met taxi naar Hurghada is de moeite, prijs afspreken met taxichauffeur en die komt u terug halen

0 vragen over Hotel Tropitel Sahl Hasheesh

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats