Hotel The Oberoi Sahl Hasheesh

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor The Oberoi Sahl Hasheesh voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel The Oberoi Sahl Hasheesh

• 9Paul18-02-2013

Pure luxe aan de Rode Zee

Top resort aan de Rode Zee. Uitzicht vanuit de bungalows is fenomenaal. Het resort ligt afgelegen en is niet vrij toegankelijk. Je moet echt gast zijn. Vanuit het hotel kan je diepzeeduik excursies maken, maar het is vooral een hotel waar je tot rust kan komen. Er is in de directe omgeving weinig te beleven, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de luxueuze kamers.

• 10Chris Vandessel08-10-2011

Hemels

Voor de derde keer op rij verbleven in The Oberoi. Service uitstekend, superlekker eten, suites adembenemend mooi. Wie tot rust wil komen, warm aanbevolen.

• 10GercoM30-08-2010

Fantastisch hotel

Het is een fantastisch hotel met een mooie tuin en zwembad, de service is erg goeden ze zijn zeer kindvriendelijk. We lieten iedere avond eten bezorgen in ons huisje , wat erg makkelijk was met heel kleine kinderen. Voor de rest is er in de buurt van het hotel weinig te doen, maar daar kwamen we ook niet voor. Lekker uitgerust.

Met jonge kinderen

• 9Margriet & Fer24-08-2010

Duper fijn hotel!

Wij hebben in maart 2010 1 weekje gelogeerd in The Oberoi, helemaal heerlijk. Prachtige kamer, lekker eten, super service, vriendelijk personeel. We werden met een limousine opgehaald van het vliegveld, naar de golfbaan gebracht en weer gehaald en naar het centrum van Hurghada. Onze touroperator had voor ons een candle light diner geboekt, dit hebben we genoten op het strand, helemaal top. Uiteraard zijn er na nog extra kosten na een verblijf van een week maar dat is bij een hotel van dit caliber normaal. Voor herhaling vatbaar.

• 10margriet en fer28-07-2010

SUPER!

Een fantastische plek met enorm veel service, persoonlijke aandacht, lekker eten en rust. Vanuit het hotel 2x naar de golfbaan gebracht en gehaald, helemaal top! Een aanrader voor iedereen die van een echt 5* hotel kan genieten.

• 10Hildo Leroy12-07-2010

Outstanding

Wij gaan nu voor de vierde keer! Telkens zeer tevreden. Prijs versus kwaliteit maakt van dit hotel een outstanding verhaal. Kernwoorden: hoog niveau,rust, discretie. Is inderdaad geen hotel voor kinderen. Al is er een opvangruimte en nanny service. Maar dit is een oord voor wie rust en discretie wil. Quality time.

• 10Jan en Jacq03-03-2010

Geweldig!

Wij zijn in 2009 geweest en alleen maar positieve ervaringen gehad. Erg verwend door het personeel en zeer genoten van de rust en de kwaliteit van het eten. Voor de kwaliteit vonden wij de prijs goed. Heerlijk als je voor rust, kwaliteit, zon en service gaat. Wij hebben inmiddels weer geboekt voor mei. (geen school vakantie.

• 4ANNIE26-02-2010

veel pretentie, zijn geld absoluut niet waard

eerste indruk is ok, ruime kamers en badkamer, patio.. kijk je echter even beter dan zie je een kapotte ligzetel, een glazen deur van douche naar terras die niet open gaat enz. Het tafeltje van de patio was vuil en vettig van de vorige gasten, en bleef vuil en vettig tot ik het dan maar zelf schoonmaakte. Housekeeping moest absoluut om 18.00 uur net als je in de douche staat of nog even wou rusten voor het avondeten. Het eten: beneden alle peil! vlees dat je medium wou kwam als een leren zool op je bord, de groenten waren dan wel nog quasi rauw. Rode wijn was altijd WARM, men vond het dan logisch om ijsblokjes in je glas te doen en de fles in een ijsemmer af te koelen! ontbijttafels werden amper afgeruimd en zeker niet grondig schoongemaakt, je kon lekker in de vuile resten eten van je voorganger, enz enz... kortom, ik kan echt geen goed woord vinden voor dit "omhooggevallen" hotel dat zeker geen 5 sterren waard is!

• 10thijs23-10-2009

super mooi hotel

super appartementen, mooie ligging aan zee. goede vriendelijke service

• 10edmond dockx15-10-2009

prachtig ongewoon hotel

ben er enkele jaren geleden geweest in november. Schitterend hotel. November ietsje te koud reeds. Ge moet wel in hotel blijven want er niks te zien

2 tips over Hotel The Oberoi Sahl Hasheesh

• Paul, 18-02-2013

Ga voor de ruime villa/bungalows aan het strand. Alcoholische dranken zijn peperduur.

• Spalding, 18-02-2013

Probeer een ochtendvlucht te boeken bij retour. Je kan niet in de kamers blijven wat maakt dat je redelijk vroeg moet uitchecken, als je dan pas in de namiddag een vlucht hebt ben je verplicht de rest van de dag door het hotel te "zwerven".

0 vragen over Hotel The Oberoi Sahl Hasheesh

• VerzorgingHalfpension
    • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats