31 tips over Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only

• Pat, 16-01-2012 Rapporteren

We zijn geschrokken van het huidige Hurghada (gratis bus vanuit hotel); vonden we dat 2/3 jaar geleden nog een drukke, authentieke smelkroes van culturen nu is er duidelijk sprake van een verharde sfeer (crisis, opbouw na revolutie) en armoede. We voelden ons aan de jachthaven bij de bakkerij van het hotel (gratis drankje voor hotelgasten) beter op ons gemak. Standaardkamer is prima; geen direct zeezicht maar overal in het hotel zijn terrassen, ligbedden, ligweiden en schommelstoelen te vinden.

• Toon, 04-12-2013 Rapporteren

Wij mochten onze kamers houden tot 14:30, zodat we op de vertrekdag nog konden douchen en omkleden, voordat we onze vlucht gingen halen. De receptionist bood het uit eigen beweging aan! En kosteloos!

• raymond, 10-06-2012 Rapporteren

Neem een snorkeluitrusting mee!!!!!

• Ronald83, 11-11-2011 Rapporteren

Reserveer op tijd voor de a la carte restaurants

• lalavix, 04-02-2013 Rapporteren

Neem snorkel spullen mee!!!

• G.Smeets-Rosiers, 06-12-2013 Rapporteren

Ja kan hier heerlijk snorkelen en wandelen .

• Jomiro, 10-06-2013 Rapporteren

De heenvlucht met Arke js zeer omslachtig met tussenstop in Luxor. Met 5 vlieg uurtjes vertrek je om13.40 uur en kom om 10.30 uur aan in het hotel, te laat voor het normale avondbuffet. Je kunt wel aansluiten voor het kleine late buffet van 23.30 uur. Tip is dus om een een losse rechtstreekse vlucht met gunstige tijden te zoeken

• Maria van Dijck, 05-02-2014 Rapporteren

Boek een luxe kamer is echt super, mooi uitzicht op het zwembad.

• CV, 21-06-2013 Rapporteren

Deluxe kamers zijn meerwaarde

• Danielle, 05-02-2013 Rapporteren

Wij hadden een de luxe kamer. Maar de volgende keer boeken we misschien wel een standaard kamer. Dan heb je misschien alleen geen zee- en zwembadzicht, maar verder maakt het volgens mij niet uit. Wij maken bijna geen gebruik van de vip lounge en binnenzwembad.

• Edwin, 20-12-2012 Rapporteren

Neem trui mee ! Veel koude wind.

• CV, 24-10-2012 Rapporteren

Hadden Deluxe kamer en konden daardoor onze was laten doen en die kwam weer tip top gewassen en gestreken terug,

• M. Janssen, 14-09-2012 Rapporteren

Ga eens heerlijk snorkelen, voor het hotel is een schitterend rif met de mooiste vissen.

• Yvonne Heijnen-Kaales, 23-12-2012 Rapporteren

het eten bij de a la carte restaurants zoals de Italiaan en de chinees is ook prima...vraag wel om een wat rustiger tempo...ze hebben de neiging te zorgen dat je met een uurtje weer buiten staat

• agnes berger, 08-08-2012 Rapporteren

savonds is er de longbar, of de poolbar altijd wel iets te doen en wil je lekker rust kan het ook, heerlijk buiten op het terras zitten, je kan met het busje naar hurghada om te shoppen.

• Willem Jonkers, 24-04-2013 Rapporteren

Neem een kamer met zwembadzicht aangezien je anders tegen in aanbouw staande hotels zit te kijken. Het balkon is ruim van opzet en kun je ook lekker chillen 's avonds laat met een wijntje ;-)

• Gert Jan, 11-05-2012 Rapporteren

Vanaf het strand bij het hotel kan je vanaf de pier direct snorkelen en de prachtige onderwaterwereld zien!

• Chantal, 29-07-2013 Rapporteren

Boek een snorkeltrip bij de mensen die langs het zwembad lopen. De excursie is uitstekend geregeld.

• Ap M, 10-06-2012 Rapporteren

Ga met shuttlebus naar Hutghada. Is zeker voor het winkelen aan te raden. Er is een winkelpromenade van zeker 2 km lang.

• Leo, 15-01-2012 Rapporteren

Ze serveren 2 soorten whisky: vraag om Grants (de andere smaakt naar kruidnagel). In de eetzaal gelijk naar links gaan en plaats nemen aan tafel van ober Emad. Hij is geweldig!

• hemmy scheidsbach, 24-12-2011 Rapporteren

wat meer winkeltjes etc in de buurt snorkelen,quad rijden in de woestijn, avondje hugarda,moet je gedaan hebben, maar kijk uit daar je wordt belazerd waar je bij staat, de mensen zijn af en toe te opdringend,

• Sophie90, 12-11-2011 Rapporteren

Ga een keer een avondje naar hurghada erg indrukwekkend en leuk zo anders dan wij in nederland gewend zijn. Je kunt de shuttle bus reservere bij de receptie voor wanneer je wilt (middag, rond 18.00 of 20.00) Het is wel rond de 45 minuten rijden ligt eraan hoe hard de chauffeur rijd het hotel is nog wel aardig afgelegen. De rij stijl van de mensen is ook anders dan wij gewend zijn in nederland. (maar een heel avontuur in de shuttle bus)

• Patriche, 17-11-2011 Rapporteren

Het snorkelen is zeker een aanrader (wel waterschoentjes nodig!) en ga ook eens links van de pier de zee in. Rechts is nog mooier, maar door de onderstroom wel wat lastiger om terug bij de pier te komen.

• Annelies Vandebon, 07-10-2011 Rapporteren

Als je voor een massage gaat in het hotel moet je van in het begin zeggen welke je wilt (soft, medium of hard) anders kan je er wel eens gebroken uitkomen.

• romain_denys, 18-02-2015 Rapporteren

wij verbleven op de bovenste verdieping en het was er heerlijk .

• mestdagh,holvoet, 22-05-2012 Rapporteren

We zijn gaan duiken en twas magnifiek,echt een aanrader.

• Johan-Marianne Smeets, 11-08-2014 Rapporteren

Vraag kamer op de bovenste verdieping ergens in de 15.... reeks

• Margriet, 10-07-2015 Rapporteren

Neem nette kleding mee,,lange broek voor de heren met diner,,je wordt teruggestuurd.

• katrien, 17-06-2015 Rapporteren

Senzo mall heeft wel degelijk mooie winkels ook al proberen ze je wijs te maken dat je daar op 1 uur rond bent, dat is omdat de taxichauffeur daar op jou moet wachten! Spreek duidelijk en door! Sta op je strepen! Onderhandel in het hotel over alles! Is er iets niet goed, roep er de manager bij! Aan het zwembad komen ze vanalles aanprijzen: resoluut afwijzen of ze laten u niet meer gerust! Mahmya uitstap: niet doen! Goud is duur! Olie die je kan kopen is goed!

• Thomas Groeneveld, 13-08-2015 Rapporteren

boek geen excursies via het hotel. beloofd veel en komt weinig na. Na aanspreken hierover word betrokkene boos en weigert nog met je te praten. zakken zijn immers al gevuld.

• romain_denys, 18-02-2015 Rapporteren

Wij logeerden op de hoogste verdieping en vonden het aangenaam