115 vragen over Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only

• nien , 17-11-2019 Rapporteren

Weer in januari?

Wij willen graag half januari gaan, hoe is het weer dan.? Is strand mogelijk en hoe zijn de avonden ( lange broek en trui/jas?)

• yvonne alves de paiva, 26-09-2019 Rapporteren

kamers

jacuzzi de luxe kamer, is die mooi? en wat houdt in vippakket

• Bea Gort, 17-04-2019 Rapporteren

Snorkelen

Kun je hier voor de kust goed snorkelen? Of moet je dan echt verder weg met bootje?

• A.F.K., 11-03-2019 Rapporteren

Fooi

Hallo! Wat wordt er op het resort verwacht aan foois? Wat is standaard, tippen of niet en zo ja hoeveel? Bedankt alvast!

• Henny, 18-02-2019 Rapporteren

Voordeelkamer

Heeft iemand ervaring met de voordeelkamers in dit hotel ? Zijn die minder en dus af te raden om te boeken ?

Betty Borgers, 19-02-2019

Prima kamers, alles is aanwezig net zoals bij de duurdere kamers en even ruim. Wij gaan zaterdag voor de tweede keer en weer in een voordeelkamer.

• Ada, 13-02-2018 Rapporteren

Avond

Is er in de avond nog iets gezelligs te beleven in het hotel? Er is geen discotheek, maar is er wel een andere vorm van entertainment of muziek?

• Esther, 04-02-2018 Rapporteren

Weer

Hoor net dat het op het strand niet echt warm is vanwege de wind? Wij gaan in maart is dat zo?

• Betty Borgers, 29-10-2017 Rapporteren

Is er WiFi bij het zwembad/ strand.

piet schut, 01-11-2017

ja overal gratis wifi, alleen iets minder snel , als wij gewend zijn, vooral vlak voor etenstijd langzaam

• Fons Morsink, 24-10-2017 Rapporteren

Koffie

Goedemiddag. Hebben ze koffie van een bonenapparaat? Of is er een koffiehuis? Wij houden van goede koffie. Bedankt voor uw reacties. Gr fons

• Mevr, van Wijk, 21-03-2017 Rapporteren

beachbar?

Is er een beachbar aanwezig en kun je op het strand ook iets eten? Wij willen misschien in Juli gaan.