Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

In Egypte vind je Premier Le Reve Hotel & Spa (adults only). Hier kom je tot rust op je ligbed bij een van de zwembaden en eet je in à la carte restaurants. Er is hier wel een recreatieteam aanwezig, maar de meeste mensen komen voor hun rust. De kamers zijn wat verouderd. Ga snorkelen bij de huisrif en ontdek de onderwaterwereld.

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Le Reve & Spa Adult Only voor je op een rij gezet:

781 reviews over Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only

• 10Vera19-10-2019

Paradijs

Je word hier werkelijk in de watten gelegd, niets is te gek. Het is ideaal voor stellen die even tot rust willen komen zonder gillende kinderen om zich heen. De kamers zijn schoon, het eten erg goed, het personeel is vriendelijk en werken hard om het je naar de zin te maken. Daarnaast staan ze open voor feedback. Het huisrif voor het hotel is prachtig. En de gratis schuttelbus naar hurghada is zeker een pluspunt. De dagelijkse activiteiten zoals yoga en aquagym worden met veel enthousiasme gegeven, echter zijn er weinig activiteiten die ook door heren leuk worden gevonden zoals bijv. Beachvolleybal of waterpolo. Dit is overigens een van de zeer weinige dingen die verbeteren kunnen. Dit is een hotel waar zeer weinig op aan te merken valt.

• 10Bart17-10-2019

Beste hotel van Hurghada

"Een weekje verbleven oct 2019, 4de jaar . Premier Le Reve was voor ons het beste van Hurghada. Alles was tot in de puntjes in orde, naar Egyptische normen toch. Ontvangst was goed, prachtig hotel afgewerkt met luxueuze materialen, ook zwembad en omgeving is prachtig. Rust en luxe staat hier centraal en komt overal ook goed tot zijn recht. Het buffetrestaurant is klassevol & maaltijden zijn uitstekend. ‘S middags lekker a la carte aan het zwembad. Deftige, brede ligstoelen aan het zwembad die zalig liggen. De gasten zijn ook klassevol & rustig. Hier komen we graag nog eens terug!" Read less

• 10Anita14-10-2019

Wonderful break

Normally stay in another hotel in Makadi but it was full so tried this one due to the reviews. We were not disappointed and would return to this hotel. Magada on the guest services was great at changing our room as it was a little chilly on the side that didn’t get the sun. Our second room was perfect overlooking the pool. Would definitely choose a pool view room next time. Loved the A la carted especially the Japanese even though you pay extra for that one, we had lobster which was a good price. Liked the Mediterranean one too best dessert .... we asked for a second helping!! Pool areas great lovely comfy sun beds. Nice to see the manager daily by the pool. Only annoying thing was the guys selling spa treatments! I would prefer to book in the spa directly but we did try some massages and they were nice. Loved the waiter Mahmoud in the lobby bar so friendly and Monstar at breakfast serving outside.

• 6Jeannette roos12-10-2019

Te massaal. Handdoeken leggen

Hotel was erg vol Om 6.30 op een bedje zitten bij het zwembad.anders was er geen plaats. Eenmaal een bedje, dan zit je tussen de rokers. Er is een klein stukje afgebakend omte snorkelen./zwemmen .je moet het water in lopen via de steiger. Eten en drinken is perfect, fruit en drinken word bij je bedje bezorgd. Slechte WiFi.dat is jammer.op je kamer geen WiFi. Kamers zijn wel groot. De schoonmakers komen regelmatig vragen of je kamer goed schoongemaakt is.dan gaven wij een fooitje. Receptie medewerkers zijn de mensen super aardig De gastvrouw in het restaurant is geweldig

• 9Miranda14-07-2019

Echt sublieme 👍🏻🔝👍🏻🔝

In een woord amazing voor ons voor herhaling vatbaar🔝🔝🔝

• 9Pierre Broeckx13-06-2019

Geweldig

Weinig animatie 'avonds. Zeer vriendelijk personeel en goede service

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Sascha Koks04-05-2019

Ik heb ontzettend genoten tijdens mijn verblijf in dit hotel. Super aardig personeel en heel behulpzaam. Mooie kamer, deze werd dagelijks ontzettend netjes bijgehouden. Lekker eten, goede Spa voorzieningen. Ontzettend goede service aan het zwembad en tijdens je verblijf ben je er zeker van dat je niets te kort komt. Tijdens mijn verjaardag nog verwend met een taart en een bloemetje. Ik zou hier zeker nog een keer heen gaan.

Alleenreizend

• 9will25-04-2019

Fantastisch voor koppels

Heel luxueus hotel met een fantastische staff. Mooie ruime en nette kamers. Uitstekende ligging voor wie werkelijk rust zoekt met toch genoeg ontspanningsmogelijkheden binnen handbereik. De maaltijden zijn zowel in het hoofd(buffet) restaurant als in de 5 themarestaurants van uitzonderlijke kwaliteit. In en rond de zwembaden is hygiëne geen loos begrip. De bediening is uiterst vriendelijk en nooit opdringerig. Alles wordt voor je met de glimlach gedaan. Het avond entertainment boven in de bar is van internationale kwaliteit. Ik kan werkelijk niets negatiefs vinden van dit adults only hotel.

• 10Ludo20-04-2019

Komen zeker terug.

Altijd mooi weder . Uitstekend hotel .Degelijke service. Vriendelijke en uitstekend personeel . Voor herhaling vatbaar.

• 10Astrid30-03-2019

Heerlijk genoten !

Als je echt een weekje rust wil en comfort en luxe is dit een prima en fijn hotel. Het eten was top elke dag weer anders en in de restaurants die er zijn heerlijk genoten van het 4 gangen menu. De spa is inderdaad prijzig maar met wat onderhandelen was het wel relaxen maar is wel aan vervanging toe , achterstallig onderhoud. Het tripje op zee met het hotel was wel prijzig voor wat je ervoor kreeg wel met dolfijnen gezwommen en schitterend gesnorkeld bij het rif. Wel een voordeel dat deze trip zonder kinderen was is wel weer een pluspunt. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam ook fijn gewandeld en met een autootje gereden over de boulevard. Het bed was wel een beetje hard maar raak je snel aan gewend. De kamers zijn schoon en groot de badkamer groot en alles wat je nodig hebt. De sportschool is goed alles wat je nodig hebt is er. Heerlijk genoten samen .

31 tips over Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only

• Pat, 16-01-2012

We zijn geschrokken van het huidige Hurghada (gratis bus vanuit hotel); vonden we dat 2/3 jaar geleden nog een drukke, authentieke smelkroes van culturen nu is er duidelijk sprake van een verharde sfeer (crisis, opbouw na revolutie) en armoede. We voelden ons aan de jachthaven bij de bakkerij van het hotel (gratis drankje voor hotelgasten) beter op ons gemak. Standaardkamer is prima; geen direct zeezicht maar overal in het hotel zijn terrassen, ligbedden, ligweiden en schommelstoelen te vinden.

• Toon, 04-12-2013

Wij mochten onze kamers houden tot 14:30, zodat we op de vertrekdag nog konden douchen en omkleden, voordat we onze vlucht gingen halen. De receptionist bood het uit eigen beweging aan! En kosteloos!

• raymond, 10-06-2012

Neem een snorkeluitrusting mee!!!!!

114 vragen over Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only

• yvonne alves de paiva, 26-09-2019

kamers

jacuzzi de luxe kamer, is die mooi? en wat houdt in vippakket

• Bea Gort, 17-04-2019

Snorkelen

Kun je hier voor de kust goed snorkelen? Of moet je dan echt verder weg met bootje?

• A.F.K., 11-03-2019

Fooi

Hallo! Wat wordt er op het resort verwacht aan foois? Wat is standaard, tippen of niet en zo ja hoeveel? Bedankt alvast!

• Eten en drinkenGastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Lunchpakketten, Oosters, Regionaal, Sushi, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht