Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only *****

Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only *****

Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only
Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Le Reve & Spa Adult Only voor je op een rij gezet:

273 reviews over Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only in het Nederlands

Fantastisch hotel

Hannes, 18-2-2018

we zijn net terug van vakantie en hebben heerlijk genoten we zijn vorig jaar ook geweest het blijft een feestje en je hebt echt vakantie het personeel is zo vriendelijk het eten is perfect en ik heb heerlijk gerelaxt voor het hotel ligt er een rif daar kan je mooi snorkelen. Ik raad het iedereen aan die van relaxen houd en van rust want dat heb je daar.Als je een probleem hebt gaan ze net zo lang door dat het opgelost word .wij gaan zeker terug hebben weer een wereld vakantie gehad

geweldig hotel

f morsink, 23-12-2017

Alles fantastisch van kamers tot eten .

mooi zwembad met veel service rond het zwembad.

galadiner was werkelijk top!!!

alle medewerkers bedankt! wij hebben genoten en komen in maart weer terug.

Uitstekend adults only hotel

Guido Smeets, 16-12-2017

Mooi en zeer rustig hotel zonder animatie , in aangename maar ook rustige omgeving . Kamers zeer ruim en goed ingericht . Maaltijden en drankjes van goede kwaliteit en met voldoende afwisseling . uitstekende specialiteiten restaurants . Heel vriendelijk personeel .Mooi wandelpad langs het strand .

Zwemdok was in november nog niet verwarmd en dus te koud .

Bart, 30-11-2017

Wij hebben voor de 18e maal (!) in de Premier Le Reve verbleven en dit hotel blijft nog steeds onze verwachtingen ruim inlossen.

Dit samen met veel terugkerende gasten.

Wat ik hier een beetje verder heb gelezen: gepost toevallig op dezelfde datum (?!? zelfde persoon ?!?), die telkens een "1" geven... Tja, geloof hem/haar/hun niet hoor mensen.

Een schande om zulk commentaar af te leveren, kompleet uit de duim gezogen en Zoover onwaardig.

Een schande om dit schitterende hotel zo te willen zwartmaken en afbreken !

Geloof mij, de rest van de commentaren liegen er niet om : Premier Le Reve behoort werkelijk tot de top 3 van alle hotels in en rond Hurghada ! ! !

Beste van het beste!

Erwin De Nul, 30-9-2017

Ideaal hotel om in luxe tot rust te komen. Al het personeel doet zijn uiterste best om je reis zo aangenaam mogelijk te maken. Steeds met de glimlach en gemeend!

Kamers picobello, eten van uitmuntende kwaliteit. Altijd een mooi plaatsje aan zee of aan het zwembad. Luxe!

Je moet al een serieuze zeurpiet zijn om het hier niet naar je zin te hebben...

Volgend jaar gaan we terug om onze huwelijksverjaardag te vieren.

Om te beginnen, we zijn over het algemeen snel tevreden, we mekkeren niet om elk klein ding, maar dit hotel is werkelijk nog geen 2 sterren waard. Echt onvoorstelbaar!

Het eten is letterlijk Ziekmakend, er lopen ontelbare Kakkerlakken door de gangen, er wordt Niet of nauwelijks schoon gemaakt, alles Plakt en het halve resort loopt met een zelfde soort Hoest, omdat de kamers onder de Schimmels zitten die vervolgens door de airco vrolijk opgezogen worden en door de kamer geblazen (en die je dan in je slaap inademt waardoor je ziek wordt).

Als je denkt dat dit een wat overdreven review is (dat is wat wij zelf vaak denken bij negatieve reviews) dan bekijk de foto's en oordeel zelf.

We zijn de eerste 4 dagen ziek geweest en hebben ons daarna uit pure wanhoop, op eigen kosten, om laten boeken naar de buren, omdat er simpelweg zoveel mis is daar dat het niet te redden valt met een upgrade of oplossing.

Echt verbazingwekkend maar waar, zeker gezien de goede reviews op Zoover en andere sites (dat was onze reden om te boeken) maar doe jezelf in vredesnaam een plezier en boek het naastgelegen hotel. Dat hotel overtreft zelfs Nederlandse 5-sterren hotels, kraakhelder, hygienisch, restaurants waarvan je zou willen dat ze in NL zouden staan, etc.

Boek dit hotel aub Niet!

We hadden voor 13 nachten geboekt, maar hebben ons direct laten om boeken toen dat mogelijk was (helaas pas na 8 dagen).

Ik raad dan ook echt iedereen AF om Premier Le Reve te boeken, waarom:

- onhygiënisch

- overal stof

- vieze toiletten in je kamer en in de rest van het hotel

- vieze plastic en kapotte glazen bij het zwembad

- kakkerlakken

- gevaarlijke openliggende electriciteits draden

- bidet vol met onbekende smerige haren

- bad vol schimmel

- douche vol oude zeepresten

- wc borstel te vies om aan te raken

- schimmel in de airco

- schimmel tussen de balkon deur

- openbare wc's worden niet elke dag gedweild

- deuren van de wc's vol met 1000 vieze vinger vlekken

- eten is smakeloos

- eten is veel te koud

- haar in je eten

- "animatie" is vreselijk irritant

- handdoekjes leggen om een plek te hebben bij het zwembad

- ligbedjes aan het zwembad zijn versleten, doorgelegen en vies

Wij hebben 6 dagen ziek op bed gelegen door de slechte hygiene en vreselijk slecht eten!

Deze grap heeft mij € 3.000,- gekost... echt belachelijk slecht, dit hotel is geen reclame voor Egypte, gelukkig zijn wij al 15 keer in Egypte geweest en weten wij dus ook hoe het wél kan. Maar dit hotel geeft Egypte een slechte naam!

En als ik dit soort beoordelingen lees denk ik vaak.. "och zeikerd" maar dit hotel is echt nog geen 2-sterren waard! Dus bespaar je de moeite en geld en boek iets anders!

was helemaal top

piet schut, 12-7-2017

een fantastisch hotel, met prima service , ze doen echt alles voor de gasten.

wij vonden het feit dat er geen kinderen waren ook helemaal top, was bv te merken bij het fantastisch verzorgd eten, gewoon heerlijk rustig.

je voelt je echt een koning, bij het zwembad kwamen ze langs met drinken, fruit, je bril werd schoongemaakt..

de wifi was iets trager , als wij gewend zijn, maar je hebt vakantie, dus geen probleem daarmee.

echt een top vakantie gehad

Geweldig hotel

M Bekkernens, 11-6-2017

De ontvangst in het hotel zeer hartelijk en na een verfrissingdoekje en een welkomstcocktail werden we snel begeleid naar de kamers. Ook hier weer uitleg over de belangrijke zaken en de opmerking vooral te melden als het aan iets zou ontbreken of er iets zou zijn wat niet goed zou zijn.

Het water in de diverse zwembaden is in de ochtend erg verfrissend. Tijdens ons verblijf was de temperatuur redelijk hoog en het was merkbaar dat de temperatuur van het zwemwater gedurende de dag ook opliep. Erg te waarderen dat ze het in de nacht op een lagere temperatuur brengen en daarbij was het in en om het zwembad erg schoon. Ook opvallende de insecten bestrijding, geen insect gezien.

Van ontvangst tot vertrek doen ze er alles aan om het jou naar wens te maken, de kamers zijn groot al was de inrichting enigszins gedateerd. Grote badkamer en goedwerkend airco, gevulde minibar en dagelijks alles weer schoon en aangevuld.

Ook aan het zwembad of strand hoeft het je aan niets te ontbreken, water, koffie drankje, vers fruit, alles komt voorbij. Wil je liever zelf even bewegen dan ga je wat halen bij de poolbar.

Dat een van ons ook zijn verjaardag mocht vieren in het hotel werd perfect opgepakt door Mohammed van het Italian restaurant. Hij regelde een perfect en onvergetelijk dessert.

Is er dan niets voor verbetering vatbaar of valt er niets te klagen?

Je kan de inrichting van de kamer wat gedateerd vinden, misschien de airco wat luidruchtig of de keuze bij de buffetten te groot. Voor ons in ieder geval geen punt.

Kortom, alles goed geregeld en prima hotel. Enigst smetje op de gehele reis is de gang van zaken op de luchthaven bij vertrek. Veiligheid is prima en blij mee maar een heel klein beetje vriendelijkheid zou toch moeten kunnen.

fantastisch

Segers Dirk, 28-4-2017

Dit hotel werd voor een tweede maal door ons bezocht en wederom liet het ons geen negatief beeld achter, integendeel.

Zowel directie als staf zijn steeds optimaal ingesteld naar de klant toe.

Het hotel wordt prima onderhouden en men komt steeds terug na het heerlijk zonnen aan het strand of de vele zwembaden in een kraaknette kamer.

Voor het heerlijk genieten van apero wordt men verwend in het restaurant door een zeer uitgebreide keuze om de honger te lessen.

een hotel die aangeschreven staat om opnieuw te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only in Sahl Hasheesh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only scoort een 9.69 uit 10 op basis van 633 reviews.