Hotel Otium Pyramisa Beach Resort

Hotel Otium Pyramisa Beach Resort

7.7Goed

Egypte, Egypte, Sahl Hasheesh

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Otium Pyramisa Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

77 reviews over Hotel Otium Pyramisa Beach Resort

• 2019
    6Annemarie17-06-2019

Nooit meer.

Hoe dit hotel aan zijn 5 sterren mag komen is mij een groot raadsel ja misschien toen het gebouwd werd in 2007 maar nu is het echt vergane glorie. Ontzettend smerige toiletten in de centrale hal om van de toiletten aan het zwembad en het strand maar niet te spreken!! Roestige strandbedden aan het strand met als er al een matras op lag was deze vele malen kapot. Ook heeft het hotel veel trappen naar de receptie en de eetzaal zonder lift niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Veel Oostblokken en Egyptenaren in dit hotel sorry maar deze weten zich tijdens de maaltijden echt niet te gedragen, kinderen rennen en schreeuwend door de eetzaal, bovenop de stoelen staan zelfs de baby in luier op de eettafel zetten tijdens het eten is schijnbaar normaal de managers staan erbij en kijken er naar en doen niets. De kleding van het personeel is soms erg smerig. Reeds 17 keer in Egypte geweest maar dit nog nooit meegemaakt

Alleen gereisd in juni 2019

• 10kayleigh17-03-2019

Fantastisch hotel

Het hotel zag er heel netjes uit en mooi schoon, onze kamer had een prachtig uitzicht en het eten was echt top ik at dingen die ik normaal nooit zou eten en hier toch geprobeerd heb. De zwembaden en het aqua park waren ook top voor de kinderen maar wat ik vooral top vond in het hotel was de activiteiten die we konden doen met het animatie team en de avond progamering die ze hadden en shows waren ook super, bedankt iedereen ik zal dit hotel aanraden aan vrienden en familie.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 7Elisa10-03-2019

Fantastiche plaats !

Afgelopen Februari was ik op vakantie in het mooie hotel piramisa. Ik heb echt genoten van mijn tijd hier we zijn een week gebleven het was echt geweldig, de kamer was mooi met uitkijk op de zee. Alles werd elke dag netjes schoon gemaakt. De lobby en het restaurant zagen er super netjes uit bij aankomst. Het personeel was super vriendelijk en hielp ons met de kleine dingen en vragen. Het eten was erg lekker en zag er goed uit, vooral het mexicaanse restaurant vonden we geweldig je had een prachtig uitzicht op de zee. We hadden ook een leuk animatie team ze waren de hele dag met ons bezig op het strand met sport activiteiten en gaven in de avond leuke en gezellige shows, het uitgaan in Hurgada was erg leuk en goed geregeld door het animatie team. De rest van het hotel zag er netjes en verzorgd uit zoals de zwembaden en het water park, ik zou hier zeker nog wel een keer terug komen en aanraden aan vrienden en familie.

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Danielle26-02-2019

Fantastic place

Super vakantie gehad.. een echte aanrader .. super vriendelijk personeel.. animatie is helemaal top, mijn dochter kon haar draai helemaal vinden met grote dank aan Asma die ook gewoon Nederlands praat en haar man achmed ik hoop hier snel weer een keer terug te komen.. Thankss thankksss

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• Oude reviews

7looijen24-06-2017

niks bijzonders

wij vonden het personeel erg vriendelijk en de mevr. aan de balie was erg behulpzaam met alles. de hygiene bij de massage was ronduit slecht de massage was wel heel goed.de kamers waar netjes. het zwembad was uitstekend ook voor kleine kinderen.We waren echter de enigste nederlanders verder kwamen ze uit Oekraine of Egypte zelf

Gereisd met partner in juni 2017

• 5JDV07-04-2017

Een groot achterstallig/vervallen Resort

Een resort dat het woord resort niet verdiend.Alles is oud,stuk of vies.Alle informatie op site's van aanbieder klopt voor geen meter.Kamers zijn dieptriest en dan wil ik het niet eens over het sanitair hebben.Mijn advies.................wegblijven!!!!!!

Gereisd met partner in april 2017

• 3Blokker31-03-2017

Slecht onderhouden accommodatie

Hotel voldoet in alle opzichten niet aan de 5 sterren Kamers zijn gedateerd badkamers oud en versleten hygiene ver te zoeken, restaurant beperkt in aanbod wat er aangeboden wordt is wel van redelijke kwaliteit de faciliteiten zo benoemd op de website zijn niet of in beperkte maten aanwezig Zijn wel druk met het vernieuwen van het resort

Gereisd met partner in maart 2017

• 1Sabrina23-03-2010

Ga hier niet HEEN!

Als je nog niet je reis geboekt hebt, ga dan niet naar dit hotel! Het is gewoon slecht. Het eten,kamers en de drankjes zijn vies....... Hotel ligt verlaten, taxi naar het centrum is duur. Absoluut geen 5 sterren.

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Rens23-02-2010

Luxueus en Prachtig!

Veel negatieve beoordelingen gelezen. Veel positieve ervaringen opgedaan. Luxe, luxe, luxe.

Kortom: Een ideale vakantie om mee te maken. Een ideale vakantie om herboren terug te keren.

Zeer vriendelijk personeel, heerlijk en gevarieerd eten, mooie zwembaden.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 3Tine02-10-2009

ik kon wel janken...

mooi vanbuiten en dan heb je het wel gezegd...begon al toen we naar onze kamers werden gebracht. De man was niet blij met 1 euro en vroeg 5 euro, was tamelijk onbeleefd en droop pas na 5 minuten zeuren af met een lip tot op de grond. gang was vuil, stonden lege borden. kamer was afgeleefd,durf wedden dat het hotel ouder is dan 2 jr. Eten was vreselijk,ronduit slecht. We moesten echt kijken wat we konden eten. Ben de 3de dag ziek geworden van het eten..enkel goed voor de lijn.3kg kwijt! Strand lag altijd vol om 7u omdat de russen hun handdoek al om 6u gaan leggen. vroeg opstaan is dus de boodschap! als dat dan al ging met het nachtelijk lawaai dat er is in het hotel! Zwembad was heel vuil... ook onze medereizigers/landgenoten waren absoluut niet tevreden. echt geen aanrader, dit hotel! over het algemeen onhygiënisch, vuil, afgeleefd, slecht eten, en vreselijke ligging! (middle of nowhere!) ben al op veel plaatsen geweest maar dit is echt vreselijk, ben blij om thuis te zijn!!

Gereisd met partner in september 2009

Hotel Otium Pyramisa Beach Resort info