Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag35°25°
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Old Palace Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Old Palace Resort in het Nederlands

Heerlijk verblijf!

C. Hazewinkel
23-1-2013

Wij hebben een heerlijke tijd gehad in dit hotel. Het dorpje is een oase vergeleken met Hurghada. Goede service, heerlijk en verzorgd eten, prachtig strand en duik/surf faciliteiten naast de deur. Ook kun je fietsen huren. Goed beveiligd, wij (2 vrouwen) voelden ons geen moment onaangenaam, dat is in Hurghada wel anders. Een mooie plek voor een ontspannen vakantie. Heb je een avondvlucht terug? Boek dan een late checkout. Dan kun je gewoon van alle faciliteiten gebruik maken.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel goede service

hgr
12-2-2010

Er zijn alleen maar russen in het hotel, de service is goed, ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken, totdat om klokslag 12.00 uur op de dag van vertrek het bandje wordt doorgeknipt. Andere A.I. hotels kan je altijd nog van alle faciliteiten gebruik maken, hier dus niet. Geen terras, geen winkel in de verste verte te bekennen. Je kan uren wandelen zonder iemand tegen te komen. Internet is alleen tegen betaling en valt vaak uit. Geen drankjes in de minibar. Animatieteam stelt niks voor, alleen russische kinderen die de russen moeten zien te vermaken, voor ons (hollanders) dus niet veel aan. Taxi is niet te betalen, er is geen openbaar vervoer. Volgende keer zoek ik een andere (drukkere) plaats op. Het hotel is verder o.k. het personeel is erg aardig. Ze spreken allemaal engels.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 12 2010 20:30:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goeie service

jcaj
5-2-2010

Net terug uit dit hotel, waar service hoog in het vaandel staat (tot je bandje wordt door geknipt op je laatste dag). Wij waren de enigste twee Nederlanders in het hotel tussen alleen maar Russen. Prachtig strand, mooi zwembad en zeer vriendelijk personeel. Hotel is schoon. Internet is niet gratis, voor 5 uur betaal je €13. Minibar is leeg, alleen water is op de kamer. Animatie viel tegen. Ligt een plaats die in opkomst is, geen winkel niks in de buurt. 30 minuten rijden van Hurghada. Met taxi van hotel €25 pp!! Mogen geen stads taxi's daar komen.

Gereisd Anders in februari 2010

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Old Palace Resort in Sahl Hasheesh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Old Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.