Hotel Citadel Azur Resort *****

Hotel Citadel Azur Resort *****

Hotel Citadel Azur Resort
Hotel Citadel Azur Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Citadel Azur Resort voor je op een rij gezet:

106 reviews over Hotel Citadel Azur Resort in het Nederlands

Vriendelijk personeel, ruime kamers met uitzicht op de Rode Zee, goed eten, meerdere restaurants voor het avondeten. (o.a. Italiaans, Braziliaans). Fantastisch lunchrestaurant, the Harbor Inn, aan de Rode Zee waar je zowel salades als iets warms kan eten tussen de middag. Infinity pool waar je heerlijk kan afkoelen als het te warm is.

rokershol

nonsmoker, 12-11-2017

het enige wat goed is is de locatie, eten is erg belabberd , ochtend eten goed, middag matig , avond slecht.verder hangt er overal rook van rokers. mogen er honden op het terrein door lokale bevolking. die zich echt aso gedragen. als u afgaat op de reviews komt u bedrogen uit. alles oud en beschadigd. maar het ergste is het avondeten , keuze elke dag hetzelfde tussen vis, kip,lever,draadjes vlees. toetjes hetzelfde over en over. wij waren zeer teleurgesteld en komen zeker niet terug. le reve was dan wel duurder maar echt stukke beter ook 5 sterren. nou dat is azur zeker niet. bent u duits en rookt u als een ketter en heeft u geen smaakpapillen daardoor. dan is die het resort voor u

Steeds weer opnieuw fantastisch, relaxen!!

Regine, 29-5-2017

Vriendelijk personeel, kamers erg ruim met een schitterend uitzicht op de Rode Zee. Het eten is goed, uitgebreid en vers, ook heerlijke vers geperste vruchtensapjes 's morgens. de a la carte restaurants zijn zeker een aanrader.

Heel mooi resort

Sabine, 22-4-2017

Heel groot en mooi resort. Lekker eten en heel vriendelijk personeel. Hier kom ik zeker terug.

Erg mooi resort

Hans van Doleweerd, 23-3-2017

We zijn begin maart in dit prachtig resort geweest. Het was echt geweldig. Pal aan zee. Je kan zo van je ligbed in de zee stappen. Door eerst een klein stukje in de lagune te zwemmen ben je meteen in de zee. Hier is het koraal nog super! Niks kapot. Erg mooie vissen gezien. De lagune is zeer geschikt voor kinderen omdat deze niet diep is. S'middags lekker eten aan het water. Erg leuke attente bediening. De verzorging in het gehele resort is top. Geen personeel dat om geld, fooien, vraagt. Erg relaxed. Mooi zwembad bovenop het resort waar je zo over de zee heenkijkt. Avond eten veel keus. Elke avond anders. Ook kan je reserveren in andere restaurants. De kamers zijn ook goed. Bedden perfect. Wij hebben echt genoten en zullen dit resort zeker nog een keer aan doen en voorstellen aan onze kennissen en vrienden. Toppie!

Uitgebreid resort met veel mogelijkheden

Olga en Annelies, 19-3-2017

Een lange toegangsweg tot het resort. Het ziet er echt als een vesting uit.

De voordeelkamer was groot, wel gedateerd, maar zeker niet hinderlijk.

Het is wel aan renovatie toe. Deze kamers hebben uitzicht op de zee, maar geen balkon. Vanwege het weer hebben we dat nu niet gemist, maar in een warmere periode moet je daar wel rekening mee houden.

Het hotel ligt geisoleerd en vermaak moet je dus op het resort zelf vinden.

Er is een animatieteam, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt, ook omdat het in deze periode minimaal was (yoga, modellen wedstrijd, aerobics, disco).

De airco stond nu wel aan, helaas op de koude stand, zodat het verblijf in de lobby en de eetzaal erg fris was.

Het eten was goed verzorgd, regelmatig aangevuld en elke avond een ander thema, ondanks dat waren er wel veel dezelfde gerechten.

De specialiteiten restaurants moest je wel reserveren, maar dat was geen enkel probleem, 's morgens en 's avonds zijn er tijden waarop dat kan.

We hebben van al de 3 restaurants gebruik gemaakt. Helaas was het Argentijnse restaurant buiten. Ze hadden wel heaters staan, maar met de koude wind volstond dat niet echt.

We hebben er wel heerlijk gegeten,ook de Italiaan en het visrestaurant was van goede kwaliteit (wel binnen).

De bediening overal was erg vriendelijk. Ze deden meer dan genoeg hun best om het ons naar de zin te maken.

Ook op het strand kwam al snel iemand aangelopen om de matrassen op de lekkere bedden neer te leggen en de windschermen om ons heen te zetten, zodat we geen last hadden van de (koude) wind en ook wat privacy hadden.

Het was erg rustig toen wij er waren en we zagen dat het personeel zich wel opmaakten voor het warmere seizoen.

Helaas waren wij net in een koudere periode, zodat we niet optimaal genoten hebben, (maar daar kan niemand wat aan doen).

fantastich

Vermeulen, 21-8-2016

Super mooi hotel, geweldige ligging, rustig, mooi gebouwd, behulpzaam personeel, als je zelf interesse toont, doet het personeel dat zeker terug, eten gevarieerd, lekkere cocktails, mooie ruime kamers en schoon, en een geweldig huisrif!! in Oktober gaan we voor de 4e keer terug.

prachtige locatie maar veel werkpunten

poorterke20, 9-8-2016

Naar locatie toe is dit zeker en vast het mooiste en grootste hotel dat wij ooit bezochten.

Hier spelen ze uiteraard ook sterk op in door de restaurants over het domein te verspreiden, wat wel resulteert in veel stappen! voor mensen die slecht te been zijn rijd er een shuttle busje rond die om de 10 min passeert aan de hotelkamers.

Zwembaden heel mooi en voldoende plaats om te liggen alleen zou ik het management aanraden om DRINGEND te investeren in comfortabele ligstoelen.

personeel : wanneer je hen iets vraagt zullen ze dit voor u doen maar uit eigen beweging krijg je heel weinig van hun klaar + enorm verslaafd aan hun GSM! iedereen loopt maar te bellen en op internet, waardoor ze hun werk uit het oog verliezen. 's morgens en 's avonds voldoende keuze om te eten , italiaans restaurant is zeker een aanrader. 's middags dagelijks het zelfde, als je er dan 13 dagen verblijft steekt dit tegen (meer variatie!!!) Verder enorm kunnen ontspannen en prijs/kwaliteit is oke!

Goed maar geen 5 sterren waard.

Patrick, 26-6-2016

Zeer mooi strand en rif om te snorkelen. Maar we merkten geen verschil met een 4 sterren hotel.

We vonden de bediening in het hoofdrestaurant maar pover.

Het buffet werd slecht bijgevuld.

Geen aanrader voor mensen slecht te been , veel trappen en dikwijls ver wandelen.

In de zomer periode spijtig genoeg geen airco aanwezig in de lobby.

Goede internet verbinding op de kamer via de telefoon aansluiting op laptop , goeie wifi in de lobby.

Grote kamers met mooi groot terras !

Prachtige vakantie in een uniek resort

rolfsimons, 19-7-2015

We kijken terug op een hele mooie vakantie. Je vindt niet gauw een resort waar alle kamers uitkijken op de rode zee. De kamers zijn ruim van opzet. Met circa 500 kamers is het wel een groot resort. Door de bouw en opzet merk je daar echter weinig van. Je moet wel willen wandelen en af en toe trap willen lopen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De faciliteiten zijn prima. Het eten is goed en afwisselend. Het resort kent een aantal a la carte restaurants. Het bezoek aan de Italiaan is de moeite waard. Het ontbijt en diner is in het centraal restaurant en de lunch in het restaurant aan de aangelegde haven. Een aantal medewerkers wil ik graag bij naam noemen en bedanken en dat is het team van het centraal restaurant met Salah, Mohamed, Hany en Mohamed Hamdy, die onze vakantie door hun vriendelijkheid, humor en inzet echt onvergetelijk hebben gemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Citadel Azur Resort in Sahl Hasheesh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Citadel Azur Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Citadel Azur Resort scoort een 8.54 uit 10 op basis van 112 reviews.