Hotel Baron Palace

Hotel Baron Palace
9,3

9 tips over Hotel Baron Palace

Sylvia de Kiewit en Peter Goud, 24-6-2015
Realiseer dat je een taxi nodig hebt, of excursie om iets te bezichtigen. Wij hadden genoeg aan resort. Tijd vloog voorbij. Zo relaxed alleen genieten en geen drukte van stad met winkels
GermaineSoyer, 24-6-2015

Ga absoluut snorkelen! Prachtig voor de deur, begint al als je nog maar tot je middel in het water staat: koraal nog kleurrijk en véél tropische vissen!

Spa is ook aan te bevelen!

Swim up rooms zijn iets duurder maar zijn het waard!!

denhaller@online.nl, 3-6-2015
Swim up suite was voor ons de meer prijs niet waard. gaan volgende jaar weer terug maar dan in een zeezicht kamer. Mooi uitzicht en de kamers zijn het zelfde. Ik wil in ieder geval niet de hele dag op mijn balkonnetje zitten en niet van mijn kamer afkomen voor een zembad. En echt prive is het niet want alle andere gasten van de swimup suite zwemmen voor je kamer langs

We hebben een aantal aanbieders voor Baron Palace voor je op een rij gezet:

Rob, 1-3-2015

Ga naar Baron Palace als:

- Je heerlijk wilt eten

- Je van veel luxe en zon houdt

- Super relaxed aan een zwembad wilt liggen met lekkere "Lattes" en andere dranken.

- Houdt van heerlijke massages en een mooie spa

Ga hier niet heen:

- Als je van veel actie houdt

- Op zoek bent naar de prachtigste snorkel- of duikplek

- Je alleen jongeren wilt ontmoeten

- De omgeving belangrijk vindt

Loes, 21-2-2015
Huur een golfkarretje of leuk autootje en rijd eens naar het centrum van Sahl Hasheesh. Leuk ritje langs de zee!
Xandra & Michael, 27-12-2014

Bij poolboy verkrijgbare 'Do nog disturb' bordje bij je bedje plaatsen, om niet aangesproken te worden door verkopers.

Golfkarretje tegen zonsondergang huren om over de lange boulevard te rijden.

Excursie van TUI doen.

Massage doen.

Veel muntjes meenemen voor fooi.

Eten in vliegtuig meenemen, met name op terugweg.

Evy, 22-12-2014
Swim up suites met privé toegang tot het zwembad
a_leetz, 29-6-2014
Snorkelen voor de deur is het mooist, daar hoef je niet voor met de boot mee.
Jacqueline De Vriese, 11-5-2014
Als je een kamer kiest, neem je best een kamer dicht bij hoofdrestaurant daar heb je alles bij elkaar en zie je de zee. Succes

We hebben een aantal aanbieders voor Baron Palace voor je op een rij gezet: