Hotel Baron Palace

9,1

7 reacties Hotel Baron Palace

Bezetting

Emans, 10-1-2016
Zijn er veel gasten op dit moment januari 2016 in het hotel. Wij hpgaan over twee weken. Is het veilig ?
0 reacties

informatie

Peter, 15-11-2015

Op de satelietfoto zie ik geen pier die over de koralen loopt. Hoe geraak je dan over de koralen ? Of is er geen rif.

Kan je ten allen tijde buiten ontbijten, middag en avondmalen ?

is alles in de koelkast op de kamer all in ?

Kan je er nordic walken ?

Hoe sterk is het wifi signaal ?

0 reacties

A la carte restaurants

Crapanzano, 19-1-2015
Wij hebben dit resort geboekt van 18juni - 25 juni 2015,mijn vraag is zijn alle a la carte restaurants inbegrepen bij allinclusive van arke? Kun je ze meerdere maale bezoeken per week? Kan iemand mij info geven over welke geïmporteerde dranken all-in zijn. Is er ook iemand bekend met de duikschool van het resort? Kun je namelijk direct van het strand een duik nemen met de duikschool en zijn er eventueel prijzen bekend voor een Padi te halen alvast bedankt groetjes Jeanne
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Baron Palace voor je op een rij gezet:

Pinnen

Gabi, 14-12-2014
Kun je in het hotel pinnen

voor kinderen

joanna, 12-9-2014

is deze hotel goed geschikt voor kinderen? zijn familie kamers met 4 grote bedden of bank?

informatie

niki reijnders, 12-4-2014
Kan iemand mij vertellen of dit hotel reeds geopend is? Ikzelf zou dit hotel willen bezoeken begin juni maar vrees er een beetje voor, aangezien dit een nieuw hotel is, dat het toch nog over een aantal kinderziektes beschikt. Graag had ik dus wat meer info en indien mogelijk wat fotos over het hotel.
1 reactie

graag informatie

Jacqueline De Vriese, 16-3-2014

Graag wil ik wat meer te weten komen van: Baron Palace Sahl hasheesh .

Ook wat meer foto's van zwembad ook badkamer, alsook foto's van gans het hotel.

Er is ook zo weinig informatie. Ook wou ik graag weten of je s'morgens buiten kan ontbijten

Ik denk misschien wel dat dit een goed hotel is..Maar zou graag toch wat meer te weten komen

Dank u. Gr.

We hebben een aantal aanbieders voor Baron Palace voor je op een rij gezet: