Hotel Baron Palace

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.3Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

197 reviews over Hotel Baron Palace

• 6Tessy Sinke02-02-2020

Te duur voor wat je krijgt

Het is een mooi hotel, badkamer is wel verouderd. Service is geweldig. Het eten in niet bijzonder voor zo een duur hotel. De ligging is vreselijk er is in de omgeving niets. Vorig jaar waren we in Steigenberger Al dauh maar dat was veel mooier en betere locatie

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 10Marjan07-01-2020

Fantastisch Hotel, Geweldige Service , Paradijs

De ontvangst was zeer vriendelijk, we kregen een welkomstdrankje, werden naar onze kamer begeleid, alles werd goed uitgelegd, de koffers werden naar de kamer gebracht. De (voordeel) kamer was heel schoon, erg ruim, koffie en thee faciliteiten, mini bar werd iedere dag bijgevuld. Kluisje, badjassen en slippers, alles is gratis. Heerlijke bedden. Er is zelfs keuze in het soort kussen wat je wenst. Bij aankomst een flesje wijn, koekjes en fruit op de kamer. Het eten in het restaurant heerlijk, buffetten met teveel keuzes voor 9 dagen. Iedere dag Life Cooking. Uitstekende A la carte restaurants (7 stuks) waar je gratis gebruik van mag maken. Personeel is super vriendelijk en heel erg behulpzaam. Je wordt aan alle kanten in de watten gelegd. Nog nooit zoveel service meegemaakt, en altijd met een glimlach. Echt een aanrader voor iedereen die van een zeer uitgebreide en Luxe All Inn vakantie wil genieten.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 7Dieter van Ek02-01-2020

Super hotel maar de prijs is echt te hoog.

Wij zijn net terug, kerstdagen waren wij hier. Top hotel zeker zeer goede service. Wij hadden de luxe kamer met zeezicht, kamers zijn oke niks bijzonder, wel een goed bed. De douche moet je in bad staan en in bad zitten kan alleen met een slank figuur. Het eten in het hoofd restaurant is prima maar de keuze is klein voor z'n duur hotel. Wij zijn dan ook 4 x in de andere restaurants gaan eten en ik kan je aanraden om alle restaurants gelijk te boeken ( Thai is echt top ) Zorg dat je bij de japanner vroeg gaat want aan de bakplaat wil je niet zitten, je kan je benen daar niet kwijt. Ze zeggen dat je geen handdoek hoeft neer te leggen, nou in de winter daar wel. De schaduw is er al heel snel als je geen goede plek hebt dus voor 8 .00 je handdoek neerleggen bij het verwarmde zwembad. Ga niet naar de spa want die is veel te duur voor wat je krijgt. Wij vonden het een top hotel en de mensen zijn super aardig, maar de prijs is veel te hoog.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Luc en Marijke13-10-2019

Super verblijf

Ons weekje verlof bij Baron Palace was super. Vriendelijk personeel. Echt alles kan en mag je hun vragen. Prachtige kamers. Heel proper. Uitstekende à la carte restaurants. Prachtig strand met strandcabines. Mooi huisrif. We hadden geluk om een reuze waterschildpad te spotten. We kunnen niets negatiefs vinden.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Sofie Pareit06-10-2019

prachtige beleving van 's morgens tot 's avonds - mooi resort - lekker eten

Gereisd met partner in september 2019

• 9De Keyser Vandevelde08-06-2019

Super, dikke proficiat bedankt

Reeds voor de derde maal in dit hotel. Echt een aanrader. Zeer proper alles word netjes gekuist .In 14 dagen tijd NOOIT op een vuil toilet geweest .Lavabo's proper met stoffen doekjes om hand af te drogen.Als het daar al proper is dan zegt dit ook veel over het restaurant . Na ieder bezoek worden er verse nappen op de tafels geplaatst, buffet met veel keuze , lekker krokant brood assortiment vlote en vriendelijke bediening.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Hans en Henny Klomp28-03-2019

Een prachtig resort met perfecte bediening , super

Een prachtig resort, super hygiënisch en een perfecte bediening. Het all inclusieve was zeer uitgebreid. Elke dag verschoonde bedden alleen de douche in bad is niet ideaal. Alles bij elkaar een zeer geslaagde vakantie in een extra beveiligd toeristisch gebied.

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Gertruud Klabbers13-03-2019

Een groot warm bad...

Echt een heerlijk hotel als je van zon zee en rust houdt,..is dikke verwennerij met vriendelijk personeel, heerlijk eten in 7 a la carte restaurants...wij gaan er dit jaar al voor de 5e keer heen en voelt als "thuiskomen" wie goed doet goed ontmoet..dikke aanrader

Gereisd met partner in september 2018

• 10Anita Borawitz- de Vries05-03-2019

Fantastisch!

Een fantastisch hotel waar het je werkelijk aan niets ontbreekt! Prachtige kamers, super schoon en enorm vriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 10Gil Claes07-02-2019

Schitterend hotel en accommodatie!

Bestaat het paradijs.. ja het bestaat! In Baron Palace !!! Bij aankomst wordt je onmiddellijk verwelkomd door Samir aan de receptie, hij behandelt je als een gast die er al jaren kind aan huis is! Een hele mooie en rustige kamer gekregen in het adult only gedeelte. Een fruitmand en leuke, mooie versnaperingen.Wat een pracht straalt dit hotel uit, heel mooi gelegen in een baai, met een prachtig panorama over de Rode Zee. Mooi, prima, kilometerslang wandelpad langs het strand. Mooie, verzorgde tuinen in een bloemenpracht, en alles zo mooi onderhouden! Het personeel: van tuinmannen, beach boys, maître d’hotels, obers, kamerpersoneel, kortom iedereen zo vriendelijk en behulpzaam (met of zonder fooien). En dan de “gast relation”, nooit meegemaakt: ultra lieve meisjes, die alles bewerkstelligen om je vakantie dat extra zetje te geven. We zijn 1 dag ziek geweest, en de opbeurende telefoontjes en de bezorgdheid achteraf....schitterende dienst!

Gereisd met partner in januari 2019

Hotel Baron Palace info