Hotel Baron Palace

Hotel Baron Palace
9,3

77 reviews over Hotel Baron Palace in het Nederlands

Top gaan er zeker nogmaals heen

Hans van bergen, 3-3-2018

Top hotel met geweldige service nog maar drie jaar oud. Hygiëne goed en faciliteiten prima. Meerdere restaurants in hotel (Italiaans ,taxi,India,Egypte,seafood, zijn inclusief . Voor Japans restaurant kleine bijdrage van maar 13 euro pp. Zeker doen. All inclusief boeken is aanrader. Mooi strand poole bar en service ook op het strand goede slaapkamer met goed bedden en balkon. Snorkelen voor de deur met eigen duikschool

Nooit meer

Marita Rodriguez, 18-2-2018

In eerste instantie ziet het hotel er goed uit. Mensen doen hun best om goede service te verlenen, leggen handdoek op je bedje, brengen een drankje, poetsen je brilletje, zeer attent. Echter de kamers zijn niet zo geweldig als in eerste instantie lijkt. Vieze kitranden in de badkamer, stukken uit de tegels van de douche waar schimmel in zit, geen toiletborstel, die heeft de schoonmaakmeneer waar hij de potten van de hele vleugel mee doet. Heb een lepeltje gebruikt legt hij vies weer terug. Eten ziet in de eerste instantie netjes uit, laatste dag bruin verkleurd beleg, en (oude) groene eieren. Veel dwangmatige verkoop van excursies aan het zwembad. Geen muziek s avonds, wel n animatiegroepje. Kille lobby. 1x Italiaan kunnen reserveren dat was goed. Mooie (te koude) zwembaden. Massages in de spa zijn n aanrader. Stoomcabine werkt niet.

Fantastisch!

Liesbeth Teunissen, 3-2-2018

Dit hotel is geweldig!! Heel mooi en vooral schoon en heerlijk eten. Ontzettend aardig personeel! Dit is echt een Top hotel!! Verschillende zwembaden, zelfs verwarmd en een “ meditation pool” waar je fijn rustig kunt liggen omringt door hoge struiken met gele bloemen ( dan lig je lekker uit de wind). Iedereen krijgt zelfs een voucher om gratis naar de kapper te gaan!!

We hebben een aantal aanbieders voor Baron Palace voor je op een rij gezet:

Super locatie en super service

Sjoerd, 29-1-2018

Hotel was uitmuntend, personeel uiterst vriendelijk en super behulpzaam. Het eten, inclusief de a la carte restaurants, uitgebreid en gevarieerd. Kortom helemaal goed. Simpel voorbeeld: bij de zwembaden en op het strand loopt men rond met een spray en doekjes om je (zonne-) bril schoon te maken. Apart gedeelte van het hotel en het strand adults only. Hier gaan we zeker naar terug.

Wij in een paleis en waanden ons in het paradijs

Guus en Ria Dersjant, 29-1-2018

Super service, fantastisch eten, super schoon en niet ziek geworden.

Enige minpunt: geen toiletten bij het strand

Subliem, excellent'

Erik Teunissen, 16-1-2018

Van alle resorts die wij ooit gehad hebben in Egypte is deze verreweg het beste.

Niet alleen de vriendelijkheid van het personeel is geweldig maar ook aan luxe is geen gebrek in dit resort.

Prachtige intieme restaurants met mooie gerechten, een superschoon resort met mooie ruime kamers.

Dit is, over een aantal haren verdeeld, het 6e resort dat wij bezoeken maar we komen hier zeker terug!!

Geweldig

M. van Houtum, 13-1-2018

Super resort met heerlijk eten.

Een echte aanrader!

Lotte Vanlingen, 31-10-2017

Allen naar baron palace sahl hasheesh!!!

Naast het prachtige weer kon ik genieten van een luxueus hotel gelegen aan de zee. De kamer was ruim en tip top in orde. Ook bij het ontbijt & buffet was er eten voor elk wat wils! Dankzij het vriendelijke personeel kwam ik niets tekort! Voor een verfrissing kon ik een duikje in het zwembad nemen. Het water was op perfecte temperatuur! Door de dag had je de keuze om aan het zwembad te zonnen of aan de mooie blauwe heldere zee. Het hotel zorgt voor voldoende animatie zodat niemand zich kan vervelen! Tot volgend jaar baron palace sahl hasheesh!!!

Geweldig hotel!

Ooms, 30-6-2017

THE baron hotel in sahl hashees is werkelijk geweldig

! Het eten de service alles is top. Als je hier iets tekort komt dan ligt dat echt asn jezelf! Enorm behulpzaam personeel en heel vriendelijk. Ook in de diverse restaurants washet eten heerlijk. We gaan zeker terug!

Conny, 9-6-2017

Alles is prima. Vooral alle restaurantjes uitproberen! Het personeel is super vriendelijk ze doen er alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen.

We hebben een aantal aanbieders voor Baron Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baron Palace in Sahl Hasheesh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baron Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baron Palace scoort een 9.32 uit 10 op basis van 169 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: