Hotel Baron Palace

Fantastisch!

paul vermeij,
18-11-2018

Baron's Palace is een superhotel , zeer gastvrij en luxe

Geweldig! Niet twijfelen boeken!

Loeske Wilmink,
9-11-2018

Fantastisch hotel! Eten geweldig, personeel super vriendelijk, kamers zeer schoon, fantastisch rif voor de deur, heerlijke strandbedden, hygiëne 100% in orde. Wil je een vakantie met alles erop en eraan twijfel niet dit hotel te boeken. Wij denken dat het het beste hotel van hurghada en omgeving is.

Volgend jaar weer 👍👏🏽

Inge,
6-10-2018

Gelukkig na een paar jaar weer veilig naar Egypte Baron palace super aan te raden hou je van een relex vakantie moet je echt hier heen !

Super schoon kamers echt het hele resort

Super bediening 👏🏽

Wij komen zeker weer terug in 2019 heerlijk 🌞

D-reizen

De prijs en kwaliteit verhouding is te groot. De kwalitwit die je krijgt is max een 3 ster waard en dat voor enorme prijzen. Mocht je onverwachts na een week een extra dag willen verblijven (hotel is voor een kwart volgeboekt) vertellen ze je schaamteloos dat een extra dag 500euro kost. Het eten tweemaal ontdekt dat het bedorven was ivm geen of slechte koeling. Eten heeft geen variatie en is smaakloos. De prijzen die zij hanteren mag je wel juist op dat gebied (eten) wel topkwaliteit verwachten. Maar helaas dat kan je in dit hotel wel vergeten. De kamers met uitzicht op zee zijn trouwens ook niet betoverend. Hele standaard 3 ster kamers met werkelijk niks extra's behalve een blikje cola. 1x geweest en nooit meer.

Geweldig

Dirk Schabregs,
29-7-2018

Eerst en vooral respect voor de mensen anders moet je hier niet komen. Altijd zon. De glimlach en vriendelijkheid van personeel en directie is altijd gemeend. Aanrader voor zowel volwassen mensen alsook kinderen.

Vriendelijke groetjes vanuit België

Fam. Schabregs-Geraerts Dirk en Anja.

Fam Schabregs-Geraerts,
29-7-2018

Het is een paradijs. Zeer vriendelijk personeel, niets is hun teveel! Zeer gevarieerd ontbijt, 6 a la carte restaurants en allemaal even lekker! Zelfs late dinner restaurants waar nog niets teveel voor hun is. De zwembaden zijn goed en de adults only gedeelte wordt zeker gerespecteerd. Kortom wij komen volgend jaar zeker terug!! Een absolute aanrader!

wij blijven terugkomen

Nelle,
7-5-2018

Het hotel ligt in een baai. Het heeft een mooie tuin en een mooi groot strand. Het eten is gevarieerd en er zijn zes andere restaurants waar je uit kunt kiezen. De service is prima en het personeel vriendelijk. Mahmoud die in de poolvaarder werkt is niets teveel. Ook de kamers zijn goed en er is wifi op de kamers en bij aankomst een Inlogcode vragen voor het internet voor in de lobby.

Geweldig ontspannen hotel!

Lars Vennings,
30-4-2018

Baron Palace heeft uitstekende faciliteiten. De kamers, restaurants en zwembaden zijn allemaal van een topniveau. Het personeel is heel erg vriendelijk en ze doen erg hun best om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Sahl Hashees is een soort beveiligde hotelstrook op 20 min van Hurghada airport. Minpunt hiervan is dat je niet zomaar naar winkels of de stad kan. Het positieve is een zeer veilig en goed aangelegd gebied is.

Het rif voor het hotel is nog in opbouw, hierdoor kan je zonder schoentjes de zee in lopen. Wel zijn er een aantal stukken koraal voor de Snorkelaars.

We hebben lekker gegeten en gedronken. Service aan het zwembad is uitstekend.

Baron Palace is luxe en de inrichting, faciliteiten en service onderschrijven dit.

Ik zou dit hotel voor maximaal een week aanraden. Dan heb je alles wel gezien.

Aanrader

Jorg van Oijen,
30-4-2018

Eten perfect en gevarieerd, alles maar dan ook alles super schoon! Zeer vriendelijk personeel, erg behulpzaam.

Top gaan er zeker nogmaals heen

Hans van bergen,
3-3-2018

Top hotel met geweldige service nog maar drie jaar oud. Hygiëne goed en faciliteiten prima. Meerdere restaurants in hotel (Italiaans ,taxi,India,Egypte,seafood, zijn inclusief . Voor Japans restaurant kleine bijdrage van maar 13 euro pp. Zeker doen. All inclusief boeken is aanrader. Mooi strand poole bar en service ook op het strand goede slaapkamer met goed bedden en balkon. Snorkelen voor de deur met eigen duikschool

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baron Palace in Sahl Hasheesh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baron Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.