Hotel Baron Palace

80 reviews over Hotel Baron Palace in het Nederlands

wij blijven terugkomen

Nelle
7-5-2018

Het hotel ligt in een baai. Het heeft een mooie tuin en een mooi groot strand. Het eten is gevarieerd en er zijn zes andere restaurants waar je uit kunt kiezen. De service is prima en het personeel vriendelijk. Mahmoud die in de poolvaarder werkt is niets teveel. Ook de kamers zijn goed en er is wifi op de kamers en bij aankomst een Inlogcode vragen voor het internet voor in de lobby.

Geweldig ontspannen hotel!

Lars Vennings
30-4-2018

Baron Palace heeft uitstekende faciliteiten. De kamers, restaurants en zwembaden zijn allemaal van een topniveau. Het personeel is heel erg vriendelijk en ze doen erg hun best om je verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Sahl Hashees is een soort beveiligde hotelstrook op 20 min van Hurghada airport. Minpunt hiervan is dat je niet zomaar naar winkels of de stad kan. Het positieve is een zeer veilig en goed aangelegd gebied is.

Het rif voor het hotel is nog in opbouw, hierdoor kan je zonder schoentjes de zee in lopen. Wel zijn er een aantal stukken koraal voor de Snorkelaars.

We hebben lekker gegeten en gedronken. Service aan het zwembad is uitstekend.

Baron Palace is luxe en de inrichting, faciliteiten en service onderschrijven dit.

Ik zou dit hotel voor maximaal een week aanraden. Dan heb je alles wel gezien.

Aanrader

Jorg van Oijen
30-4-2018

Eten perfect en gevarieerd, alles maar dan ook alles super schoon! Zeer vriendelijk personeel, erg behulpzaam.

We hebben een aantal aanbieders voor Baron Palace voor je op een rij gezet:

Top gaan er zeker nogmaals heen

Hans van bergen
3-3-2018

Top hotel met geweldige service nog maar drie jaar oud. Hygiëne goed en faciliteiten prima. Meerdere restaurants in hotel (Italiaans ,taxi,India,Egypte,seafood, zijn inclusief . Voor Japans restaurant kleine bijdrage van maar 13 euro pp. Zeker doen. All inclusief boeken is aanrader. Mooi strand poole bar en service ook op het strand goede slaapkamer met goed bedden en balkon. Snorkelen voor de deur met eigen duikschool

Nooit meer

Marita Rodriguez
18-2-2018

In eerste instantie ziet het hotel er goed uit. Mensen doen hun best om goede service te verlenen, leggen handdoek op je bedje, brengen een drankje, poetsen je brilletje, zeer attent. Echter de kamers zijn niet zo geweldig als in eerste instantie lijkt. Vieze kitranden in de badkamer, stukken uit de tegels van de douche waar schimmel in zit, geen toiletborstel, die heeft de schoonmaakmeneer waar hij de potten van de hele vleugel mee doet. Heb een lepeltje gebruikt legt hij vies weer terug. Eten ziet in de eerste instantie netjes uit, laatste dag bruin verkleurd beleg, en (oude) groene eieren. Veel dwangmatige verkoop van excursies aan het zwembad. Geen muziek s avonds, wel n animatiegroepje. Kille lobby. 1x Italiaan kunnen reserveren dat was goed. Mooie (te koude) zwembaden. Massages in de spa zijn n aanrader. Stoomcabine werkt niet.

Fantastisch!

Liesbeth Teunissen
3-2-2018

Dit hotel is geweldig!! Heel mooi en vooral schoon en heerlijk eten. Ontzettend aardig personeel! Dit is echt een Top hotel!! Verschillende zwembaden, zelfs verwarmd en een “ meditation pool” waar je fijn rustig kunt liggen omringt door hoge struiken met gele bloemen ( dan lig je lekker uit de wind). Iedereen krijgt zelfs een voucher om gratis naar de kapper te gaan!!

Super locatie en super service

Sjoerd
29-1-2018

Hotel was uitmuntend, personeel uiterst vriendelijk en super behulpzaam. Het eten, inclusief de a la carte restaurants, uitgebreid en gevarieerd. Kortom helemaal goed. Simpel voorbeeld: bij de zwembaden en op het strand loopt men rond met een spray en doekjes om je (zonne-) bril schoon te maken. Apart gedeelte van het hotel en het strand adults only. Hier gaan we zeker naar terug.

Wij in een paleis en waanden ons in het paradijs

Guus en Ria Dersjant
29-1-2018

Super service, fantastisch eten, super schoon en niet ziek geworden.

Enige minpunt: geen toiletten bij het strand

Subliem, excellent'

Erik Teunissen
16-1-2018

Van alle resorts die wij ooit gehad hebben in Egypte is deze verreweg het beste.

Niet alleen de vriendelijkheid van het personeel is geweldig maar ook aan luxe is geen gebrek in dit resort.

Prachtige intieme restaurants met mooie gerechten, een superschoon resort met mooie ruime kamers.

Dit is, over een aantal haren verdeeld, het 6e resort dat wij bezoeken maar we komen hier zeker terug!!

Geweldig

M. van Houtum
13-1-2018

Super resort met heerlijk eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Baron Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baron Palace in Sahl Hasheesh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baron Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baron Palace scoort een 9.33 uit 10 op basis van 173 reviews.