Hotel Albatros Citadel Sahl Hasheesh

8,2

42 reacties Hotel Albatros Citadel Sahl Hasheesh

verwarmd zwembad of niet

Anjes, 1-5-2019

Is er een verwarmd zwembad vanaf begin november?

Onze ervaring is dat het wel vaak vernoemd staat in de reisbrochure maar dat dit dus heel vaak niet het geval is zoals bij albatros sea world en siva marsa alam. Het zwembadwater was kouder dan de zee.

zwembad

yvette noordermeer, 30-4-2018

hallo graag wil ik weten of er in dit hotel alleen maar zoutwater zwembaden zijn?

weet iemand dit toevallig

Waterflesjes op de kamer

Marie Peters, 12-3-2018
Hoi krijg je iedere dag waterflesjes op je kamer gratis
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Albatros Citadel Sahl Hasheesh voor je op een rij gezet:

Voordeelkamer

Esther, 10-3-2015
Ik vroeg mij af of de voordeelkamer ook een balkon heeft.

openingstijden van de bar

Jose van den broek, 8-11-2014

Mijn vraag is,kan je snachts na 12 uur nog iets drinken in het hotel. Toen wij in augustes het hotel hebben geboekt via arke stond er bij de omschrijving tot 2 uur snachts. Op de site van azur staat 24 uur drinken in de lobby van het hotel. Volgens Arke/ holland international tot 12 uur snachts

Wij gaan in maart 2015

Kamer keuze

Delfi, 30-4-2014
Wie weet wat het verschil is tussen een normale kamer en een deluxe? Buiten de prijs natuurlijk. We zijn met 2 pers en vroeg me dus af of er veel verschil in zit. Oh en of er nou wel of geen ligbedden op je balkon is. Op sommige foto' s zie ik het wel en op andere niet.......

Kinderdisco

Pieter, 28-3-2014

Hoi hoi,

Wie kan mij vertellen of er voor de kinderen s'avonds kinderdisco is?

Periode eind mei / juni

Alvast bedankt

voetbal

robert, 7-3-2014
wie weet of je ook voetbal kan kijken op een groot scherm,ik ga namelijk met de wk

goede kamer nummers

robert , 18-2-2014

wie weet welke kamer nummers dicht bij zee en restaurants liggen en kan je ook mailen naar het hotel om je voorkeur aan te geven ,ik heb al geboekt voor juni dus kan niet meer terug

hoop op een lekkere vakantie

2 reacties

a la carte

robert, 16-2-2014

wie weet of de a la carte restaurants ook bij de all incl zitten, net met arke gebeld en zij weten dat alleen het buffet erbij in zit .is toch raar voor all in ,meestal kan je ook 1 keer per week reserveren in de a la carte restaurants .

groetjes rob