Hotel Albatros Citadel Sahl Hasheesh

Hotel Albatros Citadel Sahl Hasheesh

8.1Fantastisch

Egypte, Egypte, Sahl Hasheesh

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Albatros Citadel Sahl Hasheesh voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

De rustzoeker kan goed terecht bij Hotel Citadel Azur Resort. Je vindt hier twee zwembaden, verschillende restaurants en mooie kamers. Er zijn wel veel trappen en hoogteverschillen op dit resort, dus het is minder geschikt voor mensen slecht ter been. Dit hotel ligt afgelegen en heeft uitzicht op zee, waar je misschien zelfs dolfijnen spot.

151 reviews over Hotel Albatros Citadel Sahl Hasheesh

• 10Oxford Ensinck16-01-2020

Fantastisch resort, absolute aanrader. vriendelijk personeel.en erg schoon. Toen wij er waren was de CAF uitreiking daar, maar als gast werd je nog steeds zeer goed behandeld. wij gaan zeker nog een keer terug want dit is een van de beste resorts van Egypte

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    9GuyEls12-11-2019

Aanrader!

Heel mooie ligging. Ideaal om te snorkelen of te duiken.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Jessica10-11-2019

Een goede vakantie!

Het resort is groot en er is veel hoogteverschil, dit resulteert in lange wandelingen met veel trappen. De zwembaden en restaurants zijn op ongeveer dezelfde plekken gelegen dus als je niet al te veel wilt lopen kan je beter vooraf regelen een centraler gelegen kamer te willen. Het resort is schoon en wordt ook actief schoon gehouden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam als je dingen vraagt. Bij het strand en de zwembaden lopen veel verkopers rond, dat kan soms vervelend zijn. Maar als je ze geen ingang geeft dan storen ze je niet al teveel want het zijn vaak dezelfde mensen. Het eten is goed, vers en hygiënisch bereid. Bij de ingang van de restaurants hangt handalcohol voor extra hygiëne voor jezelf. Enkel is de variatie in het eten niet altijd erg groot. De cocktails zijn niet echt 5 sterren te noemen, alles word bereid met maar een paar flessen. Wij hebben het enorm naar ons zin gehad en zouden anderen dit resort aanraden.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Irina Motrich08-11-2019

Een fantastische hotel met mooie huisrif! We komen zeker nog terug!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 4Appie Happie28-10-2019

Nooit meer

Vermijd om een taxi te boeken via TAXI desk van het hotel. Ze vragen een hop geld voor een taxi rit terwijl UBER veel goedkoper is. Mijn ervaring met TAXI desk van het hotel is zeer slecht. Uber rekent 5 tot 7 euro voor een enkel rit terwijl TAXI van het hotel 20 a 25 euro rekenen. ? Eigenaar van TAXI desk genaamd "NABIL" is een oneerlijke persoon !!! hij is ook niet vriendelij als hij merkt dat je UBer geboekt hebt ipv gebruik te maken van zijn TAXI service. TAXI desk is een kleine bureautje naast de ingang van het hotel die door Hotel management verhuurd wordt aan NABIL. Het ziet er naar uit dat ze een dealtje onderling hebben afgesolten om de klanten meer te laten betalen. Hotel laat ook UBER niet binnen als ze worden geboekt door klanten ! Hotel is afgelegen en ligt ruim 5 km van het openbare weg ! Beter een ander hotel boeken !
    NABIL heeft geen enkel respect voor klanten en scheldt ze ook uit in het arabisch !!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Margreet21-10-2019

Super

Super vakantie gehad van 25 Sept tot 4 okt. Heel mooi resort mooi uitzicht en heel mooi rif. Houd wel rekening met heel veel trappen, maar ipv trappen kun je ook omhoog of naar beneden met een afrit. Personeel vriendelijk en ja sommige kijken een beetje nors maar een praatje doet wonderen. Eten was goed te doen. Zeker voor herhaling vatbaar. 1 minpuntje de verkopers langs het zwembad zijn opdringerig beloven van alles maar dan is het toch net ff wat anders.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Theo witjes29-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Het complex vond ik prachtig, de mensen super vriendelijk en het eten erg goed. De kamer was prima alleen wat gedateerd , wat goed te zien was aan de verweerde kranen en handdoek ophang knoppen.

Gereisd met partner in september 2019

• 6Jelke19-09-2019

Nooit meer

Hotel is heel groot en mooi opgezet en de kamers zijn ruim maar daarmee is alles gezegd. Als ik alle reviews lees vraag ik me af of ik wel in hetzelfde hotel was. Eten bijna niks van variatie en weinig keus. Personeel is allesbehalve vriendelijk met hier en daar is een uitzondering en van de snelste zijn ze ook al niet. Dit was mijn 1ste maal in Egypte. Deze zomer zijn we nog naar Titanic deluxe Belek geweest in Turkije en het verschil van vriendelijkheid en snelheid is enorm. We zijn gaan eten in het restaurant Tajine met 4 personen de dag nadien had iedereen van ons diarree. Dit is niet wat ik van een 5 sterren hotel verwacht. De mensen die ik daar gesproken heb zeiden hetzelfde en toch lees ik hier enkel positieve reviews.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Tosca11-09-2019

Heerlijke vakantie gehad in een mooi hotel

Gemoedelijk en gezellig ressort. Ondanks de grootte, heb je niet het idee dat het druk is. Altijd genoeg stoelen en ook in de schaduw. Het eten is veel hetzelfde, met dagelijks een wisselend soort vlees/vis en doordat er 2 restaurants zijn, kan je daaruit ook nog een keuze maken. Alles wordt met water uit flessen bereid, dus ook prima te nuttigen. Er is niet specifiek iets voor jongere kinderen, maar als ze van zwemmen houden is t al snel goed. Neem wel een duikbril mee. De kamer is prima gekoeld, fijne bedden, wel ligt iedereen apart in een bed. Mooi uitzicht vanaf ons balkon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Y.10-09-2019

Geweldig!

Super groot en mooi! Beetje afgelegen maar je merkt er helemaal niets van top!

Gereisd met vrienden in juni 2019

Hotel Albatros Citadel Sahl Hasheesh info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen, Waterskiën