Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag38°28°
8,1

De rustzoeker kan goed terecht bij Hotel Citadel Azur Resort. Je vindt hier twee zwembaden, verschillende restaurants en mooie kamers. Er zijn wel veel trappen en hoogteverschillen op dit resort, dus het is minder geschikt voor mensen slecht ter been. Dit hotel ligt afgelegen en heeft uitzicht op zee, waar je misschien zelfs dolfijnen spot.

We hebben een aantal aanbieders voor Albatros Citadel Sahl Hasheesh voor je op een rij gezet:

128 reviews over Hotel Albatros Citadel Sahl Hasheesh in het Nederlands

FAN-TAS-TISCH, echt een aanrader!

Robin
19-8-2019

Het is er werkelijk waar prachtig! Naar horen zeggen een van de mooiere resorts in deze omgeving. Het doet wat "Romeins" aan. Het uitzicht is heerlijk, en er is voor ieder wat wils: lekker aan het zwembad of aan het strand, in drukte of in stilte; het kan allemaal. Privacy is er voldoende te vinden, als je zou willen. Je kunt ook wat meer drukte op zoeken. Het animatie team doet goed haar best en komt 's avonds met leuke shows. Het eten is echt heel erg goed; het wordt voor je neus vers bereid en is redelijk gevarieerd. Je drinkt de hele dag door A-merken en krijgt flesjes water. Bier is ook lekker. Het is een groot, uitgerekt resort waardoor zelfs bij een volledig volgeboekt resort het geen enorme drukte is. Houd wel rekening met lange afstanden lopen met ook hoogteverschillen; er is wel een busje die je kan verplaatsen. Geen minpunten verder. De Wifi is matig, maar voor ons geen minpunt. Wordt overigens wel aan gewerkt. Aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch hotel, we gaan zeker nog een keer!

Yvette
17-8-2019

Top hotel! Alles erop en eraan. Mensen zijn heel aardig, helpen graag en zijn niet opdringerig. Heerlijk gegeten, genoeg variatie in restaurants, je kan altijd overam eten (ook al heb je niet gereserveerd in de ala carte restaurants). Veel trappen, maar goed te doen. Mooi strand waar je kunt snorkelen. Mooie grote en ruime kamers, allemaal met zee zicht. We hadden ons zoontje van 1,5 jr mee. Prima te doen. Al met al zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima als je met een jong stel bent

Hayat
13-8-2019

Het resort was super mooi, wij kregen een grote kamer omdat wij met een peuter van 2 waren. Het eten was prima te doen, Meerdere restaurants in het resort. Voor baby's en peuters weinig tot niks te doen. Zwembaden zonder activiteiten en ook niet kindvriendelijk. Heel veel trappen en hellingen, als je met een kinderwagen of minder valide bent is het geen aanrader. Voor de rest was het personeel vriendelijk.

Preisdaler

Prachtige architectuur en geweldig snorkelen!

Mandy
8-8-2019

In Juli 2019 naar Albatros Citadel geweest. Alles super geregeld door neckerman. Wat een prachtig hotel! de architectuur is echt prachtig. de meeste kamers hebben zeezicht en zijn perfect schoon. Medewerkers zijn erg vriendelijk. helaas geen wifi op alle kamers, in onze kamer dan weer wel maar wij zaten boven de shisha bar (waar dan wel iedere avond harde muziek, die wel keurig om kwart voor 11 stopt) Veel keuze wat betreft eten in de 5 restaurants. vooral de restaurants Tajine en Asiatique zijn erg lekker. het international en citadel restaurant verschillen weinig. Het eten is prima maar niet geweldig. Om te snorkelen is dit echt het ideale resort. er ligt een mega groot koraalrif voor de deur, zelfs een geoefende snorkelaar raakt hier niet op uitgekeken. Het resort is groot maar hier merk je niets van, door dat het zo uitgestrekt is lijkt het meer een klein dorpje en is het minder massaal dan je zou verwachten. Kortom Top!

Geboekt bijneckermann.nl

Over het algemeen tevreden

Nina
29-7-2019

Met mijn vriend was dit voor ons de eerste keer Egypte. Het is een heel groot resort met verschillende hoogtes, dus veel traplopen.. hierdoor heeft het wel een speelse indeling. 2 mooie zwembaden, wel zonder glijbanen dus voor kinderen minder leuk. Het strand vonden wij wat matig, ook heel veel stenen dus waterschoenen zijn zeker nodig. Helaas waren wij hier niet op voorbereid en moesten wij die kopen in het hotel voor een belachelijk dure prijs. Ook waren wij een strandtas in Nederland vergeten, die wij in een van de winkeltjes voor €20 hebben gekocht, welke al na 2 dagen kapot ging. Je kan wel merken dat ze er gebruik van maken dat het hotel afgelegen is en de gasten wel genoodzaakt zijn om daar te kopen. Voor de rest vonden we het eten wel goed, maar weinig variatie. Wel lekkere cocktails en leuk terras met shisha. Ga niet naar het buddha restaurant daar wordt je gewoon opgelicht! Beautycenter op het resort is ook zeer af te raden!!

1e keer zeer goed bevallen, prachtige zee

Mitch
16-7-2019

Bij aankomst werd je vriendelijk ontvangen door het personeel Daarna netjes naar de kamer gebracht waarna de koffers volgde. Het hotel ziet er prachtig uit, is vreselijk groot. Het duurde wel even voordat wij door hadden wat waar te vinden was. Dit geldt ook voor de verschillende restaurants. De zee en onderwater wereld is prachtig. De foto’s liegen er niet om. Snorkelen of duiken is zeker een aanrader. Denk wel aan waterschoenen ! Die zijn echt onmisbaar. Neem ze het liefst mee uit Nederland want ze vragen er in het hotel gerust 30€ voor. Net als voor een duikbril. Het personeel staat altijd voor je klaar. Doet werkelijk alles voor je. De animatie viel ons wat tegen. Wij hadden een nette kamer in gebouw 2 uitkijkend op de haven. Elke dag netjes schoon, schone handdoeken en beddengoed. Minpunten: slechte WiFi tenzij je een versterker huurt voor 7€ per dag, eten veel keus weinig variatie, cocktails smaakten steeds anders.

Gereisd Met partner in juli 2019

Groot en mooi hotel, wel met wat paar minpunten.

Hawal
15-7-2019

Het is een heel groot hotel. Schone kamers, groot en luxe kamers. Eten is heerlijk, elke dag varieatie. Personeel zijn wel aardig en vriendelijk. Maar ik heb wel wat paar minpunten: Personeel achter de bar bijvoorbeel aan beach en pool bar. Als jij iets wilt drinken en wilt bestelen moet jij echt wat lang wachten. Omdat maar vaak een personeel achter bar werkt, en die verzamelt ook nog glazen bij pool of aan beach. Of ze moeten wat meer glazen liggen om te kunnen drinken. ohja en hij moet glazen nog ook wassen, zo ben jij misschien 10 of a 15 minuten verder aan het wachten. Ten tweede: bij sommige personeel als je iets wilt bestelen te drinken, jij wilt bijvoorbeeld een cocktail, als hij geen zin heeft zegt hij wels ja bestel maar wat iets anders. is wel met mij paar keer gebeurt. ik heb toen gezegd doe maar twee cola dan maar

Geboekt bijneckermann.nl

Astrid
6-7-2019

De cocktail- en shishabar in de haven is zowel s middags na het strand als s avonds erg gezellig. Er is iedere avond live muziek. Het personeel is super vriendelijk en hebben het met elkaar heel erg gezellig.het hotel is geweldig. Dit was de 2e keer dat we hier waren en het was weer geweldig. Eten is vooral in aziatische restaurant erg lekker. We gaan zeker nog een keer terug.

1ste keer Egypte.......

Nicole
29-6-2019

Onze 1ste vakantie Egypte. Fantastisch Resort. Lekker eten voor elk wat wils, mooie koraalriffen voor de deur. Wat dure winkeltjes in het Hotel. Snorkel setje 30,00 per stuk, per dag duurder, ook waterschoenen. Koop het in Nederland. Je zit wel buiten Hurghada, 20 min. van winkeltjes. Taxi kan alleen via Hotel prijzen per dag verschillend. Het resort is voor minder validen niet echt geschikt, veel trapjes. Maar om de 10 min. Rijden er busjes op het park, kun je gebruik van maken. handdoeken service. Niet echt geschikt voor kinderen, geen waterglijbanen of iets. Mis een omkleedkamer, wij vlogen om 20:00 s avonds en 12:00 moet je de kamer verlaten. De koffer staat in de centrale hal bij beveiliging. Maar goed, wij hebben een duik genomen in het zwembad en omkleden in het toilet van het hoofdgebouw. Minpunt: het restaurant Golden Booda, mag gerookt worden, niet van deze tijd. Alleen bij dit restaurant.

Ingrid
19-6-2019

Prachtig, rustig, proper hotel. Dit was onze huwelijksreis. We werden warm onthaald met fruit op de kamer en in de avond een verrassingsdiner met mooie attenties. We gaan zeker nog terug. Dit hotel werd ons aanbevolen door vrienden die in november er terug naartoe gaan. Wij kunnen dit hotel ook alleen maar warm aanbevelen. Voor iedereen wat wils.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albatros Citadel Sahl Hasheesh in Sahl Hasheesh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albatros Citadel Sahl Hasheesh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.