Hotel Albatros Citadel Sahl Hasheesh

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

De rustzoeker kan goed terecht bij Hotel Citadel Azur Resort. Je vindt hier twee zwembaden, verschillende restaurants en mooie kamers. Er zijn wel veel trappen en hoogteverschillen op dit resort, dus het is minder geschikt voor mensen slecht ter been. Dit hotel ligt afgelegen en heeft uitzicht op zee, waar je misschien zelfs dolfijnen spot.

We hebben een aantal aanbieders voor Albatros Citadel Sahl Hasheesh voor je op een rij gezet:

145 reviews over Hotel Albatros Citadel Sahl Hasheesh

• 9Margreet21-10-2019

Super

Super vakantie gehad van 25 Sept tot 4 okt. Heel mooi resort mooi uitzicht en heel mooi rif. Houd wel rekening met heel veel trappen, maar ipv trappen kun je ook omhoog of naar beneden met een afrit. Personeel vriendelijk en ja sommige kijken een beetje nors maar een praatje doet wonderen. Eten was goed te doen. Zeker voor herhaling vatbaar. 1 minpuntje de verkopers langs het zwembad zijn opdringerig beloven van alles maar dan is het toch net ff wat anders.

Met vrienden

• 9Theo witjes29-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Het complex vond ik prachtig, de mensen super vriendelijk en het eten erg goed. De kamer was prima alleen wat gedateerd , wat goed te zien was aan de verweerde kranen en handdoek ophang knoppen.

• 6Jelke19-09-2019

Nooit meer

Hotel is heel groot en mooi opgezet en de kamers zijn ruim maar daarmee is alles gezegd. Als ik alle reviews lees vraag ik me af of ik wel in hetzelfde hotel was. Eten bijna niks van variatie en weinig keus. Personeel is allesbehalve vriendelijk met hier en daar is een uitzondering en van de snelste zijn ze ook al niet. Dit was mijn 1ste maal in Egypte. Deze zomer zijn we nog naar Titanic deluxe Belek geweest in Turkije en het verschil van vriendelijkheid en snelheid is enorm. We zijn gaan eten in het restaurant Tajine met 4 personen de dag nadien had iedereen van ons diarree. Dit is niet wat ik van een 5 sterren hotel verwacht. De mensen die ik daar gesproken heb zeiden hetzelfde en toch lees ik hier enkel positieve reviews.

• 8Tosca11-09-2019

Heerlijke vakantie gehad in een mooi hotel

Gemoedelijk en gezellig ressort. Ondanks de grootte, heb je niet het idee dat het druk is. Altijd genoeg stoelen en ook in de schaduw. Het eten is veel hetzelfde, met dagelijks een wisselend soort vlees/vis en doordat er 2 restaurants zijn, kan je daaruit ook nog een keuze maken. Alles wordt met water uit flessen bereid, dus ook prima te nuttigen. Er is niet specifiek iets voor jongere kinderen, maar als ze van zwemmen houden is t al snel goed. Neem wel een duikbril mee. De kamer is prima gekoeld, fijne bedden, wel ligt iedereen apart in een bed. Mooi uitzicht vanaf ons balkon.

Met jonge kinderen

• 10Y.10-09-2019

Geweldig!

Super groot en mooi! Beetje afgelegen maar je merkt er helemaal niets van top!

Met vrienden

• 5Bert10-09-2019

Nooit meer

Alles netjes en schoon. Personeel was onvriendelijk. Eten en drinken zeer slecht !

• 9Jan en Alice08-09-2019

Wij zijn eind augustus/ begin september op Albatros Citadel geweest. Het is ronduit een geweldig resort. Het is schoon en netjes het personeel is ronduit zeer vriendelijk en werken allemaal even hard om het voor jou een onvergetelijke tijd te laten zijn. Er zijn 3 prachtige zwembaden allemaal schoon en verzorgd. Het eten is niets op aan te merken veel variatie en heerlijk. De kamers zijn prachtig hebben zee zicht en allemaal een eigen terras of balkon. Animatie team is geweldig leuke voorstellingen in het amphie theater. De snorkel boottocht naar Orange Bay is een echte aanrader. En dan de onderwater wereld deze is niet te beschrijven zo mooi we hadden het idéé dat we in een heel groot aquarium zwommen. Kortom we hebben genoten van alles

• 10Kristel27-08-2019

Perfect!

Geweldig genoten! Lieve mensen, onwijs mooi resort, heerlijke schone kamers elke dag! Eten top. Drinken bij het zwembad en strand ook super! Wij gaan volgend jaar weer en dan langer.

Met oudere kinderen

• 9Robin19-08-2019

FAN-TAS-TISCH, echt een aanrader!

Het is er werkelijk waar prachtig! Naar horen zeggen een van de mooiere resorts in deze omgeving. Het doet wat "Romeins" aan. Het uitzicht is heerlijk, en er is voor ieder wat wils: lekker aan het zwembad of aan het strand, in drukte of in stilte; het kan allemaal. Privacy is er voldoende te vinden, als je zou willen. Je kunt ook wat meer drukte op zoeken. Het animatie team doet goed haar best en komt 's avonds met leuke shows. Het eten is echt heel erg goed; het wordt voor je neus vers bereid en is redelijk gevarieerd. Je drinkt de hele dag door A-merken en krijgt flesjes water. Bier is ook lekker. Het is een groot, uitgerekt resort waardoor zelfs bij een volledig volgeboekt resort het geen enorme drukte is. Houd wel rekening met lange afstanden lopen met ook hoogteverschillen; er is wel een busje die je kan verplaatsen. Geen minpunten verder. De Wifi is matig, maar voor ons geen minpunt. Wordt overigens wel aan gewerkt. Aanrader!

• 10Yvette17-08-2019

Fantastisch hotel, we gaan zeker nog een keer!

Top hotel! Alles erop en eraan. Mensen zijn heel aardig, helpen graag en zijn niet opdringerig. Heerlijk gegeten, genoeg variatie in restaurants, je kan altijd overam eten (ook al heb je niet gereserveerd in de ala carte restaurants). Veel trappen, maar goed te doen. Mooi strand waar je kunt snorkelen. Mooie grote en ruime kamers, allemaal met zee zicht. We hadden ons zoontje van 1,5 jr mee. Prima te doen. Al met al zeker voor herhaling vatbaar!!

Met jonge kinderen

10 tips over Hotel Albatros Citadel Sahl Hasheesh

• nico, 10-05-2012

het hotel is breed verdeeld over de vlakte, maar er reiden busjes over t park die je een lift geven naar de lobby, voor minder invalide, uhhhh niet boeken is liet te doen heel veel trappenwerk maar wel zonde want t is een geweldig mooi hotel, wij waren hier van 6 tot 13 mei

• Jolanda, 12-11-2011

waterschoenen meenemen !

• Peter , 13-10-2012

Ga eten bij de Braziliaan. Geweldig! en koffie drinken bij Mozart!

42 vragen over Hotel Albatros Citadel Sahl Hasheesh

• Anjes, 01-05-2019

verwarmd zwembad of niet

Is er een verwarmd zwembad vanaf begin november? Onze ervaring is dat het wel vaak vernoemd staat in de reisbrochure maar dat dit dus heel vaak niet het geval is zoals bij albatros sea world en siva marsa alam. Het zwembadwater was kouder dan de zee.

• yvette noordermeer, 30-04-2018

zwembad

hallo graag wil ik weten of er in dit hotel alleen maar zoutwater zwembaden zijn? weet iemand dit toevallig

• Marie Peters, 12-03-2018

Waterflesjes op de kamer

Hoi krijg je iedere dag waterflesjes op je kamer gratis

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen, Waterskiën