• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Sahl Hasheesh

Heel goed

Guido Smeets, 21-12-2017
    Sal Hasheesh is een bestemming voor wie rust zoekt . Geen winkeltjes of terrasjes, maar wel een mooi wandelpad langs het mooie strand .

Geweldig!

Monique, 5-7-2017
    Alles was geweldig, eten, fantastische service, aardig en behulpzaam personeel. Prachtige zwembaden en een deel adults only. Erg fijn op het strand zonder gillende kinderen. Maar ook voor kinderen is er genoeg te doen zagen wij. Als je hier iets mist dan ligt dat echt alleen aan jezelf! Personeel the baron komplimenten voor dit geweldige hotel.

Omgeving nee , maar hotel goed!

lisanne, 20-2-2017

Wij zaten in het hotel premier le reve! heerlijk rustig resort ( niet groot ) ook niet veel vertier maar voor iemand die rust zoek echt fantastisch hotel.Aardig personeel ( te aardig soms ) erg goed eten en netjes verzorgd en warm en heel gevarieerd! ster waardig eten, drankjes niet onze smaak.. maar vele andere vonden het lekker:)

Sahl hasheesch: stelt niet zoveel voor.is eigenlijk niets te doen een enkel winkeltje en dan houd het op ( athans in 2015 ) de hotels die er staan zijn mooi en het water prachtig! als je enkel gaat voor de rust en niet van drukte houd is het prima wij persoonlijk houden ook van rust maar vonden het ietst te stil. een boulevard misten we stiekum wel een beetje. een wandelingetje daar is er niet echt bij..

Wel konden we Exursies boeken. We hebben een boottocht gedaan met snorkelen en dolfijnen spotten, leuk voor een xtje van het resort af te gaan Verdere exursies waren echt te duur, denk daarbij aan bedragen boven de 100 euro. ( of te lange reisduur met bus ( dacht 6 uur ) of binnenlandse vlucht ) om echt egypte te snuiven zit je in sahl hasheesh niet op de juiste plek,

We hebben een heerljke vakantie gehad daar in een heerlijk hotel maar voor de volgende x voor ons toch een andere plek:) waar het toch iets minder stil is en net ietsje meer te zien is.

Egypte en de Rode Zee

Joke Smith, 7-1-2017
    Vanuit ons heerlijke hotel Premier La Reve kan je op een lange boulevard langs de Rode zee lopen, fietsen of met een electrische karretje. Een hele leuke ervaring. Onderweg een soort nagebouwde cultuur ervaring. Aan het einde de zonsondergang ervaren of iets drinken.

Een gezellig dorpje.

L. Van Loon, 13-2-2016
    Sahl Hasheesh is een klein gezellig dorpje. Er is een prachtige haven,een mooie wandelroute. Enkele winkeltjes,restaurantjes met prachtig zeezicht maken het de moeite waard om hier een bezoekje te brengen.Met een te huren golfkarretje kan je de zonsondergang tegemoet rijden,echt een ademloos gezicht en absoluut aan te raden!
Sahl Hasheesh scoort een 8,4 uit 10, op basis van 178 reviews