Hotel Nemo Dive Club

Hotel Nemo Dive Club
8,8

5 tips over Hotel Nemo Dive Club

Elbert Visser, 13-2-2015
Check de actuele situatie: bezetting? verbouwing? kok met vakantie? Het heeft heel veel invloed op je vakantiebeleving.
defabertjes, 5-5-2014

Vraag naar een toertje " oud Safaga " Oude auto's, prachtige winkeltjes, mannen in gewaden, vaak nog maar een halve tand in hun mond, ronduit prachtig.Voor de rest is Safaga een heel erg authentiek Egyptisch plaatsje, geen toerist te zien in het oude Safaga.

Steun Sophies werk voor de kinderen met een kleine donatie, dit komt ten goede aan haar schooltje voor gehandicapte Egyptische kindjes

Sophie is ook erg begaan met haar personeel, een schatje

Jessica, 30-1-2014

De excursie om met de quads te rijden is zeker de moeite! Onderweg stoppen ze ook even bij zon bedoeïdenkamp waar je waterpijp kan roken en thee drinken, zelfs even op een kameel rijden.

Met Achmed kan je ook 'downtown' gaan in Safaga, hij laat je vanalles wat proeven en neemt je overal mee naar toe.

vermant, 7-1-2014

doe een live-aboard.

De egyptische badsteden langs deze kant van de rode zee zijn pore oplichterij.

Naam Naam, 16-9-2012
Aanrader voor groepen duikers, speciale prijzen en afspraken zijn mogelijk.