Kleine hotelsWeer vandaag23°10°

73 reviews over Hotel Nemo Dive Club in het Nederlands

Heel familiair hotel

niels berkhout,
17-1-2019

Heerlijk kleinschalig hotel met hele fijne mensen. Door het familiaire sfeertje wat er hangt, voel je je meteen thuis. Prachtige locatie met goede duikvoorzieningen. Perfect geholpen door de instructeur met het behalen van mijn PADI.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Daisy,
12-11-2018

Super fijn kleinschalig hotel. Vriendelijk personeel en lekker eten. Een heerlijk zwembad om na een dag duiken nog te relaxen met een hapje en een drankje. Geweldige duikstekken en een fijne boot met een crew die alles voor je doen. Een fijne plek om een geweldige duikvakantie te houden.

Gereisd met partner in juli 2017

Zeker voor herhaling vatbaar

Faes Ludo,
4-11-2018

Wij zijn met een groep van 25 personen naar Nemo Hotel geweest voor een duikreis. Via mondreclame hadden wij niets anders dan lof gehoord over het hotel. En na onze reis kunnen wij dit alleen maar beamen. De eigenaars Sofie en Bert en hun team zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Het hotel is basic maar alles is zeer netjes, lekker eten en het duikcentrum is zeer goed georganiseerd. Na een duik kan je lekker nababbelen in de leuke beachbar. En op op het einde van de dag kan je lekker en gezellig dineren op de 4e verdieping met een prachtig zicht op de Rode Zee. Dat alles is toch hetgeen een duiker nodig heeft. Is er een probleem dan wordt dit ook onmiddellijk aangepakt en opgelost.

Uit naam van alle reizigers van duikschool Antwerp Wet Wheels wil ik Sofie, Bert en hun gans team hartelijk danken voor de prachtige week bij jullie. Doe zo verder.

Besluit : met zen allen naar Nemo Dive Hotel

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Zeker een aanrader

Van mechelen Viki,
27-9-2018

Het ideale hotel voor duikers!

Mooie duikplekken, een fantastische boot met een zeer behulpzame crew.

Kortom een Super hotel

Gereisd met partner in januari 2018

Super plek voor een mooie duikvakantie

Mebius,
12-8-2018

Perfect Hotel voor een mooie duikvakantie.

Om te duiken moet je wel elke dag met de boot mee willen. Maar dan kom je ook op super mooie locaties. Na het duiken terug naar het hotel en een lekkere frisse duik in in het zwembad. Dan ff luieren bij het zwembad of op het het prive strand onder het genot van een cocktail of een drankje. Alle zeer betaalbaar. Ik moest na 7 dagen € 70 drank afrekenen incl diverse rondjes.

Eten op de boot gewoon goed verzorgd elke dag wat anders, eten in het hotel ook erg lekker alles al incl. Omdat het hotel gerund word door een Belgische Nederlands stel zijn de invloeden in de keuken merkbaar. Ik heb zelfs een dag peen en ui met een balletje gegeten en deze was top. Je kunt natuurlijk ook nog ergens anders uit kiezen.

Kom je met gezin en ga je niet duiken hou er dan wel rekening mee dat het geen Hurgada is. S, avonds niet een wandelingetje langs de winkels. Wel zijn er verschillende excursies.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk kleinschalig en gezellig duikershotel

Ben en Jacco,
27-2-2017

Hotel Nemo was voor ons een perfecte uitvalsbasis om te kiten en te duiken. Omdat het een kleinschalig hotel is voel je je gelijk thuis en leer je snel andere duikers kennen. Bert, Sophie, Paul, Ahmed en alle anderen dank voor jullie gezelligheid en hulp.

Gereisd met partner in februari 2017

super hotel op een top locatie

Hans Heuchemer
30-6-2016

Vriendelijke mensen en overal even schoon.

lekker eten en een heerlijke sfeer.

thuisgevoel!!

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Simply The Best!

Katrien uit België
14-6-2016

Hotel en Dive Club Nemo overtreft qua kwaliteit in service, accomodatie, netheid, eten en gastvriendelijkheid alle hotels in Safaga. En de prijzen zijn meer dan gunstig. Dankzij de lieve gastvrouw Sofie en haar echtgenoot Bert voelt iedereen, groot en klein, er zich van harte welkom. Een echte thuis van huis. ik raad dit hotel ten zeerste aan en kan niets negatief melden.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Grandioze week met prima verzorging.

Snijder
5-6-2016

De staf was erop gericht te voldoen aan de wensen die wij hadden om het een succesvolle vakantieweek te maken. De afspraken werden aan het begin van het verblijf duidelijk gemaakt. Niet moeilijk doen van beide kanten, gaf ons een erg leuke ervaring. Lekker relaxed! Ouders en kids (jongens van 13 en 14) vonden het geweldig.

We kwamen voor het duiken en dat hebben we gedaan. 's Avonds terug even lekker op het strand of aan het zwembad relaxen met nieuw gemaakte vrienden. De avondmaaltijden waren afwisselend. Denk aan BBQ feestje bij het zwembad, thema-avond, Egyptische avond.

De kamers waren eenvoudig. Niet ontzettend strak maar afdoende voor goede nachtrust. Airco zonder problemen. Prima uitvalsbasis voor een actieve duikvakantie waar de nadruk niet ligt op het op je kamer zitten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Geweldig duikhotel

Domburg
7-4-2016

Een gezellig hotel waar je echt welkom bent

Vriendelijke personeel

Goede keuken met verse producten

Gereisd met partner in april 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Nemo Dive Club voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nemo Dive Club in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nemo Dive Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.