Hotel Magic Life Kalawy Imperial

Hotel Magic Life Kalawy Imperial
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Magic Life Kalawy Imperial voor je op een rij gezet:

10 tips over Hotel Magic Life Kalawy Imperial

Isabelle R, 24-2-2015

Nordic Walking heb ik daar ontdekt en vond ik echt leuk :-) Neem dus goede stapschoenen mee.

De week dat ik er was was er helaas veel wind. Neem dus ook warme kleren mee en reken niet op de winkeltjes want aanbod is zeer beperkt.

Peter, 26-10-2014
Transfertijd naar het hotel valt ondanks de afstand erg mee (chauffeur zet er vaart achter ! ) en zo zie ook nog eens de streek. Het kan er wel waaien zodat snorkelen niet altijd mogelijk is, maar wanneer het wel mag, is het gratis als je je eigen materiaal meedoet.
Dirk De Backer, 29-8-2013
Breng zeker onderwatercamera mee als je van snorkelen houdt!

Peter, 10-8-2013
Ga paardrijden met je kinderen bij Yala club. Door de woestijn en langs het strand. Quad rijden raad ik niet aan. Duikles nemen een must.
J. Westerveld, 18-5-2013
Accepteer een transfertijd van 1,5uur
W van Hunnik, 28-11-2012
Quad rijden Dag exursie snorkelen . Even sauna pakken. Snorkelen bij de pier ,lekker luieren op het strad bij de lagune

Linda, 27-11-2012
Onderhandelen over de prijs van massage.
willy.haesendonck, 20-5-2012
Niet interessant voor uitstappen of bezoekjes aan steden binnen een straal van 100 kilometer.
Marleen, 19-3-2012
Het is zeker aan te raden een privé trip te boeken met Edge wij zijn met hem naar een onbewoond eiland geweest en gevist op een glas ode boot erg leuk en gezellig hij maakte er voor onze meiden ook een onvergetelijke dag van (9-11-12 jaar) je kunt dat boeken bij het strand aan de zijkant van het park!
jobor, 10-12-2011
Quad safari in de woestijn.