Wat vakantiegangers zeggen

Liefhebbers van een bruisend hotel vol faciliteiten en entertainment zitten helemaal goed in Hotel Magic Life Kalawy Imperial. In de vele bars, de discotheek, het amfitheater en aan het strand is altijd wat te doen. Hou er wel rekening mee dat Magic Life Kalawy Imperial vooral gericht is op Duitse toeristen, waardoor ook de animatie in het Duits is.

Hou jij wel van een leuke show of een gezellige bar? Dan ben je volgens reviewer Leen bij Magic Life Kalawy Imperial aan het juiste adres. Strijk neer bij de gezellige bar, laat je verrassen door de vele shows of dans op de gezellige muziek. Hij licht toe: ‘Elke dag activiteiten en avondshow om U tegen te zeggen in een van bars, discotheek, amphitheater of strand-stage. Kortom, voor ieder wat wils en zeker voor herhaling vatbaar.’

Zonnen aan het zwembad van Hotel Magic LIfe Kalawy Imperial is een van jullie favoriete bezigheden. Voor iedereen is hier wel een geschikt zwembad te vinden. Kies jij voor de gezelligheid, activiteiten en leuke muziek van het hoofdzwembad? Of ga je toch voor de rust en het prachtige uitzicht over zee in de relaxpool? De keuze is aan jou. Waar je ook bent, volgens jullie is er altijd genoeg plek om te genieten van de zonnige temperaturen.

Ook het eten is volgens jullie top. Dankzij de verschillende thema-avonden is er elke avond wel iets anders te vinden. Of laat je extra verwennen in een van de à la carte restaurants. In deze restaurants word je aan tafel bediend en proef je de Italiaanse en Indiase gerechten. Wel schrijven jullie dat niet alles inbegrepen is. Zo wordt de minibar op de kamer niet dagelijks gevuld en moet je betalen voor extra’s.

Ligging

De ligging van Hotel Magic Life Kalawy Imperial is volgens jullie ideaal voor een ontspannen zon-, zee- en strandvakantie. Zo schrijft familie de Jong: ‘Wat een prachtig resort midden in de woestijn. Wij hebben echt genoten. De ligging krijgt een 8 omdat het aan een prachtig huisrif ligt, je kunt suppen (paddle), kanoën en surfen (voor beginner). Om te gaan winkelen is dit resort niet geschikt.’ Meteen buiten het resort sta je met je voeten in het zand en dompel je jezelf onder in de azuurblauwe zee. Volgens jullie moet je ook zeker niet vergeten om te snorkelen. De mooiste vissen komen voorbij in de zee.

Ook een jeepsafari mag niet missen tijdens je vakantie bij Magic Life Kalawy Imperial. Door de ligging in de woestijn is dit de ideale excursie. Vanuit de jeep ontdek je de hele omgeving. Op zoek naar nog een leuke excursie? Dan heeft Marleen de perfecte tip: ‘Het is zeker aan te raden een privé trip te boeken met Edge wij zijn met hem naar een onbewoond eiland geweest en gevist op een glas ode boot erg leuk en gezellig hij maakte er voor onze meiden ook een onvergetelijke dag van, je kunt het boeken bij het strand aan de zijkant van het park!’

We hebben een aantal aanbieders voor Magic Life Kalawy Imperial voor je op een rij gezet:

206 reviews over Hotel Magic Life Kalawy Imperial in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Ed Harn
23-7-2019

Wat een fantastisch resort. Heelijk rustig maar ook weer druk. Geen last van opdringerige animatie of verkopers. Fantasties animatie team Voor ieder wat wils. 4 zwembaden Rustig stuk strand waar je heerlijk kan dobberen in de lagune. Het huisrif vindt ik persoonlijk wat minder mooi. Dit komt door de ligging tov de zon en de diepte. Het is gelijk diep waardoor je niet echt heel veel ziet. Het rif is te bereiken via een kort steiger. Het eten is in 1 woordt fantastisch. Elke dag keuze te over. Van vis vlees en gevogelte tot pizza en pasta. Wil je s'avonds lekker rustig wat drinken dan kan dat bij de lobbyterras. Ze hebben zelfs alcohol vrij bier(bril genaamd) 4 teama restaurants (zijn wij niet geweest dus kan er niks over zeggen) Lobbybar is 24 uur open. Het ligt wel in de middle of knoware dus je ben echt op het resort maar dat is geen straf. Er is genoeg te doen. Van sportief tot luilak vakantie

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Sacha en Marco de vries
8-5-2019

1e keer Egypte maar ga er zo weer heen het complex is Afgelegen maar mooie baai en mooie zwembaden een schitterend huisrif voldoende bedden en vriendelijk personeel kids heerlijk paardgereden langs het strand door succes drie keer en het uitje met de boot zeg maar schip haast nieuw , max 16 pers mogen mee dit hebben we twee keer geboekt zo mooi je voelt je dan een koning te rijk mede door snorkel instructeur bob en Ali baba . De fotograaf aan boord heeft een ongelofelijk mooie foto en film reportage gemaakt (MIDos bedankt)een vakantie om niet te vergeten we gaan volgend jaar zeker weer

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Een geweldige 'relax' vakantie

Leen & Paul
30-4-2019

Buiten het feit dat dit resort nogal afgelegen ligt, is dit zeker de moeite waard. Alles is aanwezig. Propere, rustige kamers. Uitgebreide buffetten en nog meerdere à la carte restaurants. Meerdere zwembaden met meer dan plaats genoeg en een lifeguard die je handdoek komt goed leggen. Groot strand met privébaai én een pier die uitkomt op een prachtig koraalrif om te snorkelen. Elke dag activiteiten en avondshow om U tegen te zeggen in een van bars, discotheek, amphitheater of strand-stage. Kortom, voor ieder wat wils en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Preisdaler

Heerlijk resort met geweldige service

Fam. de Jong
5-9-2018

Wat een prachtig resort midden in de woestijn. Goede ruime kamers, ruime badkamer, voldoende kastruimte. Resort is groen en zeer goed onderhouden. De prachtige bouganville maakt het geheel af. De wijn was zelfs redelijk tot goed. Heb dat echt wel veel slechter getroffen. De coctails waren iedere keer weer een verrassing en het eten was gewoon goed. Voor buffet zelfs heel goed. Hebben echt smakelijk gegeten. Laat je goed informeren voordat je een resort reserveert. Dat voorkomt veel teleurstelling. Wij hebben echt genoten. De ligging krijgt een 8 omdat het aan een prachtig huisrif ligt, je kunt suppen (paddle), kanoën en surfen (voor beginner). Om te gaan winkelen is dit resort niet geschikt.

Opgesloten in Luxe Hotel

Jean
11-6-2018

Mooi groot park; zeer vriendelijk personeel. Fijne zwembaden. Volop "handdoekje leggen" waar vlgs. hotelregels tegen opgetreden wordt .... (dus niet). Alle roomservice kost (behoorlijk) geld! Voorbeeld: zakje chips €3. Flesje bier €3. Broodje beleg: gemiddeld €8. Vlgs. mij hoort dát nu juist bij All inclusive?! Minibar is leeg (en blijft leeg!) Zit in: 1 aangebroken(!) fles cola & 1 fles 7up en 2 kleine water, verder helemaal niets. Gemeld bij "Touroperator-reisleidster Nele" ... haar oplossing/antwoord: "maar de cola is wel gratis, hoor"(!) Geen extra's (bijv. ijsje, fruit, zakje chips of oid) bij "zwembad- of strand-bar" te krijgen. Op de kamer is 1 stoel ... geen zitje. Geen schrijftafel/bureautje. Wifi o/d kamer werkt niet!! (heeel soms wel heel even). Gemeld bij "reisleidster", haar antwoord was: "Tja".... Echt heel irritant en slecht voor 'n "5 hotel Reisleidster Nele heb je niets aan.

Gereisd Met partner in juni 2018

Blijft ons nummer 1 Hotel..

Fam. Van vooren
26-3-2018

Alles was super ... Het eten zeer lekker ... Zeer vriendelijk personeel zoals altijd.. Ruime keuze animatie.. Supermooi rif mooie Lagune Jammer dat sommige de ligging maar 4 of 5 geven ,dit zou het percentage van het hotel nog meer laten scoren. Tenslotte weet je van tevoren dat het hotel afgelegen ligt toch? In november gaan wij terug.. This is my second home.. Love it.. xxxxx

Gereisd Met partner in maart 2018

Geweldig hotel we komen hier zeer geregeld

Piet en Griet
4-2-2018

De transfer naar het resort is wel lang, maar je krijgt er veel voor terug!!! Goede service, prima eten en altijd de zon!!

Gereisd Met partner in januari 2018

S u p e r! Weggaan weer in februari .

J. Engel
24-12-2017

Ja. Er is ( anders dan in de boeken) gratis internet op de kamers. Zo kan je dus genieten van internet op de kamer. Ik weet alleen nog niet wat de down en upload snelheid is.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig resort, maar afgelegen en Duits gericht

Annie
23-11-2017

Prachtig verzorgd resort, lekker eten, ruime en nette kamers met goede bedden maar toch ook enkele min-puntjes (kapotte of zwakke lampen, slecht werkende sleutel, magere wifi).Neem muggenmelk mee! Duits management en overwegend Duitse toeristen. Engels wordt amper verstaan. Ook de animatie is enkel in het Duits. Jammer! Plaatselijke winkeltjes stellen niet veel voor, zijn heel duur en opdringerig. De buffetten zijn smakelijk en gevarieerd, maar alleen de rode wijn is OK (wit en rosé zijn te warm en niet lekker). De wijn in restaurant "The Flavour" is wél lekker. Er lopen inderdaad wat katten rond, maar die zien er gezond en wel doorvoed uit en daar hebben we geen last van gehad. Het resort is echt te afgelegen: de bus heeft er bijna 3 uur over gedaan om ons van de luchthaven naar Magic Life te brengen! Tijdens de terugreis ging het vlotter en deden we er 1,5 uur over. Voor ons was dit resort ideaal om te relaxen, lekker te eten en te zwemmen, even van alles weg. Goed voor 1 week.

Gereisd Met vrienden in november 2017

Geweldig hotel!

Lisa
31-10-2017

Het hotel ligt misschien redelijk ver overal vandaan, maar de reis is het zeker waard! Mooi goed onderhouden resort. Het eten is FANTASTISCH! Je hebt voldoende keuze en elke dag een ander thema in het buffetrestaurant, of je eet heerlijk in 1 van de 4 á la carte restaurants! De zwembaden zijn ook top geregeld, je hebt een zwembad waar de hele dag activiteiten zijn en waar leuke muziek gedraaid word, of je kan lekker bij de relaxpool liggen waar je prachtig uitzicht hebt over zee. Het hotel ligt aan een baai, waar je zowel het water in kunt lopen vanaf het strand of vanaf de pier waar je meteen in het diepe springt! Ook is het hotel ideaal voor duikers en mensen die graag snorkelen, de onder water wereld is ook erg mooi! 's avonds kun je hier genieten van prachtige shows, en andere activiteiten die worden georganiseerd zoals bijvoorbeeld een beach party of een white party etc.. Je kan ook lekker op het grote terras gaan zitten voor een lekker drankje! In 1 woord GEWELDIG! al 5 x geweest

Gereisd Met vrienden in december 2016

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Magic Life Kalawy Imperial in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Magic Life Kalawy Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.