Hotel Magic Life Kalawy Imperial

Hotel Magic Life Kalawy Imperial
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Magic Life Kalawy Imperial voor je op een rij gezet:

203 reviews over Hotel Magic Life Kalawy Imperial in het Nederlands

Heerlijk resort met geweldige service

Fam. de Jong
5-9-2018

Wat een prachtig resort midden in de woestijn. Goede ruime kamers, ruime badkamer, voldoende kastruimte. Resort is groen en zeer goed onderhouden. De prachtige bouganville maakt het geheel af. De wijn was zelfs redelijk tot goed. Heb dat echt wel veel slechter getroffen. De coctails waren iedere keer weer een verrassing en het eten was gewoon goed. Voor buffet zelfs heel goed. Hebben echt smakelijk gegeten.

Laat je goed informeren voordat je een resort reserveert. Dat voorkomt veel teleurstelling. Wij hebben echt genoten.

De ligging krijgt een 8 omdat het aan een prachtig huisrif ligt, je kunt suppen (paddle), kanoën en surfen (voor beginner). Om te gaan winkelen is dit resort niet geschikt.

Opgesloten in Luxe Hotel

Jean
11-6-2018

Mooi groot park; zeer vriendelijk personeel. Fijne zwembaden. Volop "handdoekje leggen" waar vlgs. hotelregels tegen opgetreden wordt .... (dus niet).

Alle roomservice kost (behoorlijk) geld! Voorbeeld: zakje chips €3. Flesje bier €3. Broodje beleg: gemiddeld €8. Vlgs. mij hoort dát nu juist bij All inclusive?!

Minibar is leeg (en blijft leeg!) Zit in: 1 aangebroken(!) fles cola & 1 fles 7up en 2 kleine water, verder helemaal niets. Gemeld bij "Touroperator-reisleidster Nele" ... haar oplossing/antwoord: "maar de cola is wel gratis, hoor"(!)

Geen extra's (bijv. ijsje, fruit, zakje chips of oid) bij "zwembad- of strand-bar" te krijgen.

Op de kamer is 1 stoel ... geen zitje. Geen schrijftafel/bureautje.

Wifi o/d kamer werkt niet!! (heeel soms wel heel even). Gemeld bij "reisleidster", haar antwoord was: "Tja"....

Echt heel irritant en slecht voor 'n "5** hotel

Reisleidster Nele heb je niets aan.

Blijft ons nummer 1 Hotel..

Fam. Van vooren
26-3-2018

Alles was super ...

Het eten zeer lekker ...

Zeer vriendelijk personeel zoals altijd..

Ruime keuze animatie..

Supermooi rif

mooie Lagune

Jammer dat sommige de ligging maar 4 of 5 geven ,dit zou het percentage van het hotel nog meer laten scoren. Tenslotte weet je van tevoren dat het hotel afgelegen ligt toch?

In november gaan wij terug..

This is my second home..

Love it.. xxxxx

Tjingo

Geweldig hotel we komen hier zeer geregeld

Piet en Griet
4-2-2018

De transfer naar het resort is wel lang, maar je krijgt er veel voor terug!!! Goede service, prima eten en altijd de zon!!

S u p e r! Weggaan weer in februari .

J. Engel
24-12-2017

Ja. Er is ( anders dan in de boeken) gratis internet op de kamers. Zo kan je dus genieten van internet op de kamer. Ik weet alleen nog niet wat de down en upload snelheid is.

Prachtig verzorgd resort, lekker eten, ruime en nette kamers met goede bedden maar toch ook enkele min-puntjes (kapotte of zwakke lampen, slecht werkende sleutel, magere wifi).Neem muggenmelk mee! Duits management en overwegend Duitse toeristen. Engels wordt amper verstaan. Ook de animatie is enkel in het Duits. Jammer! Plaatselijke winkeltjes stellen niet veel voor, zijn heel duur en opdringerig. De buffetten zijn smakelijk en gevarieerd, maar alleen de rode wijn is OK (wit en rosé zijn te warm en niet lekker). De wijn in restaurant "The Flavour" is wél lekker. Er lopen inderdaad wat katten rond, maar die zien er gezond en wel doorvoed uit en daar hebben we geen last van gehad. Het resort is echt te afgelegen: de bus heeft er bijna 3 uur over gedaan om ons van de luchthaven naar Magic Life te brengen! Tijdens de terugreis ging het vlotter en deden we er 1,5 uur over. Voor ons was dit resort ideaal om te relaxen, lekker te eten en te zwemmen, even van alles weg. Goed voor 1 week.

Geweldig hotel!

Lisa
31-10-2017

Het hotel ligt misschien redelijk ver overal vandaan, maar de reis is het zeker waard!

Mooi goed onderhouden resort.

Het eten is FANTASTISCH! Je hebt voldoende keuze en elke dag een ander thema in het buffetrestaurant, of je eet heerlijk in 1 van de 4 á la carte restaurants!

De zwembaden zijn ook top geregeld, je hebt een zwembad waar de hele dag activiteiten zijn en waar leuke muziek gedraaid word, of je kan lekker bij de relaxpool liggen waar je prachtig uitzicht hebt over zee.

Het hotel ligt aan een baai, waar je zowel het water in kunt lopen vanaf het strand of vanaf de pier waar je meteen in het diepe springt!

Ook is het hotel ideaal voor duikers en mensen die graag snorkelen, de onder water wereld is ook erg mooi!

's avonds kun je hier genieten van prachtige shows, en andere activiteiten die worden georganiseerd zoals bijvoorbeeld een beach party of een white party etc..

Je kan ook lekker op het grote terras gaan zitten voor een lekker drankje!

In 1 woord GEWELDIG! al 5 x geweest

Aan alles gedacht

Flander
14-10-2017

Een schitterend en verzorgd resort, met voor ieder wat wils. Je kunt er tot rust komen of juist deelnemen aan kosteloze activiteiten (boogschieten, paddleboarden, volleybal, openluchtbioscoop, aquazumba, fitness, spinnen, etc.).

De kamer was schoon ten opzichte van andere bestemmingen (en ik ben daarin best kritisch). De bedden waren breed en goed.

De ultra service maakt zijn naam waar en er wordt niet per se een fooitje verwacht.

Het avondentertainment werd elke avond zeer goed verzorgd en was bijna professioneel te noemen! Minpuntje: erg op Duitstaligen gericht.

Het huisrif is mooi om te snorkelen. Duiken is wat aan de dure kant en er is qua school maar één keuze omdat het resort enigszins afgelegen ligt.

Het eten is heel divers, zeker ook keuze voor vegetariërs en buiten het buffetrestaurant zijn er vier gratis à la carte restaurants die de moeite waard zijn om te bezoeken!

Al met al een heel fijn resort waar wij twee weken lang het dagelijkse leven konden loslaten.

Mooi resort echter zeer afgelegen

Sabine
11-8-2017

Goed:

Het resort is mooi, laagbouw mooie tuinen en goed onderhouden veel kamers met zicht op pool/zee. Helaas zwerfkatten die in kamer komen. Service is overal goed. Kamers oké niet overdadig luxe ( zeer goed airco). Goede housekeeping en dagelijks fris en water op kamer. Eten is zeer vers goed en gevarieerd.

Goede a la carte 4 stuks. Bij buffet (hoofd)restaurant (diner/ontbijt) ervaar je geen drukte er is overal voldoende plek men ruimt meteen op en serveert snel drinken.

Zeer goede en gevarieerde enthousiaste animatie. Avond programma steeds op andere plek waardoor er ook rustzones zijn om te borrelen of zitten in avond.

Leuke aankleding en thema avonden. Ligging kamers t.o.v animatie prima ( geen overlast van geluid). Goede service en bediening ook bij zwembaden, Kinderpool is rustiger liggen. Leuke glijbaan met goed toezicht ( echter glijbaan 1 werkte niet goed).Hoofdpool is drukker bezet. Relaxpool staan helaas maar 30 bedjes met veel ruimte voor meer. (jammer). Overal schaduw afdakjes bij pools (waardoor geen gezoek naar Parasol). Toilet bij pools worden zeer goed schoongehouden.

Erg mooi huisrif ! Veel mooie verschillende vissen te zien en mooi koraal (via mooie steiger open zee goed bereikbaar met goed toezicht).

Minder Goed:

Het is een Duits georiënteerde enclave. Daardoor ook geen Egyptenaren die dit niet kiezen.Echt te weinig bedden bij pools terwijl er wel veel ruimte/ plek over is. Er worden massaal handdoeken gelegd ! Verwacht daar meer policy op in zo'n hotel. Na 9.00 uur geen bedje meer vrij. Rotskust met geen natuurlijk strand ( is kunstmatig baaitje weet vooral dat je niet aan aan mooi strandzand ligt en niet meteen in open zee zwemt, je zwemt in kunstmatige lagune met erg laag maar wel mooi helder water). Poolbars voor lunch weinig/saai aanbod in ongezonde snacks.

Geen frisse salades of fruit en weinig (basic/sfeerloze zitjes) bij poolbars.

Lunchen in buffetrestaurant goed maar dan moet je weg van de pool.

In kleine strandbar helaas geen (lunch snacks) alleen drinken (jammer).

Pools overal meteen te diep voor kinderen tot 12 jaar.

Ligging/mogelijkheden:

Wist dat het afgelegen lag en dacht dat het mooie resort mijn keuze goed zou maken. Ging eerder altijd op en om Hurghada waar meer te doen is. Maar vind dit achteraf echt te afgelegen liggen (zal daarom niet nog een keer gaan). Safaga stad ( 32 km verderop) is echt niets ga daar niet heen. Winkels ( 6) met spullen van 20 jaar geleden onder stof er is niets te koop of het is erg duur!

Omdat het resort zo afgelegen ligt vraagt men voor alles in hotel buiten all-in veel geld. Duiken, surfen en trips vanaf hier zijn erg duur omdat men weet dat er geen andere aanbieders zijn. ( Duur duiken en surfen alleen in meerdaagse pakketten mogelijk). Quad rijden is goede prijs. Beauty prijzen gelijk aan andere resorts.

ZEER afgelegen familie resort met prachtig huisrif via steiger.

Positief: Goed gevarieerd eten, zeer vriendelijk personeel, erg schoon. Prima verblijf verder als je kids wat ouder ((13+) zijn, die vermaken zich wel. Geen burka's gezien in deze drukke vakantietijd was in hotels in Hurghada wel anders.

Minpunten: zwembaden te diep (1.45m) voor 10 jarige zoon, ligstrand aan ondiepe saaie lagune, matig wifi, voldoende voor whatsapp. Shoppen buiten resort bijv. in Safaga kun je vergeten, ghost town!. Stelletjes kunnen beter elders verblijven bijv. in Sahl Hashees, Maki- en Somay Bay of Hurghada. Duiken kan alleen via duikschool en is erg duur. De langste glijbaan stroomt te weinig water door, veel muggen op de kamer gehad alsmede wilde katten. Snorkelen alleen via steiger dus zal vaker rode vlag hebben vooral buien zomer vanwege wind. De weinig aanwezige Egyptenaren met kinderen laten zich wel gelden en gedragen zich niet naar Europese gedragsnormen, bijv. 's nachts zwemmen met kabaal.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Magic Life Kalawy Imperial in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Magic Life Kalawy Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.