Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°27°

10 reviews over Hotel Lotus Bay Safaga in het Nederlands

Nooit meer

Suus
9-8-2018

Zeer onvriendelijk personeel, totaal niet gastvrij, restaurant lijkt op een oude voetbalkantine, 1 ster waard ipv 4 Wij hebben tijdens onze rondreis door egypte verschillende accomodaties gehad, ook met 1, 2 of 3 sterren maar die waren veel beter dan dit hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Aanrader

Jacqueline Beulink
1-4-2018

Mooi en kleinschalig complex,heel rustig gelegen.Prachtige tuin,ruime kamers en uitstekende maaltijden.Voor diegene die Hurghada te druk en commerciël vinden een uitstekend alternatief!

Gereisd Met partner in maart 2018

WAARDELOOS

Ronald
30-10-2012

Slechte kleine kippenren met 2 man. Terrsas was 2 stoelen groot en met twee bedden erin TE KLEIN. Schoonmakers PERFECT

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Goed voor een weekje

Ineke
28-2-2010

Week is genoeg,mooie tuin,eten matig. Weinig in de buurt.Zwembad en visrestaurant voorlopig buiten gebruik. In vergelijking met panorama bungalow in El Gouna zeker geen 4 sterren.

Gereisd Met vrienden in Sat Feb 20 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

wij komen al 10 jaar in lotus bay het blijft ons top hotel

ancy
28-11-2007

wij komen al 10 jaar in lotus bay het blijft ons top hotel. de eigenaar mister.macet doet er heel veel aan om zijn gasten te verde te stellen. het kerstfeest en oudjaar is elkekeer weer top het bufet wat de keuken neerzet is zeer geslaacht. en niet te vergeten het personeel wat zeer attent is. de tuin is ook heel erg mooi. de liggen van lotus bay geeft veel rust. dit was mijn kleine verslag en morgen vertrek ik weer naar mijn paradijs op aarde. en hopelijk verdient lotus bay een ster er bij.

Gereisd Alleenreizend in Thu Nov 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel is niet nieuw maar daarom heb je ook een heel mooie

ARZUBEL
28-5-2007

Hotel is niet nieuw maar daarom heb je ook een heel mooie parktuin.Kamers met groot terras met zicht op tuin. Vlak aan zee. Heel lekker eten. Groot zwembad. Ik kan over dit hotel geen minpunt schrijven. Niet te veel animatie-en-slechts nu en dan muziek aan zwembad. Personeel heel vriedelijk. In de omgeving is alleen maar zand en het stadje safaga. Safaga moet je wel 1x naartoe.Bewoners zijn nog heel vriendelijk en laten fotograferen toe. Net vorige eeuw. Neem wat kleren mee om weg te geven.Ze zijn er zo blij mee.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

We zijn van 7 t/m 14 dec in Lotus Bay geweest en hebben en

M. Schumacher
15-12-2006

We zijn van 7 t/m 14 dec in Lotus Bay geweest en hebben een fijne vakantie gehad. Mooie ruime kamers, prachtige tuin, groot zwembad. Het eten en de sevice zijn prima. Het personeel is op een prettige manier heel service gericht. Een hotel voor rustzoekers. De andere gasten zijn voornamelijk Duits, er zijn wel wat Russen, maar het zijn rustige mensen die totaal niet opvallen. Er is geen rif dichtbij om te snorkelen, dat moet de boot!

Gereisd Anders in december 2006
2005

Perfect hotel voor vakantiegangers die rust willen

jpd
13-6-2005

Perfect hotel voor vakantiegangers die rust willen. Geen stress, kinderen en animators. Zeer vriendelijk personeel en lekker eten. Jammer van de ligging, de naburige hotels hebben iets gettoachtig. Het strand van Lotus Bay is daarentegen een echt paradijs. Zeker voldoende lectuur meenemen.

Gereisd Anders in Mon Jun 13 2005 19:52:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Bezocht in oktober 2004

Wim
22-11-2004

Bezocht in oktober 2004. Betrof een duikvakantie bij de duikschool Baracuda Diving. Ruime kamers met uitzicht op de mooie tuin en het zwembad. Goed eten en redelijk afwisselend Europees en Egyptisch. Eigen strand en heel goede duikvoorzieningen en prachtige duiklokaties. Heb er 13 onvergetelijke duiken gemaakt. Een bezoek aan het dorp Safaga is een aanrader. Verwacht er geen uitgaanscentrum .....

Gereisd Anders in Mon Nov 22 2004 21:42:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ben in november 2003 geweest! mooie kamers, privestrand,

Petra
1-8-2004

Ben in november 2003 geweest! mooie kamers, privestrand, veel mogelijkheden voor watersport als snorkelen en duiken, mooi zwembad, gezellige bar, lekker eten! echt een toppertje! minpuntje is de animatie welke erg eentonig was. Zeker even een thee met nana drinken en een waterpijp roken!

Gereisd Anders in augustus 2004

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lotus Bay Safaga in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lotus Bay Safaga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.