Hotel Lotus Bay Safaga

26 reviews over Hotel Lotus Bay Safaga

• 2018
    4Suus09-08-2018

Nooit meer

Zeer onvriendelijk personeel, totaal niet gastvrij, restaurant lijkt op een oude voetbalkantine, 1 ster waard ipv 4 Wij hebben tijdens onze rondreis door egypte verschillende accomodaties gehad, ook met 1, 2 of 3 sterren maar die waren veel beter dan dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Jacqueline Beulink01-04-2018

Aanrader

Mooi en kleinschalig complex,heel rustig gelegen.Prachtige tuin,ruime kamers en uitstekende maaltijden.Voor diegene die Hurghada te druk en commerciël vinden een uitstekend alternatief!

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

5Ronald30-10-2012

WAARDELOOS

Slechte kleine kippenren met 2 man. Terrsas was 2 stoelen groot en met twee bedden erin TE KLEIN. Schoonmakers PERFECT

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 7Ineke28-02-2010

Goed voor een weekje

Week is genoeg,mooie tuin,eten matig. Weinig in de buurt.Zwembad en visrestaurant voorlopig buiten gebruik. In vergelijking met panorama bungalow in El Gouna zeker geen 4 sterren.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 10ancy28-11-2007

wij komen al 10 jaar in lotus bay het blijft ons top hotel. de eigenaar mister.macet doet er heel veel aan om zijn gasten te verde te stellen. het kerstfeest en oudjaar is elkekeer weer top het bufet wat de keuken neerzet is zeer geslaacht. en niet te vergeten het personeel wat zeer attent is. de tuin is ook heel erg mooi. de liggen van lotus bay geeft veel rust. dit was mijn kleine verslag en morgen vertrek ik weer naar mijn paradijs op aarde. en hopelijk verdient lotus bay een ster er bij.

Alleen gereisd in november 2007

• 9ARZUBEL28-05-2007

Hotel is niet nieuw maar daarom heb je ook een heel mooie parktuin.Kamers met groot terras met zicht op tuin. Vlak aan zee. Heel lekker eten. Groot zwembad. Ik kan over dit hotel geen minpunt schrijven. Niet te veel animatie-en-slechts nu en dan muziek aan zwembad. Personeel heel vriedelijk. In de omgeving is alleen maar zand en het stadje safaga. Safaga moet je wel 1x naartoe.Bewoners zijn nog heel vriendelijk en laten fotograferen toe. Net vorige eeuw. Neem wat kleren mee om weg te geven.Ze zijn er zo blij mee.

Gereisd met partner in april 2005

• 9M. Schumacher15-12-2006

We zijn van 7 t/m 14 dec in Lotus Bay geweest en hebben een fijne vakantie gehad. Mooie ruime kamers, prachtige tuin, groot zwembad. Het eten en de sevice zijn prima. Het personeel is op een prettige manier heel service gericht. Een hotel voor rustzoekers. De andere gasten zijn voornamelijk Duits, er zijn wel wat Russen, maar het zijn rustige mensen die totaal niet opvallen. Er is geen rif dichtbij om te snorkelen, dat moet de boot!

Gereisd in december 2006

• 9jpd13-06-2005

Perfect hotel voor vakantiegangers die rust willen. Geen stress, kinderen en animators. Zeer vriendelijk personeel en lekker eten. Jammer van de ligging, de naburige hotels hebben iets gettoachtig. Het strand van Lotus Bay is daarentegen een echt paradijs. Zeker voldoende lectuur meenemen.

Gereisd in juni 2005

• 8Wim22-11-2004

Bezocht in oktober 2004. Betrof een duikvakantie bij de duikschool Baracuda Diving. Ruime kamers met uitzicht op de mooie tuin en het zwembad. Goed eten en redelijk afwisselend Europees en Egyptisch. Eigen strand en heel goede duikvoorzieningen en prachtige duiklokaties. Heb er 13 onvergetelijke duiken gemaakt. Een bezoek aan het dorp Safaga is een aanrader. Verwacht er geen uitgaanscentrum .....

Gereisd in november 2004

• 8Petra01-08-2004

Ben in november 2003 geweest! mooie kamers, privestrand, veel mogelijkheden voor watersport als snorkelen en duiken, mooi zwembad, gezellige bar, lekker eten! echt een toppertje! minpuntje is de animatie welke erg eentonig was. Zeker even een thee met nana drinken en een waterpijp roken!

Gereisd in augustus 2004

Hotel Lotus Bay Safaga info