Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag34°25°

39 reviews over Hotel Lamar Abu Soma in het Nederlands

Gaan zeker terug!

Ingrid en Jaap
14-8-2014

Vorig jaar was het naastgelegen Shams hotel ons niet bevallen (de duikschool wel!). Dus de buren dit keer geprobeerd en hier geen spijt van gehad. Mooie kamer, keurig zwembad met goed onderhouden bedden, zowel aan het zwembad als op het strand (kom je niet vaak tegen in Egypte!, en als je voor de 23e keer in Egypte bent geweest, weet je echt het verschil wel!) Ook het animatieteam was leuk voor jong en oud. 's Avonds was het aangenaam vertoeven in de shisha bar, een grote overdekte ruimte met ventilators voor een aangename koelte. Enig minpuntje: het hotel is niet echt bekend onder de Nederlandse gasten, het wordt veelal aangeborden door Duitse touroperators, maar als je dit geen bezwaar vindt, dan is het een prima hotel. Het buitenleven is niet echt sprankelend, maar met een goed animatieteam mis je dit ook niet. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in juli 2014

Super vakantie!

Kaylee
17-8-2011

Het was een super vakantie! Personeel deed idd meer dan nodig was. Verder was het idd minder dat er weinig variatie was in het eten.. vrijwel elke dag het zelfde. Verder kun je er echt heeerlijk duiken / snorkelen. Vooral het duiken via ducks diving ging goed. Ik zou graag nog een keer terug willen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Mooie Plek

Tijn
2-7-2011

Het was een mooi hotel. Het is echt voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2008

geen leven heel saai

Inge
12-6-2011

holiday inn :geen animatie , vuile kamer totaal geen leven en ouder publiek. We hebben bij de touropetator onmiddelijk een ander hotel gevraagd.

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk Hottek

M.
30-5-2011

Het Was een Leuk Hotel, erg goeie service. Mijn zoon had glasscherf in de voet en ze hebben die er meteen uitgehaald! Alleen waas het wel jammer dat de stroom een paar keer uitging, maar verder was dat geen probleem!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2011

tegenvallend

jolanda
9-1-2011

Voor 3 jaar terug ook geweest, toen was het stukken beter, alles wordt steeds meer op de Russen toegespitst (animatie, eten, enz.), aangezien die voor dezelfde tijd de helft minder betalen (afspraken regeringen van beide landen), kun je niet veel meer verwachten. Het personeel verdient een pluim, vriendelijk, servicegericht en sommigen doen zelfs meer dan hoeft, met name Tamer, supermanager!!! Aanrader als je in Safaga bent, Ya Belgica. Restaurantje met de heerlijkste shoarma van Egypte en op loopafstand van het hotel. Supergoedkoop en leuke mensen, wat wil je nog meer. Hotel uit, links af, straat uitlopen, grote weg recht oversteken en dat tegenoverliggende straatje weer in, Ya Belgica na ong. 100 m rechterkant. Ze hebben zelfs een ruim apartement te huur voor weinig geld. Beste optie: hotel zelf is goed genoeg en schoon, voor logies dan, voor vertier en lekker eten andere dingen ondernemen.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2010

snorkel en duikparadijs

Willem Ederveen
29-10-2010

Na ontvangst aan de Balie werden we verwezen naar onze prima hotelkamer( we kregen gratis de executive-suite met zee zicht omdat de economy rooms volgeboekt waren, goed geregeld) Het Hotel was dus volgeboekt, desondanks plaats genoeg voor iedereen op het strand en in het restaurant en zwembad . Het huisrif en de steigerpalen in zee, direct aan het strand die zijn begroeid met koraal zijn prachtig geweldig mooi. Vriendelijk personeel, geef af en toe een 1 of 2 euro en je wordt als een koning behandelt. Het eten is gevarieerd, goed, maar niet excellent. Balie personeel is "beleefd onvriendelijk" want de klandizie komt ze toch wel aanwaaien, 80% procent Russen. Deze Russen krijgen een wat kuddedierachtig gedrag als het etenstijd is, gewoon negeren. Geen leidingwater drinken, geen ijsblokjes in je fridrank, geen vis eten (ook niet gefrituurd).was je handen na contact met (egyptisch geld). Het was een heel mooie vakantie. Tip pak de executive-suites met ze zicht !

Gereisd Met partner in oktober 2010

Inderdaad nooit meer!!

L.Otterspeer
6-9-2010

Waren al slechte recentie's maar dacht dat het mee viel.Personeel super vriendelijk.Onze kamer ook super.Ontbijt was ook heel goed.Maar lunch en diner een drama.Vooral de kwaliteit liet veel te wensen over en vaak veel van het zelfde.Mijn vrouw heeft hier een voedsel vergiftiging opgelopen net zoals velen eerder ook die behoorlijk ziek zijn geworden Ook nooit naar het Egypten Hospital laten brengen.Staat bij verschillende ziektekosten verzekeraars op de zwarte lijst.(en terrecht)Enkele dagen in het ziekenhuis geweest ook een ramp.Wel goed verzorgend personeel. Jammer dat dit hotel nergens van leert later zijn er dan ook nog verschillende bakken met eten weggehaald omdat je onderhand kon zien dat je daar ziek van werd.Vakantie dus goed naar de knoppen.Veel kosten weinig hulp.Zo gaan ze hier met je vakantie om.Al 6 of 7 keer in Egypte in vier sterren hotels geweest en niets te klagen gehad maar dit!!!!!!!!! Kamers en lgging intern ziet er wel goed uit ,en aan het strand.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Geen spijt

Andre Smaal
10-3-2010

Ik moest er ff tussenuit. Holiday Inn Safaga was geen verkeerde keus. Compliment aan het hotel: Wij arriveerde `s-nachts maar de keuken was speciaal voor ons nog open.

Gereisd Met vrienden in Sun Feb 07 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lekker weekje

Claire Steenberg
28-2-2010

De hotelkamers zitten in verschillende gebouwen die zijn gegroupeerd rond de zwembadzone en naar de zee toe. Het zag er armoediger ("scharrig" zegt mijn vriend) uit dan hoe het op de foto's leek. Toch een prettige omgeving, met veel planten, bloemen, bomen en vogels. Mooi strand en fleurige houten parasols. Lekker rustig in februari. Eten vond ik goed, voor mij zijn belangrijk: rauwkost, volkorenbrood, foul bij het ontbijt, dagelijkse variatie. Wij hadden halfpension. Andere gasten voornamelijk Duitsers. Geen vervelende gasten.

Gereisd Met partner in februari 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Lamar Abu Soma voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Duits, Engels, Internationaal, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenSpeciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lamar Abu Soma in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lamar Abu Soma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.