Hotel Imperial Shams Abu Soma

Hotel Imperial Shams Abu Soma

7Goed

Egypte, Egypte, Safaga

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Imperial Shams Abu Soma voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

41 reviews over Hotel Imperial Shams Abu Soma

• 9Wim en Yvon19-02-2020

in één woord GEWELDIG

Het Imperial Shams Abu Soma Hotel kwam er uit de laatste reviews niet echt goed uit, zeg maar. Onze ervaring is echter dat zelf ervaren de beste manier is, mensen zijn gemaakt om te zeuren. Ook dat bleek hier weer het geval. Er is niets maar dan ook niets negatiefs op en aan dit hotel te vinden. Het ontvangst is zeer hartelijk met een lekker welkoms drankje. De kamers zijn ruim en erg schoon, iedere dag kwam Ahmed Mohamed de kamer schoonmaken en werd ons bed weer versierd met een andere vorm van handdoeken kunst. Op het strand heeft Khaled Khalaf zijn zaakjes prima voor elkaar, hij zorgde voor een goed plekje en had de handdoeken al voor ons klaar liggen op de zonnebedjes. Op het strand wordt je netjes voorzien van je drankje, binnen een dag weet Islam Abel precies wat je wilt hebben van koffie tot cocktail of bier. Het eten was meer dan goed en in overvloed. Wat ons vooral opviel is dat iedereen zijn werk doet met een grote glimlach.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2018
    3Marcel Muijlkens28-10-2018

Horror hotel weg blijven

Dit hotel moet meteen gesloten worden. Het hotel is zo slecht dat kan en mag je niemand meer aandoen. Overal licht uit en compleet dood. Echt een horor hotel. Ongelofelijk dat ze dit nog aanbieden en geld voor durven te vragen. Het eten heeft niets meer met kwaliteit te maken. Dat eten zou mijn hond nog ziek van worden en wij zijn het geworden.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• Oude reviews

8uijens20-06-2011

goed eten heerlijk strand

goede vakantie met 2 jonge kinderen goed eten heel vriendelijk we gaan zeker een keer terug

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 9joost15-04-2011

uitstekend hotel

vorige zomer in juli een week hier verbleven en was uitermate tevreden. uitstekende prijs kwaliteit verhouding. je springt vanuit je kamer bijna letterlijk de zee of het zwembad in. op het strand veel ligbedjes en parasols voorzien en een mooi stukje koraal vlak voor het hotel met allerlei vissen, heb zelfs een zeeschilpad gezien bij het snorkelen 50m in zee! je kan op de boot stappen om te duiken vlak bij hotel en er is een kite en windsurf club op 100m. wat kan je nog meer wensen? het eten was ok en voldoende afwisselend maar als je langer als een week blijft raak je alles beu gegeten natuurlijk. enige minpunt is dat je echt in de middle of nowhere ligt maar dat is met bijna alle all-in hotels het geval. als je elke avond wil gaan stappen of het centrum in ligt zou ik hier niet verblijven.. voor mij een echte aanrader en zelfs 5* waard!!

Gereisd met partner in juli 2010

• 3inge28-11-2010

Nooit meer

Het personeel was gewoon ronduit onbeschoft tegen de gasten. De kleding van het personeel ziet er niet representatief uit, veel vlekken e.d. De kamers zijn oud en vies, plafonds van verschillende badkamers liggen eruit, kitranden missen, ventilatie zit een laag stof op, handdoeken zijn aan vervanging toe. Het buffet kan de maag redelijk vullen. Wij zaten de eerste nacht op de vierde verdieping en hebben meerdere malen naar de receptie moeten bellen omdat wij de muziek en zang vanuit de disco letterlijk konden verstaan, zo hard stond het. Hier werd in de nacht zelf niks mee gedaan. De volgende dag naar de receptie gelopen en daar een andere kamer geëist en gekregen. Wij waren met een groep en in de lounge schoven wij stoelen bij elkaar om als groep te kunnen zitten praten. Er werd onbeschoft medegedeeld dat wij maar met vier stoelen en 1 tafel mochten zitten. Bij het animatieteam zat een jongeman, die had het enthousiasme wat je bij het personeel verwacht. Egypte eens, maar nooit meer

Gereisd met vrienden in november 2010

• 8Simmie09-05-2009

RELAXVAKANTIE!!!

Wij(6 volwassenen, 4 kinderen)zijn net terug uit Egypte en we hebben weer eens genoten. Hotel Imperial Shams is een leuk en erg gezellig hotel. De service is over het algemeen super en het personeel zeer vriendelijk, ook zonder fooi krijg je alles gedaan. De kamers zijn ruim en licht en de schoonmaak is goed, elke dag verse handdoeken. Het strand is heerlijk(altijd bedjes vrij)en de zee prachtig. Als je wat verder de zee in gaat, zie je de mooiste vissen tussen de kleinste stukjes koraal. Watersporters komen ook aan hun trekken, kitesurfen, surfen, snorkelen enz. Badhanddoeken zijn elke dag schoon verkrijgbaar bij het zwembad. Huur een priveboot met kapitein en bemanning voor een superdag, ong. 35 euro pp, inclusief eten en drinken. Het eten in het hotel is goed, niks meer of minder dan dat. Er is altijd wel iets wat je lekker vindt. Ontbijt en middagsnacks ook prima. Mensen die dit hotel niks vinden..tsja, ik zeg maar niks! Kortom...GENIETEN!!!!!!

Gereisd met vrienden in mei 2009

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenArabisch, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats