Hotel Coral Sun Beach

Meer hotelinfo

4 reviews over Hotel Coral Sun Beach

• 6Hans Hendriks10-08-2019

GEEN LUXE

Klein hotel (110 kamers) met dienovereenkomstige voorzieningen. Geen: lift (2 verdiepingen met 2 lange trappen)-Ned/Duitse Tv-zenders-acceptabel beeld-Europese maaltijden-tapbier-geldautomaat-winkels of andere voorzieningen in de buurt-echt koele dranken in restaurant en buitenbars. Wel: véél te dure excursies en Spa-onbetrouwbare excursieverkopers-onverstaanbare geluidsinstallatie-zeer amateuristische avondshows-poederkoffie-Egyptische maaltijdbuffetten-prima ligstoelen/kussens/handdoekservice-grote kamers/minibar/safe-klein ondiep zwembad-dure wifi

• 7Michel Detilloux20-05-2013

Rustige plek

Hotel ligt afgelegen, dus heel rustig, onmiddellijk aan de zee met prachtige koraalriffen, dus boottocht nodig om de pracht van de rode zee te genieten. De kamers zijn ruim, voorzien van van een safe en een koelkast ( gratis). Er is niet veel keuze wat het eten betreft, de bediening is goed maar soms is er een tekort aan borden, tassen e.d. De koffie machine was tijdens ons verblijf 5 dagen stuk, er was nescafé ter beschikking. Van de animatie heb ik niet veel opgemerkt, maar die hoeft voor mij niet. Een paradijs voor snorkel en duik liefhebbers.

• 0Agnes04-01-2012

Relaxen snorkelen duiken!

Prachtig direct aan baai gelegen, slechts gedeeld met gasten van één ander hotel, lekker rustig dus.
    Realiseer je dat het hotel echt ligt in "the middle of nowhere". Voor ons een pluspunt maar als je in de omgeving winkeltjes en restaurantjes verwacht, die zijn er niet. Personeel vriendelijk op z'n Egyptisch, zelfde geldt voor het eten, elke middag/avond een fantastisch buffet met genoeg keuze (altijd keuze uit vlees, gevogelte en vis, diverse groenten, pasta/rijst/aardapp. uitgebreid salade+dessertbuffet) Je kunt natuurlijk niet verwachten dat alles smaakt zoals bij ons.
    Paradijs voor mensen die van snorkelen en duiken houden! Zee ivm koraal op 2 plaatsen in de baai te betreden en meteen kijk je je ogen uit. Duikbasis (Orca, gerund door een vriendelijk duits stel) op 100 m aan de andere kant van de baai. Twee keer per dag duiktour en met meer dan 20 gelogde duiken zelfstandig. Verwacht geen dreunende muziek en activiteiten van de animatie (groot pluspunt voor ons!)

1 tip over Hotel Coral Sun Beach

• Agnes, 04-01-2012

Massages in het naastgelegen hotel zijn heerlijk! De jongen vindt je vanzelf in de buurt van de duikbasis, onderhandel aan het begin van de week een goede prijs en neem een paar keer een ontspanningsmassage.

0 vragen over Hotel Coral Sun Beach

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
    • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenArabisch, Duits, Fast food, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaBio sauna, Eucalyptus Sauna, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
    • BuitensportenHardlooppaden
    • BalsportenVolleybal
    • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
    • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

• AdresSafaga/Hurghada - HURGHADA 84722(toon op kaart)
    • E-mailadres
    • Website