Hotel Coral Sun Beach

2 reviews over Hotel Coral Sun Beach in het Nederlands

Rustige plek

Michel Detilloux
20-5-2013

Hotel ligt afgelegen, dus heel rustig, onmiddellijk aan de zee met prachtige koraalriffen, dus boottocht nodig om de pracht van de rode zee te genieten.

De kamers zijn ruim, voorzien van van een safe en een koelkast ( gratis).

Er is niet veel keuze wat het eten betreft, de bediening is goed maar soms is er een tekort aan borden, tassen e.d.

De koffie machine was tijdens ons verblijf 5 dagen stuk, er was nescafé ter beschikking. Van de animatie heb ik niet veel opgemerkt, maar die hoeft voor mij niet. Een paradijs voor snorkel en duik liefhebbers.

Gereisd met partner in mei 2013

Relaxen snorkelen duiken!

Agnes
4-1-2012

Prachtig direct aan baai gelegen, slechts gedeeld met gasten van één ander hotel, lekker rustig dus.

Realiseer je dat het hotel echt ligt in "the middle of nowhere". Voor ons een pluspunt maar als je in de omgeving winkeltjes en restaurantjes verwacht, die zijn er niet.

Personeel vriendelijk op z'n Egyptisch, zelfde geldt voor het eten, elke middag/avond een fantastisch buffet met genoeg keuze (altijd keuze uit vlees, gevogelte en vis, diverse groenten, pasta/rijst/aardapp. uitgebreid salade+dessertbuffet) Je kunt natuurlijk niet verwachten dat alles smaakt zoals bij ons.

Paradijs voor mensen die van snorkelen en duiken houden! Zee ivm koraal op 2 plaatsen in de baai te betreden en meteen kijk je je ogen uit. Duikbasis (Orca, gerund door een vriendelijk duits stel) op 100 m aan de andere kant van de baai. Twee keer per dag duiktour en met meer dan 20 gelogde duiken zelfstandig. Verwacht geen dreunende muziek en activiteiten van de animatie (groot pluspunt voor ons!)

Gereisd met partner in oktober 2011

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral Sun Beach in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral Sun Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.