Hotel Amira Safaga

1 review over Hotel Amira Safaga in het Nederlands

schandalig

Frans
15-1-2011

wij hebben 2 weken geboekt,maar hebben ons na 3 dagen overlaten boeken naar een ander hotel.dit is echt heel slecht.de kamers de douche alles is echt heel smerig.oudjaars avond was het buffet in 5 minuten geplunderd en om 11 uur sloot de bar.(kortom een jaarswisseling die je niet snel vergeet)

Gereisd Met partner in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• AdresCornich Road 84711
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer+20 653253821

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amira Safaga in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amira Safaga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.