Port Said

Reviews over Port Said

functioneel hotel

renee,
    3-3-2009

we zijn hier 3 dagen geweest. het bedienend personeel was zeer vriendelijk, de mensen achter de receptie echter een stuk minder. kamers ruim en schoon, geen overdreven luxe. eten iets buiten het hotel fantastisch voor een hele goeie prijs. zwembaden prachtig, echter het strand is zeer vies, maar wel erg cultureel. 's avonds veel wandelende mensen langs het hotel en op de terrasjes. de bakker is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

heerlijk hotel!

Elisabeth,
    9-9-2008

Wat een uitzicht! Vanaf de kamer keken we op het Suezkanaal en op de middellandse zee. De roomservice perfect. aardig personeel. mooi en schoon zwembad. Helaas het strand was vuil, maar hoorde dan ook bij het publieke strand. Ter plekke geboekt, 40 euro per kamer hp p/n.

Gereisd met partner in september 2008
Port Said scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews