Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag27°18°

Omschrijving
Vanaf de pier van Three Corners Sea Beach Resort in Egypte kun je snorkelen, dus neem je snorkelset mee. Op het resort zijn zwembaden, wellness, animatie en een prachtige tuin aanwezig. Eten in het buffetrestaurant is warm, vers en gevarieerd. Een echte aanrader is een jeepsafari in de Sahara of het bezoeken van de bedoeïenen.

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Sea Beach Resort voor je op een rij gezet:

950 reviews over Hotel The Three Corners Sea Beach Resort in het Nederlands

Super vakantie

MAGGELET,
18-3-2019

Wij komen al vele jaren in three corners.

Zoals altijd was alles tip top in orde.

Lekker eten , mooie kamers , goeie ambiance.

Management is direct aanspreekbaar alsook Eline die dagelijks bij iedereen komt vragen of alles naar wens is.

Wij kijken al uit naar ons volgende verblijf.

Gereisd met partner in maart 2019
Farid Guirguis, General Manager , 20-3-2019

Beste Fam. Maggelet

Bedankt dat u Three Corners Sea Beach Resort gekozen hebt voor uw vakantie.

We willen je bedanken voor uw opmerkingen hier op zoover en we zijn erg blij dat uw vakantie u goed beviel.

Optimaal genoten!

Rachel,
2-3-2019

Vorige week verbleven wij 8 dagen in Three Corners Sea Beach Resort Marsa Alam. Doel van onze vakantie was om te snorkelen bij het huisrif. Het rif was heel mooi. Daarnaast hebben wij nog een excursie gedaan naar Sharm el Luli. Dit ligt op 1,5 uur rijden van het hotel. Dit was een trip om nooit meer te vergeten. Je kunt hier heel mooi snorkelen. Het koraal is prachtig. En het strand is Caribisch wit. Wij hadden het geluk dat er wilde dolfijnen zwommen toen wij er waren. De excursie hebben wij geboekt via lokale gids. Zijn kantoor zit in het hotel. Hij hield rekening met onze speciale wensen. Tijdens het snorkelen ontfermde hij zich over de kinderen, waardoor de kinderen en wij optimaal konden genieten van de dolfijnen en het koraal en de omgeving. Mede door hem was dit een onvergetelijke vakantie.

Ik heb voor alle punten 9/10 gegeven, behalve voor de kamers, omdat ik vind dat ze wat onderhoud nodig hebben.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
Farid Guirguis, General Manager , 6-3-2019

Dear Rachel

Thank you for your constructive comments regarding your recent visit. It is indeed our pleasure to learn that you enjoyed your stay at The Three Corners Sea Beach and your thoughtfulness in bringing your comments on Zoover is greatly appreciated. Please accept my sincere thanks for your positive comments. We do value your patronage and looking forward too many times to see you in The Three Corners Sea Beach.

P.S. we start to renovate our rooms and hope to welcome you in our renovated rooms.

General Manager

Fenomenaal resort!

Sandra Fuchs,
28-2-2019

Geweldig mooi resort met een prachtig huisrif. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
Farid Guirguis, General Manager , 1-3-2019

Beste Sandra,

Fantastische week!

Saskia,
28-2-2019

Geweldig hotel! We waren met 10 personen waarvan 4 kids. 3 familie hotel kamers, veel ruimte en elke netjes schoon met een leuke verassing op het bed. Zwembad met de glijbanen geweldig! Personeel overal zo vriendelijk en veel gehad aan de vriendelijke Belgische mevrouw. Elke dag lunchte wij bij de beach bar zulke vriendelijke mensen! Ter gelegenheid van het 35 jarig huwelijk van onze ouders hebben we een avond bij de beach bar gegeten, met de geweldige service van hamdi was de vond compleet!! Heerlijk gegeten en zulke lieve service! Animatie ook heel leuk! Kortom wij hebben een week gehad om nooit te vergeten! We komen zeker nog een keertje terug!

Gereisd met vrienden in februari 2019
Farid Guirguis, General Manager , 28-2-2019

Beste Saskia,

Bedankt voor uw gulle feedback op Zoover met betrekking tot uw verblijf in The Three Corners Sea Beach. Ik ben blij om op te merken dat uw verblijf geweldig was. Ik hoop echt dat we het genoegen hebben om u snel terug te zien.

Vriendelijke groeten

Ongelovelijk goed. Service with a BIG smile. Top

Steph van den Beld,
25-2-2019

Fantastisch resort. Zeer vriendelijk personeel. De prijs kwaliteit is geweldig. Eten goed en prima warm tevens goed op smaak. We zijn best lastige eters maar er was iedere dag iets wat heerlijk is. Zeker niet ziek geworden wat in andere hotels nogwel eens voorkomt. De hygiene is hier dan ook hoog. Schone kamers en een prima bed. De personeelsleden doen alles voor je en met een lach. Daarnaast luisterd het hotel naar je, als is het een klacht naar het reisbureau. Ze doen er alles aan het je na de zin te maken. Het koraalrif is geweldig. Tevens is hier goed toezicht op de mensen in zee. Ook de verkopers op het strand zijn zeer vriendelijk en zeker niet opdringerig er is een rode vlag systeem waarbij ze je niet eens aanspreken. Geust relations manager Elyne komt regelmatig een praatje maken om te vragen of alles naar wens is. Met de feedback doen ze direct iets. Mensen zoek niet verder hier moet je zijn. Super hotel voor een super prijs.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
Farid Guirguis, General Manager , 26-2-2019

Beste Steph,

Hartelijk dank dat u de tijd neemt om uw ondersteunende beoordeling online te schrijven en Sea Beach Resort aan te bevelen aan onze lezers. Bedankt voor een geweldige beoordeling en we zijn erg blij dat u genoten hebt van uw vakantie In ons Hotel.

we kijken ernaar uit je binnenkort weer te verwelkomen.

Zonnige groeten

General Manager

Fantastisch hotel.

miebeth van der noordaa06,
24-2-2019

Fantastisch hotel, zeer gastvrij, professioneel personeel, service-gericht .

De mensen aldaar weten je vanaf binnenkomst een zeer "welkom" gevoel te geven.

Het eten is fantastisch, de kamers en omgeving schoon, tuin schitterend en strand altijd netjes.

Elyne, de gastvrouw van het hotel, ontvangt je met een glimlach en zorgt dat iedereen zich verwend voelt.

Kortom een hotel waar ik graag kom en zal terugkeren.

Gereisd alleenreizend in februari 2019
Farid Guirguis, General Manager , 24-2-2019

Beste Miebeth,

Om terug te keren

De Winter M.Christina,
21-2-2019

Sea Beach is een geweldig super vriendelijk hotel waar je heerlijk kan relaxen , snorkelen en een introductie duik kan nemen alsook quad of jeep safari doen. Voor kinderen een supertof hotel. Er is een ruime variatie van ontbijt tot avonddiner en een Nederlands sprekende gastvrouw. Vele komen hier meermaals terug.

Gereisd alleenreizend in februari 2019

Gereisd met vrienden in januari 2019
Farid Guirguis, General Manager , 20-2-2019

Beste Gast,

gm-seabeach@threecorners.com

een heerlijke week gehad in het resort .

van der vorm,
17-2-2019

heerlijk hotel goed ontvangen door het fantastisch personeel .

zowel bij binnenkomst tot de laatste dag

ze staan de hele dag voor je klaar.

ps. ga ook naar de shisha lounge naast het hotel , er is altijd wel een kop thee voor je bij en het internet is beter .

Gereisd met partner in februari 2019
Farid Guirguis, General Manager , 18-2-2019

Beste Gast,

Vriendelijke groeten

Aanrader

ronny defoort,
16-2-2019

Super hotel zeker aan te bevelen. Prijs kwaliteit is perfect. Vriendelijk personeel. Lekker eten en voldoende variatie. De general manager en de guest relation altijd aanwezig en luisteren naar hun gasten. Dikke pluim voor al het sea beach team. Wij komen terug.

Gereisd met partner in februari 2019
Farid Guirguis, General Manager , 19-2-2019

Beste Ronny,

Bedankt voor je goede beoordeling. We zijn verheugd dat u een prettig verblijf bij ons had en dat de faciliteiten en service aan uw verwachtingen voldeden. Het management stelt het op prijs dat u de tijd hebt genomen om uw ervaringen te delen.

Je vriendelijke woorden zijn gedeeld met het hele team in het hotel; we zijn allemaal blij om te lezen dat u een uitstekende verblijfservaring had.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen in The Three Corners Sea Beach Resort.

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Sea Beach Resort in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Sea Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.