Hotel The Three Corners Sea Beach Resort

9.3Fenomenaal

Egypte, Egypte, Port Ghalib

9.3Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Sea Beach Resort voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Vanaf de pier van Three Corners Sea Beach Resort in Egypte kun je snorkelen, dus neem je snorkelset mee. Op het resort zijn zwembaden, wellness, animatie en een prachtige tuin aanwezig. Eten in het buffetrestaurant is warm, vers en gevarieerd. Een echte aanrader is een jeepsafari in de Sahara of het bezoeken van de bedoeïenen.

1463 reviews over Hotel The Three Corners Sea Beach Resort

• 9Anke21-02-2020

Echt fantastisch

Wat een heerlijk hotel. Vriendelijk personeel en doen alles voor je. De kamers zijn schoon en een prima bed. Je kunt je heerlijk vermaken en ze zorgen dat je je niet hoeft te vervelen. Het weer is fantastisch

Beste Anke,

• 10Lynn21-02-2020

Leuke vakantie

Wat een leuk hotel en een leuke sfeer. Vanaf onze aankomst tot ons vertrek hebben wij genoten van onze vakantie. Mooie kamers. Heerlijk eten. Super aardig personeel van de receptie tot de barmannen en schoonmakers. Daarnaast super leuk animatieteam met mooie shows elke avond. Dit hotel is ons heel goed bevallen en wij willen graag terug komen.

Beste Lynn,

• 10Hedi21-02-2020

Geweldige vakantie

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in dit hotel. Het eten is goed en gevarieerd. Het animatieteam is echt top ze doen zo leuk hun best om je vakantie leuk te maken. De shows in de avond maken de avonden nog leuker. Service is super. Wij komen hier zeker terug.

Beste Hedi,

• 10Anita20-02-2020

Top vakantie

Wij zijn voor de 3e keer in Marsa Alam Het voelt als thuiskomen in dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en herkent ons van de vorige keren. De pier in zee is fantastisch je kunt de trap af en snorkelen in de Rode Zee. Het lijkt wel een aquarium zo mooi. Savonds is er genoeg te doen voor iedereen Van Kinder disco,live muziek,theater en optredens van het animatie team

Ook overdag is er animatie en voor de kinderen een leuke Kidsclub. Het hotel heeft ook een eigen duikschool.

Voor de kinderen is het aquapark erg leuk. Glijbanen en water speeltuin

Beste Anita,

• 10Mythe19-02-2020

Mega leuke week gehad!!

Het personeel is super vriendelijk. Vooral in deze periode is de drukte en temperatuur perfect. Het is geweldig om hier te snorkelen. Het strand ligt vlak naast het hotel. Er is een pier een het strand waar je af kunt duiken. Onderwater zijn geweldige vissen en koraal !!

Ismael Ibrahim, General Manager , 20-02-2020

Beste Mythe,

Zonnige groet van The Three Corners Sea Beach Resort. We waarderen je tijd om je feedback overuw vakantie hier op zoover te posten. Namens het hele team wil ik u bedanken voor uw positieve feedback die u ons hebt gegeven. We zijn blij te lezen dat je een uitstekende vakantie bij ons hebt gehad. Ik zal je complimenten doorsturen naar het hele team, We kijken ernaar uit u terug te verwelkomen in The Three Corners Sea Beach Resort.

Ismael Ibrahim Hotel Manager [email protected]

• 8Mike17-02-2020

Zeer goede vakantie gehad en zeker voor herhaling

De werknemers zijn zeer vriendelijk en keurig. Het hotel is echter wel wat verouderd, maar het is verder zeer leuk en mooi ingericht.

Het animatieteam is onwijs leuk en erg vriendelijk. De locatie is perfect, kort van de luchthaven af en aan het strand!

Kortom, heerlijk genoten:)

Beste Mike,

Bedankt dat u Three Corners Sea Beach Resort gekozen hebt voor uw vakantie.

We willen je bedanken voor uw opmerkingen hier op zoover en we zijn erg blij dat uw vakantie u goed beviel.

• 8Amilio Bennen16-02-2020

Comfortabel en erg netjes

Het verblijf is heel erg netjes en super mooi, het eten is prima maar soms wat te zout. De animatie is erg energiek en vrolijk en proberen iedereen met de activiteiten mee te laten doen, soms praten ze alleen wat te snel en onduidelijk.

Beste Amilio,

• 9Kylian B16-02-2020

Geweldig Hotel!

The three corners sea beach resort is een top hotel, het eten is lekker en gevarieerd. De animatie is zeer actief. De hotel kamers zijn netjes en schoon, met een beetje geluk heb je een kamer met zee zicht. Samengavat een top hotel!!

Ismael Ibrahim, General Manager , 17-02-2020

Beste Kylian,

• 8Hans en Tonnie16-02-2020

Een wel goed Hotel

Wij zijn net terug van een vakantie van 12 dagen in dit Hotel we hebben het prima naar ons zin gehad alles licht er netjes bij mooi tuinen je ziet alles wordt netjes onderhouden is groot opgezet personeel is voor 80% wel vriendelijk en behulpzaam de kamer die we hadden was netjes niet modern maar goed wij hadden fijne bedden het Diner zou wat uitgebreider mogen zijn veel rauwkost mooie zwembaden en voor de kinderen glijbanen er is een mooi strand bij met een pier waar je vanaf kunt gaan snorkelen het is een nadeel de wind wij nadeel in de 11 dagen dat we aan strand zijn geweest 4 dagen de rode vlag mag je helemaal het water niet in 5 dagen een gele vlag mag je beperkt snorkelen en 2 dagen maar een groene vlag dan is het geen probleem schijnt heel het hele jaar een beetje te zijn komt omdat het aan een open zee licht dat vond ik wel jammer verder een goed Hotel is een aanrader

Beste Hans en Tonnie,

• 8Anoniem15-02-2020

Gemiddeld cijfer klopt niet

Het animatie team vraagt aan iedereen of je een review wil schrijven over dit hotel. Vervolgens willen ze je hiermee helpen en vullen zij zelf overal een 10 in waardoor dit hotel z’n hoog gemiddelde heeft. Dit gemiddelde cijfer is dus niet vanuit de gasten zelf.

Ismael Ibrahim, General Manager , 17-02-2020

Beste Gast,

Bedankt voor uw beoordeling,

Kan u ons een mailtje sturen met uw naam, kamer nummer en aankomstdatum. Daar u hier anoniem wenst te blijven kunnen we helaas uw gegevens niet controleren.

Alvast bedankt

Ismael Ibrahim Hotel Manager [email protected]

Gereisd met vrienden in december 2019

148 tips over Hotel The Three Corners Sea Beach Resort

• N. Smeeman, 21-08-2019

Snorkel/duiktrip naar Shaab Paradise via de duikschool Sea World. Met wel 15 dolfijnen gezwommen en prachtig rif. Is lang niet zo ver rijden als naar Sataya. Quad tour met bedrijfje op het strand was ook erg leuk. Je kan er ook paard en kameel rijden. Tripje naar Sharm El Luli en Qulaan via taxi service Holidays tours in het hotel was echt de moeite waard! Bij Abo Dabbab kom je met wat geluk zeeschildpadden tegen. Verder is het gewoon een leuk strandje.

• dientje 68, 18-06-2014

Sataya is een aanrader. Unieke ervaring om te zwemmen tussen dolfijnen. Je moet er zeker iets voor over hebben maar krijgt er heel veel voor terug. Port Ghalib bezoeken met de taxi vanuit het hotel. Is zo gezellig om iets te gaan eten of op een terras iets te gaan drinken. Catamaran trip is ook super. De zonsopgang op de pier is zalig. Wij gingen heel vroeg snorkelen ( rond 6 uur) en dan is de zee meestal vlak en ben je zo goed als alleen en kan je veel meer zien.

• R&N, 29-05-2014

Neem je eigen snorkelset mee. Als je flippers hebt zijn waterschoenen niet nodig. Neem voldoende kleingeld in munten en verschillende briefjes mee, Euro's wisselen in ponden is niet nodig, je kan overal met Euro's betalen. Er zijn shops in het hotel waar je souvenirs/zonnebrand/sigaretten e.d. kan halen. Wel met toeristenprijzen maar dat is begrijpelijk aangezien hun enige klanten de hotelgasten zijn en ze vaak met moeite financieel hun hoofd boven water kunnen houden momenteel.

216 vragen over Hotel The Three Corners Sea Beach Resort

• Kivits, 08-01-2020

tiolet

is er bij het strand ook een Tiolet

• Henriette Wooning, 08-12-2019

Oudejaarsavond

Is er op oudejaarsavond, 31 december, een speciaal programma?

• Peggy Stolp, 29-08-2019

vragen

Wij gaan 1 okt naar dit resort, is er dan ook nog entertainment of is dat dan afgelopen? Is het waar dat er verschil in de bandjes zit en daardoor ook hoe je behandeld wordt?

Hotel The Three Corners Sea Beach Resort info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats