Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort ****

Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort ****

Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort voor je op een rij gezet:

189 tips over Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort

Dion en Karin, 17-1-2016
20 minuten verder lopen is een baai waar men als je geluk hebt zeekoeien kunt spotten. Wij hebben ze niet gezien maar wel veel grote schildpadden
Femke, 9-8-2015
Er rijdt voor €2,- een bus naar Port Ghalib, leuk voor een avondje shoppen en mooie boten kijken.
Femke, 9-8-2015
Wij hebben met de duikschool ook nog wat andere snorkeltrips gedaan, allemaal heel goed geregeld! Marsa Shoona is een aanrader!!

Femke, 9-8-2015
Als je een kwartiertje naar rechts loopt zit je bij Marsa Mubarak, met de schildpadden, geweldig! Aanrader is 's ochtends vroeg te gaan, want na 10:00u komen er allerlei boten met excursies hierheen.
rebelmonster, 23-6-2015

Eten is geweldig, de a la carte restaurants zijn van goede kwaliteit. Marhaba (Libanese en Egyptische keuken) is geweldig lekker, Dolce Vita (Italiaans) is ook zeer de moeite waard. Buffetrestaurant elke dag ander thema, eten daar is ook goed. Chez Pascal is niet all in maar wel zeer aantrekkelijk geprijsd en het eten is van uitmuntende kwaliteit.

Port Ghalib is leuk om eens naartoe te gaan, er zijn leuke restaurantjes en terrasjes te vinden. De verkopers daar zijn wel erg opdringerig.

Joop, 21-6-2015

Ga er niet naar toe als je niet van duiken c.q. snorkelen houdt.

Uiteraard kan een boek lezen ook maar verder geen vertier.

Annette Cimmermans, 4-6-2015
Van 23.30 uur- 24.00 uur personeel ging dan al opruimen en was niet meer zo vriendelijk. Ook laatste half uurtje aardig blijven!
Karolina, 1-6-2015
Neem waterschoenen mee. Op blote voeten valt niet te lopen in het zeewater.
renatavelden, 25-5-2015
Ga naar de Mubarak Bay om te snorkelen met schildpadden en als je geluk hebt met de zeekoe. Wanneer windstil is snorkelen vroeg in de ochtend (06:30uur) vanaf de pier gigantisch mooi :-)
zeeuwse, 21-5-2015

duikschool