Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort

9.1Fenomenaal

Egypte, Egypte, Port Ghalib

9.1Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort is een fijne vakantiebestemming bij de Rode Zee in Egypte. Het resort ligt vlak naast Port Ghalib, een sprookjesachtige badplaats. Vakantiegangers omschrijven hun verblijf hier op Zoover als fenomenaal. Het personeel is ontzettend behulpzaam en het resort rustgevend en kindvriendelijk. Maar het absolute hoogtepunt van een verblijf in The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort is de ligging aan de Rode Zee. Liefhebbers van duiken en snorkelen vinden het hier geweldig. Wil je daar meer over weten? Lees dan met ons mee.

The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort in Port Ghalib is een plek voor iedereen. Als stel kun je er prima tot rust komen. Maar ook vriendengroepen en gezinnen vermaken zich hier uitstekend. Het resort heeft twee zwembaden met jacuzzi, waarvan één ook in de winter verwarmd is. Je kinderen vermaken zich ondertussen in het kinderzwembad, terwijl jij een drankje doet aan de poolbar.

Wat The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort verder zo uniek maakt? Zijn eigen huisrif in de Rode Zee. Vanaf het privéstrand loopt er een lange pier het water in. Hieromheen kun je prachtig snorkelen. Grote kans dat je schildpadden, zeekoeien en misschien zelfs een dolfijn tegenkomt. Wil je liever duiken? Dat is ook mogelijk. Er is een duikschool aanwezig om spullen te huren en te leren duiken.

Het strand is voorzien van ligbedden met parasols en rieten afscherming. Zo lig je comfortabel en uit de wind. Tip van vakantiegangers die al naar Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach zijn geweest: hang een rood vlaggetje aan je parasol. Op die manier laten strandverkopers je met rust en geniet je ongestoord van je vakantie.

Het eten in The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort is goed en afwisselend. Bovendien is er een ruime keuze bij het buffet. In de buffetrestaurants wordt er gebruikgemaakt van thema’s. Verwacht onder andere Italiaanse, Oosterse en Franse gerechten. Reviewers zijn vooral zeer te spreken over de kwaliteit van het eten in à la carte restaurant Chez Pascal. Naast de verschillende restaurants zijn er ook vijf bars te vinden in het resort.

Voor de kinderen is er een animatieteam aanwezig. Zij organiseren leuke activiteiten en weten de kinderen goed te entertainen. Wil je even een momentje voor jezelf? Neem dan een massage in de spa, doe mee aan een van de activiteiten voor volwassenen of ga sporten. Er is echt voor iedereen wat te doen in The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort.

Kamers

In Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort vind je 471 kamers. Deze liggen verspreid over het resort, omringd door groene tuinen met palmbomen. Veel kamers bieden uitzicht over de zee. Andere kamers kijken uit over het zwembad of de tuinen. Ga je met je gezin op vakantie? Dan kun je een familiekamer boeken. In deze gezinskamers worden de slaapkamers verbonden met elkaar door middel van schuifdeuren. Er zijn ook superior kamers en honeymoon suites in het resort beschikbaar. Een aantal kamers zijn wat verouderd, maar worden binnenkort gerenoveerd, zodat je ook hier fijn kunt verblijven.

Ligging en omgeving

De ligging van The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort is erg rustig, met vrijwel niets eromheen. Op 10 minuten loopafstand van het resort vind je Turtle Bay. Hier is de kans groot dat je schildpadden en zeekoeien spot.

De moderne badplaats Port Ghalib ligt op ongeveer 3,5 kilometer rijden van Fayrouz Plaza Beach Resort. Maar je kunt ook vanaf het strand een pontje hiernaartoe pakken. Het is de moeite waard om even door de haven te lopen. Door de bouwstijl voelt het alsof je door een sprookje loopt en de luxueuze jachten die hier liggen maken het vakantiegevoel compleet. Port Ghalib is ook een leuke plek om een souvenir te kopen of wat te drinken in een van de gezellige barretjes.

Toe aan iets actiefs? Boek dan een safari naar de Sahara. Scheur op een quad over de zandbergen en ontdek de woestijn. Een gave activiteit voor als je even toe bent aan iets anders.

Wil jij nu ook je verblijf in The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort boeken? Let’s go!

2238 reviews over Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort

1916

• 10Dorien Thys20-03-2020

Zalige vakantie

Heel mooi, proper hotel. Vriendelijk personeel, lekker en afwisselend eten, alles heel verzorgd. Geen wifi op de kamer, maar wel in de lobby en aan het zwembad. Mooie tuin met heerlijk geurende bloemen.

Haggag Elammari, General Manager, 21-03-2020

Beste Dorien, Warme groeten vanuit hetThree Corners Fayrouz Plaza Beach Resort en bedankt dat U uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We zijn blij dat u een ontspannende en fijne tijd heeft gehad hier en dat alles comfortabel was. Dankjewel voor alle complimenten die U ons geeft, wij zullen deze delen met onze werknemers. Wat betreft uw opmerking over Wi-Fi, zijn we bezig met een verdubbeling van de capaciteit van de internetdienst die in het resort wordt aangeboden. Momenteel hebben we WIFI in de lobby, rond het zwembad en op het strand. Ons Golden Team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis! Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland. Vriendelijke groeten Haggag Elammari Algemeen Directeur

• 10Sander Poelsma15-03-2020

Mooi resort

Week hier verbleven zeer goed hotel leuk animatie en het eten was top. Personeel zeer vriendelijk en schoon, ze koken hier met fles water dus de kans op ziek worden is laag in de 5 x dat ik hier ben geweest nog nooit iets gekregen. Meerdere mogelijkheden qua eten zowel a la carte waarvoor je betaald en een keuze van 1 x eten op kosten van het hotel bij de italiaan of egyptisch/libaneens eten.

Animatie doet veel op de dag meerder mogeijkheden zoas darte, waterpolo, aquarobic en veel meer.

Zeker een aanrader!

Haggag Elammari, General Manager, 20-03-2020

Beste Sander, Zonnige groeten vanuit het Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort. Het Golden Team dankt u hartelijk voor deze prachtige complimenten. We zijn erg blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u het werk van ons hotelpersoneel waardeert. We geven deze complimenten graag door aan alle medewerkers. Wij vinden het fijn dat U genoten heeft van ons animatieteam. Wat onze restaurants betreft, heeft U inderdaad 1x per week de mogelijkheid te reserveren in ons Italiaanse restaurant aan het strand en 2x in ons Marhaba restaurant waar U Egyptisch en Libanees kunt eten, allen in de al inclusief formule. Het was ons een genoegen u in ons hotel te hebben. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons huis en wensen u het allerbeste. Met vriendelijke groet Haggag Elammari Algemeen Directeur

• 10Sietze de Jonge15-03-2020

Three corners fayrouz

Het resort is netjes en opgeruimd, er wordt goed voor je gezorgd en er is genoeg te doen,(waterpoloën, darten en poelen) en te eten. De medewerkers zijn vriendelijk en gastvrij. Genoeg reden om vaker te gaan.

Haggag Elammari, General Manager, 20-03-2020

Beste Sietze, Zonnige groeten vanuit het Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort. Het Golden Team dankt u hartelijk voor deze prachtige complimenten. We zijn erg blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u het werk van ons hotelpersoneel waardeert. We geven deze complimenten graag door aan alle medewerkers. Het was ons een genoegen u in ons hotel te hebben. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons huis en wensen u het allerbeste. Met vriendelijke groet Haggag Elammari Algemeen Directeur

• 9Van der linde15-03-2020

Super

Goed en schoon hotel. Wij vonden het erg prettig dat er een Ned hostess elke dag aanwezig was. Leuk animatie team die erg hun best doet . Personeel is zeer vriendelijk Kamers zijn gedateerd ,maar schoon en goed Nieuwe kamers gezien ,zijn heel mooi

Haggag Elammari, General Manager, 20-03-2020

Beste Gast, Zonnige groeten vanuit het Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort. Het Golden Team dankt u hartelijk voor deze prachtige complimenten. We zijn erg blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u het werk van ons hotelpersoneel waardeert. We geven deze complimenten graag door aan alle medewerkers. Fijn dat U genoten heeft van ons animatieteam, en dat U enthousiast bent over onze gerenoveerde kamers. Zoals U gezien heeft zijn wij gestart met de renovatie en stukje bij beetje zullen alle kamers gerenoveerd worden. Het was ons een genoegen u in ons hotel te hebben. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons huis en wensen u het allerbeste. Met vriendelijke groet Haggag Elammari Algemeen Directeur

• 8Peter11-03-2020

Was meer dan prima

Prachtige locatie, zeer goed eten en prima personeel

Haggag Elammari, General Manager, 12-03-2020

Beste Peter, Warme groeten vanuit hetThree Corners Fayrouz Plaza Beach Resort en bedankt dat U uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We zijn blij dat u een ontspannende en fijne tijd heeft gehad hier en dat alles comfortabel was. Dankjewel voor alle complimenten die U ons geeft, wij zullen deze delen met onze werknemers. Ons Golden Team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis! Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland. Vriendelijke groeten Haggag Elammari Algemeen Directeur

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Hanneke en Klaas10-03-2020

Mooi hotel

Mooi ruim hotel, Het complex is goed beloopbaar. Eten was goed Alleen weinig stoelen bij avond Entertainment buiten. Kamers zeer schoon alleen bed 1e nacht zeer hard, maar werd opgelost met een topper. Samengevat erg genoten zeker om nogmaals te bezoeken.

Haggag Elammari, General Manager, 11-03-2020

Beste Hanneke en Klaas, Zonnige groeten vanuit het Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort. Het Golden Team dankt u hartelijk voor deze prachtige complimenten. We zijn erg blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u het werk van ons hotelpersoneel waardeert. Het was ons een genoegen u in ons hotel te hebben. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons huis en wensen u het allerbeste. Met vriendelijke groet Haggag Elammari Algemeen Directeur

• 10Claudja09-03-2020

Vakantie

Strand en ligbedden super. Eten heel goed. Bedden op kamers zijn aan vervanging toe. Animatie is goed maar de avond show kan beter, niet echt boeiend. Tijdens diner vaak maar 1x drinken, 2e keer lastig te bestellen dan moet je echt zelf een ober roepen. Weinig zitplekken in het hotel om savonds te zitten, zit eigenlijk altijd vol.

Haggag Elammari, General Manager, 11-03-2020

Beste Gast, Bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en het delen van uw ervaringen met andere reizigers op dit platform. We zijn blij te weten dat u hebt genoten van uw verblijf. Het Golden Team dankt u hartelijk voor Uw prachtige complimenten. We zijn erg blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u het werk van ons hotelpersoneel waardeert. We hadden graag gezien dat we uw opmerkingen over de zitplaatsen in de lobby en op het terras hadden gehoord toen u nog bij ons was, wij hebben namelijk genoeg zitplaatsen binnen, voor de wintermaanden, zowel in de lobby als in de Golden Lounge, mischien was dit niet helemaal duidelijk voor U. We hebben nota genomen van uw andere opmerkingen en verontschuldigen ons oprecht als dit een schaduw over uw verblijf heeft geworpen. We zullen het probleem zeker onderzoeken en waar mogelijk de nodige correcties aanbrengen Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland. We kijken er naar uit om u binnenkort weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Haggag Elammari Algemeen Directeur

• 8Wim Leus09-03-2020

goede vakantie

goed verblijf, leuke mooie tuin, vanalles wat te doen en zeker het snorkelen/duiken is een pluspunt

enkel in een tijd van nu, 2020, zéér slechte wifi !!!

Haggag Elammari, General Manager, 11-03-2020

Beste Wim, Warme groeten vanuit het Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort en bedankt dat U uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We zijn blij dat u een ontspannende en fijne tijd heeft gehad hier en dat alles comfortabel was. Dankjewel voor alle complimenten die U ons geeft, wij zullen deze delen met onze werknemers. Wij vinden het fijn te horen dat U zich thuis voelde in ons hotel en dat U heeft genoten van ons prachtige huisrif met zijn kleurrijke onderwaterwereld, onze tuin met al zijn kleurrijke prachtige bloemen en struiken. Wat betreft uw opmerking over Wi-Fi, zijn we bezig met een verdubbeling van de capaciteit van de internetdienst die in het resort wordt aangeboden. Momenteel hebben we WIFI in de lobby, rond het zwembad en op het strand. Ons Golden Team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis! Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland. Vriendelijke groeten Haggag Elammari Algemeen Directeur

• 10Marian09-03-2020

Geweldig

Het was een heerlijke vakantie. Prachtig weer. Fantastisch eten altijd warm. Het snorkelen was ook fantastisch erg veel vissen. Schildpadden en een zeekoe ook vaak te zien. Het animatie was erg gezellig en professioneel. Een negatief punt waren de bedden zeker voor een 5 sterren hotel! En veel te weinig zit ruimte voor de avonden ook na 21u erg weinig vermaak. Maar zeker een aanrader dit hotel.

Haggag Elammari, General Manager, 11-03-2020

Beste Marian, Warme groeten vanuit het Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort en bedankt dat U uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We zijn blij dat u een ontspannende en fijne tijd heeft gehad hier en dat alles comfortabel was. Dankjewel voor alle complimenten die U ons geeft, wij zullen deze delen met onze werknemers. Wij vinden het fijn te horen dat U zich thuis voelde in ons hotel en dat U heeft genoten van ons prachtige huisrif met zijn kleurrijke onderwaterwereld, en van ons gezellige animatieteam. We vinden het jammer dat we niets wisten van Uw bed, een volgende keer kunt U dit aangeven bij de receptie en zoeken wij naar een passende oplossing. Ook hadden we graag gezien dat we uw opmerkingen over de zitplaatsen in de lobby en op het terras hadden gehoord toen u nog bij ons was, wij hebben genoeg zitplaatsen binnen, voor de wintermaanden, in de lobby en in de Golden Lounge waar U tevens kunt genieten van de avondshows verzorgd door ons Animatieteam. Ons Golden Team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis! Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland. Vriendelijke groeten Haggag Elammari Algemeen Directeur

• 10Iris09-03-2020

Top hotel!

Het is een erg goed hotel. Het eten is heel erg gevarieerd. Elke dag genoeg keuze en alles is goed warm. Daarnaast ook mooi snorkelen. De kamers zijn alleen wel verouderd, maar die zullen worden vervangen hebben wij gehoord. Al met al, top!

Haggag Elammari, General Manager, 11-03-2020

Beste Iris, Zonnige groeten vanuit het Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort. Het Golden Team dankt u hartelijk voor deze prachtige complimenten. We zijn erg blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u het werk van ons hotelpersoneel waardeert. We zijn ook blij te horen dat u heeft genoten van ons prachtige huisrif met zijn kleurrijke onderwaterwereld. Wat onze kamers betreft, stap voor stap worden inderdaad alle kamers gerenoveerd maar dit zal nog enige tijd in beslag nemen voordat alle kamers gedaan zullen zijn. Het was ons een genoegen u in ons hotel te hebben. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons huis en wensen u het allerbeste. Met vriendelijke groet Haggag Elammari Algemeen Directeur

Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats