Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°27°
8,9

Score uit 1934 reviews

Geniet van Egypte in The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort. Wat vind je hier eigenlijk niet? Wellness, fitness en meerdere zwembaden en restaurants. Niet te vergeten heeft dit hotel een van de mooiste huisriffen van de regio. Al vind je hier alles, verlaat het hotel toch een keer om te wandelen langs de promenade van havenstad Port Ghalib.

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort voor je op een rij gezet:

Traveltroef

1792 reviews over Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort in het Nederlands

Heerlijk

Nel
11-7-2019

Een prima hotel , was voor ons de 3e keer en zeker niet de laatste keer ,erg vriendelijk en behulpzaam personeel, kamers een beetje gedateerd maar wel hartstikke schoon, eten goed , op het moment dat wij daar waren was er een muskietenplaag en ik bleek hartstikke allergies voor de steken er werd bij receptie gelijk een afspraak geregeld bij de dokter en nadien verschillende keren gevraagd hoe het met me ging, heel attent. 1 tipje mensen ga niet naar salon lotus er staat ongeschoold personeel ik wilde mn haar laten verven t resultaat was zwaar verbrande oren en hoofdhuid t was vreselijk na 2 weken nog de korstjes op mn hoofd. Tip 2 ga lekker eten bij chez pascal is wel betalen maar is heerlijk.

Geweldig

Ron
4-7-2019

Goed hotel waar je niets te kort komt.

Haggag Elammari, General Manager, 7-7-2019

Beste Gast,

Heerlijke vakantie!!

Liane Heijster
3-7-2019

We waren hier voor de 5e keer! Het was gewoon weer thuiskomen.. Mooi ruim opgezet resort, met een prachtig huisrif en mooie verzorgde tuinen. Het uitgebreid buffet is gevarieerd en lekker! Het personeel is vriendelijk en gastvrij. Kamers zijn ruim en netjes met goede bedden. We hebben een heerlijke vakantie gehad, en volgend jaar zijn we er weer!

Haggag Elammari, General Manager, 7-7-2019

Beste Gast,

Preisdaler

Wij gaan in december weer.

Marielle
30-6-2019

Super hotel ! Erg afgelegen maar met het mooie huisrif voor de deur hoef je niet ver weg. Port Ghalip is op een paar km met shuttle bus te bereiken. Personeel was erg vriendelijk en niets was teveel. Zelfs mijn luchtbedje mocht ik nog niet zelf opblazen, dat werd voor me gedaan. Erg mooi huisrif , grote (redelijk) schone kamers en lekker eten. Enig minpunt vinden wij "het handdoekje leggen", als je hier niet aan mee wilt doen ( zoals wij) is het soms wel eens even zoeken als je 4 bedjes naast elkaar in de schaduw wilt hebben. Als je niet voor 6.00 uur wilt opstaan moet je concessies doen. En dat hebben wij dus gedaan. Wel een beetje jammer als je dan met z'n vieren op vakantie bent en niet bij elkaar aan het zwembad kunt zitten of je bedje in de volle zon hebt, maar ja je duikt dan gewoon een keertje extra het water in. Wij hebben een super vakantie gehad en gaan in december voor 2 weken terug.

Haggag Elammari, General Manager, 2-7-2019

Beste gast, Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza en bedankt om uw vakantie bij ons door te brengen. We zijn blij dat u een ontspannende tijd heeft gehad hier en dat alles comfortabel was. Ons Golden Team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis! Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland. Vriendelijke groeten Haggag Elammari Algemeen directeur

Super vakantie en komen zeker terug

Richard en Brigitte Bosch
27-6-2019

Na 6 maal eerder naar Three Corners in El Gouna geweest te zijn, was dit onze eerste keer in dit hotel. We hebben een heerlijke, super vakantie gehad. Bij aankomst kregen we een mooie schone kamer met uitzicht op het zwembad. Heel vriendelijke bediening : alle personeel van de receptie tot het restaurantpersoneel, de schoonmakers. Men probeert het iedereen naar zijn zin te maken en bijna niets is te veel gevraagd. Ook de mogelijkheid om te snorkelen en/of duiken is geweldig Wat een prachtig huisrif! Het eten was top, keuze te over. Wij komen zeker terug

Haggag Elammari, General Manager, 29-6-2019

Beste Richard, Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza en bedankt om uw vakantie bij ons door te brengen. We zijn blij dat u een ontspannende tijd heeft gehad hier en dat alles comfortabel was. Ons Golden Team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis! Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland. Vriendelijke groeten Haggag Elammari Algemeen directeur

Anja Loderus
27-6-2019

Super hotel op een prachtig snorkel locatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

Haggag Elammari, General Manager, Sat Jun 29 2019 18:17:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Anja, Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza en bedankt om uw vakantie bij ons door te brengen. We zijn blij dat u een ontspannende tijd heeft gehad hier en dat alles comfortabel was. Wat betreft uw zeer leuke opmerkingen over het personeel van het hotel, willen we dit met iedereen delen. Ons Golden Team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis! Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland. Vriendelijke groeten Haggag Elammari Algemeen directeur

Simply the best! 😎

Ives
25-6-2019

Voor de 3e x in Fayrouz en telkens weer een top vakantie gehad. Fantastisch huisrif. Mogelijkheid om naar schildpaddenbaai te gaan. Personeel heel vriendelijk. Propere kamers. Uitgebreid buffet en mogelijk om gratis a la carte te eten. Zeker doen. Wifi kan beter, maar ach je bent op vakantie... Wij gaan zeker terug. Een aanrader. 👍🏼🐠🐟🐚🐬

Algemeen directeur

Nooit meer

Hgabri
24-6-2019

Heel groot resort met gedateerde kamers. Leuk zwembad, een strand waar je niet kan zwemmen, alleen maar snorkelen en waar je wel 150 meter moet lopen voordat je kan snorkelen. Je krijgt 1 fles water gratis, rest van minibar tegen betaling. Personeel zeer vriendelijk, animatie team kinderlijk alles doen ze zelfs, geen shows van betekenis. Geen badmeester voor de kinderen. Kortom zal er nooit meer nasr toe gaan. Viel tegen en geen 5 sterren waard.

Haggag Elammari, General Manager, Fri Jun 28 2019 10:33:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast, Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza en bedankt om uw vakantie bij ons door te brengen. verwijzing naar uw opmerkingen, vermeld in de beoordeling, verzekeren wij u dat we alles hebben gecommuniceerd met de verantwoordelijke afdeling van het resort om het in de nabije toekomst te verbeteren. Ons Golden Team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis! Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland. Vriendelijke groeten Haggag Elammari
Algemeen directeur

Heerlijke vakantie!

Meireman Anneliese
18-6-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Heel vriendelijke bediening : alle personeel van de receptie tot het restaurantpersoneel, de schoonmakers, de animatieploeg, ...iedereen was heel behulpzaam en helemaal niet opdringerig. In de buurt was er niet veel te beleven, maar als je van snorkelen en duiken houdt is dit hotel een aanrader. Wat een prachtig huisrif! Ook het eten was top, keuze te over.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Beste gast,

Warme groeten van The Three Corners Fayrouz Plaza en en bedankt om uw 8de vakantie bij ons door te brengen. Bedankt voor uw positief bericht over ons supervriendelijk personeel en uw uitstekende ervaring in ons huisrif. Het doet ons plezier dat u een fantastische vakantie bij ons heeft gehad en dat u hebt genoten van onze restaurants

Ons Golden Team kijkt ernaar uit om u voor de 9e keer weer te verwelkomen in uw tweede huis! Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland. Vriendelijke groeten Haggag Elammari Algemeen directeur

Gastvrij

Sofie Deckers
17-6-2019

Three corners is gastvrij en laat je welkom voelen. Hoewel het groot is, heb je die indruk niet. Altijd plaats aan zwembad, superlekker gevarieerd eten, heel vriendelijk personeel en nette kamers. De omgeving is rustgevend en laat je echt in paradijs wanen het zwembad is heel groot. Heb mijn verjaardag hier gevierd en het kon niet beter. Wij hadden beide de toeristenziekte en dagelijks belde men om te vragen hoe het was. Goede pillen in de farmacie te verkrijgen. Goede vakantie, wij komen terug. Bedankt!

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort