Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort ****

Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort ****

Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort
Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort voor je op een rij gezet:

1463 reviews over Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort in het Nederlands

Van harte aanbevolen!

Manja, 19-2-2018

Top weekje zon en service. 10x eerder egypte en elke keer ‘dit nooit weer’...maar ja in januari sunsnack behoefte op niet te ver vliegen...toch weer egypte...maar dit keer binnen een maand terug! Super relaxed, superschoon, superservice, supereten. Geen animatie nodig, maar top-animatieteam, mn Julia (maar dan op zijn Italiaans)

Geweldig

Serge Caldesr, 19-2-2018

Geweldig hotel met fantastisch huisrif

Onvoorstelbaar goed!

Paul en Myriam, 11-2-2018

We waren hier voor het zevende jaar op rij. Een gevoelen van 'thuis komen'. Supervriendelijk en gemotiveerd personeel, met een alom aanwezige directeur die leeft onder zijn personeel en voor wie elke klant een gast is.

Het hotel is ingeplant midden in de woestijn, aan de Rode Zee-kust. Maar wat een onvoorstelbare bloemenweelde! Een ploeg tuinmannen is dagelijks in de weer met onderhoud, besproeien, begieten, wieden, aanplanten. Hier en daar word je bedwelmd door de zoete geur van planten en bloemen.

Eén anekdote om de dienstvaardigheid aan te tonen: ons vorig jaar aangeplante granaatappelboompje vonden we niet meer terug. De receptie belt de chef-tuinman die ons komt ophalen om samen te zoeken; een kameronderhouder springt spontaan bij. Zoeken, zoeken. Tuinman belt naar de receptie, en de administratief verantwoordelijk komt ook mee zoeken. Gevonden!

We hebben heel veel gereisd, maar beter hebben we niet gevonden.

Bij leven en welzijn: tot volgend jaar.

Voor herhaling vatbaar

Willem, 11-2-2018

Hotel goed, netjes, bijna iedereen vriendelijk, onderwaterwereld prachtig, genoeg bedjes

Enig minpuntje was het eten, italiaan en egyptisch was wel goed.

Beste Willem

Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza!

We danken u om ons hotel te kiezen voor uw recent verblijf en voor uw waardevolle tijd om deze mooie review te schrijven.

Bedankt voor uw positief bericht over ons supervriendelijk personeel.

We benadrukken dat we ons uiterste best doen om de meest uitgebreide keuze te hebben in de omgeving: 10 verschillende thema-avonden in het open buffet, 3 all-inclusive menu’s tijdens de week, 4 speciale menu’s tegen betaling op het strand en ons à la carte restaurant Chez Pascal.

General Manager

Fantastisch, volgend jaar weer!

Joop en Loes, 10-2-2018

Service, vriendelijkheid, variëteit en kwaliteit van het eten, hygiëne: alles verdient een dikke 10! Ondanks eventuele wind kun je altijd snorkelen: eigen buitenrif, groot binnenmeer met rif en een baai waar de zeekoeien en schildpadden grazen.

Beste Joop,

Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza!

Bedankt voor uw positief bericht over ons supervriendelijk personeel, eet variëteit en uw uitstekende ervaring in ons huisrif.

Heerlijke week gehad

Netty, 7-2-2018

Goed hotel, vriendelijke mensen.

Eten gevarieerd en smaakvol.

Onze kamer was schoon, badkamer is aan renovatie toe.

Tuinen zijn prachtig en goed onderhouden.

Duikschool bij het hotel is goed.

Animatieteam redelijk.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Beste Netty

Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza!

Het is fijn dat u heeft genoten van alle faciliteiten en dat onze activiteiten uw verblijf plezierig hebben gemaakt.

General Manager

Je voelt je er steeds welkom en gewaardeerd.

Stefaan D, 7-2-2018

Dit hotel is zeker niet het meest luxueuse of prestigieuse die je in Egypte vinden kan, maar de ligging, de prachtige tuin en de sfeer is zondermeer top. Een hotel waar je je steeds welkom en gewaardeerd voelt. We zijn er reeds meerdere keren geweest, en Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort blijft voor ons een absolute aanrader.

Beste Stefaan,

Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza!

We willen u bedanken om ons hotel te kiezen voor uw recent verblijf en voor uw tijd en moeite om deze review te schrijven. We zijn blij dat u een fantastische vakantie heeft gehad bij ons en dat u heeft genoten van het snorkelen en de gezellige sfeer in ons resort.

Goed maar niet fantastisch

Lv, 5-2-2018

We gingen op vakantie en zagen dat het hotel een beoordeling kreeg van 9.4 dus onze verwachtingen waren zeer hoog toen we vertrokken. Wat zeker ook meespeelde was de zéér voordelige prijs die we hiervoor hebben betaald en dit was zeker een pluspunt. Prijs kwaliteit was het dus goed maar wij vonden dat de score van 9.4 toch wel overdreven was. Hieronder enkele + en - punten :

+: fantastische ligging, (meeste)personeel heel vriendelijk, restaurant chez pascal was zeer lekker, kamerhygiëne, hadden een kamer gekregen met 2 aparte eenpersoonsbedden maar we konden direct een andere kamer krijgen met een tweepersoonsbed, snorkelomgeving

-: lijst van cocktails was beperkt en cocktails zoals mojito was bijbetalen, veel vliegen aanwezig, het eten was ok maar zeker niet super (vervallen tiramisu bv), bepaalde verkopers waren heel opdringerig, de lunch was ééntonig, op het terras s avons vroegen we om de gas van een warmtepaal te vervangen maar ze zeiden ons : vanavond niet

conclusie: prijs/kwaliteit zeer goed, algemeen 8.5 ipv 9.5

Haggag Elammari, General Manager, 8-2-2018

Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza!

We stellen elke commentaar, zowel postief als negatief, op prijs omdat het ons helpt onze standaarden en service constant te verbeteren.

Het is fijn dat u genoten heeft van een ontspannende vakantie. We zijn blij dat u een goede ervaring heeft gehad in ons Chez Pascal restaurant.

We willen graag benadrukken dat de privacy van onze gasten op het strand voor ons heel belangrijk is. Daarom zijn er “Niet storen”-vlagjes beschikbaar die duidelijk maken dat u niet gestoord wenst te worden.

Bovendien is gas niet altijd noodzakelijk omdat de temperatuur in de afgelopen nachten niet lager is dan 20 c.

We respecteren uw beoordeling, maar het is onderworpen aan uw persoonlijke mening, terwijl onze algemene score wordt gegenereerd door een groot aantal van onze gewaardeerde gasten die ons hebben toegestaan om onlangs nog een prijs op zoover te krijgen (zoover gold award).

Top vakantie

marie-louise_2, 5-2-2018

Top hotel. Prima prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel waar niets te veel voor was. Eten was goed ( en ik ben ivm darmproblemen een moeilijke eter). Leuk animatieteam. Kortom een top vakantiebestemming.
Haggag Elammari, General Manager, 6-2-2018

Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza!

We danken u om ons hotel te kiezen voor uw recent verblijf

Bedankt om ons resort te kiezen voor uw verblijf en voor uw kostbare tijd om deze review te schrijven. Het doet ons veel plezier dat we uw vakantie speciaal hebben gemaakt en onze animatie aanvaarden uw complimenten met veel dankbaarheid.

Haggag Elammari

Het voelde als thuiskomen lekker weer naar Egypte!

Wim en Lenie Bogaart, 4-2-2018

Goed eten en drinken 6 a 7 soorten groenten 2-3 soorten vlees of vis aardappels of frites macaroni rijst enz. ontbijt met gekookte of gebakken eieren, pannenkoek, geweldige toetjes o.a. Yoghurt en volop fruit. Dieet afdeling zeer ruime keuze. Je dient je wel goed aan te kleden bij de maaltijd, heren pantalon en shirt met mouw tijdens de maaltijden ook aan het strand wel zo smakelijk! Ook de dames geen badkleding bij de maaltijden,

Bij management, tijdens de trouwe gastenavond aangegeven, handvat voor in de zeer ruime douche, alles is tip top schoon en wordt dagelijks schoongehouden. Maar met de vergrijzing is een handvat onder de douche wel fijn en voorkomt valpartijen. Prachtige bloeiende tuin met o.a. ruikende Petunia's, en Stokrozen in alle kleuren. Hier en daar groeit het koraal weer aan 3 hele grote schildpadden gezien met snorkelen en op het laatst ook nog de zeekoe, We hebben genoten!

Haggag Elammari, General Manager, 5-2-2018

Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza!

We zijn heel blij dat u een mooie vakantie heeft gehad bij ons en dat u hebt genoten van het gevarieerd en lekker eten.

Vriendelijke groeten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort scoort een 9.01 uit 10 op basis van 1587 reviews.