Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°16°
8,9

Omschrijving
Geniet van Egypte in The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort. Wat vind je hier eigenlijk niet? Wellness, fitness en meerdere zwembaden en restaurants. Niet te vergeten heeft dit hotel een van de mooiste huisriffen van de regio. Al vind je hier alles, verlaat het hotel toch een keer om te wandelen langs de promenade van havenstad Port Ghalib.

We hebben een aantal aanbieders voor The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort voor je op een rij gezet:

Traveltroef

1730 reviews over Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort in het Nederlands

Fantastisch relaxen

Irene Hopman,
19-3-2019

Het personeel van Fayrouz Plaza zal er alles aan doen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Zelfde kamer als vorig jaar? Geen probleem. Ander kussen? Geen probleem. "Nee" kennen ze niet.

Het is hier heerlijk vertoeven in een super aangename sfeer. Alle dagen zon, zee en genieten, wat wil een mens nog meer!

De tuin is de mooiste van Egypte. Voor het eerst een hop gezien :)!

John van Weenen,
19-3-2019

Het voelt iedere keer weer als thuiskomen.

Iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is er goed, mede door de keuze uit de verschillende restaurants. Het is er goed snorkelen maar wel vaak rode vlaggen. Port Ghalib is vlakbij en leuk om met de hotel shuttlebus eens te bezoeken. Er zijn winkeltjes en leuke restaurantjes. Vlak naast het hotel ligt de baai van Marsa Mubarak waar je in een kwartiertje heen kunt lopen. Hier zie je met wat geluk enkele grote schildpadden, luipaardroggen, de zeekoe enz. Tevens is er een mooi stuk rif langs de noordkant van de baai. Er is iedere avond live muziek op het terras bij de lobby. Wij komen er al jaren en hebben het er nog steeds naar ons zin.

great!!

freddy hollevoet,
18-3-2019

zalige hotel om een weekje te vertoeven. vriendelijk personeel, top management, lekker en gevarieerd eten. prachtig rif om te snorkelen ,te duiken.en dan de zon, zon, zon....

Gereisd met partner in maart 2019

Beste Freddy,

Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza en bedankt om uw vakantie bij ons door te brengen. We zijn blij dat u een ontspannende tijd heeft gehad hier en dat alles comfortabel was.

Geweldig!

Marian,
15-3-2019

We hebben een heerlijke week gehad. Lekker eten en ontzettend aardige mensen.

Beste Marian,

Fam de Lange,
13-3-2019

Heerlijk resort, vriendelijke mensen en heerlijk eten in bufetvorm met elke dag een ander thema.

Goede faciliteiten, en een goede duikschool met de mogelijkheid om ook een halve dag te duiken.👍Prachtig huisrif en een mooie snorkel lagune voor de deur.

Kortom een super bestemming voor een mooie vakantie in Marsa Alam

Beste Fam de Lange,

Algemeen directeu

Thuiskomen

Patty Wojsznis,
12-3-2019

Zoals altijd was dit thuiskomen. Nog steeds van de eerste tot de laatste minuut hartelijk ontvangen, iedereen is enorm behulpzaam, niets is teveel gevraagd.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Beste Gast,

Algemeen directeur

Super hotel met een prachtig huisrif! Een aanrader

Debora Peeters,
11-3-2019

Met enkele vrienden hier weer een topvakantie gehad. Knap huisrif, leuke duikplaatsen in de buurt, topservice, vriendelijk personeel, mooie en nette kamers, lekker eten ... Wij blijven teruggaan!

Beste Gasten.

Zonnige groeten allereerst vanuit The Three Corners Fayrouz Plaza. Bedankt dat U wederom Uw vakantie bij ons door hebt gebracht.

Ons Golden Team is blij dat U weer een fijne tijd hebt gehad bij ons en dat alles naar wens was.

Fijn dat U ook zo geniet van ons rif en onze omgeving.

Wij danken U dat U Egypte steunt en onze Ambassadeur bent in Uw thuisland.

Algemeen Directeur

Ook ons vijfde verblijf was volledig naar tevreden

Fam van Meel,
11-3-2019

Mooie accommodatie waar je je heerlijk kan ontspannen. Erg vriendelijk personeel dat super zijn best doet om het naar je zin te maken. Ook speciale dieetwensen werden zowel in het Panoramarestaurant als in het beachrestaurant met zorg opgevolgd.

Gereisd met partner in maart 2019

Beste Gast.

Warme groeten vanuit The Three Corners Fayrouz Plaza. Bedankt dat U uw vakantie zo graag bij ons doorbrengt.

Wij zijn blij dat U wederom een fijne tijd bij ons heeft gehad en dat alles naar wens was. Zeker ook voorwat betreft Uw dieet wensen

Ons Golden team kijkt er naar uit om U voor de 6e keer te verwelkomen en met U een boom voor het leven te planten.

Bedankt dat U Egypte steunt en onze Ambassadeur bent in Uw thuisland.

Wij blijven gaan!

mariska veltman,
10-3-2019

Onze 7de keer in dit hotel. Fantastisch! Het eten is geweldig, personeel super. Het ontbreekt ons aan niets. De kamers zijn ietwat verouderd maar super schoon. Heerlijk warme, goede douche. Zowel buffet als a la carte (laatste tegen betaling) mogelijk. De kamers worden vernieuwd en ook bij het strand zijn ze nog meer aan het uitbreiden.

Als je het op het strand niet fijn vind als verkopers je aanspreken kan je evt een rood vlaggetje aan je parasol hangen. Men laat je dan met rust. Persoonlijk vind ik het altijd wel leuk om met die mensen te kletsen.

Nog een voordeel is dat het het el slechts 10-15 min van het vliegveld af is.

Gereisd met partner in februari 2019

Beste Gast.

Warme en zonnige groeten vanuit The Three Corners Fayrouz Plaza. Bedankt dat U uw vakantie zo graag bij ons doorbrengt.

Het verheugd ons te horen dat U al zovele malen een fijne tijd heeft gehad en dat alles naar wens was.

Ons Golden Team kijkt er naar uit om U voor de 8e keer de mogen verwelkomen in uw tweede thuis.

Bedankt dat U Egypte steunt en onze Ambassadeur bent in uw thuisland.

Algemeen Directeur

Resort verouderd , alles moet nodig gerenoveerd worden, huisrif niet bijzonder , zo beschadigd!.veel wind dus vaak dubbel rode vlag, Ken mooiere plekken in Egypte , 5 ster echt niet waardig, three corners el gouna 4 ster beter!! Bedden met flinke kuilen, ligbedden zwembad toe aan vervanging, parasols gezien worden gemaakt door zwembadpersoneel met nietmachine!! Beachrestaurant erg rommelig, en tafels /stoelen etc. Aan vervanging toe ! Chez Pascal achmed fantastisch , lekker eten!! Ook merhaba Libanees supergoed, personeel vriendelijk , alleen koks main restaurant mikken alles in de bakken Zoals pancakes/ wafels / eieren zo niet gast vriendelijk !! Bediening verder vriendelijk en behulpzaam, mogelijkheden s’avonds om te zitten in wintermaanden veel te weinig en Erg saai!! Mubarak baai geweldig lopend op nog geen 10 min, nu nog te doen , hotel in baai zijn ze aan het afbouwen dus dan is het klaar met de schildpadden rust , Erg jammer .

Gereisd met partner in februari 2019

Best Gast.

Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza. Wij danken U hartelijk dat U uw vakantie in ons Hotel heeft genoten.

Met betrekking tot Uw opmerkingen, vermeld op de beoordeling, hebben we alles gedeeld met de verantwoordelijke afdeling van het Hotel om de vereiste acties te ondernemen. En het verheugd ons te kunnen meedelen dat het Beach restaurant zeer binnenkort gerenoveerd gaat worden en dat er ook gestart gaat worden met de kamers te renoveren.

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.