Hotel SUNRISE Select Marina Resort

Hotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

SUNRISE Marina Resort is een groot hotel dat toch super gezellig is. Dit hotel heeft namelijk een unieke ligging aan de haven en dat geeft een bijzondere sfeer. Naast de locatie zijn jullie ook erg enthousiast over het personeel. Zij zijn erg vriendelijk en weten wat service is. Fleur licht dit toe: ‘Zo mochten we de laatste dag de gehele dag gebruik maken van faciliteiten en een douche, omdat onze vlucht pas in de avond was.’

In Hotel SUNRISE Marina Resort kun je volgens vakantiegangers prima eten. Je hebt genoeg keuze en het eten is vers. Als toetje kun je onder andere vers fruit opscheppen. Een nadeel is wel dat je in het buffetrestaurant niet buiten kunt eten. Wil je dit toch eens doen? Dan kun je een keer gaan eten bij de beachbar. Het eten is hier heerlijk en de bediening is top.

Gezelligheid staat centraal in SUNRISE Marina Resort. Tot aan middernacht is het hier dan ook niet stil. Dat maakt dit hotel minder geschikt wanneer je je avonden graag in rust doorbrengt. Live-muziek en shows op het knusse binnenplein zijn hier een vast onderdeel van de avond. Ook overdag vind je in dit hotel genoeg vermaak volgens Dennis van Beek: ‘Er loopt een geweldig leuk en enthousiast animatieteam rond welke de gehele dag activiteiten uitvoeren waar je vrijblijvend aan mee kan doen.’ Of strijk neer bij een van de drie zwembaden van Hotel SUNRISE Marina Resort. Deze zijn verwarmd en dus kun je het hele jaar door een duik nemen.

Verwacht in SUNRISE Marina Resort geen ultra moderne hotelkamers. Volgens reviewers zijn de hotelkamers hier eerder een beetje gedateerd. Dit betekent volgens jullie niet dat de kamers niet goed zijn, want je hebt heel veel ruimte en je verblijft in een schone ruimte. Ook aan een goede nachtrust ontbreekt het je hier niet, want slapen doe je op een boxspring.

Ligging

Als er iets is dat SUNRISE Marina Resort tot een populair hotel in Egypte maakt, dan is het wel de ligging. Niet voor niets wordt die ligging dan ook in heel veel reviews benoemd. Het hotel ligt in het centrum van Port Ghalib. Melanie schrijft dat ze dit erg fijn vond, want zo kun je altijd een wandeling maken buiten het hotel. Ook Reviewer Hans W is enthousiast: ‘Leuke ligging aan de haven van Port Ghalib met gezellige terrasjes.’ Dit maakt deze badplaats tot een fijne plek om ‘s avonds doorheen te struinen. Spot de mooiste boten, drink wat in een gezellige bar of shop leuke souvenirs in de winkeltjes.

Naast een ligging aan de haven en in het centrum van Port Ghalib, ligt Hotel SUNRISE Marina Resort ook aan het strand. Het huisrif van deze plek is volgens jullie fantastisch. Op een paar meter afstand van je ligbed kun je de vissen al zien zwemmen.

Ben je ook enthousiast over dit hotel? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Select Marina Resort voor je op een rij gezet:

764 reviews over Hotel SUNRISE Select Marina Resort

• 6Joris25-04-2019

Nooit meer

Goede Egyptische gastvrijheid. Personeel werkt heel hard om het je naar de zin te maken. Echter, wat iedereen moet weten die hier voor zijn of haar welverdiende rust heengaat is om vooral niet een kamer met zeezicht te nemen/krijgen. Elke avond schalt de herrie je kamer binnen wat slapen onmogelijk maakt. Wij hebben in de kamer met balkondeur dicht 85 dB gemeten. Kamerwissel was niet mogelijk. De muziek stopt weliswaar om 00.00 uur maar een keer om 10 uur proberen te slapen is geen optie. 3 kids ziek van vermoeidheid. Niet wat ik had gehoopt mee te maken nu ik 5000 euro voor 1 week heb uit gegeven. Hotel personeel verder niets dan lof en vriendelijkheid. Strand en snorkelen prima wat je van de rode zee mag verwachten.

Hotel Management, Quality Manager, 27-04-2019

Dear Joris,

Thank you for taking the time to share your feedback.

I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- , we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us.

Regarding the location of the room, please be informed that all of our Sea View rooms are located in the Marina and according to the contract we are not allowed to change it. We always encourage our guests to speak with our management team when issues arise so they can have the opportunity to resolve them and make sure everything goes seamless for the remainder of their stay. As this is not a common issue at all in SUNRISE Marina Resort, we could have easily fulfilled the request. Please accept our sincere apologies for not reaching out to you on time.

Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address mentioned issue and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

With pleasure, I shall gladly transmit your appreciation to the team, who will certainly be inspired to read your sympathetic words.

Sincerely,

Hotel Management

Met jonge kinderen

Geboekt bij neckermann
  • 9marleen23-04-2019

Ik ga zeker terug het was top !

Super goed hotel. Helemaal geïntegreerd in de haven. Ongelofelijk vriendelijk personeel. Zeker Mohamed aan de beachbar. Eten was zeker ok. Kamers in orde. Ik was alleen maar heb me niet alleen gevoeld door de vriendelijkheid. De Wellness was super. Zeker naar Amal vragen. Het Beautycenter vond ik geen topper. Maar ik ga zeker terug!

Hotel Management, Quality Manager, 27-04-2019

Beste vrouw Marleen,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te vertellen over je ervaringen bij SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- en aandacht te besteden aan elementen die moeten worden verbeterd. Het gehele team wil u oprecht bedanken voor uw feedback. We zijn blij dat je een leuke vakantie hebt doorgebracht. Ik zou graag je waardering willen sturen naar het team dat je zeker zal inspireren om je sympathieke woorden te lezen.

We wachten binnenkort op je volgende bezoek.

Vriendelijke groeten,

Hotelmanagement

Alleenreizend

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Hans W20-04-2019

Fantastische service!

Leuke ligging aan de haven van port Ghalib met gezellige terrasjes. Goed eten, prima service, super medewerkers, fijn strand en mooi snorkelen bij het huisrif. Wij zijn hier nu 2 x geweest en gaan in mei weer lekker 2 weken relaxen in dit fijne hotel

Hotel Management, Quality Manager, 29-04-2019

Beste Hans W,

Allereerst wil ik u bedanken voor het kiezen van het SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- voor uw laatste verblijf en uw beoordeling.

Dat u een aangename vakantie bij ons hebt doorgebracht is een groot genoegen.

Ik zou mijn waardering willen uitspreken voor alle medewerkers voor hun geweldige werk.

We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen.

Vriendelijke groeten, Hotelmanagement

• 9rudi en Marijke15-04-2019

We komen zeker terug.

Wij hebben een fantastische vakantie gehad Heel vriendelijk personeel vooral Mamdou, Remon ,Ahmed en nog zovele anderen bedankt . Eten was heel lekker warm en zeer gevarieerd. Een hele mooie grote kamer iedere dag mooi gepoetst. Ook op het strand was het lekker vertoeven en overal wordt je in de watten gelegd. De omgeving is leuk en gezellig alleen s'avonds wel wat lawaaierig. We komen zeker volgend jaar terug.

Monika Wieczorkowska, Quality Manager, 21-04-2019

Dear Rudi and Marijke,

Thank you very much for taking the time to write your supporting review online and for recommending SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- to Zoover readers. What a great honor for us to receive such heartwarming words from an experienced traveler as you. It is my extreme delight to know that you have taken pleasure in our multiple facilities and appreciated our services style. I shall gladly transmit your appreciation to the team who will certainly be inspired to read your sympathetic words.

Your SUNRISE family is waiting for your return soon.

• 8thierry14-04-2019

Een plaats om elk jaar aan te bevelen en te beoord

hotel sunrise marina resort aan te bevelen. een magische plek een plaats van ontspanning correct

Monika Wieczorkowska, Quality Manager, 21-04-2019

Dear Thierry,

SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- entire team would like to express their sincere gratitude for your kind feedback. We are glad to know that you have spent an enjoyable holiday. With pleasure, I shall gladly transmit your appreciation to the team who will certainly be inspired to read your sympathetic words.

We are waiting for your next visit soon.

• 9P.J. Rijvers02-04-2019

Fantastisch!

Wat een leuk hotel, verdeelt in Port Ghalib, heel gezellig om sávonds rond te lopen, langs de haven met prachtige boten , met veel winkeltjes, restaurants en barretjes, op het strand is een prachtig rif en kun je heel goed snorkelen en bij de beachbar heerlijk eten en drinken, het ontbijt is goed en het avond buffet is heerlijk , lekkere gerechten keuze genoeg en ook warm, schone grote kamers, wij hadden een familiekamer en later een suite, het personeel is super aardig en vraagt elke dag of alles naar je zin is en alles is all-in ook de heerlijke coctails zoals Pina colada, kortom wij hebben genoten en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Monika Wieczorkowska, Quality Manager, 05-04-2019

Dear P.J. Rijvers,

Thank you very much for taking the time to write your supporting review online and for recommending SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- to everyone. What a great honor for us to receive such heartening words from an experienced traveler as you. It is my extreme delight to know that you have taken pleasure in our multiple facilities and appreciated our services style. With pleasure, I shall gladly transmit your appreciation to the team who will certainly be inspired to read your sympathetic words.

SUNRISE family is waiting for your return soon.

• 10Dennis van Beek02-04-2019

Voor ons werkelijk “Welkom thuis”

Een heerlijk hotel waar wij nu voor de vierde keer onze vakantie hebben doorgebracht. Heerlijke ruime en schone kamers met balkon of terras. Een lekker strand met prachtig koraalrif aan je voeten waar je heerlijk uren kunt snorkelen en je het idee hebt dat je in een aquarium rond zwemt. Het eten was altijd al goed maar wij waren verbaast dat het dit keer nog beter was. Hou je niet van het strand dan heb je de keuze uit drie verschillende zwembaden waar je heerlijk kunt vertoeven. Alle openbare ruimtes zijn prachtig en zeer schoon, inclusief de toiletten bij strand en zwembaden. Er loopt een geweldig leuk en enthousiast animatie team rond welke de gehele dag activiteiten uitvoeren waar je vrijblijvend aan mee kan doen. ‘s Avonds zijn er mooie shows en om de avond live muziek op het binnenplein. Hoogtepunt is en blijft voor ons het personeel, allemaal even vriendelijk en aardig, staan altijd voor je klaar en hebben echt aandacht voor je.

Dear Dennis van Beek,

What a great pleasure to welcome you again and again at SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select-! As regular guest, your feedback is very important for us and we would like to thank you for your positive review posted online and for recommending us to all Zoover’s readers. It’s my extreme delight to know that, time after time, you are enjoying our buffets, services and facilities. I shall gladly transmit your appreciation to the team who will certainly be inspired to read your sympathetic words.

Your SUNRISE family is waiting for your return soon.

• 8christine de korte31-03-2019

Super voor herhaling vatbaar !!

Mooi resort, enorm vriendelijk personeel, eten is goed. het resort ligt in een leuke knusse haven, waar je in de avond gezellig een drankje kunt doen. Alleen het animatie team op het strand vonden wij irritant, kwamen om de haverklap vragen of je mee wilde doen met activiteiten.

Dear Christine de Korte,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- and bringing to our attention elements, which need improvements.

Our hotel strives to provide the best quality of service for our guest. In this goal, the guests comments are for us very important and always taken into consideration.

We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Sincerely, Hotel Management

Met vrienden

• 9Bart en Kirsten30-03-2019

Genoten!

We hebben een heerlijke vakantie gehad, elke dag aan het strand en snorkelen. Het eten was prima en vooral het eten in de A la carte restaurants was heerlijk! Ook prettig dat er continu activiteiten worden georganiseerd door het animatie team. Hele fijne vakantie gehad hier.

Dear Bart and Kirsten,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- .

It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that your heartwarming words will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Sincerely, Hotel Management

• 10Jeffrey Kaija26-03-2019

Top zeker aan te raden!

Fijn hotel goed eten en leuk animatieteam. Waterpark verwarmd heerlijk warm viel me niks tegen. Locatie is uniek meteen aan de haven. Strand is stukje lopen maar niet storend. Bedden zijn goed normaal in egypte te hard. Wifi is echt boven verwachting. Leuke vakantie en aan te raden

Monika Wieczorkowska, Quality Manager, 29-03-2019

Dear Jeffrey Kaija,

We are waiting for your next visit soon.

Met jonge kinderen

3 tips over Hotel SUNRISE Select Marina Resort

• Kako, 30-12-2018

Reis je met Neckermann moet je de transfer als extra boeken, voor ons 3 personen kwamen we op 72 euro. Het is nog geen 7km van de luchthaven. Wij hebben in Nederland een taxi geregeld door mail via [email protected] (Marsalalam.com) Hij haalt En brengt je voor in totaal 28 euro!

• Mary, 26-12-2018

Let goed op wat voor kamer je boekt. Veel kamers boven bars, herrie. Ook veel kamers zonder balkon waar ook geen raam open kan. Neem spray mee tegen vliegen op strand. Neem jasje, vestje mee in december, eind middag al frisser.

• A-M, 18-11-2017

Wij vonden het in eerste instantie jammer dat het restaurant binnen is en geen ramen heeft. Toen ontdekten we dat als je terug loopt naar de hal en dan het balkon op gaat, er daar 3 tafeltjes zijn waar je buiten kunt zitten. Blijkbaar hadden weinig mensen dit door want er was altijd plek. En het personeel bedient ook gewoon daar, dus wij vonden het echt super en geven het graag mee als tip.

12 vragen over Hotel SUNRISE Select Marina Resort

• Els, 02-12-2018

Badhanddoeken

Krijg je dagelijks een schone badhanddoek of moet je zelf meenemen?

johanenlisette, 05-12-2018

bij zwembad en/of strand kun je s ochtends schone handdoek krijgen en s avonds weer inleveren.....

Erika, 04-12-2018

Je kan ze elke dag omruilen bij het strand of zwembad

• Annette, 29-03-2018

gepaste kleding

Wat wordt verstaan onder gepaste kleding in het restaurant? Moeten mannen een lange broek aan of mag een (nette) broek op de knie ook?

• Cindy, 10-01-2018

Duiken Marina Sunrise

Heeft iemand ervaring met duiken op het huisrif bij dit hotel en/of met de duikschool die dit regelt?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV