8,9

Wat vakantiegangers zeggen

SUNRISE Marina Resort is een groot hotel dat toch super gezellig is. Dit hotel heeft namelijk een unieke ligging aan de haven en dat geeft een bijzondere sfeer. Naast de locatie zijn jullie ook erg enthousiast over het personeel. Zij zijn erg vriendelijk en weten wat service is. Fleur licht dit toe: ‘Zo mochten we de laatste dag de gehele dag gebruik maken van faciliteiten en een douche, omdat onze vlucht pas in de avond was.’

In Hotel SUNRISE Marina Resort kun je volgens vakantiegangers prima eten. Je hebt genoeg keuze en het eten is vers. Als toetje kun je onder andere vers fruit opscheppen. Een nadeel is wel dat je in het buffetrestaurant niet buiten kunt eten. Wil je dit toch eens doen? Dan kun je een keer gaan eten bij de beachbar. Het eten is hier heerlijk en de bediening is top.

Gezelligheid staat centraal in SUNRISE Marina Resort. Tot aan middernacht is het hier dan ook niet stil. Dat maakt dit hotel minder geschikt wanneer je je avonden graag in rust doorbrengt. Live-muziek en shows op het knusse binnenplein zijn hier een vast onderdeel van de avond. Ook overdag vind je in dit hotel genoeg vermaak volgens Dennis van Beek: ‘Er loopt een geweldig leuk en enthousiast animatieteam rond welke de gehele dag activiteiten uitvoeren waar je vrijblijvend aan mee kan doen.’ Of strijk neer bij een van de drie zwembaden van Hotel SUNRISE Marina Resort. Deze zijn verwarmd en dus kun je het hele jaar door een duik nemen.

Verwacht in SUNRISE Marina Resort geen ultra moderne hotelkamers. Volgens reviewers zijn de hotelkamers hier eerder een beetje gedateerd. Dit betekent volgens jullie niet dat de kamers niet goed zijn, want je hebt heel veel ruimte en je verblijft in een schone ruimte. Ook aan een goede nachtrust ontbreekt het je hier niet, want slapen doe je op een boxspring.

Ligging

Als er iets is dat SUNRISE Marina Resort tot een populair hotel in Egypte maakt, dan is het wel de ligging. Niet voor niets wordt die ligging dan ook in heel veel reviews benoemd. Het hotel ligt in het centrum van Port Ghalib. Melanie schrijft dat ze dit erg fijn vond, want zo kun je altijd een wandeling maken buiten het hotel. Ook Reviewer Hans W is enthousiast: ‘Leuke ligging aan de haven van Port Ghalib met gezellige terrasjes.’ Dit maakt deze badplaats tot een fijne plek om ‘s avonds doorheen te struinen. Spot de mooiste boten, drink wat in een gezellige bar of shop leuke souvenirs in de winkeltjes.

Naast een ligging aan de haven en in het centrum van Port Ghalib, ligt Hotel SUNRISE Marina Resort ook aan het strand. Het huisrif van deze plek is volgens jullie fantastisch. Op een paar meter afstand van je ligbed kun je de vissen al zien zwemmen.

Ben je ook enthousiast over dit hotel? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Select Marina Resort voor je op een rij gezet:

445 reviews over Hotel SUNRISE Select Marina Resort in het Nederlands

Zo snel mogelijk weer .

Boskman
17-7-2019

Zeer goed all-inn hotel . Het gehele hotel ligt verspreid door het stadje Port Ghalib waardoor je niet alleen bent aangewezen op het resort , maar ook gezellig kunt slenteren langs de vele winkeltjes en de gezellige haven . Ben er nu voor de 2e keer geweest en het is zeker niet de laatste keer . Ik had vooraf gevraagd of ik weer een kamer kon krijgen aan het Oasis zwembad , toen ik aankwam kreeg ik een free upgrade , een familliekamer voor mij alleen aan het gevraagde zwembad . Het eten is gewoon goed , voldoende keuze en goede kwaliteit en de ober Ahmed Fouad in het restaurant doet alles voor je . Genoeg te doen in het hotel en omgeving. Sayed van de zwembaden kun je ook altyd vragen indien je vragen hebt . Als je toch een keer besluit om buiten het hotel te gaan eten zou ik zeker Wunderbar The Vieuw aanraden , erg goed eten en zeer gezellig en nederlandse eigenaar. Hopelijk tot snel .

Gereisd Alleenreizend in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Monika Wieczorkowska, Quality Manager, Sat Jul 20 2019 12:16:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Boskman,

First, let me take the opportunity to thank you for choosing, one more time, SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- for your recent stay and for recommending us to all. We are glad to know that you have spent an enjoyable holiday. With pleasure, I shall gladly transmit your appreciation to the team who will certainly be inspired to read your sympathetic words.

Enorm relaxed, heerlijk 😋

M Faber
30-6-2019

Koop een visum in Egypte,dit is een stempel in je paspoort. Kosten €28, contant te betalen met € in de bus naar hotel. Er is een Nl sprekend management aanwezig in het hotel, haar naam is Babs. Bij ons wat de WiFi in het hotel /kamer/strand/prima, je krijgt een code voor 5 apparaten. Bij andere gasten soms niet goed werkend. Kamer wat ruim en schoon, elke dag prima opgeruimd. Altijd voldoende ligbedden, de gehele dag door op het strand en prima handdoeken service. Zeer hard werkend personeel,zowel op het strand / restaurants/ foyerbar. Ze verdienen gemiddeld €80 per mnd dus geven van fooien wordt zeker op prijs gesteld. Eten is zeer uitgebreid, voor ieder wat wils.Wel wat rumoerig bij pieken in restaurant. We hebben ons hier 12 dagen prima vermaakt. Terassen en winkeltjes in de avond zeer gezellig. We hebben 5 keer een enquête ingevuld tijdens ons verblijf, dit kan naar ons idee wel wat minder, enige punt van aanmerking.

Gereisd Met partner in juni 2019
Monika Wieczorkowska, Quality Manager, 2-7-2019

Dear Mr. Faber,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- .

It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that your heartwarming words will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Sincerely, Hotel Management

De eerste keer maar zeker niet de laatste

Mo Mahmoud
26-6-2019

Was super vakantie . Top resort . Niets te klagen. Personeel zijn zeer vriendelijk . Iedereen doet ze best voor je . Resort was niet vol dus .. we kregen een gratis upgrade naar een groter kamer . We komen zeker nog een keer terug Ik wil iedereen bedanken voor de super leuke verblijf Speciaal dank voor Mr Ibrahim en Mr Ashry van de receptie Mr Mahmoud van de hoofd resturant en Mr Kotb van de bediening Mr Moustafa van Chiringuito bar Mr Bakr en mr Mohamed - redding life and handdoeken services Mrs Bebs komt vaak langs met de vraag of ze ergens mee kan helpen Mijn dank is groot voor Mr Hashim Lotfy

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Geboekt bijneckermann.nl
Monika Wieczorkowska, Quality Manager, 29-6-2019

Dear Mahmoud,

hugo_ali
11-6-2019

Goede ligging goed eten mooie kamer

Gereisd Met vrienden in november 2018
Monika Wieczorkowska, Quality Manager, 20-6-2019

Dear Hugo Ali,

The entire family of SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- would like to express their sincere gratitude for your kind feedback.

We are delighted that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Sincerely, Hotel Management

boek dit hotel niet je kom er bedrogen uit

tderyck
11-6-2019

wij hadden dit hotel geboekt eind mei 2019. Bij aankomst kregen we een kamer die veel kleiner was dan wij effectief geboekt hadden ( promokamer ipv superior kamer ). Ik heb direct verhaal gaan halen bij de manager van het hotel en deze liet mij weten dat hij geen andere kamer vrij had en dat wij deze kamer moesten nemen waar ik niet mee akkoord was en na 2u discuteren heb ik uiteindelijk een andere kamer gekregen die iets groter was maar nog steeds niet de kamer dat ik gereserveerd had. eenmaal 21u begonnen ze muziek te draaien aan de haven en plak onder andere kamer een discobar waarnaar de ramen trilden van het lawaai. opnieuw naar de receptie geweest bij de manager en deze liet mij verstaan dat hij niet van plan was mij een andere kamer te geven enkel alleen als ik 70€ per nacht zou opleggen zou ik een andere kamer krijgen dat opnieuw kleiner was en niet de kamer die ik had geboekt.

Zeker geen 5 sterren.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
Monika Wieczorkowska, Quality Manager, 13-7-2019

Dear Mr. Thierry De Ryck,

Thank you for taking the time to share your feedback. At SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- , we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us.

Kindly be reminded that upon arrival you were shown your original booking (Superior Room)- where it was clearly shown to you that you had booked double room for 4 people. As a courtesy of the hotel you received free room upgrade to Executive Suite on the spot, as we were aware that staying in your original booked room would have been very crowded. Shortly after you came back to the Reception demanding to be upgraded free of charge to the highest category of the hotel- to Duplex Suite. It was offered for you for extra charge, according to the price list (which is 70 EUR).

Please Mr. Thierry De Ryck feel free to contact us via email, we will gladly provide you screenshots from the Reservation System.

Sincerely, Hotel Management

gewoon top hier kom je thuis

Kurt
6-6-2019

Top goede prijs kwaliteit , super vriendelijk personeel . Eten is voortreffelijk , het is een top bestemming als je van alles en nog wat houdt . Ik zelf ga voor de 3e keer in november . Soms geven mensen een slechte ervaring door maar ze vergeten dan de positieve dingen te vermelden . Ik zou zeggen top doen en genieten .

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Monika Wieczorkowska, Quality Manager, Sat Jun 08 2019 11:30:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Kurt,

Thank you very much for taking the time to write your supporting review online and for recommending SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- to everyone. What a great honor for us to receive such heartening words from an experienced traveler as you. It is my extreme delight to know that you have taken pleasure in our multiple facilities and appreciated our services style. With pleasure, I shall gladly transmit your appreciation to the team who will certainly be inspired to read your sympathetic words.

Best regards, Hotel Management

Geweldig hotel met unieke ligging

C Vrolijk
4-6-2019

Wij zijn naar jaren weer naar Egypte op vakantie gegaan.. Nu gekozen voor Marsa Alm. Dit resort ligt heel leuk aan de haven en winkelstraatje. Winkels vooral veel echte NEP en souvenirs . Prijzen hoger dan in Turkije. Wel opdringerig en vooral afdingen! De onderwaterwereld is hier nog mooi en niet zo verpest als overig Egypte. Mooi huisrif waar de schildpadden om je heen zwemmen. 2 tripjes gedaan waar de trip naar Port Gahlib rif erg leuk is. 25 euro voor hele dag incl. lunch. Mooie grote schildpadden gezien en zelfs een zeekoe. Ook zwemmen met dolfijnen op Dolfin eiland is mooi maar wel wat langer met de bus. Daarna wel een super gave speed boot die je erheen brengt. Eten vonden wij prima. Wij hebben alacard in restaurant Elia gegeten. De steak is een aanrader! Personeel heel vriendelijk. Ze heten bijna allemaal hetzelfde dus lof voor allen. Mochten er problemen zijn dan staat guest relations direct voor je klaar en lossen het op

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Monika Wieczorkowska, Quality Manager, 6-6-2019

Dear C Vrolijk,

Best regards, Hotel Management

Perfecte ligging, super mooi rif.

Elise Man Plijter
21-5-2019

Een super hotel met perfecte service. Mooi strand met een uitmuntend rif. Aankomst is perfect, Ibrahim helpt iedereen met veel geduld en een glimlach om zijn gezicht. De bediening op het strand is perfect, Mohamed, Jamaica en Ramon, doen alles voor je, niets is teveel. Hele dag brengen ze heerlijke koude drankjes. 's Avonds kom je deze obers weer tegen in restaurant Elia. Animatieteam is minder maar Ashley maakt dit meer dan goed met zijn lach. Live muziek in de avond goed en gezellig en niet vergeten de gezellige haven met live muziek, leuke barretjes en vele winkeltjes. Kamer wordt perfect schoongemaakt. Mooie kunstwerken op het bed. Iedereen bedankt. We komen weer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Monika Wieczorkowska, Quality Manager, 24-5-2019

Dear Elise Man Plijter,

Best regards, Hotel Management

Was leuk , maar voor ons geen reden om er nog eens

Fam Spierings
8-5-2019

Mooi en heel groot resort , lijkt een beetje opa een medina. Jammer dat je niet buiten kunt eten. Daarnaast zijn de zwembaden verdeeld over drie locaties. Twee ervan worden omringd door hotelappartementen en de derde ligt aan de overzijde van het resort. Weinig groen in de aankleding . Wij hadden een kamer met een super klein balkon waarde met 2 personen niet normaal kon zitten. Op basis van het aantal sterren hadden wij het eten iets meer luxe verwacht al was hetgeen werd geserveerd wel goed. Het strand bereikte je door vanaf jet hoofdgebouw te lopen door kleine straatjes met winkeltjes en zo kwam je bij de haven en even verder bij het strand.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
Hotel Management, Quality Manager, Thu May 09 2019 11:24:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte Fam Spierings,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons over je ervaringen bij SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- te vertellen. Het spijt me dat je ervaring niet voldeed aan je verwachtingen; staat u mij toe mijn oprechte verontschuldigingen uit te spreken. Bij SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib-Select, streven we ernaar om een superieure service-ervaring te bieden voor elke klant; daarom is uw feedback erg belangrijk voor ons. We verzekeren u dat we de gepaste maatregelen treffen om genoemde problemen aan te pakken en te voorkomen dat deze zich in de toekomst voordoen.

We stellen het op prijs dat u uw zorgen deelt en wij hopen dat u ons in de nabije toekomst beter van dienst kunt zijn.

Oprecht, Hotel Management

Fantastisch volgend jaar weer

Martien
26-4-2019

Heerlijke, super verzorgde vakantie gehad! Prima eten en drinken . Echt een 9 waard.
Kamers wat gedateerd maar schoon en ruim, Prima boxspring, heerlijke douche en alles in de badkamer aanwezig.Klein min puntje; stopcontacten....Neem een contactdoos mee! Bij het strand zou het leuk zijn als de menu kaart iets uitgebreider was. Dan kan je vakantie niet meer stuk!

Gereisd Met partner in maart 2019
Hotel Management, Quality Manager, 29-4-2019

Geachte Martien,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te vertellen over je ervaringen bij SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- en aandacht te besteden aan elementen die moeten worden verbeterd.

Ons hotel streeft ernaar om onze gasten de beste kwaliteit van dienstverlening te bieden. In dit doel zijn de opmerkingen van de gasten voor ons erg belangrijk en altijd in overweging genomen.

Ik zal je waardering graag overbrengen aan het team dat zeker geïnspireerd zal worden om je sympathieke woorden te lezen.

We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel weer te zien.

Oprecht, Hotel Management

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Select Marina Resort in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Select Marina Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.