3 tips over Hotel SUNRISE Select Marina Resort

• Kako, 30-12-2018

Reis je met Neckermann moet je de transfer als extra boeken, voor ons 3 personen kwamen we op 72 euro. Het is nog geen 7km van de luchthaven. Wij hebben in Nederland een taxi geregeld door mail via [email protected] (Marsalalam.com) Hij haalt En brengt je voor in totaal 28 euro!

• Mary, 26-12-2018

Let goed op wat voor kamer je boekt. Veel kamers boven bars, herrie. Ook veel kamers zonder balkon waar ook geen raam open kan. Neem spray mee tegen vliegen op strand. Neem jasje, vestje mee in december, eind middag al frisser.

• A-M, 18-11-2017

Wij vonden het in eerste instantie jammer dat het restaurant binnen is en geen ramen heeft. Toen ontdekten we dat als je terug loopt naar de hal en dan het balkon op gaat, er daar 3 tafeltjes zijn waar je buiten kunt zitten. Blijkbaar hadden weinig mensen dit door want er was altijd plek. En het personeel bedient ook gewoon daar, dus wij vonden het echt super en geven het graag mee als tip.