12 vragen over Hotel SUNRISE Select Marina Resort

• Els, 02-12-2018

Badhanddoeken

Krijg je dagelijks een schone badhanddoek of moet je zelf meenemen?

johanenlisette, 05-12-2018

bij zwembad en/of strand kun je s ochtends schone handdoek krijgen en s avonds weer inleveren.....

Erika, 04-12-2018

Je kan ze elke dag omruilen bij het strand of zwembad

• Annette, 29-03-2018

gepaste kleding

Wat wordt verstaan onder gepaste kleding in het restaurant? Moeten mannen een lange broek aan of mag een (nette) broek op de knie ook?

• Cindy, 10-01-2018

Duiken Marina Sunrise

Heeft iemand ervaring met duiken op het huisrif bij dit hotel en/of met de duikschool die dit regelt?

• Miranda Antens, 25-10-2017

buiten terras/buiten eten bij buffet restaurant

Hallo iedereen, kan iemand mij vertellen of je s'avonds ergens op een buiten terras iets kan drinken en is daar dan ook muik of iets. En is de mogelijkheid er om buiten te eten bij het buffet restaurant. Hopend op een reactie.

Groetjes Miranda Antens

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Select Marina Resort voor je op een rij gezet:

Tjingo
    Tjingo

• Zoë, 07-10-2017

Euro

Beste lezer, Ik ga in december naar dit hotel, zijn er vanuit het hotel excursies te boeken? Zoja, kan dit gewoon met euro betaald worden?

A-M, 18-11-2017

Het antwoord op allebei je vragen is ja :)

• Romina Gühnen, 15-09-2017

Harde wind

Hoorde van meerdere mensen dat er harde wind staat in marsa alam waardoor het best wel fris is ? En waardoor je word afgeraden de zee in te gaan ? Wij gaan in februari naar Egypte en twijfelen enorm of we naar marsa alam moeten gaan hier door veder lijkt het hotel ons top daar ligt het zeker nier aan

Tamara, 10-02-2018

Ik vind Marsa Alam heerlijk met dat windje. Februari/maart vind ik persoonlijk een heerlijke temperatuur.

Tamara, 10-02-2018

Oh en zwemmen is heerlijk... prachtig huisrif, dus neem je snorkel + waterschoenen mee

• Sardha, 11-09-2017

Rolstoel toegankelijk

Ik ben rolstoelgebonden. Zijn in dit hotel kamers en restaurant op de begane grond? Misschien in het hoofdgebouw? Dus zonder hellingen en trappen?

• Aimée, 30-07-2017

zwemmen in zee?

Heb je een beetje de ruimte om in zee te zwemmen of is het maar een klein afgezet stukje? Kan het op 1 plek of op meerdere?

• Bjorn-Neefs, 03-05-2017

Zeevissen

Beste,

Is het toegelaten om aan het strand of in de nabijheid van het hotel te vissen? Normaal neem ik steeds een reishengel mee om vanaf het strand te vissen.

Is er een mogelijkheid om met een boot aan "big game fishing" te doen?

Mvg

• naomi, 29-01-2017

Verblijf

Het resort is recentelijk geopend. Zijn er op dit moment nog werkzaamheden?Wat staat nog in de kinderschoenen?

Hoe is de bezetting geweest?