8,9

Omschrijving
Sunrise Select Marina Resort in Egypte is een hotel met service van hoge kwaliteit. Het personeel is zeer gastvrij en de animatie zorgt voor een aangename sfeer. Het grote pluspunt van het hotel is het privéstrand met rif waar je fantastisch kunt snorkelen. Verder is er in de omgeving weinig te doen. Daarom is dit hotel ideaal voor een zonvakantie.

We hebben een aantal aanbieders voor SUNRISE Select Marina Resort voor je op een rij gezet:

389 reviews over Hotel SUNRISE Select Marina Resort in het Nederlands

Binnekort weer!

Dionne Dijkhuizen,
21-2-2019

Service is top, we hebben het heel erg naar ons zin gehad.

Animatie team was van s’ochtends tot s’avonds bezig met activiteiten en in de avond shows.

Je kan overal eten en drinken, bij het strand of bij het zwembad.

De winkeltjes erbij zijn ook leuk om te bezoeken.

Vooral Hassani, Jamaica en Sayed hebben ons een extra gezellige en leuke vakantie bezorgd!

Super !

Sharon De Tandt,
21-2-2019

De ligging van het hotel is ideaal voor mensen die graag eens buiten het hotel gaan. Heel gezellige bars en restaurants rondom het hotel. Overal ook zeer vriendelijke en behulpzame mensen.

Het animatieteam staat ook steeds klaar om jouw dag te vullen met activiteiten! Super team!

We komen zeker terug !

Arie en Johanna,
20-2-2019

Na een korte rit met de bus vanaf het vliegveld kwamen we bij het hotel en werden daar zeer hartelijk ontvangen. Vervolgens werden we naar onze kamer gebracht welke we in 1 woord kunnen samenvatten ‘Subliem!’ We verbleven in een supergrote kamer met eethoek, keuken met fornuis, koel- vriescombinatie en zelfs een wasmachine met ingebouwde droger, een aparte slaapkamer, 2 badkamers en een supergroot balkon met stoeltjes, tafeltje en een ligbank. We hadden een geweldig uitzicht over de haven van Port Ghalib en de daar gelegen toeristenboten. Het hotel is verweven met deze haven en soms is het moeilijk te zien wat nu het hotel is en wat niet. Rond de haven zijn allerlei barretjes, restaurant en souvenirswinkeltjes. Helaas waren de eigenaren van de winkeltjes wel wat opdringerig met uitzondering van de eigenaar van Mido souvenir die ons elke keer als wij passeerden met een grote glimlach begroette zonder wat van ons wat aan te smeren

Monika Wieczorkowska, Quality Manager, 21-2-2019

Dear Arie and Johanna,

Thank you very much for taking the time to write your supporting review online and for recommending SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- to everyone. What a great honor for us to receive such heartening words from an experienced traveler as you. It is my extreme delight to know that you have taken pleasure in our multiple facilities and appreciated our services style.

SUNRISE family is waiting for your return soon.

Best regards,

D-reizen

Geweldig Resort met geweldig personeel.

Klaas en Sylvia,
19-2-2019

Hotel Sunrise ligt geweldig in Port Ghalib en voor de deur ligt een prachtig rif waar je heerlijk kunt snorkelen.

Het personalia is uiterst klantvriendelijk, met name Remon, Shahib en Hassan van het buffetrestaurant doen er alles aan om het je naar de zin te maken, geweldig. De managers van het restaurant , Mr. Mahmoud, opende het restaurant op de dag van ons vertrek zelfs en dag eerder om ons nog de gelegenheid te geven om te lunchen voordat we weg gingen. Een heel klein smetje is het humeur van sommige personeelsleden van het restaurant op hèt strand naar dat neemt niet weg dat wij een geweldige week hebben gehad in een geweldig resort met geweldig personeel.

Monika Wieczorkowska, Quality Manager, 21-2-2019

Dear Klaas and Sylvia,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- and bringing to our attention elements, which need improvements.

Our hotel strives to provide the best quality of service for our guest. In this goal, the guests comments are for us very important and always taken into consideration.

We would like to inform you that our staff is receiving a regular on-job training and that extra training has been put in place to increase guests' comfort.

I shall gladly transmit your appreciation to the team which will certainly be inspired to read your sympathetic words.

We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Hotel Management

Eten en service was erg GOED, hotel erg gedateerd

I.Wilhelm,
16-2-2019

Je kan nergens heen, alleen georganiseerd.

Neem euro's mee .

Neem spelletjes mee en leesvoer.

Geboekt bijneckermann.nl
Monika Wieczorkowska, Quality Manager, 19-2-2019

Dear I.Wilhelm,

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Hanneke,
15-2-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad met een super kamer,eten was heerlijk, drankjes waren ook prima. geen rommel. Personeel en de animatie waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

En een pracht huisrif.

Monika Wieczorkowska, Quality Manager, 19-2-2019

Dear Hanneke,

Thank you very much for choosing SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- for your recent stay in Egypt and for recommending us to Zoover readers and to our future clients. I am extremely delighted to know that you have admired the generous welcome and care of our staff, multiple services and facilities, as well as diversity and excellence of our famed animation activities and shows. I shall gladly transmit your appreciation to the team who will certainly be inspired to read your sympathetic words.

SUNRISE Marina Resort team is waiting for you for another amazing holiday.

Hotel Management

Zeer behulpzaam hotel, ongekend vriendelijk!

Fam dijk,
14-2-2019

De gastvrijheid is 5 sterren

Geboekt bijneckermann.nl

Geachte Fam dijk,

Wat een groot genoegen om u te verwelkomen in SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select-! Als onze gast, is uw feedback erg belangrijk voor ons en willen we u bedanken voor uw positieve beoordeling die online is geplaatst en voor het aanbevelen van alle lezers van Zoover.

Het doet me deugd om te weten dat u van onze buffetten, services en faciliteiten geniet. Ik zal je waardering graag overbrengen aan het team dat zeker zal worden geïnspireerd om je sympathieke woorden te lezen.

Je SUNRISE-familie wacht binnenkort op je terugkeer.

Vriendelijke groeten,

Judith,
14-2-2019

Het is het eerste resort wat ik echt een gezellig resort vond Egypte. Doordat het resort in een stadje/dorp lag, voelde je er niet zo in opgesloten. overal moest je naar toe wandelen en was het toch heel dichtbij, bv het zwembad, het strand, de haven en dewinkels. Het personeel is over het algemeen heel erg vriendelijk en niet opdringerig, ook bij de winkels waren de mensen super lief en niet opdringerig.

Als je een rood vlaggetje bij je strandbedje had dan werd je ook niet lastig gevallen met vragen voor de spa en boot tripjes. Animatie is leuk (maar moet je van houden) dus voor ons zeer geslaagd.

Verwacht geen superdeluxe kamers maar voor ons was alles goed schoon en netjes en het eten in het restaurant was ook goed. (van alles wat) Enig puntje van verbetering zijn de glazen bij de bars, ze schenken bierin limonade glazen en wijn in cognac glazen enz.

Wij gaan hier zeker nog een keer terug. (neem dan alleen mijn eigen glas mee 🤣😂

Gereisd met vrienden in januari 2019

Beste Judith,

Laat ik eerst de gelegenheid nemen om u te bedanken voor het nog een keer kiezen, SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select-, voor uw recente verblijf en voor het aanbevelen van iedereen. We zijn blij om te weten dat u een plezierige vakantie hebt doorgebracht.

Met genoegen zal ik uw waardering overdragen aan alle medewerkers voor hun geweldige werk. We wachten binnenkort op je volgende bezoek.

Oprecht,

Top vakantie

Miquel,
13-2-2019

Goed hotel! Erg vriendelijk personeel en ze doen er alles aan om je een goede vakantie te geven! Het eten is ook goed en er is elke dat wel iets anders te eten. De animatie is ook erg actief en doen hun best je te vermaken! Het hotel is verder schoon. Kort om een top vakantie

Geachte Miquel,

Allereerst wil ik van de gelegenheid gebruik maken om u te bedanken voor het kiezen van SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select-, voor uw recente verblijf en voor het aanbevelen van iedereen. We zijn blij om te weten dat u een plezierige vakantie hebt doorgebracht. Met genoegen, zal ik uw waardering aan al het personeel overbrengen en we kijken graag uit naar uw volgende bezoek binnenkort.

Vriendelijke groeten,

Hotel Management

Zeer vriendelijk en zorgzaam personeel

Fam Eertink en Timmerman,
12-2-2019

Top team Remon Hussien en Hossam zorgt voor veel en zeer goede service in het restaurant .Altijd vrolijk en attent voor de gasten.

Team van Mahdy en Bakr zorgt voor de gezelligheid aan het Orion zwembad,

niets is hun teveel .

Kortom een echte aanrader dit resort......

Beste Fam Eertink en Timmerman,

We zijn blij om te weten dat u een plezierige vakantie hebt doorgebracht. Met genoegen zal ik uw waardering overdragen aan alle medewerkers en in het bijzonder aan Remon Hussien, Hossam en Mahdy voor hun geweldige werk.

We kijken alvast uit naar uw volgende bezoek.

Oprecht,

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Select Marina Resort in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Select Marina Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.