Hotel SUNRISE Marina Resort Port Ghalib -Select-

stersterstersterster
8.8Fantastisch

Egypte, Egypte, Port Ghalib

Nieuw - Boek nu je vakantie bij Zoover
Je kan vanaf nu bij meer dan 2.100 accommodaties direct je vakantie bij ons boeken. We bieden je één platform met alles wat je nodig hebt voor een zorgeloze vakantie. Wel zo makkelijk.
Vanaf
€ 546p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,5 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.8Fantastisch

Zoover silver Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

SUNRISE Marina Resort is een groot hotel dat toch super gezellig is. Dit hotel heeft namelijk een unieke ligging aan de haven en dat geeft een bijzondere sfeer. Naast de locatie zijn jullie ook erg enthousiast over het personeel. Zij zijn erg vriendelijk en weten wat service is. Fleur licht dit toe: ‘Zo mochten we de laatste dag de gehele dag gebruik maken van faciliteiten en een douche, omdat onze vlucht pas in de avond was.’

In Hotel SUNRISE Marina Resort kun je volgens vakantiegangers prima eten. Je hebt genoeg keuze en het eten is vers. Als toetje kun je onder andere vers fruit opscheppen. Een nadeel is wel dat je in het buffetrestaurant niet buiten kunt eten. Wil je dit toch eens doen? Dan kun je een keer gaan eten bij de beachbar. Het eten is hier heerlijk en de bediening is top.

Gezelligheid staat centraal in SUNRISE Marina Resort. Tot aan middernacht is het hier dan ook niet stil. Dat maakt dit hotel minder geschikt wanneer je je avonden graag in rust doorbrengt. Live-muziek en shows op het knusse binnenplein zijn hier een vast onderdeel van de avond. Ook overdag vind je in dit hotel genoeg vermaak volgens Dennis van Beek: ‘Er loopt een geweldig leuk en enthousiast animatieteam rond welke de gehele dag activiteiten uitvoeren waar je vrijblijvend aan mee kan doen.’ Of strijk neer bij een van de drie zwembaden van Hotel SUNRISE Marina Resort. Deze zijn verwarmd en dus kun je het hele jaar door een duik nemen.

Verwacht in SUNRISE Marina Resort geen ultra moderne hotelkamers. Volgens reviewers zijn de hotelkamers hier eerder een beetje gedateerd. Dit betekent volgens jullie niet dat de kamers niet goed zijn, want je hebt heel veel ruimte en je verblijft in een schone ruimte. Ook aan een goede nachtrust ontbreekt het je hier niet, want slapen doe je op een boxspring.

Ligging

Als er iets is dat SUNRISE Marina Resort tot een populair hotel in Egypte maakt, dan is het wel de ligging. Niet voor niets wordt die ligging dan ook in heel veel reviews benoemd. Het hotel ligt in het centrum van Port Ghalib. Melanie schrijft dat ze dit erg fijn vond, want zo kun je altijd een wandeling maken buiten het hotel. Ook Reviewer Hans W is enthousiast: ‘Leuke ligging aan de haven van Port Ghalib met gezellige terrasjes.’ Dit maakt deze badplaats tot een fijne plek om ‘s avonds doorheen te struinen. Spot de mooiste boten, drink wat in een gezellige bar of shop leuke souvenirs in de winkeltjes.

Naast een ligging aan de haven en in het centrum van Port Ghalib, ligt Hotel SUNRISE Marina Resort ook aan het strand. Het huisrif van deze plek is volgens jullie fantastisch. Op een paar meter afstand van je ligbed kun je de vissen al zien zwemmen.

Ben je ook enthousiast over dit hotel? Let’s go!

796 reviews over Hotel SUNRISE Marina Resort Port Ghalib -Select-

• 9stephana21-03-2020

geweldig.

Het was de eerste keer dat we in sunrise marina fort ghalib waren, de aankomst was leuk, zeker op de manier hoe Mister Hashim, de room devision manager ons ontving. Wat ons verbaasde was de vriendelijke manier waarop wij door het personeel behandeld zijn, of dat nu Maria was van de geustrelation, Mister Ezzat van het italiaans restaurant, de mannen van de receptie of de jongens op het strand, maakte niet uit was gewoon goed, ook werden we nog uitgezwaaid door een dansende Mister hashim,hier komen wij zeker nog wel eens terug.

Hotel Management, Guest Service, 27-03-2020

Beste stephana,

Het hele team van SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Selected- wil u oprecht bedanken voor uw feedback.

We zijn blij dat u een leuke vakantie hebt doorgebracht bij ons. Ik zou graag uw waardering willen sturen naar het gehele team, het zal ze zeker inspireren om uw sympathieke woorden te lezen.

Hotel Management

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Peter van Ballegoie19-02-2020

Je krijgt gewoon waar voor je geld.

Wij zijn nu voor de vierde keer in sunrise geweest en voor ons een feest van herkenning, je wordt er warm welkom geheten en het management en overig personeel is zo vriendelijk als altijd, niks is teveel, vraag het en veel is mogelijk. Het eten is zeer gevarieerd en er was meer keuze dan de keren ervoor. Er wordt hard gewerkt om het de gasten nog meer naar de zin te maken en dingen te verbeteren waar nodig is. Op het strand wordt er genoeg georganiseerd , zoal vollybal ,stretch oefeningen ,dansen, jeu de boul. Er zijn 150 winkeltjes en een levendige boulevard. Voor ons was het weer 11 dagen thuis komen en op naar de volgende keer.

Hotel Management, Guest Service, 22-02-2020

Beste Peter van Ballegoie,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie van uw verblijf in SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select-. We zijn erg blij met je lovende woorden.

Voor onze medewerkers, die dag na dag werken om u van een onberispelijke service te voorzien, is uw tevredenheid de beste beloning. Dat u een prettige vakantie bij ons hebt doorgebracht, is een groot genoegen. Het is onze wens om onze gasten te verwennen en ze een thuisgevoel te geven. We zijn erg blij dat we dit uiteraard met u hebben bereikt.

We geven uw waardering graag door aan alle medewerkers voor hun geweldige werk en kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Hotel Management

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Patjeram19-02-2020

Geweldige vakantie

Wij zijn een week naar Sunrise Select geweest en hebben genoten. Voor het hotel ligt een mooi rif waar je kan snorkelen. We hebben zelfs een schildpad gezien. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. De kamer was mooi en erg schoon. Een aanrader.

Hotel Management, Guest Service, 22-02-2020

Beste Patjeram,

Vriendelijke groeten, Hotel Management

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Astrid Roubos11-02-2020

Erg Relaxte vakantie

Wij hebben heerlijk genoten van de vakantie, het hotel is prima, eten zoals altijd goed bij een Sunrise hotel, Animatie team erg leuke en goede mensen, op het strand heel goed team aanwezig zijn erg behulpzaam en het eten was daar ook prima. Wij gaan hier zeker terug

Hotelmanagement, Guest Service, 19-02-2020

Beste Astrid Roubos,

SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Selected-

Het gehele team wil u oprecht bedanken voor uw feedback. We zijn blij dat je een leuke vakantie hebt doorgebracht. Ik zou graag je waardering willen sturen naar het team dat je zeker zal inspireren om je sympathieke woorden te lezen.

We wachten binnenkort op je volgende bezoek.

• 9Jan Stevens01-02-2020

Heerlijke vakantie

Prima vakantie gehad in Sunrise. Mooie kamer met een warme douche, goede bedden en fantastisch gelegen aan het zwembad. Mamdouh van de splashbar bracht elke ochtend een heerlijke cappuccino en kwam daarna geregeld vragen of we nog iets wilde drinken. Uiteraard zijn zijn we ook aan het strand geweest, heerlijk wezen snorkelen langs het mooie rif. Zelfs aan het strand heb je WiFi (we een beetje in de buurt gaan zitten van de bar) In het hele complex heb je uitstekend WiFi. Het eten is, net als voorgaande jaar, prima in orde. We hebben een heerlijke vakantie gehad!,,

Hotel Management, Guest Service, 10-02-2020

Geachte Jan Stevens,

Allereerst wil ik van de gelegenheid gebruik maken om u te bedanken voor het kiezen van SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select-, voor uw recente verblijf en voor het aanbevelen van iedereen.

We zijn blij om te weten dat u een plezierige vakantie hebt doorgebracht. Met genoegen, zal ik uw waardering aan al het personeel overbrengen en we kijken graag uit naar uw volgende bezoek binnenkort.

Vriendelijke groeten, Hotel Management

• 7Marja28-01-2020

Erg mooi snorkelgebied en vriendelijk personeel

We arriveerden in de avonduren, konden nog van het buffet eten. Helaas was dat erg koud en gebak plakte als elastiek aan het mes. Het buffet eten is het meest eetbaar als het net open is. Het eten is gauw koud, ondanks de warm water bakken. Helaas heb ik en mijn reisgenoot wel kennis gemaakt van "de vloek van de Farao" (schijterij) Konden bij de apotheek gelukkig goede pillen halen die gauw hielpen. Het personeel is erg vriendelijk. De broodjes bij het strandtent zijn erg lekker, altijd een glimlach en grap van het personeel. Kamers werden keurig schoongemaakt. Animatie overdag bij het strand was goed. Helaas in club Red in de avonduren was ongezellig en weinig vertier. Daarvoor kun je beter naar andere clubs gaan waar ze live muziek en shows hebben bij de haven. Bij het strand kun je prachtig snorkelen en dat is zeker de moeite waard. Je kunt elke dag schone handdoeken ophalen en vergeet de rode vlag niet, zo houd je verkopers weg .

Hotel Management, Guest Service, 29-01-2020

Geachte Marja,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te vertellen over uw ervaring bij SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Selecteer- en onder onze aandacht heeft gebracht op elementen die moeten worden verbeterd.

Ons hotel streeft ernaar de beste servicekwaliteit voor onze gasten te bieden. In dit doel zijn de opmerkingen van de gasten voor ons erg belangrijk en altijd in overweging genomen.

Ik zal uw waardering graag overbrengen aan het team.

We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf en hopen je snel weer te zien.

Vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10Annet27-01-2020

Geweldig hotel!

Prachtig hotel op zeer mooie locatie. Het ligt een goede 10 minuten van het vliegveld. Vriendelijk personeel wat zorgzaam, behulpzaam en zeer vriendelijk is!!! Ze doen er alles aan om je vakantie compleet te maken. Het eten is zeer goed, keuze genoeg zowel in het restaurant als aan het strand. Kamers, eetgelegenheden, loungeplekken enz, wordt zeer goed schoon gehouden. Wanneer je het hotel uitgaat, loop je zo naar de winkeltjes, haven, terrasjes en boulevard. Bovenal biedt het hotel met hun eigen privestrand, een prachtig koraalrif waar je de mooie vissen en schildpadden kan zien. Kortom een echte aanrader is Sunshine Marine resort in Port Ghalib.

Hotelmanagement, Guest Service, 31-01-2020

Beste Vrouw Annet,

SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Selected-

We wachten binnenkort op je volgende bezoek.

• 9Walther Bergen25-01-2020

Alweer Fantastisch

Heb weer genoten Na 7 de keer sunrise marina is het echt alsof je thuis komt je wordt warm ontvangen en doen er alles aan om je vakantie 100 % te laten slagen . Wil neutraal mijn oordeel geven is moeilijk omdat ik mensen heb leren kennen ( charlotte monica ) die ik het beste van heel de wereld wenst maar ga het toch proberen . Aan komst naar lange reis is vanuit nederland bij aankomst perfect zeker als je voor de drukte ( prive auto ahmed ) aankomt . Bij receptie is het mogelijk om al je wensen te laten uitkomen praten goed engels en duits en mogelijk andere talen geen nederlands maar met engels kom je een heel eind .) Kamers en wifi zijn gewoon goed hebben alles wat je nodig hebt vergeet niet het is egypte andere normen en waarden. Algemene indruk alles binnen handbereik winkels strand zwembaden en gezelligheid.Eten voor ieder wat wils je eet thuis ook geen 6 gangen menu, personeel een dikke 10 en is er wat zeg het ze doen er wat mee

Hotelmanagement, Guest Service, 31-01-2020

Beste Walther Bergen,

• 3ROBÈR21-01-2020

Nooit meer

Ik begrijp werkelijk niet dat men hier zo goed over kan schrijven. Op het moment dat we aankwamen en ons de kamer werd getoond dachten dat we in een gevangenis terecht waren gekomen. Wilde een andere kamer maar moesten dan wel 30 euro bijbetalen. Mocht dit niet tegen anderen zeggen. Het hotel zou vol zitten, maar dat was niet het geval. Willen gewoon meer geld van je. Zelfs een discussie met de manager die echt niet voor rede vatbaar was. Kakkerlakken op de vloer in de lobby. Op het strand vieze plastic bekers die even onder kraan gespoeld werden met de hand. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ben veel gewend maar dit sloeg alles. Entertainers deden hun best maar moeten ook roeien met de riemen die ze hebben. Zangeres savonds zou bij the voice als lachertje bestempeld worden en hier gewoon betaald. Kreeg er oorpijn van. Dit was eens en nooit meer ... Jammer

Hotel Management, Guest Service, 25-01-2020

Geachte heer ROBÈR,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te vertellen over uw ervaring bij SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select-. Het spijt me dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed; staat u mij alstublieft mijn oprechte excuses toe.

Bij SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select-, streven we ernaar om een ​​superieure service-ervaring te bieden voor elke klant; daarom is uw feedback erg belangrijk voor ons. U kunt er zeker van zijn dat we de juiste maatregelen nemen om de genoemde problemen aan te pakken en te voorkomen dat ze zich in de toekomst voordoen.

Sta ons toe kort te noteren als volgt: U bent toegewezen aan een kamer volgens uw boeking. Betreffende een andere kamer voor uw behoeften helaas vanwege de hoge bezetting was de enige beschikbare kamercategorie een suite met extra betaling omdat dit een hogere kamercategorie was. Ons doel in het hotel is om al onze gasten tevreden te stellen met betrekking tot hun behoeften.

Houd er verder rekening mee dat we papieren wegwerpbekers gebruiken op het strand en bij de zwembaden.

We stellen het op prijs dat u uw bezorgdheid deelt en we hopen dat u ons de kans geeft om u in de nabije toekomst beter van dienst te kunnen zijn.

Vriendelijke groet,

• 3Ineke20-01-2020

Nooit meer

Ga hier nooit heen. Foto’s van het hotel kloppen niet. Je kan niet buiten eten en er staat oud meubilair. Management is alleen op je geld uit. Wij hadden een superieur kamer geboekt, maar deze lag aan de club, dus in onze kamer konden we de muziek horen. We wilden een andere kamer en eerst kon het niet, maar toen ging hij nog een keer kijken en toen was er alleen een suite waarvoor we 25 euro per nacht bij moesten betalen. Wij hebben dit noodgedwongen gedaan, want in de andere kamer zouden wij totaal niet tot rust komen. Het privé strand ligt niet aan het resort maar hiervoor moet je een stuk lopen, buiten je resort. Bij het strand komen verkopers aan je bedje, hoewel jeaan een privé strand ligt. Het putje in de badkamer liep niet door en dit was pas na meermalen aangegeven, verholpen. Bij het strand krijg je uit plastic bekers je drinken, maar deze bekers zijn onwijs vies. Het eten is smakeloos en taai. Zwembaden zijn héél klein.

Hotel Management, Guest Service, 25-01-2020

Dear Mrs. Inneke,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- . I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

Kindly be informed that you have been allocated into a room according to your booking. Regarding another room unfortunately due to high occupancy the only available room category was a suite with extra payment. Our aim in the hotel is to make all our guests happy regarding to their needs.

Further we would like to point out that you can get a red flag free of charge when handing out towels at the beach or pool. This, attached to the lounger, parasol or windbreak, signals to the sellers that this guest does not want to be disturbed and is also 100% observed by the sellers. If this is not the case in individual cases, a short information to our staff is sufficient, which will then take appropriate measures. This service is unique in our hotel and is highly valued by our guests. A reference to the red flags can also be found in the all-inclusive information that is given to each guest upon arrival. Furthermore kindly be informed that our beach is only short way by feet of 3 minutes away; but there is also a shuttle service available which is going every 30 minutes to and from the beach. This shuttle service is as well mentioned in our AI-information. The schedule for the shuttle bus is also to find at our information board at the Guest Service Center next to the Reception in the Lobby.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

3 tips over Hotel SUNRISE Marina Resort Port Ghalib -Select-

• Kako, 30-12-2018 Rapporteren

Reis je met Neckermann moet je de transfer als extra boeken, voor ons 3 personen kwamen we op 72 euro. Het is nog geen 7km van de luchthaven. Wij hebben in Nederland een taxi geregeld door mail via [email protected] (Marsalalam.com) Hij haalt En brengt je voor in totaal 28 euro!

• Mary, 26-12-2018 Rapporteren

Let goed op wat voor kamer je boekt. Veel kamers boven bars, herrie. Ook veel kamers zonder balkon waar ook geen raam open kan. Neem spray mee tegen vliegen op strand. Neem jasje, vestje mee in december, eind middag al frisser.

• A-M, 18-11-2017 Rapporteren

Wij vonden het in eerste instantie jammer dat het restaurant binnen is en geen ramen heeft. Toen ontdekten we dat als je terug loopt naar de hal en dan het balkon op gaat, er daar 3 tafeltjes zijn waar je buiten kunt zitten. Blijkbaar hadden weinig mensen dit door want er was altijd plek. En het personeel bedient ook gewoon daar, dus wij vonden het echt super en geven het graag mee als tip.

12 vragen over Hotel SUNRISE Marina Resort Port Ghalib -Select-

• Els, 02-12-2018 Rapporteren

Badhanddoeken

Krijg je dagelijks een schone badhanddoek of moet je zelf meenemen?

johanenlisette, 05-12-2018

bij zwembad en/of strand kun je s ochtends schone handdoek krijgen en s avonds weer inleveren.....

Erika, 04-12-2018

Je kan ze elke dag omruilen bij het strand of zwembad

• Annette, 29-03-2018 Rapporteren

gepaste kleding

Wat wordt verstaan onder gepaste kleding in het restaurant? Moeten mannen een lange broek aan of mag een (nette) broek op de knie ook?

• Cindy, 10-01-2018 Rapporteren

Duiken Marina Sunrise

Heeft iemand ervaring met duiken op het huisrif bij dit hotel en/of met de duikschool die dit regelt?

Hotel SUNRISE Marina Resort Port Ghalib -Select- info

• Aantal sterrenstersterstersterster