Hotel SUNRISE Marina Resort Port Ghalib -Select-

Hotel SUNRISE Marina Resort Port Ghalib -Select-

8.6Fantastisch

Egypte, Egypte, Port Ghalib

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 599p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

Zoover silver Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang

SUNRISE Marina Resort is een groot hotel dat toch super gezellig is. Dit hotel heeft namelijk een unieke ligging aan de haven en dat geeft een bijzondere sfeer. Naast de locatie zijn jullie ook erg enthousiast over het personeel. Zij zijn erg vriendelijk en weten wat service is. Fleur licht dit toe: ‘Zo mochten we de laatste dag de gehele dag gebruik maken van faciliteiten en een douche, omdat onze vlucht pas in de avond was.’

In Hotel SUNRISE Marina Resort kun je volgens vakantiegangers prima eten. Je hebt genoeg keuze en het eten is vers. Als toetje kun je onder andere vers fruit opscheppen. Een nadeel is wel dat je in het buffetrestaurant niet buiten kunt eten. Wil je dit toch eens doen? Dan kun je een keer gaan eten bij de beachbar. Het eten is hier heerlijk en de bediening is top.

Gezelligheid staat centraal in SUNRISE Marina Resort. Tot aan middernacht is het hier dan ook niet stil. Dat maakt dit hotel minder geschikt wanneer je je avonden graag in rust doorbrengt. Live-muziek en shows op het knusse binnenplein zijn hier een vast onderdeel van de avond. Ook overdag vind je in dit hotel genoeg vermaak volgens Dennis van Beek: ‘Er loopt een geweldig leuk en enthousiast animatieteam rond welke de gehele dag activiteiten uitvoeren waar je vrijblijvend aan mee kan doen.’ Of strijk neer bij een van de drie zwembaden van Hotel SUNRISE Marina Resort. Deze zijn verwarmd en dus kun je het hele jaar door een duik nemen.

Verwacht in SUNRISE Marina Resort geen ultra moderne hotelkamers. Volgens reviewers zijn de hotelkamers hier eerder een beetje gedateerd. Dit betekent volgens jullie niet dat de kamers niet goed zijn, want je hebt heel veel ruimte en je verblijft in een schone ruimte. Ook aan een goede nachtrust ontbreekt het je hier niet, want slapen doe je op een boxspring.

Ligging

Als er iets is dat SUNRISE Marina Resort tot een populair hotel in Egypte maakt, dan is het wel de ligging. Niet voor niets wordt die ligging dan ook in heel veel reviews benoemd. Het hotel ligt in het centrum van Port Ghalib. Melanie schrijft dat ze dit erg fijn vond, want zo kun je altijd een wandeling maken buiten het hotel. Ook Reviewer Hans W is enthousiast: ‘Leuke ligging aan de haven van Port Ghalib met gezellige terrasjes.’ Dit maakt deze badplaats tot een fijne plek om ‘s avonds doorheen te struinen. Spot de mooiste boten, drink wat in een gezellige bar of shop leuke souvenirs in de winkeltjes.

Naast een ligging aan de haven en in het centrum van Port Ghalib, ligt Hotel SUNRISE Marina Resort ook aan het strand. Het huisrif van deze plek is volgens jullie fantastisch. Op een paar meter afstand van je ligbed kun je de vissen al zien zwemmen.

Ben je ook enthousiast over dit hotel? Let’s go!

799 reviews over Hotel SUNRISE Marina Resort Port Ghalib -Select-

• 10LESLEY ROELANS02-05-2020

Fantastisch personeel !

In maart voor de 3de maal in dit fantastische hotel geweest. We voelden ons weer heel welkom, echt thuiskomen :-) We kregen wederom een kamer bij het zwembad, deze was proper, alles was voorzien. De kamers zijn verouderd maar dat maakt niet uit. De vriendelijkheid van het personeel maakt je vakantie gewoon top ! De tuinmannen staan al van ver te waaien, veiligheidspersoneel, housekeeping, obers, koks, managers, kortom iedereen is hier geweldig ! Er was een nieuwe kok, het eten was zalig, het buffet nog uitgebreider dan voorheen. Wij zijn nog net voor de corona crisis thuisgeraakt. Onze vrienden verbleven nog 1 week langer in het hotel. Het hotel begon leeg te lopen maar het personeel bleef top ! Zij werden tot de laatste moment in de watten gelegd. Als laatste 2 toeristen zijn ze uit het hotel vertrokken, het management heeft samen met hen gegeten op de laatste middag, er was nog een heel buffet ! Tot ziens, wij komen terug !

Hotel Management, Guest Service, 06-06-2020

Wat een genoegen om u keer op keer te verwelkomen in SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select-! Als vaste gast is uw feedback erg belangrijk voor ons en we willen u bedanken voor uw positieve recensie die online is geplaatst en voor het aanbevelen van ons. SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select- het hele team wil hun oprechte dank uitspreken voor uw vriendelijke feedback Het is mij een groot genoegen om te weten dat u keer op keer van ons resort geniet. Ik zal uw waardering graag overbrengen aan het team dat zal zeker worden geïnspireerd om uw sympathieke woorden te lezen.

Uw SUNRISE-familie wacht binnenkort op uw terugkeer.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2020

• 9Jeannette Reuvers-Hartman13-04-2020

Wij zijn hier 2 weken geweest en het was fantastisch heel vriendelijk personeel .Eten is heel goed voor ieder wat wils vooral het Italiaanse restaurant is erg goed. Kamers zijn ook goed en schoon.Heel mooi strand en mooi rif waar je prachtig kan snorkelen.wij komen hier zeker nog een keer terug.

Hotel Management, Guest Service, 18-04-2020

Beste Jeannette Reuvers-Hartman,

Het hele team van SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Selected- wil u oprecht bedanken voor uw feedback.

We zijn blij dat u een leuke vakantie hebt doorgebracht bij ons. Ik zou graag uw waardering willen sturen naar het gehele team, het zal ze zeker inspireren om uw sympathieke woorden te lezen.

• 10Nadine23-03-2020

Perfecte service

Geachte, Zoals jullie reeds meerdere malen verteld, maar het kan niet voldoende benadrukt worden: bedankt voor de onvergelijkelijk ervaring. We reizen zeer regelmatig en ook jaarlijks naar Egypte, maar deze service en vriendelijkheid die uit jullie hart komt en niet gemaakt is, geeft ons geraakt. De 1ste woorden waren: Welcome to your 2nd home, maar na een week voelde het zoals thuis en dit is enkel en alleen aan jullie inzet en professionalisme te danken. Zelfs in deze moeilijke tijden werd alles opgevangen en heeft de service er nooit onder geleden. Er zijn heel veel hotels in de wereld en er zijn hotels die mooier, moderner, groter, unieker, ... zijn, maar nergens heb ik zo'n fantastisch personeel gezien. Chapeau dit verdient meer dan een staande ovatie! Je mag er zeker van zijn dat we terugkomen, wanneer zal jammer genoeg bepaald worden door de Corona-crisis. Hopelijk tot zeer snel! Groetjes Nadine en Philippe

Hotel Management, Guest Service, 26-03-2020

Liebe Nadine en Philippe,

Vielen Dank, dass Sie sich für SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib - Select - für Ihren letzten Aufenthalt in Ägypten entschieden und uns Zoover-Lesern und unseren zukünftigen Kunden empfohlen haben. Was für eine große Ehre für uns, so herzerwärmende Worte von einem erfahrenen Reisenden wie Ihnen zu erhalten. Es ist mir eine große Freude zu wissen, dass Sie sich an unseren zahlreichen Einrichtungen erfreut und unseren Servicestil geschätzt haben. Ich werde Ihre Wertschätzung gerne an das Team weiterleiten, das sicherlich inspiriert sein wird, Ihre mitfühlenden Worte zu lesen. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffen, Sie bald wieder zu sehen. Das Team des SUNRISE Marina Resort wartet auf Sie für einen weiteren fantastischen Urlaub.

Mit freundlichen Grüßen, Hotel Management

• 9stephana21-03-2020

geweldig.

Het was de eerste keer dat we in sunrise marina fort ghalib waren, de aankomst was leuk, zeker op de manier hoe Mister Hashim, de room devision manager ons ontving. Wat ons verbaasde was de vriendelijke manier waarop wij door het personeel behandeld zijn, of dat nu Maria was van de geustrelation, Mister Ezzat van het italiaans restaurant, de mannen van de receptie of de jongens op het strand, maakte niet uit was gewoon goed, ook werden we nog uitgezwaaid door een dansende Mister hashim,hier komen wij zeker nog wel eens terug.

Hotel Management, Guest Service, 27-03-2020

Beste stephana,

Hotel Management

• 9Peter van Ballegoie19-02-2020

Je krijgt gewoon waar voor je geld.

Wij zijn nu voor de vierde keer in sunrise geweest en voor ons een feest van herkenning, je wordt er warm welkom geheten en het management en overig personeel is zo vriendelijk als altijd, niks is teveel, vraag het en veel is mogelijk. Het eten is zeer gevarieerd en er was meer keuze dan de keren ervoor. Er wordt hard gewerkt om het de gasten nog meer naar de zin te maken en dingen te verbeteren waar nodig is. Op het strand wordt er genoeg georganiseerd , zoal vollybal ,stretch oefeningen ,dansen, jeu de boul. Er zijn 150 winkeltjes en een levendige boulevard. Voor ons was het weer 11 dagen thuis komen en op naar de volgende keer.

Hotel Management, Guest Service, 22-02-2020

Beste Peter van Ballegoie,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie van uw verblijf in SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select-. We zijn erg blij met je lovende woorden.

Voor onze medewerkers, die dag na dag werken om u van een onberispelijke service te voorzien, is uw tevredenheid de beste beloning. Dat u een prettige vakantie bij ons hebt doorgebracht, is een groot genoegen. Het is onze wens om onze gasten te verwennen en ze een thuisgevoel te geven. We zijn erg blij dat we dit uiteraard met u hebben bereikt.

We geven uw waardering graag door aan alle medewerkers voor hun geweldige werk en kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Hotel Management

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Patjeram19-02-2020

Geweldige vakantie

Wij zijn een week naar Sunrise Select geweest en hebben genoten. Voor het hotel ligt een mooi rif waar je kan snorkelen. We hebben zelfs een schildpad gezien. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. De kamer was mooi en erg schoon. Een aanrader.

Hotel Management, Guest Service, 22-02-2020

Beste Patjeram,

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Astrid Roubos11-02-2020

Erg Relaxte vakantie

Wij hebben heerlijk genoten van de vakantie, het hotel is prima, eten zoals altijd goed bij een Sunrise hotel, Animatie team erg leuke en goede mensen, op het strand heel goed team aanwezig zijn erg behulpzaam en het eten was daar ook prima. Wij gaan hier zeker terug

Hotelmanagement, Guest Service, 19-02-2020

Beste Astrid Roubos,

SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Selected-

Het gehele team wil u oprecht bedanken voor uw feedback. We zijn blij dat je een leuke vakantie hebt doorgebracht. Ik zou graag je waardering willen sturen naar het team dat je zeker zal inspireren om je sympathieke woorden te lezen.

We wachten binnenkort op je volgende bezoek.

• 9Jan Stevens01-02-2020

Heerlijke vakantie

Prima vakantie gehad in Sunrise. Mooie kamer met een warme douche, goede bedden en fantastisch gelegen aan het zwembad. Mamdouh van de splashbar bracht elke ochtend een heerlijke cappuccino en kwam daarna geregeld vragen of we nog iets wilde drinken. Uiteraard zijn zijn we ook aan het strand geweest, heerlijk wezen snorkelen langs het mooie rif. Zelfs aan het strand heb je WiFi (we een beetje in de buurt gaan zitten van de bar) In het hele complex heb je uitstekend WiFi. Het eten is, net als voorgaande jaar, prima in orde. We hebben een heerlijke vakantie gehad!,,

Hotel Management, Guest Service, 10-02-2020

Geachte Jan Stevens,

Allereerst wil ik van de gelegenheid gebruik maken om u te bedanken voor het kiezen van SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Select-, voor uw recente verblijf en voor het aanbevelen van iedereen.

We zijn blij om te weten dat u een plezierige vakantie hebt doorgebracht. Met genoegen, zal ik uw waardering aan al het personeel overbrengen en we kijken graag uit naar uw volgende bezoek binnenkort.

• 7Marja28-01-2020

Erg mooi snorkelgebied en vriendelijk personeel

We arriveerden in de avonduren, konden nog van het buffet eten. Helaas was dat erg koud en gebak plakte als elastiek aan het mes. Het buffet eten is het meest eetbaar als het net open is. Het eten is gauw koud, ondanks de warm water bakken. Helaas heb ik en mijn reisgenoot wel kennis gemaakt van "de vloek van de Farao" (schijterij) Konden bij de apotheek gelukkig goede pillen halen die gauw hielpen. Het personeel is erg vriendelijk. De broodjes bij het strandtent zijn erg lekker, altijd een glimlach en grap van het personeel. Kamers werden keurig schoongemaakt. Animatie overdag bij het strand was goed. Helaas in club Red in de avonduren was ongezellig en weinig vertier. Daarvoor kun je beter naar andere clubs gaan waar ze live muziek en shows hebben bij de haven. Bij het strand kun je prachtig snorkelen en dat is zeker de moeite waard. Je kunt elke dag schone handdoeken ophalen en vergeet de rode vlag niet, zo houd je verkopers weg .

Hotel Management, Guest Service, 29-01-2020

Geachte Marja,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te vertellen over uw ervaring bij SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Selecteer- en onder onze aandacht heeft gebracht op elementen die moeten worden verbeterd.

Ons hotel streeft ernaar de beste servicekwaliteit voor onze gasten te bieden. In dit doel zijn de opmerkingen van de gasten voor ons erg belangrijk en altijd in overweging genomen.

Ik zal uw waardering graag overbrengen aan het team.

We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf en hopen je snel weer te zien.

Vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 10Annet27-01-2020

Geweldig hotel!

Prachtig hotel op zeer mooie locatie. Het ligt een goede 10 minuten van het vliegveld. Vriendelijk personeel wat zorgzaam, behulpzaam en zeer vriendelijk is!!! Ze doen er alles aan om je vakantie compleet te maken. Het eten is zeer goed, keuze genoeg zowel in het restaurant als aan het strand. Kamers, eetgelegenheden, loungeplekken enz, wordt zeer goed schoon gehouden. Wanneer je het hotel uitgaat, loop je zo naar de winkeltjes, haven, terrasjes en boulevard. Bovenal biedt het hotel met hun eigen privestrand, een prachtig koraalrif waar je de mooie vissen en schildpadden kan zien. Kortom een echte aanrader is Sunshine Marine resort in Port Ghalib.

Hotelmanagement, Guest Service, 31-01-2020

Beste Vrouw Annet,

SUNRISE Marina Resort, Port Ghalib -Selected-

We wachten binnenkort op je volgende bezoek.

Hotel SUNRISE Marina Resort Port Ghalib -Select- info

• Animatie programmaAanwezig