Hotel Sol Y Mar Reef Resta

Hotel Sol Y Mar Reef Resta

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Y Mar Reef Resta voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Sol Y Mar Reef Resta in het Nederlands

Kleinschalig hotel met overheerlijk eten

joli
24-4-2018

Waren hier voor 2e keer en ook nu zijn we zeer tevreden. Eten is 10 waard, natuurlijk veel hetzelfde gezien na 3 weken ....maar er is genoeg keus, dus je hoeft niet hetzelfde te eten en de smaak is TOP. Altijd vers fruit !

Hotel is verouderd, maar alles functioneert, het opknappen is begonnen.

Het is gewoon een kleinschalig Egyptisch hotel. Dat geeft sfeer !

Je betaald geen 5*, dus verwacht het ook niet !!

Zeer vriendelijk personeel, dat maakt je vakantie compleet.

Mooi snorkel gelegenheid tussen de mooiste vissen, diep en ondiep !

Frisdrank zou kouder geserveerd mogen worden, net zoals de cocktails.

Toilet bij het strand is welkom.

Ben je slecht ter been, dan is het geen aanrader ivm vele trappen.

Wij gaan zeer zeker terug

Gaby
20-1-2018

Na diverse snorkelvakanties in Egypte hebben we hier het ultieme paradijs gevonden. Alles gezien wat de waternatuur te bieden heeft inclusief wilde dolfijnen. Het hotel was oud maar proper. Grote kamers met terras. Het personeel is zeer vriendelijk. Buiten het hotel was helemaal niets. Geen vertier geen shopping . Zeer goed animatieteam. Goede buffetten. Slechte Wi-Fi.

Niet onze droom vakantie

Gwenn
22-12-2017

1 vanaf dag 1 lopen er andere rond van massage en quad safari om te duiken . Dus geen rustig welkom

2 geen variatie in eten

3 in port ghalib is het goedkoper om te duiken trap niet in tony zijn zever

4 goede bars

5 ideale plek voor te snorkelen en duiken

6 geen winkels in de buurt

7 winkels kan je van 25 euro door twijfelen naar 10 euro gaan ....

Geweldig hotel met schitterend huisrif

Peet
11-11-2017

Goed hotel, inderdaad wat gedateerd maar superschoon ,goed eten,zwembad wat aan de kleine kant,strand op loopafstand met fantastisch koraalrif en schitterende vissen

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam

Ben een paar dagen ziek geweest en ze kwamen steeds vragen hoe het ging Zelfs toen ik op de laatste dag zat te wachten op de taxi naar vliegveld kwam de manager nog naar me toe om te vragen hoe het nu met me ging

Zou zo weer teruggaan

geweldig

Rita
14-10-2017

Een beetje gedateerd, maar dat zijn de meeste hotels in Egypte. Verrassend goed eten. Enige minpunt is dat de zee moeilijk toegankelijk is. Hebben 3 heerlijke weken gehad.

Hotel is toe aan een grote renovatie

R. H.
23-9-2017

Het hotel is flink verouderd en is toe aan een grote renovatie. Slecht sluitende deuren, enkel glas in ramen en deuren, versleten en oud meubilair, slecht aflopend douche putje en 2 zwembaden met scheuren in de wanden en dikke zonnebrand aanslag aan de randen... Daar komt nog eens bij dat er veel te weinig ligbedden zijn. Na 9 uur zijn er nauwelijks nog bedden vrij bij het zwembad en de drankjes bij de bars zijn vaak lauw. De kamers zijn netjes schoon, maar de pool- en beachbar zijn oud en vervallen en zien er niet schoon uit. Het hotel heeft een mooi privé koraalrif waar je een grote diversiteit aan exotische vissen en zelfs oktopussen tegen komt. Zwemmen hebben wij gedaan bij het buur hotel Resta Grand. Daar is een zeer mooi en groot zwembad, waar ook ruimschoots genoeg ligbedden en parasols zijn. Ondanks alle minpunten hebben wij toch een fijne vakantie gehad mede dankzij het mooie koraalrif en het heerlijke zwembad van de "buren".

Voor ons echter geen Resta reef resort meer.

Leuk en prettig zeer vriendelijk resort.

Arjan
28-2-2017

Zeer gevarieerd goed eten vooral het diner niet dat lauwe gedoe vooral de soep goed warm.

Schone wel wat gedateerde woningen.

Goede snorkel mogelijkheden in februari wel veel wind.

Leuke vakantie voor zon zee en rust

Roger Kremer
20-1-2017

Een zeer gast vrij resort met goed eten animatie sport en duik mogelijk heden gratis wiffi en wil je shoppen in port Ghalib kun je ook winkelen ze hebben daar een grote bazaar net als in Turkije en je mag ook zwemmen bij de buren groter zwembad (Resta Grand zelfde eigenaar ) je kan ook diverse uitstapjes doen quad-dagie snorkelen etc ze hebben ook bvn tv op je kamer zeer geschikt voor een zon zee vakantie een goed resort met zeer vriendelijk personeel

zeer sfeervol resort, zeer vriendelijk

Fred van Neeven
7-1-2017

het is een gedateerd resort (niet modern)

iedereen doet z'n stinkende best om het je naar de zin te maken, eten is goed, kamers netjes en schoon.

Het animatieteam doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken.

Het resort heeft een huis rif waar je vanaf een stijger makkelijk in kunt

Oude reviews (archief)

Geweldige locatie om te snorkelen!

Huib van Berckel
27-11-2016

Resta Reef Resort is een geweldige locatie om te snorkelen. De diversiteit aan vissen en koralen is prachtig en voor namelijk veel. Van baracuda's tot octopussen en van Nemo tot naaldvissen. Het hotel is enigszins gedateerd, wat wij geen bezwaar vonden. Belangrijkste is dat je kamer en het hotel zelf schoon en verzorgd is. Het enthousiaste en zeer vriendelijke personeel maakt het tot een feestje. Men doet er echt alles aan om je vakantie echt top te maken. Culinair gezien is het geen hoogstand, maar ook hier doen ze er alles aan om het smakelijk te maken en als je iets aparts wil maken ze het gewoon klaar voor je. Het enige wat je zelf moet doen is er van genieten :) en dat was voor ons geen probleem. Wij zullen zeker nog een keer teruggaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Y Mar Reef Resta in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Y Mar Reef Resta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol Y Mar Reef Resta scoort een 8.03 uit 10 op basis van 82 reviews.