Hotel Resta Reef

14 reviews over Hotel Resta Reef in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Gaby
2-5-2018

Ondanks dat het een verouderd hotel is, hebben wij een zeer fijne tijd gehad. Het was schoon, de kamer groot en netjes, het eten was zeer goed, het dagelijkse entertainment was fantastisch, het rif buitengewoon prachtig. Je komt aan op een piepklein vliegveld aan de rand van de woestijn. Na 20 minuten ben je in het hotel, gelegen tussen woestijn en zee.Buiten het hotel was helemaal niets, maar dat vonden wij niet belangrijk. Je kon geweldige uitstapjes boeken. Niet aantrekkelijk voor gezinnen met kinderen, ik zou hier een adult-only van maken. Voor minder valide mensen is het strand niet echt goed bereikbaar. (via trappen) Slechte Wifi en weinig zitgelegenheden 's avonds.

Een hotel met achterstallig onderhoud, maar met een prima sfeer !

Kamers zijn verouderd, slecht onderhouden, maar alles functioneert.

Bedden waren perfect, nog nooit zo lekker geslapen in een hotel.

Restaurant en hal, en bar en buitenbars eveneens verouderd. Worden op zijn Egyptisch opgeknapt !

Eten was heerlijk, iedere dag veelal anders, alles prima op smaak.

Jammer dat Beachbar boven op heuvel ligt, bij slecht ter been zijn is dat een probleem.

Bovendien schenken ze mini-plastic bekertjes, echt jammer want dat lest de dorst niet.

Eigenlijk is park niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn !!

Personeel is aardig, proberen er echt een feestje van te maken voor je.

Kamerschoonmaak iedere dag en keurig.

Iedere dag waterflesjes op de kamer.

Geen dresscode bij diner = erg prettig !

Eigen strand met een pier naar de zee. In het ondiepe gedeelte de mooiste vissen gezien, veel verschillende !

Voor het geld wat wij betaalden, (550 euro voor 14 dgn) was het een prima prijs/kwaliteitverhouding. Zou er nooit 1000 voor betalen, maar dat komt door de oudbolligheid en de beachbar op de heuvel.

Wij gaan zeker terug bij lage prijs !!

De eindscore is gebaseerd op lage prijs !!!

Matig hotel met beperkte all in formule

Bert
13-10-2017

Het huisrif is mooi net als het strand en met voldoende schaduw van grote parasols. Net als overal worden er hier ook vroeg handdoeken neergelegd als reservering van de bedjes. De mini bar beperkt tot twee kleine flesjes water per dag, bijkopen kan net als koffie op je kamer (10 euro voor 7 cupjes). Er is geen shuttle service naar Port Ghalib op circa 4 km een taxi kost ongeveer 20 euro (heen en terug). Het eten is prima voor elk wat wils, wijn is alleen verkrijgbaar bij de lunch en diner en is zeer matig van kwaliteit.

Simpel maar leuk

N.v.t.
28-8-2012

Zee: veel dagen zwarte vlag wat betekent dat u niet kunt gaan snorkelen. aanrader: 0m 07.00uur gaan snorkelen. Leg daarna direct uw handdoek neer want ondanks de vele bedjes, zijn ze snel bezet. Zo zij wij normaliter niet maar wij moesten uiteindelijk wel.

De barretjes: Niet logisch geplaatst. Er is een wc bij het zwembad maar die is erg vies.

Het zwembad: oogt leuk maar zijn erg klein. Ook is het water soms troebel.

Restaurant: Het eten is perfect. Al het eten is op prima temperatuur. Variatie kan beter maar prima!

U wordt geserveerd aan uw tafeltje.één drankje per keer. Personeel is zeer vriendelijk en netjes.

Zorg ervoor dat u zeker bent van uw vlucht op Marsa Alam en niet akkoord gaat met een vlucht via Hurghada. Dat is 3,5uur van het hotel af!

Wilt u echt voor het snorkelen gaan, boek dan niet. Verder een heerlijke vakantie gehad met prachtig weer en uitzicht!

Oké, maar geen 2 keer!

Caro
23-2-2012

Enkel mannen aan het werk met alle gevolgen van dien ( kwa orde ) vriendelijk zijn ze er niet, enkel als je wat geld op tafel gooit. Wel ideaal om te rusten en te zonnen, voor de rest weinig of niets te zien / doen. Pluspunten zijn de windschermen die je wel nodig hebt in de winter + een verwarmd zwembad wat echt wel aan te raden is voor reizen in de wintermaanden.

Wel een mooi rif voor het hotel, waar we wel spijitg genoeg maar 1 keer in mochten door de hoge golven.

verouderd resort

de lange
28-11-2011

net terug van 2 weken resta reef in november

verouderd hotel met achterstallig onderhoud

ook om te snorkelen geen gunstige locatie

door de harde wind geen mogelijkheid om vanaf de steiger te snorkelen

iedere dag de zwarte vlag

de service en vriendelijkheid van het personeel verdient een dikke tien

kamers zijn ook verouderd

wel naar ons zin gehad, maar gaan daar niet meer heen

onvergetelijke vakantie

eric rochtus
5-10-2011

mooi hotel dat zeker zijn prijs waard is, zeer vriendelijk personeel waarbij niets teveel was. zalige ligging om te snorkelen, enkel spijtig dat de toegang tot de zee veel gesloten was wegens te wilde zee maar het snorkelen in het ondiepe gedeelte maakte veel goed en was altijd mogelijk. het ontbijt en middagmaal was superlekker en uitgebreid, 's avonds vonden we het iets minder. all-in formule was goed (cola was coca-cola, sprite was echte sprite)

de kamers waren basic maar werden elke dag proper gekuist en de handdoeken werden iedere dag ververst.

kort samengevat : EEN AANRADER

prima hotel, wel beetje verouderd

Bert
10-8-2011

Eten standaard "Egyptisch hotel eten", ontbijt dik ok, voor de verwende snorkelaar is het huisrif saai, maar er zijn genoeg mogelijke alternatieven in de buurt om fantastisch te snorkelen en duiken, denk aan Etra Divers in Port Ghalib die zeer goede (boot) excursies verzorgen, ze komen je bij hotel ophalen en brengen je ook weer terug.

Pier bij hotel is tekort waardoor het in water gaan voor ongeoefende zwemmer gevaarlijk is bij rode vlag (die vaak voorkomt), personeel vriendelijk en service goed. Even buiten hotel heel klein winkelcentrum met taxi standplaats. Taxi naar Port Ghalib kost 5 Euro maar ze beginnen met 40 Euro te vragen, dus afdingen.

rustig genieten

jacqstorm
30-7-2011

Eind juli een week naar Resta Reef resort geweest.Het hotel is erg goed gelegen op een minuut of 10 van de luchthaven,binnen een uur na het landen waren we op onze kamer die goed ruim en schoon was.Het eten was redelijk gevarieerd en het personeel vriendelijk en behulpzaam.De kamers waren in een u vorm gelegen om een prachtige tuin die goed werd onderhouden.Er zijn 2 zwembaden een met bar waar je met je voeten in het water wat kon drinken.In de zee heb je een ondiep stuk waar je kunt rondlopen tussen de vissen.(wel waterschoenen aan)Het diepe gedeelte is te bereiken via een pier daar kun je snorkelen.Nadeel is wel dat de zee soms zeer ruig is waardoor snorkelen verboden is.(3 van de 7 dagen bij ons)Een heerlijk relaxte vakantie gehad op een heerlijk rustig resort

geweldigevakantie gehad!

Verhallen
25-7-2011

Zeer lekkere ontspannende vakantie gehad.

Goed vriendelijk personeel!

Mooi zwembad!

Geenklachten

2 geweldige weken gehad hier

alleen vaak een zwarte vlag aan de zee,

waardoor we nieet mochten snorkelen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Resta Reef in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Resta Reef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.