Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag42°31°
8,7

Wat vakantiegangers zeggen

Liefhebbers van een ontspannen zon-, zee- en strandvakantie zitten helemaal goed bij Hotel Red Sea The Palace. Binnen no time geniet je van de heerlijke temperaturen op het strand, neem je een verfrissende duik in zee of struin je door het gezellige Marsa Alam. Maar ook in het hotel zelf hoef je je niet te vervelen. Sommige vakantiegangers verblijven hier zelfs al een aantal jaar. Zo schrijft Mieneke in haar review: ‘The Palace is een mooi, schoon en goed hotel. Vanaf het begin tot het eind van je vakantie voel je je eigen thuis. Het is voor ons een thuiskomen elke keer weer. Wij gaan in oktober voor de 16e keer naar ons second home.’ Wil je weten waarom vakantiegangers naar Red Sea The Palace terugkeren? Lees met ons mee.

Tijdens je vakantie in Hotel Red Sea The Palace kom je volgens vakantiegangers niets tekort dankzij de uitgebreide all-inclusive formule. Met de verschillende thema-avonden geniet je volgens Fenna elke dag van andere gerechten. Zo schrijft ze: ‘Iedere avond was er een ander thema in het restaurant. We hebben lekker gegeten. Vriendelijke bediening.’ Al schrijven reviewers wel dat het eten door de uitgebreide keuze niet altijd even warm is.

In Hotel Red Sea The Palace vind je ook een paar keer per week leuke shows. Laat je bijvoorbeeld verrassen tijdens de buikdansshow of geniet van de live-muziek. Op zoek naar meer entertainment? Loop dan door naar het nabij gelegen hotel waar het animatieteam elke dag klaar staat met de leukste activiteiten.

Overnachten bij Hotel Red Sea The Palace doe je in een ruime en schone kamer. Wel schrijven jullie dat de kamer inkomen met het pasje wat lastig is. Het pasje werkt namelijk niet altijd waardoor je soms even langs de receptie moet om het op te lossen. Op de kamer vind je ook een koffiezetapparaat. Zo begin je de dag goed met een heerlijk kopje koffie op je eigen balkon. Wel schrijven jullie dat de kussens en dekbedden aan vervanging toe zijn.

Ligging

Door de ligging aan het strand ben je bij Hotel Red Sea The Palace zeker van waterpret. Flaneer over het strand, neem een verfrissende duik of geniet van de heerlijke temperaturen op een van de vele ligbedjes. Isabelle raadt vooral aan om je onder te dompelen in de onderwaterwereld van Egypte. Zo schrijft ze: ‘Ga snorkelen! Voor degene die zich niet zo comfortabel voelen in het water: vanaf het strandje in de hoek pal naast de haven sta je met 2 stappen in het water al middenin de pracht en praal van de onderwaterwereld.’

Dit hotel ligt in de levendige badplaats Port Ghalib. Struin langs de vele winkeltjes, vul je tassen met de leukste souvenirs of strijk neer op de gezellige terrasjes van de haven. Ben je nog op zoek naar een leuk uitje? Dan zit je volgens Amy goed bij SeaScope SubMarine in Port Ghalib. Hier spot je enorme schildpadden.

We hebben een aantal aanbieders voor Red Sea The Palace voor je op een rij gezet:

146 reviews over Hotel Red Sea The Palace in het Nederlands

Heerlijk

Stella
3-2-2017

Wij hebben absoluut een heerlijke vakantie genoten in dit hotel, als je het nou eens NIET gaat vergelijken met een 5* all inc resort in Turkije dan heb je als je voor zon zee strand en rust komt een top verblijf. Wil je wat meer vertier of reis je met kids ga dan naar het naastgelegen Siva hotel. All inc geldt overal behalve bij de lookout bar en de minibar op de kamer en van beide is dat jammer. Eten is goed, voor ieder wat wils (iedere avond een ander thema en 2x in de week live muziek) het personeel doet werkelijk alles wat je vraagt om het je naar de zin te maken. Tip: neem een zakje met losse 2 euro munten mee om als fooi te geven en je leeft als een koning! Wij zijn net terug en willen alweer boeken. Vergelijken met Turkije is waar de meeste mensen de fout in gaan, je betaalt hier een heel stuk minder, onze kamer was niet luxe maar zeker comfortabel en het rif direct aan het strand..uniek! Wifi tenzij betaald niet overal verkrijgbaar maar des te meer vakantie hebben we genoten :) Dorpje stelt niet veel voor en verkooplui erg opdringerig, ze niet aankijken als je langs loopt helpt en afdingen is dagelijkse kost. Wel leuke terrasjes en restaurantjes in het haventje.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super mooi hotel, maar erg rustig plaatsje

Laura
25-1-2017

Ik heb niks aan te merken op het hotel, wij hadden een luxe kamer met zeezicht en deze zag er super uit. We hebben bewust gekozen voor logies en ontbijt omdat we niet zo houden van het all inclusive concept. Wat we echter gemist hebben in de voorgaande reviews is dat er in het plaatsje nauwelijks iets te doen is. Het hotel ligt in een klein haventje, waar 3 hotels aan gegrensd zijn. Er zijn enkele winkeltjes en 4 restaurantjes. Als je een uitstapje wil maken naar Luxor of Aswan ben je 5 uur onderweg (heen en dus ook weer terug!). Dit vond ik erg jammer. We hebben nu een lekkere rust vakantie gehad maar als ik het van te voren geweten had, hadden we misschien toch voor een iets bruisender kustplaatsje gekozen. En nogmaals, het hotel was super.. dus als je houdt van rust en het all inclusive concept dan ben je hier op het goede adres.

Twijfel niet langer, hier moet je zijn

Jannie
7-1-2017

Mooi, netjes, goed eten, aardig en behulpzaam personeel, prachtig gelegen met rif. Nummer 1 in onze top 3! Er valt niets meer toe te voegen, gewoon gaan en je hebt een heerlijke vakantie!

Gereisd Met partner in december 2016

Tjingo

Prachtige accommodatie in rustige omgeving

Linda
2-1-2017

Mooie locatie aan het strand en het haventje van Port Ghalib. Duikscholen in directe omgeving. Uiterst gastvrij personeel. Zijn hier nu voor de 2e keer geweest en werden wederom warm ontvangen. Eten is goed, voldoende afwisseling. Schone kamers, dagelijks flessen water op de kamer.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2016

Geweldig

Mevr. Roos
22-11-2016

Erg mooi hotel, schoon. Eten heerlijk en vers, alleen kan het bijvullen beter. Personeel in het restaurant kan vriendelijker. Kamers erg netjes. Het plekje Port Ghalib is erg leuk, en vanuit het hotel sta je er met een paar minuten. Het snorkelen is leuk.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest relation team, front office manager, Tue Jul 03 2018 13:31:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest,

Thank you for choosing The Palace Port Ghalib , Your home away from home and thank you for your priceless time to submit a Zoover review about our hotel, pleased to know that you had enjoyed your stay with us.

We truly appreciate your kind feedback and usual support to our team members and our management.

We thank you again for spending time to share your excellent review. Your comments are very much appreciated and we will be delighted to welcome you back for your coming vacation.

Echt een paleisje

Chantal
5-11-2016

Super vakantie gehad hier afgelopen zomer! Super lieve mensen die altijd voor je klaar staan. Kamers zijn Super! Bij het eten is er niet zoveel keus als bijvoorbeeld in Turkije dat er 10 reijen buffet staan. Maar wat er is smaakt heerlijk! Beide ook niet ziek geweest. Zwembad is heerlijk, je hoeft niet te rennen voor een bedje en je drinken wordt gebracht terwijl je lekker ligt te relaxen. En dan het allermooiste van deze vakantie de rode zee!! Voor het hotel ligt een prachtig huisrif, waar wij ons uren konden vermaken. Iedere dag rond de zelfde tijd (16:00-17:00) kwamen wij onze vriend de grote schildpad tegen. Savonds is er helaas na het eten niet veel meer te doen, wil je entertainment ga dan naar het naast gelegen hotel. Maar verwacht er niet te veel van. Al met al een heerlijke relax vakantie gehad en super gesnorkeld. Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in september 2016

Best Regards, The Palace Port Ghalib Team.

Prachtig en rustig hotel met mooi huisrif

Remco uit Zwijndrecht
3-10-2016

Ik en mijn vriendin zijn een week op vakantie geweest in dit hotel met een bevriend stel. We hebben genoten van het heerlijke eten en de rust & ruimte van dit hotel. Prima faciliteiten en zwembaden. Het hotel zat tijdens ons verblijf niet helemaal vol, hierdoor was het vooral 's avonds wat rustig maar de service was niet er niet minder om. Voor een wat drukkere dagbesteding is het wel mogelijk om gebruik te maken van het naastgelegen Shiva resort. Hier heeft men bijvoorbeeld wel een animatieprogramma en wordt er bij het zwembad muziek gedraaid. Het huisrif is prachtig, het rif loopt stijl de diepte in, maar je hebt wel goed zicht op de bodem. Mijn eerste duik gedaan met Muhamed en Peggy van duikschool Aquarius. Dit is écht een aanrader, leuk stel dat daar werkt en mij uitstekend en veilig heeft begeleid bij mijn oefenduik. De reis is prima verlopen en totaal geen onveilig gevoel gehad. Wel medelijden met de mensen die hun boterham moeten verdienen in het toerisme. Speciaal daarom wil ik graag benadrukken dat het Veilig is!

Gereisd Met vrienden in september 2016

Superieure uitrustvakantie

Jo
31-8-2016

Akkoord, Egypte is momenteel voor velen geen toeristische trekpleister...en dat komt de rustzoekers goed uit. Wat een prima prijs voor een klasse hotel. Zelfs met de weinige gasten in het hotel steeds uitgebreide en gevarieerde maaltijden. Check me in next year!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2016

Best Regards, The Palace Port Ghalib Team.

je voelt je als een koning in een paleis!

Marrie
14-8-2016

In juli voor de 2e keer naar the Palace gegaan. De korte transfer vanaf het vliegveld blijft een groot pluspunt. We hadden vooraf per e-mail een kamer aan de zwembadzijde gevraagd, op een zo hoog mogelijk verdieping en hadden daar al snel een reactie op gehad. Idd een erg mooie kamer gekregen, bijna een suite met een uitstekende airco. De afstand van het hotel naar het strand is maar een paar meter, dus je kunt overdag gemakkelijk even terug naar je kamer. Op het strand word je meteen alles uit handen genomen en je bedje opgemaakt met een tafeltje erbij en kan het genieten voor die dag beginnen. Het huisrif is fantastisch, we hebben er zelfs dolfijnen gespot en de wind staat er ook vaak gunstig. De zwembaden zijn heel goed verzorgd, er is een lagunebad met zout water waar je zo naar het zusterhotel Siva kunt zwemmen. Daar kun je gebruik maken van alle faciliteiten en eten/drinken en hebben ze ook waterglijbanen en een lazy river. Het Siva is meer een clubhotel, dus veel drukker en bij The Palace is er meer elegantie en komt je heerlijk tot rust. Het eten is uitstekend, compleet met heerlijke amuses. Wij misten een maaltijdcomponent wat er vorig jaar nog wel was en dat werd meteen opgelost en iedere avond werd dit speciaal voor ons klaargemaakt. Waar vind je dat nog? Maar wat nog belangrijker is: alles was buitengewoon schoon, zelfs de bekende 'watervlekken'op de borden ontbraken,alles was blinkend schoon. De frisdrank werd uit flessen geschonken, het bier uit blikjes dus geen postmix. Er is geen animatie (wel in Siva, kun je dus zo naar toe) maar 's avonds bij het diner op het sprookjesachtige terras was er wel heel prettige live music. Het haventje met winkeltjes en restaurantjes is op heel korte afstand en daar kun je prima naar toe wandelen zonder je onveilig te voelen. Kortom voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Hier moet je zijn !

Mieneke Goedhart
13-8-2016

Wat je moet weten is dat je gewoon moet boeken, doen ! Zoveel warmte en gezelligheid. Vanaf het moment dat je binnenkomt denk je, ja hier voel ik mij thuis. Het eten is voortreffelijk, de kamers zijn groot, netjes en schoon. De bediening is grandioos allemaal staan ze klaar voor je niets is teveel. Wij gaan in oktober voor de 11e keer terug naar ons tweede huis.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest relation team, front office manager, Tue Jul 03 2018 13:33:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Racquetball, Volleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Sea The Palace in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Sea The Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.