Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Hotel Red Sea The Palace
Advertentie

Hotel Red Sea The Palace

Hotel
Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag42°31°
Hotel Red Sea The Palace
8,7

Fantastisch

Score uit 162 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging9,0
  • Service8,6
  • Prijs/kwaliteit8,4
  • Eten8,2
  • Kamers8,8
  • Kindvriendelijk7,5
  • Zwembad8,6
  • Hygiëne8,8
 
Review toevoegen

Wat vakantiegangers zeggen

Liefhebbers van een ontspannen zon-, zee- en strandvakantie zitten helemaal goed bij Hotel Red Sea The Palace. Binnen no time geniet je van de heerlijke temperaturen op het strand, neem je een verfrissende duik in zee of struin je door het gezellige Marsa Alam. Maar ook in het hotel zelf hoef je je niet te vervelen. Sommige vakantiegangers verblijven hier zelfs al een aantal jaar. Zo schrijft Mieneke in haar review: ‘The Palace is een mooi, schoon en goed hotel. Vanaf het begin tot het eind van je vakantie voel je je eigen thuis. Het is voor ons een thuiskomen elke keer weer. Wij gaan in oktober voor de 16e keer naar ons second home.’ Wil je weten waarom vakantiegangers naar Red Sea The Palace terugkeren? Lees met ons mee.

Faciliteiten

Tijdens je vakantie in Hotel Red Sea The Palace kom je volgens vakantiegangers niets tekort dankzij de uitgebreide all-inclusive formule. Met de verschillende thema-avonden geniet je volgens Fenna elke dag van andere gerechten. Zo schrijft ze: ‘Iedere avond was er een ander thema in het restaurant. We hebben lekker gegeten. Vriendelijke bediening.’ Al schrijven reviewers wel dat het eten door de uitgebreide keuze niet altijd even warm is.

In Hotel Red Sea The Palace vind je ook een paar keer per week leuke shows. Laat je bijvoorbeeld verrassen tijdens de buikdansshow of geniet van de live-muziek. Op zoek naar meer entertainment? Loop dan door naar het nabij gelegen hotel waar het animatieteam elke dag klaar staat met de leukste activiteiten.

Overnachten bij Hotel Red Sea The Palace doe je in een ruime en schone kamer. Wel schrijven jullie dat de kamer inkomen met het pasje wat lastig is. Het pasje werkt namelijk niet altijd waardoor je soms even langs de receptie moet om het op te lossen. Op de kamer vind je ook een koffiezetapparaat. Zo begin je de dag goed met een heerlijk kopje koffie op je eigen balkon. Wel schrijven jullie dat de kussens en dekbedden aan vervanging toe zijn.

Ligging

Door de ligging aan het strand ben je bij Hotel Red Sea The Palace zeker van waterpret. Flaneer over het strand, neem een verfrissende duik of geniet van de heerlijke temperaturen op een van de vele ligbedjes. Isabelle raadt vooral aan om je onder te dompelen in de onderwaterwereld van Egypte. Zo schrijft ze: ‘Ga snorkelen! Voor degene die zich niet zo comfortabel voelen in het water: vanaf het strandje in de hoek pal naast de haven sta je met 2 stappen in het water al middenin de pracht en praal van de onderwaterwereld.’

Dit hotel ligt in de levendige badplaats Port Ghalib. Struin langs de vele winkeltjes, vul je tassen met de leukste souvenirs of strijk neer op de gezellige terrasjes van de haven. Ben je nog op zoek naar een leuk uitje? Dan zit je volgens Amy goed bij SeaScope SubMarine in Port Ghalib. Hier spot je enorme schildpadden.

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Red Sea The Palace voor je op een rij gezet:

2
Lavida Travel
Lavida Travel
3
Traveltroef
Traveltroef
4
Mimosa Reizen
Mimosa Reizen
5
Suntip
Suntip
6
Preisdaler
Preisdaler
Bekijk alle aanbieders

Reviews

101 reviews over Hotel Red Sea The Palace in het Nederlands


Beoordelingen
Fantastisch / fenomenaal: 8+
84
Goed: 7 - 8
6
Matig / voldoende: 5 - 7
5
Onvoldoende: 1 - 5
3



10

"Echt doen "

Mieneke Goedhart
16-4-2019
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad10
  • Hygiëne9
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad10
  • Hygiëne9

The Palace is een mooi, schoon en goed hotel. Vanaf het begin tot het eind van je vakantie voel je je eigen thuis. Het is voor ons een thuiskomen elke keer weer. Problemen zijn er niet of worden direct opgelost. Mohamed Saber is "de man " die alles regelt met zijn mannen. Sherbini, Mahmoud Elmehy, Rafat en alle restaurant medewerkers werken hard om het je naar de zin te maken. De koks verdienen ook een pluim. De kamers zijn echt schoon en mooi, goede schoonmakers. Koffie en thee aanwezig op de kamers. Heerlijk zwembad en schoon. Strand met yeti naar het rif om te snorkelen en te duiken. Wij gaan in oktober voor de 16e keer naar ons second home.

Gereisd Met partner in februari 2019
Guest relation team, front office manager, 17-4-2019

Dear Family Goedhart,

Thank you for choosing The Palace Port Ghalib , Your home away from home and thank you for your priceless time to submit a Zoover review about our hotel, pleased to know that you had enjoyed your stay with us.

We truly appreciate your kind feedback and usual support to our team members and our management.Your praises for the staff will be shared with them and they will be so happy with it.

We thank you again for spending time to share your excellent review. Your comments are very much appreciated and we will be delighted to welcome you back for your coming vacation.

Best Regards, The Palace Port Ghalib Team.

2018
9

The Palace nog steeds een goed 5 sterren hotel!

John
20-11-2018
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9

Port Ghalib met meerdere hotels een ideale bestemming in Egypte

Gereisd Met partner in november 2018
Geboekt bijneckermann.nl
Guest relation team, front office manager, 5-2-2019

Dear Mr. John,

Thank you for choosing The Palace Port Ghalib , Your home away from home and thank you for your priceless time to submit a Zoover review about our hotel, pleased to know that you had enjoyed your stay with us.

We truly appreciate your kind feedback and usual support to our team members and our management.

We thank you again for spending time to share your excellent review. Your comments are very much appreciated and we will be delighted to welcome you back for your coming vacation.

Best Regards, The Palace Port Ghalib Team

9

Morgen weer ?

Aad Keet
11-10-2018

      Heeeeeelemaal perfect hotel. Wat anderen ervan vinden moet een ieder maar voor zijn eigen rekening nemen, je bent wel in Egypte en daar moet je wel rekening mee houden . Voor de 8e keer in Egypte geweest, slechte tijden meegemaakt (coupe in Cairo) en heel veel leuke tijden. Deze keer alleen maar positieve ervaring (op een puntje na). Eten, verzorging, vriendelijkheid personeel, kamer- luxe, alles in orde). Het enige (terugkomend probleem zijn de kamersleutels, welke vaak niet goed werken) Iedere keer naar de receptie voor een reset is erg irritant). Vandaar geen 10, maar in maart wijn wij weer van de partij.!!

      Gereisd Met partner in september 2018
      Guest relation team, front office manager, 29-10-2018

      Dear Aad Keet,

      Thank you for choosing The Palace Port Ghalib , Your home away from home and thank you for your priceless time to submit a Zoover review about our hotel, pleased to know that you had enjoyed your stay with us.

      We truly appreciate your kind feedback and usual support to our team members and our management.

      We thank you again for spending time to share your excellent review. Your comments are very much appreciated and we will be delighted to welcome you back for your coming vacation.

      Best Regards, The Palace Port Ghalib Team.


      Benieuwd naar de prijzen?

      We hebben een aantal aanbieders voor Red Sea The Palace voor je op een rij gezet:

      2
      Lavida Travel
      Lavida Travel
      3
      Traveltroef
      Traveltroef
      4
      Mimosa Reizen
      Mimosa Reizen
      5
      Suntip
      Suntip
      6
      Preisdaler
      Preisdaler
      9
      D-reizen
      D-reizen
      10
      Tjingo
      Tjingo

      4

      geen privacy in kamer en smakeloos eten

      savannah
      12-2-2018
      • Ligging5
      • Service5
      • Prijs/kwaliteit4
      • Kamers3
      • Kindvriendelijk3
      • Zwembad6
      • Hygiëne5
      • Ligging5
      • Service5
      • Prijs/kwaliteit4
      • Kamers3
      • Kindvriendelijk3
      • Zwembad6
      • Hygiëne5

      Het eten was niet lekker, smakeloos, weinig kruiden en alleen goedkoop vlees. Als er een lekkere salade stond ipv grote stukken groente was deze meteen op en werd niet bijgevuld. De kamer lag ver van de receptie. Er was weinig privacy op de kamer doordat er geen deur voor de badkamer is, toiletgeluiden etc. zijn dus op geen enkele manier verborgen te houden voor je partner. Ook werd elke middag na 5 uur een paar keer op je kamerdeur geklopt door de roomboy, zogenaamd om je nieuwe handdoeken te geven of nog een fles water maar vooral natuurlijk om om fooi te vragen. Snorkelrif was kleurloos. Voor mij niet meer.

      Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      Guest relation team, front office manager, Mon Jul 02 2018 12:57:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

      Thank you for choosing The Palace Port Ghalib and thank you for your priceless time to submitting a Zoover review about our hotel, pleased to know that you had enjoyed your stay with us.

      Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve. And please note that our kitchen team will care about food taste and presentation , and room change is available upon guest request in case you need room next to the reception . And the attitude of the room boy will be under investigation .

      All of the comments you raised in your review have been shared with the management team to make the necessary actions and to keep the guests service at the highest level.

      We thank you again for spending time to share your Kind review. Your comments are very much appreciated and we will be delighted to welcome you back for your coming vacation. Best Regards, The Palace Port Ghalib Team.

      4

      Geen aanrader, geen 5* waard

      Saskia
      8-1-2018
      • Hygiëne4
      • Zwembad7
      • Eten1
      • Kamers6
      • Prijs/kwaliteit4
      • Service4
      • Ligging8
      • Hygiëne4
      • Zwembad7
      • Eten1
      • Kamers6
      • Prijs/kwaliteit4
      • Service4
      • Ligging8

      We zijn in december 10 dagen geweest. Hierbij onze bevindingen: Kamers waren groot met kleine bedden. Verder waren kussens en dekbedden erg slecht van kwaliteit. De airco in onze kamer werkte heel slecht met als gevolg dat de kamer erg warm werd. Het eten was smakeloos en weinig keuzes. Verder werd ongeveer 1 uur voor het einde vh ontbijt/lunch/avondeten niet meer bijgevuld. Er was geen internet in de kamer (in tegenstelling tot de beschrijving v resort) en de kosten van een snelle internetverbinding in de kamer was 60 euro voor 7 dagen. Echter, deze zogenaamde snelle verbinding liep continue vast en was erg traag. Inefficiente inzet vh personeel in het restaurant zorgde voor veel chaos, verkeerde bestellingen, vergeten v bestellingen, lange wachttijden, rauwe omeletten etc. Het aanrecht waarbij eieren werden gebakken was niet schoon. De openbare wc’s (mn bij het restaurant) waren erg vies, vol met ontlasting. Lokatie is erg mooi, prachtige strand, mooie omgeving om te snorkelen.

      Gereisd Met partner in december 2017
      Guest relation team, front office manager, 2-7-2018

      Dear Guest,

      Thank you for choosing The Palace Port Ghalib and thank you for your priceless time to submitting a Zoover review about our hotel, pleased to know that you had enjoyed your stay with us.

      Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.

      All of the comments you raised in your review have been shared with the management team to make the necessary actions and to keep the guests service at the highest level.

      And please note that all your comments about the quality of the pillows , A/c cooling level , Service team and the cleanness of the public toilets will be shared with the management team for high consideration .And the Internet is available in the room but against charge , and free WiFi available at the lobby , Lounge bar, look out bar and the pool area .

      We thank you again for spending time to share your Kind review. Your comments are very much appreciated and we will be delighted to welcome you back for your coming vacation. Best Regards, The Palace Port Ghalib Team.

      2017
      7

      Niet voor herhaling vatbaar

      A
      30-10-2017
      • Hygiëne8
      • Zwembad8
      • Eten7
      • Kamers7
      • Prijs/kwaliteit6
      • Service1
      • Ligging9
      • Hygiëne8
      • Zwembad8
      • Eten7
      • Kamers7
      • Prijs/kwaliteit6
      • Service1
      • Ligging9

      Het is een duur hotel, maar zonder luxe, van een 5 sterren hotel verwacht je dat toch. Het eten was prima op smaak, voor een week goed te doen. Wij hadden een kamer met bad, deze liep vol om vervolgens tot de helft leeg te lopen. Voor het zwembad moest je vroeg opstaan om een plaatsje te bemachtigen, uitslapen was er niet bij. Geen waterstralen of jacuzzi bij het zwembad, alles zonder luxe. Zelfs geen bar in het water. Ook waren er geen toiletten bij het zwembad of strand, waardoor je door het restaurant naar het toilet moest. Maar dit is allemaal nog te overzien, er waren veel ergere dingen. Veel klachten geuit: verkeerde kamer gekregen, de kussens waren verschrikkelijk, water in de badkuip was bruin, kamerpasjes moesten steeds gereboot worden, badkuip was niet schoongemaakt, creditcard werdt niet geaccepteerd, om 23:00 uur uit bed gebeld worden omdat er een handtekening op het incheckformulier ontbreekt, om 24:00 uur niet in slaap kunnen komen van een drilboor die de tegels bij het restaurant eruit drilde (15 stappen van onze kamer), geen water in de kamer om te douchen/naar toilet te gaan/te wassen, badkamer stond blank en toilet maakte rare geluiden. Dit is allemaal verholpen met behulp van de schoonmaker/kamerjongen of technische staf. Dit wil je niet op je vakantie! Bij de receptie waren ze niet plan om excuses aan te bieden voor de eerste vier dagen met ellende! Misschien moet dit hotel eens de term 'hospitality' gaan opzoeken in het woordenboek.

      Gereisd Met partner in oktober 2017
      Guest relation team, front office manager, 2-7-2018

      Dear Guest,

      Thank you for choosing The Palace Port Ghalib and thank you for your priceless time to submitting a Zoover review about our hotel,

      Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.

      All of the comments you raised in your review have been shared with the management team to make the necessary actions and to keep the guests service at the highest level. And please note that we have toilet available at the pool deck area .

      We thank you again for spending time to share your Kind review. Your comments are very much appreciated and we will be delighted to welcome you back for your coming vacation. Best Regards, The Palace Port Ghalib Team.


      Advertentie
      6

      Matig

      Tim Vulders
      29-10-2017
      • Kindvriendelijk7
      • Hygiëne7
      • Zwembad5
      • Eten4
      • Kamers9
      • Prijs/kwaliteit6
      • Service7
      • Ligging9
      • Kindvriendelijk7
      • Hygiëne7
      • Zwembad5
      • Eten4
      • Kamers9
      • Prijs/kwaliteit6
      • Service7
      • Ligging9

      De kamers waren erg schoon, het huisrif was erg mooi. Nadat er dichtbij het hotel een reiziger is gebeten door een haai zou de zee “24 uur” dichtgaan, dit was dus 12 dagen lang. We hebben de laatste dag nog plezier gehad van het huisrif, de rest van de dagen bij de buren dit was prachtig! Meerdere keren een schildpad gespot en o.a. Nemo. Een aanrader is om te gaan snorkelen bij Abu Dabbab! Ook was de trip naar de drie prachtige eilanden (malediven) van Egypte prachtig, dit is zeker de moeite waard. Het eten in het hotel viel erg tegen, er was weinig keus en niet altijd even lekker, zelfs heel de vakantie ziek van geweest. De shows vielen ook erg tegen, het haventje op een paar minuten lopen was erg gezellig om s ‘S avonds een drankje te gaan drinken. Verder waren de drankjes in het hotel vaak lauw, de cocktails te sterk en het eten niet lekker. Het water van de zwembaden was ook altijd warm, zwembaden vaak niet schoon en allemaal ondiep.

      Gereisd Met partner in augustus 2017
      Guest relation team, front office manager, 3-7-2018

      Dear Guest,

      Thank you for choosing The Palace Port Ghalib and thank you for your priceless time to submitting a Zoover review about our hotel,

      Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.

      All of the comments you raised in your review about the food and the drinks have been shared with the management team to make the necessary actions and to keep the guests service at the highest level.

      We thank you again for spending time to share your Kind review. Your comments are very much appreciated and we will be delighted to welcome you back for your coming vacation. Best Regards, The Palace Port Ghalib Team.

      8

      Goed resort met verbeterpunten

      Carola
      6-8-2017
      • Hygiëne9
      • Eten8
      • Kamers7
      • Prijs/kwaliteit7
      • Service8
      • Ligging8
      • Hygiëne9
      • Eten8
      • Kamers7
      • Prijs/kwaliteit7
      • Service8
      • Ligging8

      Pluspunten: * op korte afstand van de vlieghaven * schone kamers * fijne bedden * prima douche * kamer met zeezicht heeft ook free WIFI op het balkon * BVN op TV * zeer vriendelijk personeel * lekker eten dan op tijd wordt aangevuld en geen lange wachtrijen * meer dan voldoende vrije stoelen bij het zwembad en op het strand * dagelijkse handdoekenservice (zwembad en strand) op kamer in een tas * mooi koraal * op een paar minuten afstand van Corniche en haven

      Minpunten: * bij de receptie spreekt het personeel matig Engels * drankjes zijn vaak lauw * regelmatig lang wachten op 2e drankje tijdens diner * vuile plastic glazen bij terras Lagoon zwembad * herhaling van de toch al weinige animatie in de avonduren. Steeds zelfde zanger(es) en show * veel Italianen ( erg aanwezig) en Duisters en weinig Nederlanders * wordt niet voldoende gelet op het betreden van het koraal * zwembad op de foto veel groter dan in het echt * glazen klapdeur bij het toilet op de kamer * lege koelkast * koffie of thee op kamer niet in All Inclusive

      Gereisd Met partner in juli 2017
      Guest relation team, front office manager, 3-7-2018

      Dear Guest,

      Thank you for choosing The Palace Port Ghalib and thank you for your priceless time to submitting a Zoover review about our hotel,

      Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.

      All of the comments you raised in your review have been shared with the management team to make the necessary actions and to keep the guests service at the highest level.

      We thank you again for spending time to share your Kind review. Your comments are very much appreciated and we will be delighted to welcome you back for your coming vacation. Best Regards, The Palace Port Ghalib Team.


      Oude reviews

      Reviews die hieronder getoond worden zijn ouder dan 2 jaar en kunnen mogelijk niet meer representatief zijn


      6

      valt tegen

      Irene
      27-6-2017
      • Hygiëne8
      • Zwembad3
      • Eten3
      • Kamers8
      • Prijs/kwaliteit5
      • Service5
      • Ligging7
      • Hygiëne8
      • Zwembad3
      • Eten3
      • Kamers8
      • Prijs/kwaliteit5
      • Service5
      • Ligging7

      Het hotel op zich is mooi. Fijne, grote kamer, netjes en schoon. Eten valt erg tegen, allebei ziek geworden. Wat ons vooral tegenviel is dat de gasten van het naastgelegen hotel Siva, ook gebruik maken van dit hotel. Volgens mij mag het niet, maar aangezien het zeer luidruchtige Italianen zijn, die flinke fooien geven, wordt het getolereerd. Daardoor is het restaurant tussen de middag zo vol, dat er te weinig ruimte is. 's Avonds moet je al vroeg op het terras gaan zitten, om buiten te kunnen eten, anders zit dit ook vol. Lange rijen voor de buffetten. Op het strand worden de beste bedjes ingenomen door gasten van Siva. De animatie op het strand is alleen in het Italiaans. Ober in het strandtentje is onvriendelijk. Achter de receptie staan medewerkers die geen Engels spreken, niet handig voor een internationaal hotel. 's Avonds is er helemaal niks te doen, ook geen gezellig terras om te zitten. De lagoonbar heeft totaal geen sfeer. Volgende keer weer Fayrouz, vele malen beter!

      Gereisd Met partner in juni 2017
      Guest relation team, front office manager, 3-7-2018

      Dear Guest,

      Thank you for choosing The Palace Port Ghalib and thank you for your priceless time to submitting a Zoover review about our hotel,

      Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.

      All of the comments you raised in your review have been shared with the management team to make the necessary actions and to keep the guests service at the highest level.

      We thank you again for spending time to share your Kind review. Your comments are very much appreciated and we will be delighted to welcome you back for your coming vacation. Best Regards, The Palace Port Ghalib Team.

      5

      Nooit meer

      Ombelets Michel
      23-6-2017
      • Kindvriendelijk5
      • Hygiëne6
      • Zwembad3
      • Eten2
      • Kamers9
      • Prijs/kwaliteit3
      • Service6
      • Ligging9
      • Kindvriendelijk5
      • Hygiëne6
      • Zwembad3
      • Eten2
      • Kamers9
      • Prijs/kwaliteit3
      • Service6
      • Ligging9

      Voor de 7de maal in Egypte, eerste slechte hotel in dit land. Wij zijn toch gewend om te reizen en kunnen wel zeggen dat van alle reizen die we ooit deden dit de slechtste tot nu toe was. Het is niet de bedoeling om mensen af te schrikken maar dit hotel is gewoon geen 05 sterren waard. Waarom? Warme dranken, vuile plastieken drinkbekers die nauwelijks gereinigd worden. Veel vliegen in de eetzaal, massale kolonie mussen die buiten op het eten van het buffet zitten. Tijdens barbecue buiten vliegt alle rook de eetzaal binnen (rookgordijn). Ice cream is lopend. Weinig variatie in het eten. Wij gingen af op de beoordelingen die er vroeger op Zoover stonden. Dit strookt echter niet met de realiteit. Kies voor een vakantie om te genieten en blijf in dit hotel weg. Er zijn betere hotels in de buurt. Vrienden van ons kregen op de kamer een handdoek met bloedvlekken op. Gebarsten wastafel, geroeste rand wasbak....

      Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      Guest relation team, front office manager, Tue Jul 03 2018 12:52:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

      Dear Guest,

      Thank you for choosing The Palace Port Ghalib and thank you for your priceless time to submitting a Zoover review about our hotel,

      Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.

      All of the comments you raised in your review have been shared with the management team to make the necessary actions and to keep the guests service at the highest level.

      We thank you again for spending time to share your Kind review. Your comments are very much appreciated and we will be delighted to welcome you back for your coming vacation. Best Regards, The Palace Port Ghalib Team.


      Benieuwd naar de prijzen?

      We hebben een aantal aanbieders voor Red Sea The Palace voor je op een rij gezet:

      2
      Lavida Travel
      Lavida Travel
      3
      Traveltroef
      Traveltroef
      4
      Mimosa Reizen
      Mimosa Reizen
      5
      Suntip
      Suntip
      6
      Preisdaler
      Preisdaler
      9
      D-reizen
      D-reizen
      10
      Tjingo
      Tjingo

      Hotel info

      Algemene informatie

      • Aantal sterren
      • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
      • HuisdierenNiet toegestaan
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • Aantal kamers< 300
      • RokenToegestaan
      • Check-inVanaf 14:00
      • Check-outTot 12:00

      Zwembad

      • ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
      • WaterparkAanwezig

      Strand

      • Soort strandRotsen
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

      Families en kinderen

      • Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
      • KinderopvangAanwezig

      Restaurant & Bar

      • Restaurant2
      • Soort gerechtenInternationaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
      • Bar / kantine2
      • Aantal cafés1

      Wifi

      • WifiAanwezig
      • Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
      • Betaalde wifiOp de kamer

      Kamerfaciliteiten

      • Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

      Overige faciliteiten

      • InternetAanwezig
      • AircoAanwezig
      • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • LiftAanwezig
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

      Wellness

      • SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Speciale massages

      Parkeren

      • ParkerenGratis
      • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

      Activiteiten

      • WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
      • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Paardrijden
      • BalsportenBasketbal, Racquetball, Volleybal
      • FitnessFitness
      • Tennisbaan2, Aanwezig
      • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
      • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

      Adresgegevens

      Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Sea The Palace in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Sea The Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

      Lees meer
       

      Advertentie
      Advertentie