Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag41°27°
8,7

Wat vakantiegangers zeggen

Liefhebbers van een ontspannen zon-, zee- en strandvakantie zitten helemaal goed bij Hotel Red Sea The Palace. Binnen no time geniet je van de heerlijke temperaturen op het strand, neem je een verfrissende duik in zee of struin je door het gezellige Marsa Alam. Maar ook in het hotel zelf hoef je je niet te vervelen. Sommige vakantiegangers verblijven hier zelfs al een aantal jaar. Zo schrijft Mieneke in haar review: ‘The Palace is een mooi, schoon en goed hotel. Vanaf het begin tot het eind van je vakantie voel je je eigen thuis. Het is voor ons een thuiskomen elke keer weer. Wij gaan in oktober voor de 16e keer naar ons second home.’ Wil je weten waarom vakantiegangers naar Red Sea The Palace terugkeren? Lees met ons mee.

Tijdens je vakantie in Hotel Red Sea The Palace kom je volgens vakantiegangers niets tekort dankzij de uitgebreide all-inclusive formule. Met de verschillende thema-avonden geniet je volgens Fenna elke dag van andere gerechten. Zo schrijft ze: ‘Iedere avond was er een ander thema in het restaurant. We hebben lekker gegeten. Vriendelijke bediening.’ Al schrijven reviewers wel dat het eten door de uitgebreide keuze niet altijd even warm is.

In Hotel Red Sea The Palace vind je ook een paar keer per week leuke shows. Laat je bijvoorbeeld verrassen tijdens de buikdansshow of geniet van de live-muziek. Op zoek naar meer entertainment? Loop dan door naar het nabij gelegen hotel waar het animatieteam elke dag klaar staat met de leukste activiteiten.

Overnachten bij Hotel Red Sea The Palace doe je in een ruime en schone kamer. Wel schrijven jullie dat de kamer inkomen met het pasje wat lastig is. Het pasje werkt namelijk niet altijd waardoor je soms even langs de receptie moet om het op te lossen. Op de kamer vind je ook een koffiezetapparaat. Zo begin je de dag goed met een heerlijk kopje koffie op je eigen balkon. Wel schrijven jullie dat de kussens en dekbedden aan vervanging toe zijn.

Ligging

Door de ligging aan het strand ben je bij Hotel Red Sea The Palace zeker van waterpret. Flaneer over het strand, neem een verfrissende duik of geniet van de heerlijke temperaturen op een van de vele ligbedjes. Isabelle raadt vooral aan om je onder te dompelen in de onderwaterwereld van Egypte. Zo schrijft ze: ‘Ga snorkelen! Voor degene die zich niet zo comfortabel voelen in het water: vanaf het strandje in de hoek pal naast de haven sta je met 2 stappen in het water al middenin de pracht en praal van de onderwaterwereld.’

Dit hotel ligt in de levendige badplaats Port Ghalib. Struin langs de vele winkeltjes, vul je tassen met de leukste souvenirs of strijk neer op de gezellige terrasjes van de haven. Ben je nog op zoek naar een leuk uitje? Dan zit je volgens Amy goed bij SeaScope SubMarine in Port Ghalib. Hier spot je enorme schildpadden.

We hebben een aantal aanbieders voor Red Sea The Palace voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef
Tjingo
Tjingo

1 review over Hotel Red Sea The Palace in het Nederlands

Ontspannen vakantie

Anet Kerstens
21-9-2015

Red Sea the Palace staat voor een ontspannen vakantie voor mensen die niet de grote drukte zoeken.

Gereisd Zakelijk in september 2015
Guest relation team, front office manager, 3-7-2018

Dear Guest,

Thank you for choosing The Palace Port Ghalib , Your home away from home and thank you for your priceless time to submit a Zoover review about our hotel, pleased to know that you had enjoyed your stay with us.

We truly appreciate your kind feedback and usual support to our team members and our management.

We thank you again for spending time to share your excellent review. Your comments are very much appreciated and we will be delighted to welcome you back for your coming vacation.

Best Regards, The Palace Port Ghalib Team.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenInternationaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Racquetball, Volleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Sea The Palace in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Sea The Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.