Hotel Red Sea The Palace

Hotel Red Sea The Palace
8,7

22 tips over Hotel Red Sea The Palace

A, 30-10-2017
Als je iets anders wilt dan zonnen, zwemmen of snorkelen, dan is het haventje met winkelcentrum binnen 5 minuten lopen bereikbaar.
Lucie, 3-5-2015
ga hierheen voor rust met af en toe een snorkeltje.
AmyT, 12-3-2015
Port Ghalib is leuk om doorheen te lopen, het is klein en in Feb is het erg rustig. Waardoor de verkopers je bijna hun winkels in slepen/lokken. Wel kan je in de haven wat gezellig drinken, verse sapjes zijn hier goed! Sea Scoop is leuk om te doen op een minder mooie dag. Wij hebben schildpadden gespot!

We hebben een aantal aanbieders voor Red Sea The Palace voor je op een rij gezet:

Amy , 28-2-2015
Met bijv een minder mooie dag is de SeaScope SubMarine in Port Ghalib leuk om te doen. Wij hebben hier 5 schildpadden gespot!! De werknemers op deze boot zijn vriendelijk! Port Ghalib zelf is wel leuk om een keer door heen te lopen. Alles is in neppe vorm te koop (LV, Gucci, Nike, Lacoste etc). Wel proberen ze je bij elk klein winkeltje naar binnen te "lokken". Bij DiVinno kan je heerlijke verse sapjes krijgen (Bijv: Jus, mango sap of kiwi sap). Buiten het hotel hebben wij niet gegeten.
Kastelic Peter, 17-2-2015
Kamer met zeezicht geven een fantastisch uitzicht op de Rode Zee . S'morgens de ochtendzon op je terras zo kan je echt je energie terugvinden . Nadien buiten ontbijten bij stralende zon . S'avonds is het in februari iets frisser maar met een terrasverwarmer langs je tafel geeft je dit al echt een zomers gevoel .
eline, 5-1-2015
Alle kamers zijn hetzelfde enkel uitzicht is anders. Promokamer ook hetzelfde maar hebben geen terras.

A., 29-12-2014
Neem je eigen snorkel spullen mee. Huren kost 7 euro per dag voor snorkel, bril en zwemvinnen. Bij steiger is gratis gebruik van bril en snorkel, maar bij drukte is het best lang wachten. Laat je badhanddoek thuis, want er is handdoekenservice. Maak zeker gebruik van het Pooldeck restaurant, daar betaal je toeslag voor, maar zeker de moeite waard!
Pinckaers, 5-12-2014
Als je ergens ontevreden mee bent geef het bij deze mensen aan en ze doen er werkelijk alles aan om het naar je zin te maken
ank van hulten, 21-11-2014
Bij aankomst op Marsa Alam wordt iedereen in een rij gedirigeerd voor een visum wat je in de transferbus moet betalen. Dit kost €25,-. Als je meteen links naar het loket gaat, betaal je €20,50 p.p. Ofwel $25,- pp
MP, 7-1-2014
Je kunt overal met de euro betalen, dus het is een goed idee om genoeg geld mee te nemen.