Hotel Red Sea The Palace

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag35°26°
Hotel Red Sea The Palace
8,7

28 reacties Hotel Red Sea The Palace

Lunch bij de pooldeck zwembad bar

M, 26-9-2017
Als je geen all incl heb kan je dan nog steeds gewoon bij het zwembad "pooldeck"daar gaan lunchen tegen betaling? of is alles nu voor all incl gasten?

WiFi

Jeroen, 18-4-2017
Hoe is het bereik met WiFi? Ook in de kamer bereik? Wat betaal je voor WiFi op je kamer?

kamer boeken

RS, 11-1-2017

Hallo,

ik overweeg om in maart as samen met mijn vrouw en 2 jonge kinderen een weekje te gaan. Welk soort kamers kan ik het best boeken en in welk gedeelte van het hotel? Bij voorbaat dank!

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Red Sea The Palace voor je op een rij gezet:

All inclusive

WJ, 9-1-2017
Kun je beter half pension boeken of all inclusive? Hoe liggen de prijzen voor de lunch zijn het westerse prijzen?

Duikschool in de buurt?

marike, 24-7-2015

Hallo! Ik denk erover om in het najaar dit hotel te boeken en ook mijn padi te gaan halen. Is er een goede Duikschool in de buurt?en is er transport vanen naar de Duikschool en het resort?

Iemand ervaring hiermee?

Dank je wel alvast!!!

Water

Testi, 14-6-2015

Wij gaan in juli 15 dagen op basis van half pension. Hoe gaat het met water? Krijg je per dag een bepaalde hoeveelheid water of moet je dit zelf kopen? Staan er automaten waar je je flesje zelf kunt vullen?

Alvast dank voor de reactie.

3 reacties

Familie kamers

D, 25-5-2015
Hebben de familie kamers 1 huiskamer en 2 slaapkamers? Of zijn het 2 kamers met een verbindingsdeur?

email adres

Eddy, 31-1-2015
kent er iemand het nieuwe email adres van dit hotel naar het schijnt is er vanaf 15 januari 2015 een nieuw management, ik kan het hotel niet meer bereiken op het oude emailadres

all inn

Eddy Vanhille, 31-1-2015
weet er iemand of de all inn al op punt staat en als de dranken in de restaurant inbegrepen zijn in de all in, welke temperatuur mogen wij verwachten wij verblijven daar van 04/04/2015 tot 18/04

all-inn

luus, 24-1-2015
wij hebben geboekt voor april, op basis van all-inn. Kan mij iemand vertellen hoe nu dit concept verloopt, na veel klachten te hebben gelezen.
1 reactie