Hotel Marina Lodge at Port Ghalib

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In Marina Lodge at Port Ghalib zit je goed als je houdt van een kleinschalig en gemoedelijk hotel. Verwacht hier dan ook geen extreme luxe en hoge service. Maar een gezellig hotel met een goede sfeer. Door de ligging aan de azuurblauwe baai is het de ideale locatie voor een heerlijke zonvakantie of om de onderwaterwereld te ontdekken. Zie jij jezelf al vakantie vieren in Marina Lodge Port Ghalib? Lees dan mee en ontdek alle faciliteiten.

Een hotel vinden met een heerlijk bed blijft lastig op vakantie. Maar volgens jullie zijn de bedden van Marina Lodge at Port Ghalib top. Reviewer Hans licht toe: ‘We hadden een ruime kamer met een prima bed en alle voorzieningen incl koffie/thee maker en elke dag schone lakens /handdoeken.’ Wel zijn de kamers volgens jullie aan vernieuwing toe en is de inrichting wat ouderwets.

Een verblijf op basis van all-inclusive? Verwacht hier geen uitgebreid concept met enorme buffetten, maar wel een gezellig en knus restaurantje. De meningen over het eten van Marina Lodge Port Ghalib zijn verdeeld. Zo schrijft Sandra: ‘Eten erg goed, wel vaak hetzelfde maar steeds voor iedereen wat lekkers te vinden.’ Let er ook op dat je pas vanaf 11:00 de lekkerste drankjes kunt halen aan de bar, wat sommigen van jullie erg vervelend vinden.

Aan het zwembad van Marina Lodge Port Ghalib is volgens jullie altijd wel een ligbedje vrij. Strijk neer en geniet van de zonnige temperaturen. Wel schrijven jullie dat het water soms te koud is om in te zwemmen.

Volgens Glenn maakt het enthousiaste animatieteam de vakantie hier nog leuker: ‘Het animatieteam is het grootste pluspunt hoe ze omgaan met kinderen is echt top, en in de avond zorgen ze altijd voor een goede show en regelmatig disco avond.’ Ook over het andere personeel zijn jullie erg enthousiast, de hele dag staan ze voor je klaar. Al mag de receptie soms wel iets vriendelijker zijn.

Ligging

Hotel Marina Lodge Port Ghalib heeft een goede ligging voor echte zonliefhebbers. Met het strand om de hoek sta je binnen no time met je voeten in het zand. Maar volgens reviewer Jan mag je ook zeker het snorkelen niet overslaan: ‘Goed, mooi en fantastisch gelegen hotel aan de monding van de haven met een eigen koraalrif waar vele soorten koraal en vissen zijn die het echt de moeite waard maken naar dit hotel te komen.’

Maar ook shopliefhebbers zitten hier goed. Aan de overkant van het hotel vind je al de eerste winkels aan de boulevard van Port Ghalib. Struin langs de vele souvenirs, bars en strijk neer in een gezellig restaurantje. Voor nog meer winkeltjes steek je het water over met de watertaxi en sta je voor 2 euro in het levendige Port Ghalib.

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Lodge at Port Ghalib voor je op een rij gezet:

307 reviews over Hotel Marina Lodge at Port Ghalib

• 8Alinda08-10-2019

Fantastisch!

De accommodatie was erg verzorgd, vriendelijk personeel en fantastische entertainment! Het eten was goed en veel variatie. Schoonmaak top zonder fooi, met fooi nog 10x beter! Egyptenaren zijn vriendelijk en gastvrij. Omgeving is erg mooi, geweldig om te snorkelen en veel vermaak.

• 3Ann De Decker24-09-2019

Nooit meer

Voor de vierde keer in dit hotel en de laatste keer, deze keer was het echt schandalig, waar te beginnen! Kamers heel verouderd en niet proper, ondanks elke dag housekeeping. Restaurant, ontbijt was goed niet uitstekend maar goed, lunch gaat er mee door, avondeten: dit hebben we maar 2 keer gedaan in ons hele verblijf van 10 dagen, elke avond zijn we uitgaan eten omdat het avond eten op niks trekt! De service daarentegen in het restaurant is top, super vriendelijk! Over naar de winkeltjes, elke dag een andere prijs voor een pakje sigaretten eerst 3€ dan gaan ze naar 5€ ondanks ik de prijzen weet van Egypte omdat ik hier heb gewoond! Dan belanden we bij het uitchecken, je hebt voor heel de dag betaald de dag dat je vertrekt, maar je mag niks meer benuttigen vanaf het moment je bent uitgecheckt, mits supplement van 20€ per persoon ookal heb je voor hee die dag geboekt... waarvoor het geld zeker niet waard is! daar zien z ons nooit meer!

• 10Servaas van oosterhout05-09-2019

Good

Fijn hotel aardige bediening, netjes, alleen de verkopers in de winkeltjes proberen hun maandloon over mijn rug te verhogen. hygiene is netjes. Fijn weer en een heel mooi rif om te snorkelen. Eten kan iets meer gevarieerd.

Alleenreizend

• 10Baukje Zijlstra05-09-2019

Marina lodge

Voor de 3e keer hier. En weer was het goed en heel veel gezelligheid. Niet zo massaal. Vriendelijk personeel willen je het zo aangenaam mogelijk maken. Het eten is goed bedden slapen goed. Ruime kamers... maar verwacht geen luxe. Leuke annimatie.. het was weer top. Tot de volgende keer

Alleenreizend

• 10Gosse Zandstra03-09-2019

Super!

Fijn hotel, Het eten smaakt goed, om de dag een andere stijl of keuken. De service is prima. Het strand is maar een klein stukje lopen. Op het strand is veel animatie en in het hotel ook. Ze doen erg hun best om er een geweldige ervaring van te maken. Zijn geduldig en vriendelijk. De hotelkamer is erg groot en schoon. Ze maken deze elke dag schoon en vaak met een leuke verassing. Een echte aanrader voor wie heerlijk wil genieten en tot rust wil komen. Wie actie wil kan naar port Ghalib met de taxi voor 2 euro en kan daar verder ontdekken. Veel plezier

Met vrienden

• 8Yunus01-09-2019

Kleinschalig basic maar een heel fijne hotel!

Kleinschalig hotel met goede medewerkers, badmeester Ali en verantwoordelijk voor houskeeping Baha zijn uitschieters. Op Nederlanders, Duitsers, Italianen en enkele Polen en/of Russen na ook heel veel lokale bevolking die het hotel bezoeken. Eten weinig keuze maar altijd wel wat te eten maar dit ligt ook veel aan persoonlijke smaak, ontbijt altijd heerlijk. Kamer lekker ruim, restaurant niet erg bijzonder, heerlijke zwembaden. Entertainment ook niet erg bijzonder, enkele dagen simpele maar wel leuke optredens. Strand is een paar minuten lopen, wij hebben geen gebruik gemaakt van de shuttle. Op 5 minuten afstand Port Ghalib, met een personenwagen betaal je totaal 4 EURO voor een retourtje. Port Ghalib vonden wij overigens niet zo interessant. Mogelijkheid om diverse excursies te doen welke wij best prijzig vonden, de twee excursies (snorkelexcursie op een thema-boot en quad-safari) die wij hebben gedaan waren wel goed verzorgd.

Met jonge kinderen

• 8Cindy30-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Dit hotel is kleinschalig en gemoedelijk. Het eten is prima, maar de keuze is niet reuze. Wel lekker en voor ieder wat wils. Maar inderdaad wel diarree veroorzakend. Er zijn twee prima, schone zwembaden: 1 grote van 1,50m diep en een nog grotere met twee gedeeltes van 0,50m diep en een gedeelte van 1,40m diep. Het voordeel hiervan is, dat de mensen met kleine kinderen op een ander deel van het resort verblijven dan de mensen zonder kleine kinderen. Ik vond dit erg relaxt. Het is zo’n 500m lopen naar het strandje waar het water heel langzaam afloopt tot je bij een leuk rif komt. Hier is veel te zien en te ontdekken. Neem wel waterschoenen mee! In het weekend was het beduidend drukker omdat toen de lokale bevolking ook vakantie kwam houden. Door de week was het heerlijk rustig. De kamers zijn groot en prima. Voor ons waren de bedden echt veel te hard. Hier heb ik uiteindelijk matrassen van de zwembadbedjes op laten leggen.

Met oudere kinderen

• 10Jaap21-08-2019

Egypte2019

Goed hotel. Heel relax en erg vriendelijk personeel en leuk animatie team. Eten goed. Niet bijzonder maar wel goed. Hotel netjes. Koraalrif aangeven maar je moet iets verder dan de afzetting zwemmen. Top vakantie gehad!

Met oudere kinderen

• 10Chantal vliem14-08-2019

Een hele mooie locatie, mooi hotel en een heel goed animatie team. Echt genoten van mijn tijd! Je bent binnen 5 minuten bij een hele leuke haven met leuke restaurants. Het hotel ziet er mooi uit, de kamer is netjes verzorgd. Het was te doen. Het persoon is heel vriendelijk. Mega leuk animatie team!

Big Kiss Erin & Chantal

Met vrienden

• 8Marijke Brouwer06-08-2019

Echt vakantie gehad!

Gezellig en rustig resort. Zeer vriendelijk personeel en leuk annimatie team.

Geboekt bij vakantiediscounter

2 tips over Hotel Marina Lodge at Port Ghalib

• Ferdinand, 24-12-2015

doe ook eens een nachtduik! spannend en de moeite waard

• Sunny, 16-06-2015

Met de shuttle naar port ghalib en dan terug met de watertaxi is leuk te doen. Port Ghalib zelf stelt niet zoveel meer voor qua winkeltjes. Indivo heeft leuk terras met gratis wifi en leuke muziek.Complex bevat veel trappen dus minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

7 vragen over Hotel Marina Lodge at Port Ghalib

• Ingrid Vogelzang, 09-07-2019

hotelrif

Het is mij niet duidelijk of het hotel een eigen, te belopen, huisrif heeft of alleen de shuttle service rif. Is daar een strandbar bij waarbij de all inclusive meetelt?

• Petra Koestering, 16-06-2019

Excursies

Bij wie kunnen we het beste ons excursies boeken zonder meteen de hoofdprijs te betalen ?

• Katja, 17-02-2019

Flippers

Hebben ze bij het hotel flippers om te huren of moet je deze van huis meenemen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand< 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages