Hotel Jaz Solaya Resort

9,4

6 reacties Hotel Jaz Solaya Resort

Camera mee nemen

Vincenza van Dalen, 26-6-2018
Mijn camera is stuk gegaan en je kunt hier nergens een camera kopen. Ik zoek iemand die vanuit Nederland een digitale onderwatercamera mee wil nemen, ik bestel en betaal deze en laat de camera opsturen naar uw adres in Nederland, en dan kan deze mee genomen worden. Moet wel iemand zijn die donderdag of vrijdag aankomt. Ik zou het zeer op prijs stellen.

kinderen en invaliden

jola, 28-12-2017

Is dit hotel ook geschikt voor minder validen? We gaan met 1 invalide en 2 tieners,.maar twijvelen tussen Solaya en El Medina. Wie heeft er ervaring mee?

Mag je ook gebruik maken van alle 3 (Medina, Solaya en Lamaya) de hotels inzake zwembad en restaurants?

terras

Ferry, 29-7-2017

Hallo wie kan mij vertellen of er s,avonds een terras beschikbaar is,

bedankt vast voor het antwoord,

groeten Ferry

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Solaya Resort voor je op een rij gezet:

avond terras

Ferry, 29-7-2017
Is er s,avonds een terras waar je na het eten nog lekker buiten kan zitten?
1 reactie

Van het strand de zee in lopen/zwemmen

Margriet, 8-3-2017
Kan je vanaf het strand zo de zee in lopen om te zwemmen? Of kan je alleen via een pier de zee in?
1 reactie

Bij het strand

Juliët, 5-5-2016

Hallo,

Wij hebben een vakantie naar dit hotel in de planning staan, maar ik vroeg me af of er voor Jaz Solaya een beachbar is bij het strand waar je kunt eten/drinken? Ook niet geheel onbelangrijk; zijn er toiletten bij het strand? ;-)

Alvast bedankt!

3 reacties