FamiliehotelWeer vandaag35°27°
9,7

Wat vakantiegangers zeggen

In Hotel Jaz Lamaya zit je volgens jullie goed wanneer je op zoek bent naar een hotel met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Je voelt je hier thuis en dat komt vooral door het gastvrije personeel dat luistert naar hun gasten. Zo schrijft reviewer Lydia dat zij vooraf gevraagd heeft om een specifieke hotelkamer in Jaz Lamaya. Bij aankomst was dit perfect voor haar geregeld.

Tijdens een vakantie in Jaz Lamaya kom je niets tekort op het gebied van eten en drinken. Je viert hier all-inclusive vakantie en het eten is goed en gevarieerd. Naast Europese gerechten kun je hier ook lokaal genieten volgens Ellen: ‘Elke dag een Egyptisch gerecht om te proberen.’ Voor de kinderen is er een speciaal kinderbuffet. Hou je wel van een lekker glas wijn? Dan zit je hier goed volgens reviewers Anneke en Johan. De tafelwijn is namelijk erg lekker.

Een van jullie favoriete bezigheden tijdens een vakantie in Hotel Jaz Lamaya is relaxen. Dat kan goed in een van de verwarmde zwembaden, de sauna of het bubbelbad. Wil je jezelf echt even laten verwennen? Dan kun je een massage boeken, al geeft reviewer Yvonne wel aan dat de massages in dit hotel duur zijn.

In Hotel Jaz Lamaya staat het animatieteam dagelijks voor je klaar. Enthousiast over hen zijn vakantiegangers die hier verbleven allemaal. W. Musch schrijft: ‘Super animatie! We hebben hier 3 weken elke dag super van genoten!’ Zo staat er elke avond een show op het programma die de avond van de kids compleet maakt.

Ligging

Hotel Jaz Lamaya ligt in Port Ghalib en grenst direct aan zee. Vanuit het hotel neem je meteen een duik in de azuurblauwe zee. Het hotel heeft twee steigers waar je vanaf kunt springen. De ene steiger wordt vooral gebruikt door duikers, de andere door snorkelaars. Zo ontdek je de onderwaterwereld, die hier volgens jullie erg bijzonder is. Spot schildpadden en vissen en met een beetje geluk zelfs dolfijnen.

In de omgeving van dit hotel vind je niet alleen de zee, ook de woestijn ligt op een steenworp afstand. Een bijzondere combinatie! Favoriete activiteiten om hier te ondernemen zijn een ritje op een kameel of een quad. Voor welke optie kies jij?

Vier je vakantie in Jaz Lamaya met het gezin? Reviewer E. Scholten bracht een bezoek aan het aquapark dat op vijf minuten loopafstand van het hotel ligt. Sommige glijbanen zijn geschikt voor jonge kids en van de andere glijbanen glijden tieners hard naar beneden. Hou er wel rekening mee dat het waterpark nog in aanbouw is.

Kun je ook niet wachten tot je vakantie kunt vieren in dit hotel? Pak je spullen en vertrek!

181 reviews over Hotel Jaz Lamaya in het Nederlands

2e x Jaz Lamay en niet de laatste.

Chantal Hendrix
21-7-2019

Goed hotel! Eten is goed wel iets minder gevarieerd dan 2 jaar terug maar wel goed. Ook het snorkelen lijkt iets minder dan 2 jaar terug. Wel groep dolfijnen in de baai geweest, helaas gemist. Kamers zijn oke, bedden alleen aan harde kant zoals bij de meeste hotels hier. Animatie is goed en er is live muziek s avonds en een groot theater en wat winkeltjes bij t hotel. Goede duikschool bij t hotel.

Stadje Port Ghalib 10 min rijden. 2e keer hier en zeker niet de laatste keer.

Waarschijnlijk in september weer!

Kim
4-7-2019

Het ontvangst begon al goed met het ontvangst bij de receptie. We kwamen na het eten aan, maar ze hadden voor ons nog geregeld dat we konden eten. Ondertussen werd het papierwerk geregeld en na het eten konden we meteen naar de kamer. Er is een erg mooi rif om te duiken en een professionele duikschool. Veel vriendelijk personeel. Als je er van houdt is er leuke animatie ‘s avonds.

Twijfel

Ziefkes
1-7-2019

Super hotel, al meerdere keren geweest. Alleen bijzonder jammer dat het eten (lees: vooral tijdens middag, zeer sterk verminderd is) vooral het koude buffet, bijna geen keuze. Ook merken we op dat bepaalde dranken, cocktails nu we betalend zijn en vorige jaren inclusief waren (campari te betalen, vodka, Rhum, whiskey ...zijn blijkbaar nog gratis). Iedereen nog steeds super vriendelijk, toch missen we de oude gezichten van het personeel. Nieuw management hierdoor 90% switch van personeel, jammer.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

D-reizen

Fantastisch, echt een aanrader!

Sven Heinen
29-6-2019

Super vriendelijk, schoon, goed rif, keurige kamers, leuk animatie team. Warm maar heel goed te doen en ontzettend aardig naar de kinderen!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Christina, Front office manager, 8-7-2019

Dear Guests, Thank you for choosing Jaz Lamaya Resort to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. You have provided us with great motivation in our strive to continuously improve the service we offer. As a result of our efforts, we have achieved awards . This recognition directly influences our commitment to further improvements in 2019. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and for your feedback.

Erg prettig

Angelique
29-6-2019

Mooi snorkel en duikrif voor het hotel !

Gereisd Met partner in juni 2019
Christina, Front office manager, 8-7-2019

Dear Guests, Thank you for choosing Jaz Lamaya Resort to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. You have provided us with great motivation in our strive to continuously improve the service we offer. As a result of our efforts, we have achieved awards. This recognition directly influences our commitment to further improvements in 2019. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and for your feedback.

Prima!

Niek
29-6-2019

Ruime en schone accomodatie. Eten mag nog iets gevarieerder. Vriendelijk en niet opdringerig personeel. Al met al prima hotel

Gereisd Met partner in juni 2019

Voor herhaling vatbaar.

Luycx
29-6-2019

Prima hotel, perfecte ligging. Fijn om te snorkelen.

Christina, Front office manager, Mon Jul 08 2019 14:32:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guests, Thank you for choosing Jaz Lamaya Resort to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. You have provided us with great motivation in our strive to continuously improve the service we offer. As a result of our efforts, we have achieved the awards. This recognition directly influences our commitment to further improvements in 2019. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and for your feedback.

Heel goed

Gijs
27-6-2019

Erg goed Hotel met een mooi rif. Altijd plek bij het zwembad. Het animatie team verzorgd erg veel en goede animatie. Elke dag een leuke show. Het eten is gevarieerd en goed. We hadden wat problemen met de kamer maar die werden adequaat en snel opgelost. Kamers zijn ruim, netjes en schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Christina, Front office manager, 29-6-2019

Dear Guests, Thank you for choosing Jaz Lamaya Resort to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. You have provided us with great motivation in our strive to continuously improve the service we offer. As a result of our efforts, we have achieved the following awards [Holiday Check & Travel Life awards]. This recognition directly influences our commitment to further improvements in 2019. Thank you, once again, for your visit to our hotel, and for your feedback.

Super hotel met vriendeljjk personeel

Tine
27-6-2019

Fantastisch hotel de mensen die hier werken doen allemaal hun best om het je naar je zin te maken . Eten is goed genoeg variatie. Animatie ook leuke gasten en doen hun best om je speciaal te laten voelen

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019
Christina, Front office manager, 29-6-2019

Geweldige vakantie!

Egberdiena
22-6-2019

Alles was super schoon. We hebben een geweldige vakantie gehad. Bediening was top leuke obers en koks. Het annimatie was harstikke leuk en betrokken. Ze hebben in de avond leuke shows.

Ze erg dienbaar als je wat extra nodig bent zoals water of handdoeken.

Uiteraard lekker weer, soms wat te heet. De zee is prachtig, zeker gaan duiken of met de boot mee. De zee is hier echt zo helder als op de foto's!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019
Christina, Front office manager, 23-6-2019

Liebe Gaeste

Vielen Dank fuer Ihre motivierende Bewertung. Wir haben uns sehr darueber gefreut, dass Sie einen schoenen Urlaub bei uns verbracht haben. Wir bedanken uns, dass Sie von Ihrer Zeit genommen und die Bewertung geschrieben haben. Das ist fuer uns eine wichtige und positive Unterstuetzung, unseren Service fuer Sie noch weiter auszubauen und dauerhaft zu verbessern. Danke fuer ihr tolles Feedback, werde das Lob natuerlich gerne an unser Team weiterleiten und hoffe das wir genauso tuechtig und motiviert bleiben wie bisher. Vielen Dank, dass Sie in unserem Hotel zu Gast waren und wir wuerden uns auf ein baldiges Wiedersehen sehr freuen. Mit freundlichen Grüßen

• Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Lamaya in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Lamaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.