Hotel Jaz Grand Resta

Hotel Jaz Grand Resta
7,8

106 reviews over Hotel Jaz Grand Resta in het Nederlands

Resort onlangs overgenomen, nog effe wat achterstelling onderhoud wegwerken, zeker op de goede weg. Ontbijt en lunch prima, avond eten niet altijd warm en/of gaar en anders weer te gaar!

Heerlijk hotel met super vriendelijk personeel! Wij verbleven hier een week. Langer zou voor ons "saai" worden, want buiten het hotel is er weinig te beleven. Snorkelen hier is prachtig: een lange pier voert je naar de rand van het koraal, waar je de prachtigste vissen ziet. Het zwembad is mooi en groot. Het hotel is zo ruim opgezet dat je je af en toe af vraagt of er ook andere mensen in de buurt zijn. De kamer was ruim. Beetje apart was wel dat we als echtpaar twee aparte bedden kregen. Het personeel bood aan om ze naast elkaar te zetten. De handdoeken service was heel prettig, wij konden hierdoor met alleen handbagage reizen. Voor de grote vleeseters is het menu een beetje karig, maar als je van sla, groente, feta en olijven houdt, kun je je helemaal te buiten gaan. Kortom: wij hebben genoten!

Te weinig te beleven

Marnix Exelmans
17-4-2018

Hygiene, zwembad, ligstoelen en personeel waren prima ! De wi-fi ? Welke wi-fi ? Die werkte praktisch nooit ! Te weinig afwisseling in eten. Weinig/niets te beleven in omgeving, ook niet in Port Ghalib...
Ashraf Ayed Resorts General Manager, Rooms Division Manager, 18-4-2018

Dear Guests,

thank you for choosing Jaz Grand Resta to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. You have provided us with great motivation in our strive to continuously improve the service we offer. Once again, thank you for your visit to our hotel, and for your feedback. We are looking forward to see you again.

Top hotel

Karika1
21-2-2018

Veranderd van mannegement nu Jazz . Top keuken veel variatie kindvriendelijk en rostoelvriendelijk. Proper en vriendelijk . Lobby zeer gedienstig niets is te veel . Bediening zeer goed . Grote kamers . Zalig verwarmd zwembad ook voor de kinderen . Animatie rijkelijk gevuld en vriendelijk . Dag en avond niet te luidruchtig en op tijd en stond zeer rustig . Goei bedden zowel kamer als zwembad en strand . Mooie privé steiger om veilig te snorkelen . Het kiezel strand is veel met zandstrand privé . Troef ook desserten buffet . Egypte geeft je ondertussen een veilig gevoel . Dit is een aanrader prijs en kwaliteit en kwantiteit is zijn prijs waard .
Ashraf Ayed Resorts General Manager, Rooms Division Manager, 27-3-2018

Dear guest,

Thank you for choosing Jaz Grand Resta to spend your holiday.

You have provided us with great motivation to continuously improve the service we offer. Once again, thank you for your visit to our hotel, and for your feedback. We are looking forward to see you again.

Geweldig!

hinke gravestein
19-2-2018

Resta Grand is op 1 febr.bij de JAZ keten gekomen.Voor mij was het de zesde keer dat ik het resort bezocht vooral om de mooie ligging en het zeer vriendelijke personeel.Na de overname is met name het eten er erg op vooruit gegaan.Kamers zijn iets gedateerd maar alles is aanwezig,schoon en verzorgd.Het personeel doet alles om het je naar de zin te maken.Als je wensen hebt kun je het kenbaar maken en er wordt naar je geluisterd.Voor een fooitje staat elke ochtend je ligstoel op je favoriete plek:kortom een aanrader!
Ashraf Ayed Resorts General Manager, Rooms Division Manager, 27-3-2018

Dear guest,

Thank you for choosing Jaz Grand Resta to spend your holiday.

Resorts General Manager

2018 weer naar resta grand resort. Geweldig.

M.j.van ramesdonk
16-12-2017

Zeer vriendelijk personeel. Eten is goed verzorgd. Kamers zijn schoon. Personeel is behulpzaam. We zijn er meerdere keren geweest en voelen het als thuiskomen elke keer als we komen.

Nooit meer

Peter
4-10-2017

• Ligbedden.

• Water temperatuur.

• Zwarte voegen.

• Veel kleine vuiltjes in het water.

• Versleten en kapotte parasols.

• Geen bediening aan het zwembad ( Iets wat je wel van een 5 sterren resort mag verwachten ).

Zwembad bar

Goed :

• We kunnen niets bedenken.

Slecht :

• Personeel is drukker met ijsblokjes gooien naar gasten dan drinken inschenken.

• Bekers en kopjes zijn zwaar aan vervanging toe, zitten vol scheuren.

• Lang wachten op je drankje.

Kamers

Goed :

• Als je een hard matras gewend bent slaap je perfect. Ben je zachter gewend kan je een andere toplaag vragen.

• Schoonmaak doet alles wat je vraagt.

Slecht :

• Alles is zwaar verouderd.

• Veel dingen zitten los ( lampen, kastdeurtjes, dingen in badkamer ).

• In het bad zitten geen antislip strippen waardoor je snel ten val kan komen.

Buffet restaurant

Goed :

• Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Eten is vaak koud.

• Eten is eentonig.

• Friet is soms goed maar meestal veel te vet of niet gaar.

• Het eerste uur na opening buffet lange rijen waardoor het eten koud is als je aan tafel zit.

Bar

Goed :

• Aan de bar wordt je goed geholpen, Sam The man is echt een topper.

Slecht :

• Glazen zijn versleten en worden niet weg gegooid als er stukjes uit zijn of er scheuren in zitten.

Buitenterras

Slecht :

• Het personeel wat er loopt is drukker met het recht zetten van stoelen dan het bedienen van de gasten.

• Wachttijden van een half uur op je drinken is meer regelmaat dan uitzondering.

Algemeen

• Wifi alleen toegankelijk in de centrale hal. Helaas de kwaliteit zo slecht dat je nauwelijks kunt Whatsapp. Als het druk is in de hal kan je ook geen contact met de Wifi krijgen.

• Animatie team is zwaar beneden alle pijl. Je bent beter af zonder dan met.

• De pier en strand zijn niet toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn. Om bij de pier te komen moet je eerst 28 treden naar beneden lopen.

• Snorkelen is alleen voor beoefende zwemmers, dit door de hoge golfslag en de stroming.

• Wij reisden met 5 personen, hebben allemaal gedurende langere tijd buikloop gehad.

• 1 kamer moeten omwisselen omdat het vol met Mieren zat.

• Dit was mijn 10e keer Egypte maar zo slecht heb ik het nog niet meegemaakt. Meer dan 3 sterren is dit hotel niet waard.

• 1 dag zonder stroom gezeten, hierdoor was er ook geen airco in de kamer en in de eetzaal. Van een 5 sterren hotel mag je wel verwachten dat er een goede noodstroom voorziening is.

Hotel Resto Grand geen 5 Sterren maar 3 Steren

R. Dekkers
2-10-2017

Het hotel Resto Grand in Egypte is geen 5 sterren waar eerder 3 steren.

Het eten is zeer slecht vlees niet gaar de groenten zijn door gekookt.

Het eten is elke dag het zelfde je kunt kiezen uit gebakken aardappels rijst en kip.

Het ontbijt erg weinig kuzen je kan een boterham roosteren met jam en er is maar een vleeswaren elke dag worst.

De kamers zijn erg eenvoudig de badkamer is aan renovatie toe als je in een Rolstoel zit is het niet aan te raden om dat hotel te boeken.

Het personeel van het hotel is niet vriendelijk als je een fooi geeft dan doen ze wat, het personeel zit er erg onverzorgd uit vieze kleding .

De Wi-Fi in het hotel erg slecht en als je daar over klaagt krijg je een grootte mond .

Het zwembad is wel erg mooi.

Echt nooit meer

Fam Vriens
25-8-2017

De vijf sterren zijn ze echt niet waard. Zal eerder zeggen max 3 sterren .

Bier bij de poolbar was gewoon echt warm. Het zwembad was smerig. er dreef s'morgens iets op dat water en veel zand op de bodem.

Het eten was of niet goed gaar en/of koud (dus niet lauw wat in egypte niet vreemd is).

Zelfs het ontbijt was niks om naar huis te schrijven. probeer maar eens een plakje brood van circa 3-4 cm dik te roosteren bijvoorbeeld.

Personeel waarvan groot gedeelte niet echt vriendelijk was.

Mij zien ze daar niet meer terug.

Geen vijf sterren waard

A. N
12-8-2017

Positieve punten:

Groot en ruim opgezet, mooi tuinen, hoofdgebouw goed gekoeld en een ruim groot zwembad met veel bedjes.

Negatieve punten:

Eten is ver onder de maat voor vijf sterren hotel en live cooking stelt niks voor

Zwembad wordt niet goed schoon gemaakt drijft gewoon allemaal rommel in en de toiletten kan je daar maar beter vermijden.

Animatie welke animatie? Wordt nagenoeg niks gedaan of georganiseerd

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Grand Resta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Grand Resta in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Grand Resta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jaz Grand Resta scoort een 7.79 uit 10 op basis van 123 reviews.