Hotel Jaz Dar El Madina Resort

Hotel Jaz Dar El Madina Resort
9,4

40 tips over Hotel Jaz Dar El Madina Resort

tijger, 13-6-2016
Niet luisteren als eerdere gasten zeggen dat je maar 3 minuten hoeft te lopen om te snorkelen. Wij hebben het geklokt. Je bent na rustig lopen na 3,5 minuten op het strand, maar dan moet je naar rechts of links om te kunnen snorkelen en dat is aan beide kanten ook nog eens 3,5 minuten lopen
tijger, 13-6-2016
neem een verdeeldoos mee als je meerdere apparaten moet opladen. Er zijn niet voldoende stopcontacten.
Ruth, 8-8-2015
Als je wil zien hoe het echte Egypte leeft: ga naar El Quesier. Dit kan via de reisorganisatie maar je kunt ook aan de receptie om een taxi vragen die je voor een paar uur El Quesier per taxi laat zien. Ze laten je dan o.a. de oude Fosfaat fabriek zien. Drink in het dorp een kopje thee met de bevolking, een mooie ervaring.

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Dar El Madina Resort voor je op een rij gezet:

Familie Jongen, 25-7-2015
Blijf lekker op het strand er is genoeg heerlijk eten om daar te lunchen.
Herman van Eykelenburg, 22-7-2015

Zeker doen, alles oploop afstand.

waterpark, strand, duikschool.

Margriet Haan, 3-5-2015
Je kunt gewoon alles met euro's betalen,je hoeft geen geld om te zetten

R Bekkernens, 1-5-2015
Sta vroeg op, om 7 uur kan je ontbijten en om 11 uur is de zon al op zijn hoogste punt. Zomertijd doen ze dit jaar niet aan heeft iemand besloten. Ga snorkelen of duiken, zeker de moeite waard. Wil je wat van het oude Egypte zien hou er dan rekening mee dat de reisduur erg lang is.
peterd, 30-3-2015

Mijn ervaringen met Coroya Divers is goed. Het is een grote duikschool met tientallen personeelsleden. Het is een SSI school.

Klachten en tips direct melden bij de receptie en ze ondernemen direct actie. Ik heb aangegeven dat de temperatuur van de douche niet constant was, waarna dit de dag erna was gerepareerd. Tevens als tip gegeven om tegen meerprijs Heineken aan te bieden. Ook hier werd direct actie op ondernomen en men vroeg of ze dit voor mij moesten bestellen.

Marco, 22-3-2015
Ga snorkelen in de Coraya Baai. Fantastische onderwater ervaring!!
Peter Boot, 18-3-2015
Neem veel boeken mee, want 's avonds is er weinig te doen.