Camping Ecolodge Wadi Lahami Village

Camping Ecolodge Wadi Lahami Village

2 reviews over Camping Ecolodge Wadi Lahami Village in het Nederlands

Voor duikers zeer aan te raden

Kim
27-5-2010

Wij zijn 2 maal naar Wadi Lahami geweest vanwege de zeer goede staat van de riffen en de zeer rustige ligging. Een plek alleen voor kite surfers en duikers, dus iedereen is de hele dag actief. De dagen beginnen vroeg en eindigen vroeg.

De tenten zijn simpel, bedden comfortabel en het sanitair zeer schoon. Er zijn ook een paar bungalows met eigen badkamer. Het is eten is eenvoudig maar smakelijk. De zee azuurblauw, het mangrove bos vol met dieren en het strand schoon.

Hier duik je professioneel en relaxed. Goede begeleiding en goede communicatie.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima bestemming

J.Jansen
30-6-2009

Prima bestemming als je alleen voor het duiken komt. Riffen nog vrijwel onbeschadigd. Duik 1 en 2 van de dag zijn mét gids, duik 3 en 4 zonder. Duik 4 is de zgn nachtduik die altijd op hetzelfde rif plaats vindt. Op verzoek kun je je wel steeds op een andere plek laten afzetten. Eten is simpel maar goed. Verblijf in een tent is goed te doen. In de avond niet te warm en geen last van stuifzand gehad. Er is in de tent 1 stopcontact aanwezig om bv je duiklamp(accu) op te laden.

Gereisd Alleenreizend in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• AdresBerenice Rd, 112 Km. South Marsa Alam(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Ecolodge Wadi Lahami Village

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ecolodge Wadi Lahami Village in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ecolodge Wadi Lahami Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.